تعمیر یخچال فریزر در مشهد در منزل -با گارانتی 6 ماهه

تعمیر یخچال فریزر در مشهد

تعمیر یخچال فریزر در مشهد

شرکت سما سرویس ، با بهره گیری از 11 سال تجربه خود در زمینه ارائه خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر در مشهد ، آمادگی دارد که بصورت تمام وقت و در سرتاسر شهر مشهد ، خدمات تعمیر لوازم منزل را به شما عزیزان ارائه کند.

این مجموعه با ارائه خدمات خود بصورت آنلاین ( ثبت درخواست تعمیر بصورت اینترنتی) و از طریق تماس تلفنی ، همواره و در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدماتی از جمله تعمیرات یخچال فریزر در منزل در مشهد ، می باشد.

تعمیر یخچال فریزر در مشهد

شرکت سما سرویس ، تعمیرات انواع یخچال فریزر در مشهد را به سرعت و با بهترین کیفیت انجام می دهد. پس فرقی نمی کند که یخچال فریزر شما تولید چه برندی باشد و چه مدلی داشته باشد؛ از قدیمی ترین مدل های یخچال فریزر تا جدیدترین آنها را ، سما سرویس تنها با یک تماس تلفنی تعمیر می کند.

علاوه بر این ، این مجموعه با در اختیار داشتن بهترین و با کیفیت ترین قطعات یدکی ، می تواند قطعات معیوب و خراب یخچال فریزر شما را با قطعات اصلی و شرکتی که دارای گارانتی معتبر می باشند ، جایگزین کند.

برخی ایرادات رایج در انواع یخچال فریزرها

در ادامه می توانید برخی ایرادات رایج در انواع یخچال فریزر را به همراه روش برطرف کردن آن مطالعه کنید:

یخ زدگی در محیط داخلی یخچال فریزر

این مشکل یکی از رایج ترین مشکلات در انواع یخچال فریزر است. علت بروز این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خراب شدن ترمیستور دستگاه و عدم اندازه گیری درست دما
  • انباشته شدن گرد و غبار و آلودگی بر روی کویل های کندانسور
  • تنظیم نادرست ترموستات
  • مسدود شدن مسیر خروجی هوا به دلیل پر بودن بیش از حد یخچال فریزر

اگر چنانچه با مرتب کردن و خلوت کردن محیط داخل یخچال فریزر مشکل برطرف نشد ، با مرکز تعمیرات یخچال فریزر ( سماسرویس) تماس بگیرید.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال فریزر

این مشکل در اغلب موارد به دلیل اعمال فشار بیش از حد به کمپرسور یخچال فریزر رخ می دهد. علاوه بر این کاهش میزان گاز خنک کننده و عدم عملکرد درست کندانسور نیز از دیگر علل رایج در بروز این مشکل هستند.

اگر چنانچه این مشکل برای یخچال فریزر شما پیش آمده است ، سریعا آن را خاموش کرده و با سما سرویس ، نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در مشهد ، تماس بگیرید.

بسته نشدن درب یخچال فریزر

بسته نشدن درب یخچال فریزر می تواند باعث اعمال فشار بیش از حد به موتور دستگاه و افزایش چشمگیر مصرف برق بشود. این مشکل در اکثر اوقات به دلیل خرابی نوار دور درب و یا تراز نبودن پایه های یخچال فریزر رخ می دهد. تعویض نوار دور درب و تنظیم پایه ها می تواند مشکل را برطرف کند.

در غیر این صورت باید به چینش مواد غذایی در داخل یخچال نیز توجه کنید و آن را بیش از حد پر نکنید.

نشت و ریزش آب از اطراف بدنه یخچال فریزر

این ایراد می تواند دلایل محتلفی داشته باشد. اما در اکثر موارد ریشه مشکل یکی از موارد زیر می باشد:

  • وجود نشتی در شیر ورودی آب
  • خرابی یا شکستگی در لوله های ورودی آبسردکن
  • مسدود شدن مسیر لوله های تخلیه آب
  • وجود مشکل در فرایند یخ زدایی و دیفراست
  • شکستگی سینی تخلیه آب
  • خرابی یا جداشدن لوله زهکش در اثر ضربه

این مشکل می بایست توسط تعمیرکار یخچال فریزر در مشهد با دقت بررسی و ریشه یابی شود. به همین خاطر بهترین کار در هنگام بروز این ایراد تماس با سماسرویس است.

وجود بوی ناخوشایند در محیط داخلی یخچال فریزر

این مشکل نیز یکی از رایج ترین ایرادات در انواع مدل های یخچال فریزر است. در اکثر موارد این مشکل یک ایراد فنی نیست و ارتباطی با خرابی یخچال فریزر ندارد.

این ایراد در 90 درصد اوقات به دلیل فاسد شدن مواد غذایی در داخل یخچال فریزر رخ می دهد. در برخی اوقات نیز نگهداری نامناسب مواد غذایی در یخچال نیز موجب ایجاد بوی نامطلوب در فضای داخل دستگاه می شود.

برای رفع این ایراد بهتر است یخچال فریزر را بصورت کامل تخلیه کرده و مجیط داخل آن را کاملا و با دقت شستشو کنید. علاوه بر این سعی کنید مواد غذایی را در داخل ظروف دربسته قرار دهید. همچنین قرار دادن مقداری پودر قهوه نیز می تواند در از بین بردن بوی نامطبوع بسیار مؤثر باشد.

تعمیرکار یخچال فریزر در مشهد

اگر در اینترنت به دنبال شماره تلفن تعمیر کار یخچال در مشهد می گردید یا با پرس و جو از دیگران می خواهید تعمیرکار مناسبی پیدا کنید، حتما دقت کنید که تعمیرکاری که انتخاب می کنید تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشد تا در آینده برای شما مشکل ایجاد نشود.

شرکت سما سرویس ، تیم فنی بسیار با تجربه و مجربی را در اختیار دارد. همه تکنیسین ها و تعمیرکاران یخچال فریزر در مشهد که تحت پوشش سما سرویس مشغول به خدمت رسانی هستند؛ دارای حداقل 13 سال سابقه در تعمیر لوازم منزل می باشند. این افراد بصورت تخصصی در زمینه تعمیر یخچال فریزر در مشهد آموزش دیده و بصورت مداوم اطلاعات و مهارت های آن ها مورد آزمون قرار می گیرد.

ما در مجموعه سما سرویس ، همواره با برگزاری کارگاه های آموزشی برای تکنیسین های خود ، آخرین اطلاعات و متدهای تعمیر انواع یخچال فریزر را به تیم فنی خود آموزش می دهیم. به روز بودن اطلاعات و مهارت های تعمیرکار یخچال فریزر در مشهد ، یکی از مواردی است که ما تاکید بسیار زیادی بر آن داریم.

سرویسکار یخچال فریزر در مشهد

هر یخچال فریزری ، بدون توجه به مدل و برند تولید کننده آن ، بعد از مدتی برای اینکه بازده و عملکرد آن در حد خوبی باقی بماند؛ به سرویس نیاز پیدا خواهد کرد. سرویس یخچال فریزر در مشهد یکی از خدماتی است که در تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در مشهد (سماسرویس) ، متقاضیان زیادی دارد.

سرویس کردن یخچال فریزر بصورت دوره ای و مداوم می تواند تاثیر بسزایی در حفظ سلامت آن خواهد داشت. فرایند سرویس یخچال فریزر ، در مجموعه سما سرویس ، توسط سرویسکار یخچال فریزر در مشهد و در محل مورد نظر مشتری انجام می شود. در طول این فرایند موارد زیر بررسی و انجام می شود :

  • بررسی سلامت نوار دور درب یخچال و لولاهای آن
  • بررسی عملکرد موتور ، کندانسور و برد الکترونیکی
  • تعویض فیلترهای آب و هوا
  • بررسی اتصالات و لوله های ورودی و خروجی آب
  • بررسی میزان گاز خنک کننده و شارژ مجدد آن در صورت نیاز
  • تمیز کردن کویل های کندانسور و بررسی سلامت آن ها
  • در نهایت بررسی بازده و عملکرد کلی یخچال فریزر

انجام سرویس های دوره ای بصورت مداوم می تواند در کاهش هزینه های احتمالی تعمیر قطعات دستگاه ، تاثیر بسیار چشمگیری داشته باشد. چرا که با انجام این کار ایرادات جزئی برطرف شده و سلامت قطعات دستگاه حفظ می شود و از بروز ایرادات شدید و پرهزینه جلوگیری می شود. قیمت سرویس یخچال در مشهد با توجه به نوع خدمات ارائه شده و قطعات استفاده شده تغییر می کند اما ما همواره در تلاش هستیم تا هزینه های اضافی را حذف کنیم و در کاهش هزینه ها به مشتریان خود کمک کنیم. برای اطلاع از قیمت سرویس یخچال در مشهد با همکاران ما در تماس باشید.

نصب یخچال در مشهد

یخچال فریزر یکی از مهمترین ارکان آشپزخانه است و به ما کمک می کند تا بتوانیم مواد غذایی را بدون اینکه فاسد شوند برای مدت طولانی در خانه نگهداری کنیم. هنگامی که یخچال فریزر جدید می خرید بهتر است برای نصب آن از یک تکنیسین ماهر کمک بگیرید. سما سرویس خدمات نصب یخچال در مشهد نیز ارائه می دهد. در این فرآیند یخچال به صورت اصولی و استاندارد نصب و راه اندازی شده و از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری می شود.

مراحل نصب یخچال به شرح زیر است:

  1. مشخص کردن محل قرار گیری دستگاه
  2. خارج کردن یخچال از کارتن و باز کردن بسته بندی
  3. انتقال یخچال به محل نصب و مونتاژ قطعات
  4. تراز کردن دستگاه و ارزیابی عملکرد

اگر در مشهد هستید می توانید برای نصب یخچال فریزر در مشهد با شماره نصاب یخچال مشهد تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر در مشهد

سما سرویس در چه ساعاتی از روز سرویس دهی می کند؟

شرکت سما سرویس ، بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آماده خدمت رسانی به مردم عزیز شهر مشهد می باشد. برای دریافت خدمات شما می توانید هم بصورت آنلاین و از طریق  تکمیل فرم ثبت درخواست اقدام کنید و هم بصورت تلفنی و تماس با شماره 05137052567 .

هزینه تعمیر یخچال فریزر چقدر است؟

هزینه تعمیر یخچال فریزر در مشهد ، بسته به نوع خرابی ، نیاز یا عدم نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات و مدل یخچال فریزر می تواند تغییر کند. اما شما می توانید مطمئن باشید که سما سرویس همیشه قیمت منصفانه ای را به شما ارائه می کند.

برای برآورد هزینه تعمیر یخچال فریزر در مشهد ، شما می توانید ازطریق شماره 09150011135 اقدام نمایید.

آیا برای تعمیر یخچال فریزر باید دستگاه به تعمیرگاه منتقل شود؟

خیر – برای تعمیر یخچال فریزر در مشهد نیازی به انتقال آن به تعمیرگاه وجود ندارد. تمامی خدمات در منزل یا محل مورد نظر شما ارائه می شوند.

اگر چنانچه امکان تعمیر دستگاه در منزل وجود نداشته باشد باز هم دستگاه را به تعمیرگاه منتقل نمی کنیم و تنها قطعه معیوب را از دستگاه جدا کرده و به تعمیرگاه منتقل می کنیم و پس از اتمام تعمیرات آن ، قطعه را در منزل شما دوباره روی دستگاه نصب می کنیم.

از زمان ثبت درخواست تا زمان حضور تعمیرکار چقدر زمان صرف می شود؟

از زمان ثبت درخواست شما برای تعمیر یخچال فریزر در مشهد ، تا زمانیکه تعمیرکار یخچال فریزر در منزل شما حضور پیدا کند، حدود 2 ساعت زمان صرف خواهد شد.

اما شما می توانید ساعت و زمان دقیق حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان را نیز در هنگام تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر در مشهد ، تعیین کنید.

تعمیر انواع یخچال فریزر در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در مشهد

شرکت سما سرویس ، پس از سالها فعالیت در زمینه تعمیر انواع لوازم منزل ، اکنون مفتخر است که به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در مشهد فعالیت خود را ادامه دهد. این مجموعه با کسب استانداردهای مختلف و ارائه خدماتی با کیفیت موفق به کسب عنوان نمایندگی تعمیرات برای انواع برندهای یخچال فریزر در مشهد شد.

در حال حاضر سماسرویس ، جزو معدود شرکت هایی است که خدمات خود را بصورت تضمین شده ارائه می کند. کلیه خدمات سما سرویس از جمله سرویس و تعمیر یخچال فریزر در مشهد ، همراه با گارانتی 6 ماهه خدمات ارائه می شوند. این یعنی اگر چنانچه یخچال فریزر شما در طول 6 ماه پس از اینکه توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر در مشهد ، تعمیر شد؛ دوباره به مشکل قبل دچار شود ، شرکت سما سرویس آن را بدون هیچگونه هزینه اضافی دوباره تعمیر و راه اندازی خواهد کرد.

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر در مشهد تماس بگیرید.

برای ثبت در خواست از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر در مشهد

من میخوام از تعمیرکار شما تشکر کنم. بخاطر رفتار خیلی خوبشون و اینکه تمام پروتکل های بهداشتی مثل ماسک و دستکش و سایر مسایل رو بصورت کامل رعایت کردن.
متین میرزایی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر در مشهد
خیلی ممنونم از مجموعه سما سرویس بخاطر اینکه خیلی سریع تعمیرکار رو به منزل ما فرستادن و اینکه خیلی سریع و عالی یخچال فریزر ما رو تعمیر کردن و الان هم یخچال ما داره مثل روز اولش کار میکنه.
سمیرا رضاپور
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر در مشهد
یخچال ما مدتی بود که خوب کار نمی کرد و داخلش خوب خنک نمی شد. اما بعد از اینکه سرویسکار سما سرویس اون رو سرویس کرد تمام ایراداتش برطرف شد و الان خیلی خوب کار می کنه. متشکرم!
زهرا ملک آبادی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر در مشهد

ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر در مشهد

شرکت سما سرویس ، ارائه دهنده انواع خدمات پس از فروش یخچال فریزر در مشهد است. این مجموعه با پشتیبانی از محصولات بیش از 50 برند مختلف از شرکت های تولید کننده یخچال فریزر در دنیا ، در زمینه ارائه خدماتی همچون تعمیرات یخچال فریزر در مشهد ، پیشگام است.

مجموعه سما سرویس آمادگی ارائه خدمات زیر را در سرتاسر شهر مشهد دارد:

  • تعمیر یخچال فریزر در مشهد
  • سرویس یخچال فریزر در مشهد
  • تعمیر قطعات یخچال فریزر در مشهد
  • تعویض قطعات یخچال فریزر در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده انواع یخچال فریزر در مشهد
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی انواع یخچال فریزر در مشهد
  • تعمیر و تعویض موتور یخچال فریزر در مشهد
  • نصب و راه اندازی انواع یخچال فریزر در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

کلام پایانی

تعمیر یخچال فریزر یک مهارت فنی و تخصصی است و باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. انجام این کار توسط افراد نابلد و کم تجربه ممکن است باعث بروز خسارت های بیشتری شود. تعمیر نادرست دستگاهی مانند یخچال فریزر به مراتب خطرناک تر از تعمیر نکردن آن است. زیرا اگر تعمیر دستگاه به درستی انجام نشود ممکن است یک ایراد جزئی به یک ایراد شدید و پرهزینه مانند خرابی موتور یخچال فریزر شود.

پس بهتر است خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر در مشهد  را از مراکز معتبری مانند نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در مشهد دریافت کنید. ما در مجموعه سما سرویس برای اطمینان خاطر شما تمامی خدمات خود را با گارانتی 6 ماهه ارائه می کنیم. این گارانتی بصورت رسمی و کتبی پس از اتمام فرایند تعمیر یا سرویس یخچال فریزر در مشهد ، به شما تحویل داده می شود.

برای آشنایی با فرایند تعمیر انواع یخچال فریزرها و ایرادات رایج آن ، برند یخچال فریزر خود را در قسمت زیر وارد کنید  

برند یخچال فریزر خود را جستجو کنید

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟