تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو وایت هاوس

تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد

یخچال فریزر از نیاز های اساسی یک خانه و آشپزخانه است. بدون یخچال فریزر نمی توان از مواد غذایی در خانه نگهداری کرد؛ چون در دمای خانه مواد غذایی فاسد می شوند.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد است و در زیر مجموعه این خدمات، تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد را نیز پوشش می دهد.

تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد

مجموعه سما سرویس با داستن بیش از 15 سال سابقه فعالیت در این زمینه، با ارائه خدمات، با کیفیت و سرعت بالا و قیمت منصفانه توانسته موجب کسب رضایت مشتریان خود شود.

اگر به تعمیرکار یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد نیاز دارید کافی است تا با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان، تکنیسین ما درب منزل شما جهت خدمت رسانی حاضر شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای وایت هاوس

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد بیشتر مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش برطرف کردن آن بصورت اصولی نیز بیان شده است.

یخ زدن مواد غذایی در محفظه یخچال فریزر وایت هاوس

یکی از مشکلات رایج کاربران، یخ زدن مواد غذایی در یخچالشان بوده است. برای حل این مشکل ابتدا باید دمای تنظیم شده دستگاهتان را بررسی کنید و در صورت تنظیم نبودن صحیح، آن را بر روی مناسب قرار دهید.

دلیل وجود این مشکل در دستگاه می تواند خراب شدن ترمیستور، خرابی برد کنترل دما یا خرابی فن خروجی باشد.

در صورتی مشکل بر طرف نشد پیشنهاد می شود با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

نشت آب از یخچال فریزر وایت هاوس

نشتی آب از یخچال فریزر نیز یکی دیگر از مشکلات رایج این دستگاه است. برای حل این مشکل باید منشا نشتی را پیدا کرد. منشا نشت آب می تواند سینی تخلیه آب، لوله های متصل به آب سردکن، شیر ورود آب یا فیلتر آب باشد.

با پیدا کردن محل نشتی و برطف کردن مشکل آن، تعمیر صورت می پذیرد. اگر مهارت انجام این کار را ندارید با سرویسکار یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن یخچال فریزر وایت هاوس

زمانی یخچال فریزر روشن نمی شود که برق به آن نمی رسد. از مهم ترین دلایل این مشکل خراب شدن کابل برق دستگاه است و باید بررسی شود.

از دلایل دیگر این ایراد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معیوب شدن اتصالات داخلی دستگاه
  • مشکل در برد اصلی
  • نوسانات برق

در صورت وجود این ایراد در دستگاه، با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن بدنه یخچال فریزر وایت هاوس

اگر متوجه برق دار بودن بدنه دستگاه شده اید، دستگاه را از برق بکشید و با مرکز تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید تا از برق گرفتگی و آسیب به اجزاء دستگاه جلوگیری کنید.

دلیل رخ دادن این مشکل می تواند اتصال پایه های لامپ داخل یخچال به بدنه دستگاه، معیوب شدن سیم های رابط یا اتصال ترموستات به بدنه باشد.

از کار افتادن یخچال فریزر وایت هاوس

اگر یخچال فریزر شما قبل از کار کردن صدای عجیب می دهد و سپس خاموش می شود احتمالات زیر وجود دارد:

  • موتور یخچال نیم-سوز شده است
  • رله استارت معیوب شده است
  • اورلود خراب شده است

در صورت مشاهده این مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد

تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی و نیازمند مهارت و تجربه در این زمینه است. زمانی که کار را به تعمیرکار غیر حرفه ای می سپارید با چالش هایی از قبیل بی انضباطی، عدم تحویل کار در موعد مقرر و آسیب زدن به دستگاه روبرو می شوید که موجب اعمال هزینه های اضافی و از دست رفتن زمان می شود.

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران و تکنیسین های مجرب، آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد و در محل شما است.

زمانی که درخواست تعمیر خود را ثبت می کنید، تیم پشتیبانی سماسرویس سریعا تعمیرکار یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد را به محل شما اعزام می کند.

سرویسکار یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد

سرویس دوره ای یخچال فریزر تاثیر زیادی در کاهش نیاز دستگاه به تعمیرات اورژانسی دارد و به دستگاه شما جان تازه ای می بخشد.

سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد، به شما این امکان را می دهد تا کارکرد دستگاه خود را بهبود ببخشید و کمتر به تعمیرات نیاز پیدا کنید.

برای ثبت درخواست سرویس یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد، به راحتی می توانید در 1 دقیقه درخواست خود را ثبت کنید و در همان روز سرویسکار مجاز یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد به محل شما اعزام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وایت هاوس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس با توجه به سابقه بیشتر از 15 سال خدمت رسانی در زمینه تعمیر لوازم خانگی در مشهد، اکنون با عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد به فعالیت خود با هدف افزایش رفاه مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت ادامه می دهد.

سما سرویس با استفاده از قطعات با کیفیت و مهارت تکنیسین های مجرب خود، سعی در ایجاد آسایش و اطمینان خاطر برای همشهریان عزیز دارد و همچنین با ارائه گارانتی 6 ماهه مکتوب به شما تعهد خود را ثابت می کند.

این گارانتی 6 ماهه بدین صورت است که درصورت تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد (سما سرویس)، تا 6 ماه بعد اگر دستگاه دچار همان ایراد شد، شرکت بدون دریافت هزینه آن را تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد اینجا کلیک کنید.

تعمیرکار یخچال فریزر سماسرویس فوق العاده حرفه ای هست و مشخص بود که میدونه داره چیکار میکنه. سروقت رسیدن و با صبر وحوصله کار تعمیر یخچال منو انجام دادن . ممنون از ایشون و مجموعه حرفه ای سماسرویس
محمدعلی صادقی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس
ممنونم از مجموعه سماسرویس. خیلی عالی و حرفه ای کارشون رو انجام میدن. همه چیز مشخص و سرراست بود و تعمیرکار هم سروقت رسید و دستگاه مارو خیلی سریع و عالی سرویس کرد. واقعا ممنونم
حامد سیدی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر وایت هاوس
من بعد از یک ماه دارم نظرمو میزارم چون میخواستم مطمئن شم که یخچالم کاملا تعمیر شده. الان تقریبا یک ماه گذشته و نه تنها سروصدای یخچال ما زیاد نشد بلکه از اولش هم کمتر شده. مرسی سماسرویس!
ساجده زمانی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای وایت هاوس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر وایت هاوس
  • سرویس یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی وایت هاوس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای وایت هاوس

شرکت وایت هاوس در سال 1886 در کشور مکزیک کار خود را آغاز کرده و جزو پرفروش ترین برند های لوازم خانگی می باشد. این برد در دهه های اخیر رشد چشمگیری در پیشرفت تکنولوژی دستگاه های خود داشته است. یخچال فریزرهای این شرکت از کیفیت و ارزش خرید بالایی برخوردار اند.

اگر به دنبال خدمات پس از فروش یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد هستید، سما سرویس در 24 ساعت شبانه روز و در تمام طول هفته در دسترس شما است.

کلام پایانی

اگر یخچال فریزر شما دچار ایراد شده، قبل از هر اقدامی با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید تا متخصصان ما در رابطه با اشکال یخچال فریزرتان به شما مشاوره بدهند و در صورت نیاز تعمیرکار یخچال فریزر وایت هاوس در مشهد به محل شما بفرستند.

کارشناسان ما 24 ساعته و 7 روز هفته، آماده پاسخگویی به شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد هستند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟