تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو تی سی ال

تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد

یخچال فریزر یک وسیله پرکاربرد با ساختاری نه چندان پیچیده است که به ما کمک می کند تا مواد غذایی را برای روزها و حتی هفته ها بدون فاسد شدن نگهداری کنیم. اگر یخچال فریزر شما مشکل پیدا کرده است و قصد دارید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید، در صورتی که مشکل حاد نباشد می توانید خودتان مشکل را حل کنید. اما گاهی اوقات رفع این مشکل خارج از توان شماست است. در این شرایط باید با یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد

شرکت سما سرویس با بیشتر از یک دهه سابقه خدمت رسانی در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد، توانسته مجموعه ای را راه اندازی کند که تعداد زیادی تعمیرکار ماهر و با تجربه زیر نظر این شرکت مشغول به کار شوند. همچنین با ارائه خدمات، بدون اتلاف وقت و با کیفیت بالا توانسته تمامی مشتریان خود را راضی نگه دارد.

اگر نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر تی سی ال در مشهد دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای تی سی ال

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر تی سی ال در مشهد بیشتر مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش برطرف کردن آن بصورت اصولی نیز بیان شده است.

یخچال فریزر تی سی ال یکسره کار می کند

این مورد از رایجترین مشکلات در یخچال فریزر های کاربران است. برای رفع کردن این مشکل باید ابتدا لاستیک دور درب های یخچال فریزر را مورد بررسی قرار داد تا مشکلی نداشته باشند، همچنین دستگاه باید جایی دور از حرارت قرار گرفته باشد زیرا ورود حرارت به داخل یخچال می تواند عامل اصلی این مشکل باشد.

زیاد باز و بسته کردن درب های دستگاه ، کم شدن گاز خنک کننده و اختلال در ترموستات یخچال فریزر نیز می تواند موجب به وجود آمدن این مشکل شود. اگر با بررسی و رعایت موارد بالا مشکل حل نشد، بهتر است سریعا با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر تی سی ال در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید زیرا کارکردن یخچال فریزر در این حالت می تواند موجب خراب شدن و از کار افتادن موتور دستگاه شود.

موتور یخچال فریزر تی سی ال بیش از حد داغ می شود

این ایراد در اکثر مواقع به علت فشار آمدن بیش از حد به کمپرسور یخچال فریزر رخ می دهد. علاوه بر این کمبود گاز خنک کننده و عدم عملکرد درست کندانسور نیز از دیگر دلایل رایج در بروز این مشکل هستند.

اگر چنانچه این مشکل برای یخچال فریزر شما پیش آمده است ، سریعا آن را خاموش کرده و با سما سرویس ، نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر تی سی ال در مشهد ، تماس بگیرید.

یخچال فریزر تی سی ال برفک می زند

برفک زدن یخچال فریزر یکی دیگر از مشکلات رایج است. اگر از یخچال فریزر های نوفراست (بدون برفک) استفاده می کنید اما یخچال فریزر شما برفک می زند بهتر است سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید. در اغلب موارد این مشکل به دلیل ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یا تنظیم نبودن دمای یخچال فریزر اتفاق می افتد. با جابجایی دستگاه به مکانی دور از رطوبت و تنظیم دمای مناسب این مشکل رفع می شود.

از دلایل دیگر به وجود آمدن این مشکل می توان به خرابی تایمر دیفراست، خراب شدن ترموستات و وجود اتصال در بدنه کمپرسور اشاره کرد، که در این صورت باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد تماس بگیرید.

لامپ یخچال فریزر تی سی ال خاموش نمی شود

مدام روشن ماندن لامپ یخچال فریزر باعث گرم شدن محیط داخل دستگاه می شود و موتور مجبور است برای جبران سرمای از دست رفته بیشتر کار کند و این مسئله در دراز مدت باعث خراب شدن و از کار افتادن موتور می شود. علت بروز چنین مشکلی در اکثر مواقع خراب شدن سوئیچ لامپ است. ابتدا با دست کلید را فشار دهید تا مطمئن شوید که کلید سالم است و اگر ایراد از کلید بود آن را تعویض کنید، اما پیش از اقدام به تعویض آن حتما دستگاه را از جریان برق جدا کنید.

اگر چنانچه برای رفع این مشکل نیاز به کمک دارید و یا خودتان توانایی تعویض کلید دستگاه را ندارید با تعمیرکار یخچال فریزر تی سی ال در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر تی سی ال بسیار سریع خاموش روشن می شود

سیستم یخچال فریزر اینگونه عمل می کند که کمپرسور یخچال فریزر تا زمانی که دمای داخل دستگاه به دمای مشخص شده برسد کار می کند و بعد از آن برای مدتی خاموش می شود. اگر این فرایند با سرعت بالا صورت می گیرد ایرادی در دستگاه وجود دارد. دلایل رخ دادن این مشکل در دستگاه می توانند موارد زیر باشند:

  • نوسانات برق (بهتر است همیشه از محافظ جریان استفاده کنید)
  • اختلال در برد دستگاه
  • درست عمل نکردن ترموستات
  • معیوب شدن کمپرسور

گاهی این مشکل به دلیل زیاد باز و بسته کردن درب یخچال به وجود می آید پس سعی کنید درب دستگاه را زیاد باز و بسته نکنید. اگر مشکل رفع نشد باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر تی سی ال در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر تی سی ال در مشهد

شاید شما هم خاطره بدی از سپردن کار به یک تعمیرکار ناشی داشته باشید. تعمیرکاران غیر حرفه ای و بی تجربه توان ارائه یک کار با کیفیت را ندارند و در اکثر مواقع نتیجه کار خیلی راضی کننده نیست. بعضا دیده شده که این افراد در زمان برخورد با ایراداتی که تعمیر آن دشوار است از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردند و کار را ناقص رها کردند و یا به دستگاه آسیب بیشتری وارد کرده اند.

شرکت سما سرویس برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، برای استخدام تعمیرکاران خود بسیار دقت و حساسیت به خرج داده و تنها با تعمیرکاران متخصص و ماهری که حداقل 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه دارند همکاری می کند.

برای دریافت باکیفیت ترین خدمات، با مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید. همکاران ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان هستند و در صورت نیاز به سرعت تعمیرکار یخچال فریزر تی سی ال در مشهد به محل شما اعزام می کنند.

سرویسکار یخچال فریزر تی سی ال در مشهد

اگر از آن دسته افرادی هستید که پیشگیری را به درمان ترجیح می دهید، باید سرویس کردن یخچال فریزر را جدی بگیرید. استفاده از خدمات سرویس یخچال فریزر تی سی ال در مشهد، مزایایی از جمله کاهش چشمگیر احتمال خرابی های دستگاه، اقزایش راندمان و طول عمر یخچال فریزر را به همراه دارد.

در این فرآیند سرویسکار یخچال فریزر تی سی ال در مشهد به بررسی تک تک بخش های یخچال فریزر شما می پردازد و اگر کوچکترین ایرادی در دستگاه شما ببیند آن را برطرف می کند تا در آینده به مشکلات دردسر ساز تبدیل نشوند.

سرویس یخچال فریزر توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر تی سی ال در مشهد در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر تی سی ال در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر تی سی ال در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو تی سی ال

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد

شرکت سما سرویس با داشتن بهترین تکنیسین ها، تلاش شبانه روزی پرسنل خود و ارائه خدمات با کیفیت توانسته به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد شناخته شود. این مجموعه از زمان آغاز فعالیت خود در نظر داشته که خدماتی با ارزش و سودمند به مشتریان خود ارائه کند تا با این کار علاوه بر جلب رضایت آنان، دغدغه هایی از این قبیل را برطرف کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد نیز فعالیت می کند. این شرکت تمام خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد را 6 ماه ضمانت می کند تا موجب اطمینان خاطر بیشتر مشتریان شود.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس به این صورت است که اگر پس از تعمیر یخچال فریزر شما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه به همان مشکل دچار شد، این شرکت یخچال فریزر شما را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد اینجا کلیک کنید.

شرکت سماسرویس یک مجموعه حرفه ای و واقعا عالیه. همونطور که تو سایتشون میگن واقعا بهترین مرکز تعمیر لوازم منزل هستن. کارتون عالیه و از تعمیرکارتون هم ممنونم واقعا ماهر و حرفه ای بودن. موفق باشید.
محمدرضا بارانی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر تی سی ال
مدتی بود که یخچالمون خراب بود و دنبال تعمیرکار خوب میگشتم توی اینترنت سرچ کردم و با سایت سماسرویس آشنا شدم. تماس گرفتم ومشکل رو گفتم و تعمیرکار سماسرویس اومد و کارشو انجام داد و الان یخچال ما داره مث روز اولش کار میکنه. ممنون از سماسرویس.
حبیب ذاکری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر تی سی ال
تشکر می کنم از سما سرویس به خاطر اقدام سریعشون و از تعمیرکار خوبشون هم تشکر می کنم که واقعا خیلی عالی یخچالو تعمیرکردن و مشکلش کاملا برطرف شده.
حمیده آصفی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر تی سی ال

خدمات پس از فروش یخچال فریزر تی سی ال در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای تی سی ال خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر تی سی ال در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر تی سی ال در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر تی سی ال در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر تی سی ال در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر تی سی ال در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر تی سی ال در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر تی سی ال
  • سرویس یخچال فریزر تی سی ال در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی تی سی ال در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای تی سی ال

شرکت تی سی ال یک شرکت چند ملیتی است و شعبه مرکزی آن در هویژو در استان گوانگ دونگ قرار دارد. در ابتدا این برند توسط یک شرکت آمریکایی فرانسوی ایجاد شد که بعدها یک شرکت چینی آن را خریداری کرد. این برند در زمینه تولید لوازم خانگی نیز حضور پر رنگی دارد و یخچال فریزر جزو پر فروشترین محصولات این شرکت است. یخچال فریزر های تی سی ال از تکنولوژی و طراحی مدرن بهره می برند و در تولید آنها از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود.

شرکت سما سرویس ارائه کننده خدمات پس از فروش یخچال فریزر تی سی ال در مشهد نیز هست و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

کلام پایانی

سرویس کردن مرتب یخچال فریزر، در کنار استفاده صحیح از آن به شما کمک می کند تا سال ها از یخچال فریزر خود بهترین بهره را ببرید و نیاز به تعمیرات پیدا نکنید. زمانی که مشکلی برای یخچال فریزر شما به وجود می آید، در صورت نداشتن مهارت لازم، هرگز اقدام به تعمیر یا دستکاری آن نکنید و با یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در مشهد تماس بگیرید.

شما عزیزان می توانید در کمتر از دو دقیقه به صورت تلفنی یا آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت کنید. سما سرویس در 24 ساعت و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد است.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟