تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو سینجر

تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد

یخچال فریزر از ضروری ترین وسایل در منزل است. با استفاده از یخچال فریزر می توان برای مدت طولانی مواد غذایی را بدون فاسد شدن در خانه نگهداری کرد. ساختار این وسیله برای افراد غیر فنی و کسانی که با نحوه عملکرد آن آشنایی ندارند ممکن است بسیار پیچیده باشد و در صورت خراب شدن آن باید توسط یک تکنیسین متخصص بررسی و تعمیر شود.

سما سرویس، یک شرکت تعمیر لوازم خانگی در مشهد است و بیشتر از 15 سال است که در این زمینه فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با بهره گیری از توان تعمیرکاران مجرب خود و استفاده از قطعات یدکی باکیفیت توانسته رضایت هزاران مشتری را کسب کند.

تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد

شرکت سما سرویس ، تعمیرات انواع یخچال فریزر سینجر را با بهترین کیفیت انجام می دهد و فرقی نمی کند که یخچال فریزر شما چه مدلی داشته باشد؛ از قدیمی ترین مدل های یخچال فریزر سینجر تا جدیدترین آنها را ، سما سرویس تنها با یک تماس تلفنی تعمیر می کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای سینجر

موارد زیر از رایجترین ایراداتی است که همکاران ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد به آنها رسیدگی کرده اند. این مشکلات به همراه نحوه رفع آنها ذکر شده تا در صورت امکان بتوانید خودتان مشکل را برطرف کنید.

برفک زدن یخچال فریزر سینجر

ایجاد شدن برفک در یخچال فریزر باعث اختلال در عملکرد دستگاه می شود. دلیل برفک زدن یخچال معمولا ورود هوای گرم و مرطوب به داخل دستگاه است. همچنین پایین بودن دمای محفظه یخچال و عدم تنظیم دمای صحیح، باعث پدید آمدن برفک در یخچال فریزر می شود.

برای حل این مشکل یخچال را در مکانی دور از رطوبت قرار دهید و درجه دمای آن را روی دمای مناسب تنظیم کنید. درصورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز یخچال فریزر سینجر در مشهد تماس بگیرید.

انتشار بوی بد از یخچال فریزر سینجر

اگر در داخل یخچال فریزر بوی بد احساس می کنید احتمالا یکی از مواد غذایی داخل یخچال فریزر فاسد شده است و یخچال بو گرفته. برای رفع این مشکل باید مواد فاسد را دور ریخته و داخل یخچال را به خوبی بشویید.

همچنین برای رفع بوی بد یخچال فریزر می توانید از خوشبو کننده های طبیعی مانند قهوه و وانیل استفاده کنید و آنها را در داخل دستگاه نگهداری کنید.

یخ زدن مواد درون یخچال فریزر سینجر

اگر مواد غذایی داخل یخچال شما یخ می زنند، ابتدا باید به بررسی درجه دمای تنظیم شده دستگاه بپردازید و در صورت تنظیم نبودن آن، آن را روی دمای مناسب تنظیم کنید.

دلیل دیگر به وجود آمدن این ایراد می تواند خرابی ترمیستور باشد که در این صورت دما به درستی اندازه گیری  نمی شود و موجب اختلال دما در یخچال فریزر می شود. در این این صورت با تعمیرکار یخچال فریزر سینجر در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از یخچال فریزر سینجر

اگر متوجه نشتی آب از یخچال فریزر شده اید، با پیدا کردن محل نشت آب می توانید مشکل را رفع کنید. برخی از محل هایی که ممکن است منشا نشتی باشند را در ادامه ذکر کرده ایم:

  • لوله های متصل به یخساز یا آب سردکن
  • شیر برقی آب ورودی
  • لوله تخلیه
  • سینی تخلیه

در صورتی که نتوانستید مشکل را پیدا و رفع کنید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سینجر در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد سر و صدا بیش از حد توسط یخچال فریزر سینجر

اگر مدتی است که از یخچال فریزر خود صدا های غیر عادی می شنوید، ممکن است مشکلی در یخچال فریزر وجود داشته باشد و باید سریعا نسبت به رفع آن اقدام کنید. علت ایجاد صداهای اضافی در یخچال فریزر می تواند شکستگی پره فن، مشکل در موتور فن یا مشکل در کمپرسور باشد.

در اکثر مواقع این مشکل به دلیل تراز نبودن پایه های یخچال فریزر به وجود می آید و با جابجایی و تراز کردن دستگاه مشکل حل می شود. در صورتی که ایراد رفع نشد باید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر سینجر در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر سینجر در مشهد

تعمیرکاران و تکنیسین هایی که تجربه و دانش کمی دارند نمی توانند تعمیرات را به خوبی انجام دهند و اکثرا کار را با کیفیت پایین به اتمام می رسانند، در نتیجه دستگاه دوباره خراب شده و شما مجبور می شوید دوباره با تعمیرکار تماس بگیرید و عملا وقت و پول خود را هدر داده اید و هیچ چیز به دست نیاورده اید.

شرکت سما سرویس برای جلوگیری از اینگونه مشکلات و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت، تنها با تکنیسین هایی همکاری می کند که تخصص بالا و حداقل تجربه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. متخصصان سما سرویس با کمک گرفتن از تجربه و دانش خود قادر هستند تا انواع مدل های یخچال فریزر سینجر را تعمیر کنند.

سما سرویس به صورت 24 ساعته آمادگی دارد تا تعمیرکار یخچال فریزر سینجر در مشهد به محل شما اعزام کند. لازم به ذکر است انجام خدمات با بهترین کیفیت در منزل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سرویسکار یخچال فریزر سینجر در مشهد

نحوه استفاده از یخچال فریزر در طول عمر آن نقش بسزایی دارد. در صورت استفاده صحیح از دستگاه و سرویس کردن دوره ای آن، احتمال اینکه به تعمیرات اساسی نیاز پیدا کنید و با مشکلات سرسام آوری مانند نشت آب مواجه شوید بسیار کاهش پیدا می کند و می توانید سال های زیادی بدون مشکل از یخچال فریزر خود استفاده کنید.

شرکت سما سرویس، خدمات سرویس یخچال فریزر سینجر در مشهد نیز ارائه می کند. در این فرآیند سرویسکار یخچال فریزر سینجر در مشهد در محل مشتری اقدام به بررسی تمام بخش های یخچال فریزر می کند و کوچکترین ایرادات دستگاه که شاید از نظر شما پنهان بوده باشد را برطرف می کند.

برای ثبت درخواست سرویس یخچال فریزر سینجر در مشهد، می توانید در 7 روز هفته با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان سرویسکار مجاز یخچال فریزر سینجر در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر سینجر در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر سینجر در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سینجر

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد

مراکز زیادی در مشهد وجود دارند که خدمات تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد ارائه می دهند، اما تفاوت هایی که میان تعمیرگاه ها وجود دارد، آنها را رتبه بندی می کند. ویژگی هایی که موجب شده تا سما سرویس جزو بهترین شرکت ها در این حوزه باشد عبارت اند از:

  • کیفیت بالای خدمات به دلیل در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و استفاده از قطعات یدکی اصلی
  • سرعت در ارائه خدمات
  • ارائه گارانتی رسمی 6 ماهه خدمات
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • قیمت منصفانه و حذف هزینه های اضافی و غیر ضروری

موارد بالا مزیت ها و وجه تمایز سما سرویس نسبت به دیگر شرکت ها می باشد. این مجموعه با سال ها تلاش و ارائه خدمات با کیفیت توانسته رضایت 100% مشتریان خود را کسب کند و اکنون به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سینجر در مشهد به فعالیت خود ادامه می دهد.

همشهریان عزیز می توانند بدون نگرانی با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد تماس بگیرند و در کوتاه ترین زمان یخچال فریزر خود را سالم تحویل بگیرند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

ممنون از شما بخاطر خدمات خیلی خوب و صادقانه تون. واقعا پولی که میگیرید رو حلال می کنید. خدا خیرتون بده و ان شاالله همیشه موفق باشید.

قاسم داوودی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سینجر
خیلی ممنونم از سما سرویس به این دلیل که سریع واسه تعمیر یخچال ما اقدام کردن و یه تشکر هم می کنم از تعمیرکار خوبشون که اینقد دلسوزانه کار کردن و تعمیر رو به خوبی انجام دادن.
عباس توفیقی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سینجر
تمام خدمات و سرویس هایی که ارائه میدید عالیه. من چند ساله که مشتری شما هستم و همیشه شما رو به اطرافیانم پیشنهاد میدم. به نظرم توی مشهد شرکتی با اعتبار و کیفیت شما وجود نداره و اینکه خدمات رو بصورت واقعی گارانتی می کنید هم واقعا خیال آدمو راحت می کنه.
بابک توکلیان
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سینجر

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سینجر در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای سینجر خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر سینجر در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر سینجر در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر سینجر در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر سینجر در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سینجر در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر سینجر در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر سینجر
  • سرویس یخچال فریزر سینجر در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی سینجر در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای سینجر

سینجر یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. این شرکت در سال 1386 توانست از موسسه استاندراد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه صلاحیت دریافت کند. یخچال فریزر از محصولاتی است که موجب معروفیت و شناخته شدن این برند در بازار شده. این برند تلاش می کند محصولاتی با کیفیت تولید کند تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد و کالایی ارزشمند به مصرف کننده ایرانی عرضه کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سینجر در مشهد، به صورت 24 ساعته آمادگی دارد تا خدمات پس از فروش یخچال فریزر سینجر در مشهد را به همشهریان عزیز ارائه کند.

کلام پایانی

اگر یخچال فریزر سینجر شما دچار مشکل شده ، بهترین کار این است که قبل از هر اقدامی با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد ( سما سرویس ) تماس بگیرید و ایراد را مطرح کنید. کارشناسان ما بر اساس توضیحات شما ایراد احتمالی دستگاه را تشخیص داده و شیوه رفع کردن آن را به شما خواهند گفت و در صورت نیاز تعمیرکار یخچال فریزر سینجر در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

شرکت سما سرویس به صورت شبانه روزی آماده است تا تعمیرکاران خود را برای رسیدگی به مشکل شما به محل شما اعزام کند. شما در هر منطقه ای از شهر مشهد باشید، از لحظه ثبت درخواست شما برای تعمیر یخچال فریزر سینجر در مشهد تا زمان حضور تعمیرکار در منزل شما تنها دو ساعت زمان خواهد برد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟