تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو هیتاچی

تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد

خراب شدن یخچال فریزر منزل ، یکی از ناخوشایند ترین اتفاق ها است. این موضوع باعث می شود که از یک طرف نگران فاسد شدن مواد غذایی خود باشید و از طرف دیگر باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن تعمیرکار ماهر و تعمیر دستگاه بکنید.

اگر یخچال فریزر شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد ، نگران نباشید! شرکت سما سرویس با بیش از 15 سال سابقه تعمیر انواع لوازم در مشهد ،اکنون به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد نیز فعالیت می کند و خدمات پس از فروش این دستگاه را نیز ارائه می دهد.

تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که یا فرم ثبت درخواست تعمیر را تکمیل کنید و یا با شماره تلفن 05137052567 تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را بیان کنید.

شما در هر منطقه ای از شهر مشهد که باشید و در هر ساعتی که تماس بگیرید ، ما برای شما تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی در مشهد را به منزل شما اعزام می کنیم.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای هیتاچی

در بین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی در مشهد ، توسط همشهریان گرامی بیان شده اند ، تعدادی از آن ها پرتکرار تر از سایرین بوده و رواج بیشتری داشته اند. در ادامه این موارد را بیان کرده و راه حل آن را نیز ذکر می کنیم.

چراغ داخل یخچال فریزر هیتاچی روشن نمی شود

روشن نشدن چراغ داخل دستگاه احتمالا به دلیل سوختن آن است اما در برخی موارد خرابی سیم های اتصال آن یا خرابی سوکت ها نیز می تواند باعث ایجاد این مشکل بشود. تعویض لامپ در اغلب موارد مشکل را برطرف می کند.

هنگام تعویض لامپ برق دستگاه را قطع کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری شود.

از قسمت زیر یخچال فریزر هیتاچی آب می ریزد

این ایراد به یکی از دلایل زیر رخ  می دهد:

  • انسداد لوله تخلیه
  • شکستن یا خرابی سینی تخلیه
  • یخ زدن فن اواپراتور
  • خرابی در لوله ها و اتصالات آبسردکن دستگاه
  • خرابی لاستیک دور درب
  • خرابی شیلنگ یا شیر ورودی آب به دستگاه

موارد بالا را در صورت امکان بررسی کنید و اگر ایرادی مشاهده کردید آن را برطرف کنید. اگر ایراد پیدا نکردید یا برای رفع آن به کمک احتیاج داشتید با مرکز تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد برفک در محیط داخل یخچال فریزر هیتاچی

ایجاد برفک در یخچال فریزرهای قدیمی امری طبیعی است و باید بصورت دستی آن ها را جدا کنید. اما اگر یخچال فریزر شما بدون برف ( نو فراست) است این مشکل نباید بوجود بیاید. برای یافتن علت مشکل موارد زیر را چک کنید:

  • محل قرارگیری یخچال را بررسی کنید که از همه جهات فضای کافی داشته باشد.(یخچال فریزر باید 20 سانتیمتر از هر طرف با دیوار یا سایر اجسام فاصله داشته باشد.)
  • درب یخچال را زیاد باز و بسته نکنید.
  • کم شدن گاز خنک کننده دستگاه
  • خرابی یا پارگی لاستیک دور درب

چنانچه برای رفع ایراد دستگاه به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر هیتاچی بصورت خودکار و مرتب خاموش و روشن نمی شود

این ایراد زمانی رخ می دهد که :

  • اتصالات یا فیوز برق مشکل داشته باشد
  • برد الکترونیکی دستگاه بدرستی کار نکند
  • سوئیچ کنترل دما ایراد داشته باشد
  • گاز خنک کننده کم شده باشد
  • لاستیک دور درب خراب شده باشد

برای حل این مشکل بهتر است از تعمیرکار مجاز یخچال فریزر هیتاچی در مشهد کمک بگیرید.

محیط داخل یخچال فریزر هیتاچی به خوبی خنک نمی شود یا گرم است

پیش از هرچیز بررسی کنید که دمای دستگاه به درستی تنظیم شده باشد. اگر ایراد از تنظیمات دستگاه نبود احتمالا کمپرسور یا فن دستگاه خراب شده و یا دستگاه در زیر تابش مستقیم آفتاب یا در نزدیکی وسایل گرمایشی قرار گرفته و بایستی جابجا شود.

شما می توانید درهر ساعت از شبانه روز برای رفع ایرادات دستگاه خود با مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیتاچی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی در مشهد

مجموعه سما سرویس در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می دهد؛ برای تکنیسین ها و تعمیرکاران خود نیز بصورت مداوم کلاس ها و کارگاه های آموزشی برگزار کرده و اطلاعات و مهارت آن ها را دائما مورد آزمون قرار می دهد.

تمام افرادی که تحت پوشش سما سرویس به عنوان تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی در مشهد فعالیت می کنند، دارای سابقه و تجربه زیادی بوده و در طول فعالیت خود در این مجموعه با متدها و روش های جدید تعمیر لوازم منزل آشنا شده و این روش ها را کاملا یاد می گیرند.

سماسرویس با در اختیار داشتن تیم فنی متشکل از تعمیرکاران متخصص و با تجربه موفق شده رضایت بسیاری از همشهریان عزیز را جلب کرده و در حال حاضر مورد اعتماد هزاران مشتری در سرتاسر شهر مشهد می باشد.

سرویسکار یخچال فریزر هیتاچی در مشهد

یکی از اقداماتی که تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامت و بازده یخچال فریزر هیتاچی دارد ، سرویس کردن آن است. این کار می بایست بصورت مداوم و حداقل هر سال یک بار انجام شود. سرویس یخچال فریزر هیتاچی در مشهد یکی از خدمات پر متقاضی در بین مشتریان سماسرویس است.

در طول این فرایند کلیه اجزای اصلی و قسمت های محتلف دستگاه شما بررسی می شود و در صورت وجود خرابی یا ایراد ، برطرف می شود. این کار باعث می شود که ایرادات جزئی دستگاه پیش از اینکه باعث بروز خرابی های شدیدتر شوند ، شناسایی و برطرف شوند. انجام سرویس های دوره ای علاوه بر حفظ سلامت دستگاه ، تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های تعمیر آن دارد.

کلیه فرایند سرویس دستگاه توسط سرویسکار یخچال فریزر هیتاچی در مشهد و در منزل شما انجام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر هیتاچی شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هیتاچی

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد

شرکت سماسرویس پس از حدود 15 سال فعالیت در زمینه تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد ، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد ، ارائه نماید.

این مجموعه کلیه خدمات مورد نیاز یخچال فریزر هیتاچی را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن به شما همشهریان عزیز در مشهد ، ارائه می کند. خدماتی مانند تعمیر یا سرویس یخچال فریزر هیتاچی در مشهد و یا تعمیر یا تعویض قطعات یخچال فریزر هیتاچی.

این مجموعه برای اطمینان خاطر شما عزیزان و همچنین اثبات کیفیت خدمات خود ، کلیه خدمات خود را با 6 ماه گارانتی ارائه می کند. در صورتی که دستگاه شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی در مشهد ، دوباره دچار مشکل قبل شود شما با استفاده از این گارانتی تا 6 ماه بعد می توانید خدمات تعمیر دستگاه را بصورت رایگان و بدون هزینه اضافی از سماسرویس دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد اینجا کلیک کنید.

وقتی دنبال یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر توی مشهد میگشتم چشمم به سایت سما سرویس افتاد و واقعا بهتر از این شرکت پیدا نکردم وقتی هم که تماس گرفتم و اومدن برای تعمیر واقعا خدمات رو به همون خوبی که گفته بودن انجام دادن. تشکر میکنم از سما سرویس
امیر منصوری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی
با سلام

خیلی تشکر می کنم از تیم پشتیبانی سماسرویس و تعمیرکاری که فرستادن. اول شک داشتم که به خوبی که میگن خدمات رو ارائه کنند اما وقتی کار رو تموم کردن واقعا نگرانیم رفع شد و اینکه خیلی سریع کار رو تموم کردن.

مرتضی احمدی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی درمشهد
خیلی تشکر میکنم از سما سرویس که فورا بعد از تماس تعمیرکارشونو فرستادن و ایشون بسیار سریع مشکل یخچال مارو پیدا کردند و تعمیر کردند و هزینه تعمیرات هم واقعا مناسب بود. متشکرم
سارا ریاضی
مشتری خدمات تعمیر فن یخچال فریزر هیتاچی

خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیتاچی در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای هیتاچی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر هیتاچی در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر هیتاچی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر هیتاچی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر هیتاچی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر هیتاچی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر هیتاچی
  • سرویس یخچال فریزر هیتاچی در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی هیتاچی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای هیتاچی

شرکت هیتاچی یکی از بزرگترین شرکت های ژاپن است. این مجموعه فعالیت خود را در سال 1910 و با تولید موتورهای صنعتی آغاز نمود. از سال 1960 با تبادل تکنولوژی با شرکت هایی مانند جنرال الکتریک آمریکا وارد عرصه تولید لوازم الکترونیکی و لوازم منزل شد.

تولیدات این شرکت پس از مدت کوتاهی سهم بسیار زیادی از باز لوازم خانگی را به خود اختصاص داد. این موضع به دلیل کیفیت فوق العاده این محصولات بود. یخچال فریزرهای هیتاچی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر ایران و جهان دارند.

شرکت سماسرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی در مشهد ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیتاچی در مشهد را عهده دار می باشد.

کلام پایانی

در انتها باید این موضوع را ذکر کنیم که سپردن تعمیر وسایل ضروری مانند یخچال فریزر به افرادی که از مهارت ، تخصص و تجربه کافی برخوردار نیستند می تواند اشتباه بزرگی باشد. انجام کارهای فنی از این دست باید به دست افرادی انجام شود که علاوه بر مهارت و تجربه ، دارای حس وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری نیز باشند.

شرکت سما سرویس برای اینکه شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد ، با اطمینان خاطر کار تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی خود را به ما بسپارید ، اقدام به ارائه گارانتی کتبی برای خدمات خود نموده است. پس شما عزیزان می توانید مطمئن باشید که تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در مشهد ، به بهترین نحو توسط سماسرویس انجام می شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟