تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو گری

تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد

یخچال فریزر یکی از کاربردی ترین و مهمترین لوازم در آشپزخانه است. این دستگاه به صورت 24 ساعته روشن است و مواد غذایی را خنک نگه می دارد و در صورت عدم استفاده صحیح از آن امکان خراب شدن دستگاه بیشتر می شود.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد از زیر مجموعه های خدمات این شرکت می باشد. این مجموعه تعمیرات را با سرعت بالا و با بهترین کیفیت انجام می دهد و فرقی نمی کند که یخچال فریزر شما کدام مدل از یخچال فریزرهای گری باشد؛ از قدیمی ترین مدل های یخچال فریزر گری تا جدیدترین آنها را ، سما سرویس تنها با یک تماس تلفنی تعمیر می کند.

تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد

همچنین سما سرویس برای خدمات تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد، 6 ماه گارانتی در نظر گرفته و در صورت دوباره دچار شدن یخچال فریزر به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هزینه اضافی دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای گری

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر گری در مشهد بیشتر مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش برطرف کردن آن بصورت اصولی نیز بیان شده است.

برفک زدن یخچال فریزر گری

برفک زدن یخچال نیز یکی از مشکلات رایج این دستگاه است. برفک با ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن ایجاد می شود. دلیل دیگر آن می تواند عدم تنظیم دمای مناسب باشد.

برای رفع این مشکل دمای تعیین شده دستگاه را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن آن را تنظیم کنید. همچنین سلامت لاستیک دور درب ها را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که درب یخچال به خوبی بسته می شود و رطوبت به آن وارد نمی شود.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرکار یخچال فریزر گری در مشهد تماس بگیرید.

قطع و وصل شدن جریان برق یخچال فریزر گری

علت قطع و وصل شدن جریان برق دستگاه می تواند نوسانات جریان برق شهری، خراب شدن برد اصلی دستگاه یا از بین رفتن عایق اتصالات و سیم های یخچال فریزر باشد.

پیشنهاد می شود برای جلوگیری از برق گرفتگی و آسیب زدن به دیگر اجزاء یخچال فریزر، دستگاه را از برق بکشید و سعی نکنید آن را تعمیر کنید و به سرعت با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن یخچال فریزر گری

زمانی که یخچال فریزرتان روشن نمی شود ممکن است نگران شوید. دلیل به وجود آمدن این مشکل می تواند نرسیدن برق به دستگاه باشد. قبل از هر کاری باید کابل برق را چک کنید تا از اتصال آن مطمئن شوید همچنین سلامت کابل را نیز مورد بررسی قرار دهید.

علت دیگر روشن نشدن یخچال فریزر می تواند خرابی برد اصلی دستگاه باشد. این مورد نیاز به بررسی توسط تعمیرکار یخچال فریزر گری در مشهد دارد. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر گری در مشهد تماس بگیرید.

نشتی آب از یخچال فریزر گری

نشتی آب یخچال فریزر می تواند نتیجه یکی از ایرادات زیر باشد:

  • مسدود بودن لوله تخلیه
  • نشتی در شیر آب ورودی
  • ایراد در لوله های تأمین آب به آبسردکن
  • شکستگی سینی تخلیه

در صورت بروز این مشکل با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر گری در مشهد تماس بگیرید.

بدون وقفه کار کردن موتور یخچال فریزر گری

خاموش نشدن اتوماتیک یخچال فریزر، می تواند به دلیل کمبود گاز خنک کننده، اختلال در ترموستات یا باز و بسته کردن زیاد درب یخچال و ورود گرما به داخل دستگاه باشد.

پیشنهاد می شود از زیاد باز و بسته کردن درب یخچال اجتناب کنید و یخچال فریزر خود را در جایی قرار دهید که در مجاورت گرما نباشد. در صورت رفع نشدن مشکل باید فورا با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر گری در مشهد تماس بگیرید زیرا یکسره کار کردن موتور می تواند باعث خراب شدن و از کار افتادن موتور شود.

تعمیرکار یخچال فریزر گری در مشهد

سما سرویس، تکنیسین ها و تعمیرکاران بسیار با تجربه و ماهری در اختیار دارد که حداقل 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه دارند. متخصصان ما با استفاده از دانشی که طی سال ها به دست آورده اند قادر هستند که به راحتی انواع مدل های یخچال فریزر گری را تعمیر کنند.

ما با برگزاری کارگاه های آموزشی برای تکنیسین های خود سعی در ارتقاء مهارت ها و افزایش اطلاعات آنها در ارتباط با تکنولوژی های جدید داریم، زیرا سما سرویس به  بروز بودن اطلاعات تکنیسین های خود تأکید بسیاری دارد.

اگر به تعمیرکار یخچال فریزر گری در مشهد نیاز دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را جهت ارائه خدمات به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار یخچال فریزر گری در مشهد

سرویس دوره ای یخچال فریزر اقدامی است که تاثیر بسیاری در افزایش طول عمر یخچال فریزر و بهبود کارکرد آن دارد. سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر گری در مشهد به کاربران کمک می کند تا از دردسرهای خرابی یخچال فریزر در امان باشند.

در این فرآیند سرویسکار مجاز یخچال فریزر گری در مشهد در منزل مشتری به ارزیابی و بررسی عملکرد تک تک بخش های یخچال فریزر می پردازد و در صورتی که جزئی ترین ایرادی پیدا کند آن را رفع می کند. به این صورت این ایرادات جزئی و کوچک در آینده به مشکلات بزرگتر تبدیل نخواهند شد و برای مشتریان دردسر ایجاد نخواهند کرد.

شما در هر منطقه ای از شهر مشهد باشید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام سرویسکار یخچال فریزر گری در مشهد کنید و در کمتر از 2 ساعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر گری در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر گری در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو گری

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد، تکنیسین های با تجربه و ماهر را گرد هم آورده تا بتواند خدماتی با کیفیت و سریع به همشهریان ارائه کند تا از نگرانی هایی مانند اتلاف وقت و عدم انجام درست و اصولی کار جلوگیری کند تا موجب رفاه و آسایش همشهریان عزیز شود.

سما سرویس با استفاده از قطعات با کیفیت، سعی در ایجاد اطمینان خاطر برای همشهریان عزیز دارد و همچنین با ارائه گارانتی 6 ماهه مکتوب به شما تعهد خود را ثابت می کند. این گارانتی 6 ماهه بدین صورت است که درصورت تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر گری در مشهد (سما سرویس)، تا 6 ماه بعد اگر دستگاه دچار همان ایراد شد، شرکت بدون دریافت هزینه آن را تعمیر می کند.

همچنین این مجموعه با راه اندازی سامانه ثبت درخواست به صورت تلفنی و آنلاین، کوشیده تا رفاه و آسودگی را برای همشهریان به ارمغان بیاورد تا نیاز نباشد برای تعمیر به صورت حضوری مراجعه کنند و بتوانند به راحتی خدمات را در محل خود تحویل بگیرند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

خیلی تشکر میکنم از سما سرویس به خاطر اقدام به موقعشون و کیفیت خوب خدماتشون.چند وقت پیش برای تعمیر یخچالم با سما سرویس تماس گرفتم ، واقعا پاسخگوییشون عالی بود و از زمانی که یخچالو تعمیر کردن تا الان یخچال خیلی خوب داره کار میکنه و هیچ مشکلی نداره.

صادق ناظریان
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر گری
سماسرویس توی این حوزه بهترینه بنظرم. من به هرکسی که این متن رو میخونه پیشنهاد میدم که اگر نیاز به تعمیر وسیله ای دارن حتما با سماسرویس تماس بگیره. شک نکنید که بهترین سرویس رو بهتون میدن

باتشکر از سما سرویس

حدیث الهامپور
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر گری
می خواستم تشکر کنم از کارکنان سماسرویس که بسیار زحمت می کشن .من هروقت مشکلی برای لوازم خونمون پیش میاد با سما سرویس تماس می گیرم و تا الان خیلی خوب خدمات ارائه دادن. ممنونم🙏
یاسر غلامی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر گری

خدمات پس از فروش یخچال فریزر گری در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای گری خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر گری در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر گری در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر گری در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر گری در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر گری در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر گری در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر گری
  • سرویس یخچال فریزر گری در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی گری در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای گری

شرکت گری یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی چینی است که در سال 1989 تاسیس شده است. یخچال فریزر هایی که توسط این شرکت تولید می شوند از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و از طراحی مدرن بهره می برند. استفاده از تکنولوژی های جدید در این یخچال فریزر ها مصرف انرژی آن ها را بسیار کاهش داده و می توانند گزینه خوبی برای خرید باشند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد، به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته آمادگی دارد تا خدمات پس از فروش یخچال فریزر گری در مشهد به شما عزیزان ارائه کند.

کلام پایانی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یخچال فریزرها و پیچیده شدن آنها، تعمیر یخچال فریزر باید به فردی متخصص سپرده شود که بتواند انواع مدل های یخچال فریزر را تعمیر کند. تکنیسین های سما سرویس قادر هستند تا تمام مدل های قدیمی و جدید یخچال فریزرهای گری را تعمیر کنند و در سریعترین زمان خدمات را باکیفیت بالا ارائه می دهند.

شما همشهریان گرامی در سرتاسر مشهد ، تنها در یک دقیقه می توانید درخواست خود برای تعمیر یخچال فریزر گری در مشهد ثبت کنید. شرکت سما سرویس بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در سرتاسر شهر مشهد سرویس دهی می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟