تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو لوازم خانگی پارس

تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد

همه ما تمایل داریم مواد غذایی مورد نیاز چند روز یا چند هفته خود یکجا تهیه کنیم و در یخچال فریزر نگهداری کنیم تا از رفت و آمد مداوم به فروشگاه آسوده باشیم. زمانی که یخچال فریزر خراب می شود و درست کار نمی کند مواد غذایی به سرعت فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند پس باید سریعا اقدام به تعمیر یخچال فریزر کنیم.

شرکت سما سرویس، یک شرکت معتبر و با سابقه در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد است و تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد یکی از خدماتی است که در این مجموعه همراه با 6 ماه گارانتی ارائه می شود. سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و استفاده از قطعات یدکی مرغوب، خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می کند.

تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد

در صورت نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر پارس در مشهد، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان برای تعمیر یخچال فریزر شما اقدام کنند. لازم به ذکر است که تعمیرات در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط تعمیرکار مجاز صورت می گیرد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای پارس

روزانه تعداد زیادی از همشهریان با مشکلات مشابه با مرکز تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد تماس می گیرند. در ادامه برخی مشکلات رایج را همراه با نحوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

بیش از حد داغ شدن موتور یخچال فریزر پارس

گرم بودن موتور یخچال فریزر زمانی که کار می کند طبیعی است، اما اگر گرما به اندازه ای باشد که دست را بسوزاند احتمالا مشکلی در عملکرد موتور و یخچال فریزر وجود دارد. موارد زیر از دلایل رخ دادن این مشکل هستند:

  • وجود گرد و غبار بر روی کویل کندانسور
  • یکسره کار کردن موتور
  • زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه
  • فاصله نداشتن یخچال از دیوار و وسایل اطراف

برای حل این مشکل باید چک کنید که یخچال از هر طرف با دیوار و اجسام مجاور خود حداقل 20 سانتیمتر فاصله داشته باشد. همچنین از زیاد باز و بسته کردن درب یخچال فریزر خودداری کنید. در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر پارس در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن آبسردکن یخچال فریزر پارس

آبسردکن یکی از پرکاربرد ترین بخش های یخچال فریزر است که در فصل های گرم، آب خنک برای ما فراهم می سازد. کار نکردن آبسردکن می تواند به دلیل خرابی شیر آب ورودی ، مشکل در لوله های متصل به آبسردکن یا یخ زدن آب در لوله ها باشد.

با توجه به موارد گفته شده باید مشکل را پیدا کنید و در صورت امکان آن را رفع کنید. اگر توانایی رفع مشکل را ندارید با تعمیرکار یخچال فریزر پارس در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از اطراف یخچال فریزر پارس

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات است و ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • مشکل در شیر ورودی آب
  • انسداد لوله های تامین آب
  • معیوب شدن یا شکستگی سینی تخلیه
  • ذوب شدن یخ های فریزر

برای حل این مشکل ابتدا باید محل نشتی را پیدا کنید و اقدامات لازم را برای تعمیر آن انجام دهید. پیشنهاد می شود در صورت نداشتن مهارت فنی، اقدام به تعمیر دستگاه نکنید و با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد تماس بگیرید.

روشن ماندن چراغ داخل یخچال فریزر پارس

روشن ماندن لامپ یخچال فریزر هنگامی که درب دستگاه بسته است شاید مشکل مهمی به نظر نرسد اما می تواند موجب بالا رفتن مصرف انرژی و یا یکسره کار کردن موتور و سوختن آن به دلیل فشار زیاد شود. برخی از دلایل به وجود آمدن این مشکل شامل موارد زیر است:

  • خراب شدن سوئیچ لامپ
  • ایراد در اتصالات دستگاه

برای رفع این مشکل باید در صورت خراب بودن سوئیچ آن را تعویض کرد، اما اگر مهارت لازم برای این کار را ندارید بهتر است با مرکز تعمیر و سرویس یخچال فریزر پارس در مشهد تماس بگیرید.

مشکل روشن نشدن یخچال فریزر پارس

احتمالا با روشن نشدن یخچال فریزر خود بسیار نگران شوید. ابتدا باید کابل برق یخچال فریزر را چک کنید و از سلامت آن مطمئن شوید، همچنین مطمئن شوید که کابل به پریز متصل است و برق به دستگاه می رسد.

در صورت حل نشدن مشکل باید رله استارت، اورلود و خازن بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پارس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر پارس در مشهد

همه می دانند که کارهای تخصصی را باید به متخصص آن سپرد. تعمیر یخچال فریزر هم یک کار تخصصی است که نیاز به شناخت نحوه عملکرد یخچال فریزر و آشنایی با تمام قطعات و بخش های دستگاه دارد، از این رو باید به یک متخصص با تجربه و حرفه ای سپرده شود تا کار با بهترین کیفیت و در زمان تعیین شده با موفقیت به اتمام برسد.

شرکت سرما سرویس برای بالا بردن کیفیت خدمات خود و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلاتی که در نتیجه بی تجربگی تکنیسین ها رخ می دهد، در انتخاب تکنیسین های خود دقت بسیاری به خرج داده و مهارت های آنها را آزموده و بهترین ها را انتخاب کرده.

تعمیرکاران سما سرویس، متخصصانی با تجربه بالای 10 سال هستند و با بهره گیری از دانش و تجربه خود قادر هستند تا انواع مدل های یخچال فریزر پارس را به راحتی تعمیر کنند.

در صورت نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر پارس در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار را ثبت کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان، تعمیرکار مجاز یخچال فریزر پارس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار یخچال فریزر پارس در مشهد

سرویس یخچال فریزر پارس در مشهد از دیگر خدماتی است که سما سرویس ارائه می کند. این خدمات به مشتریان کمک می کند تا ایرادات جزئی یخچال فریزرشان را رفع کنند که در آینده به مشکلات بزرگتری تبدیل نشوند.

سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر باعث می شود دستگاه همیشه در بهترین حالت خود کار کند و کمتر به تعمیرات اساسی نیاز پیدا کند. فرایند سرویس توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر پارس در مشهد در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

اگر نیاز به سرویسکار یخچال فریزر پارس در مشهد دارید، با ثبت درخواست به صورت آنلاین یا تلفنی، در کوتاه ترین زمان سرویسکار در محل شما جهت خدمت رسانی حاضر می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر پارس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر پارس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو لوازم خانگی پارس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد

شرکت سما سرویس پس از سال ها فعالیت به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد و ارائه خدمات با کیفیت و اقدام سریع، حال توانسته عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد را به دست آورد و با این عنوان به فعالیت خود ادامه دهد.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پارس در مشهد، مسئولیت بزرگی در قبال مشتریان خود دارد و تمام سعی خود را می کند تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه کند تا موجب خشنودی و رضایت آنها شود. همچنین سما سرویس برای تمام خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند و در صورت دچار شدن دستگاه به ایراد تعمیر شده تا 6 ماه پس از تعمیر، دستگاه را دوباره و بدون دریافت هزینه اضافی تعمیر می کند.

در صورتی که یخچال فریزر شما به تعمیر نیاز پیدا کرده، با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پارس در مشهد تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان یخچال فریزر خود را سالم تحویل بگیرید.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد اینجا کلیک کنید.

من از مجموعه سماسرویس ممنوم چون خیلی خوب و صادقانه کار میکنن. این موضوع این روزا کمتر دیده میشه. قیمت منصفانه ، کیفیت بالای خدمات ، پشتیبانی عالی و تعمیرکارهای ماهر دارن و واقعا کارشون عالیه. 
محمد فیاض
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر پارس
سلام

تشکر میکنم از سما سرویس و تعمیرکار بسیار خوبشون برای اینکه خیلی سریع برای تعمیر یخچال ما تشریف آوردن و مشکلش رو برطرف کردن و خداروشکر دیگه مشکلی پیش نیومده. خسته نباشید

آمنه سادات کلاهدوز
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر پارس
سلام میخوام تشکر کنم از تمام اعضای سما سرویس به خاطر اهمیت دادن به مشکل مشتریان. من چند هفته پیش به خاطر مشکل یخچالم تماس گرفتم و واقعا لذت بردم از پاسخگویی و دلسوز بودن کارمندان سماسرویس و وقتی تعمیرکار به منزل ما فرستادن ایشون خیلی سریع مشکل مارو حل کردن و کلی راهنماییمون کردن. خیلی متشکرم
محمد صادق کنعانی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر پارس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر پارس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای پارس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر پارس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر پارس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر پارس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر پارس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر پارس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر پارس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر پارس
  • سرویس یخچال فریزر پارس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی پارس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای پارس

شرکت پارس در سال 1354 در ایران تاسیس شد و در سال 1359 به بهره برداری رسید. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و یخچال فریزر از تولیدات پر فروش این شرکت است. یخچال فریزر های این برند از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و مصرف کنندگان زیادی در سرتاسر ایران دارند.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر پارس در مشهد نیز فعالیت می کند و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر مشهد است.

کلام پایانی

یخچال فریزر یک وسیله نسبتا پیچیده است. زمانی که یخچال فریزر شما دچار مشکل می شود در صورت نداشتن شناخت نسبت به عملکرد دستگاه و نداشتن مهارت فنی به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر یخچال فریزرتان نکنید زیرا ممکن است موجب تشدید خرابی ها و یا آسیب زدن به خودتان بشوید.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر پارس در مشهد، در تمام روزهای هفته به صورت 24 ساعته فعالیت می کند و تعطیلی ندارد. شما عزیزان می توانید در صورت احتیاج داشتن به خدمات سما سرویس، با ما تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت برای رفع مشکل شما اقدام کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟