تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو سی کا

تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد

یکی از پر کاربرد ترین و مهمترین لوازم در منزل، یخچال فریزر است. این وسیله امکان نگهداری از مواد غذایی به مدت طولانی را برای ما فراهم می سازد. زمانی که عملکرد یخچال فریزر دچار اختلال می شود علاوه بر برهم زدن آسایش، ممکن است مواد غذایی نیز فاسد شوند.

در این موقعیت می توانید با مرکز تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار یخچال فریزر سی کا در مشهد را ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال فریزر شما اقدام کنیم.

تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. این مجموعه با بکارگیری بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها و استفاده از قطعات یدکی اصلی، توانسته کیفیت خدمات خود را ارتقاء دهد و رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای سی کا

مشکلات زیر در تماس هایی که مرکز تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد از همشهریان دریافت کرده بسیار زیاد مشاهده شده:

یخچال فریزر سی کا برفک می زند

برفک زدن یخچال نیز یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه است. برفک با ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن ایجاد می شود. دلیل دیگر آن می تواند تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد.

برای رفع این مشکل دمای تعیین شده دستگاه را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن آن را تنظیم کنید. همچنین با بررسی سلامت لاستیک دور درب ها اطمینان حاصل کنید که درب یخچال به خوبی بسته می شود و رطوبت به آن وارد نمی شود.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر سی کا در مشهد تماس بگیرید.

عدم سرمایش در محفظه یخچال فریزر سی کا

گرم بودن یخچال فریزر یکی دیگر از مشکلات رایج در بین کاربران است. این مشکل به دلیل وجود ایراد یا خرابی در یکی از قطعات زیر می باشد:

  • خرابی فن کندانسور
  • خرابی فن موتور حرارتی
  • کثیف شدن کویل کندانسور
  • خرابی ترموستات و یا خازن یخچال
  • خرابی پنل کنترل دما
  • ایراد در کمپرسور
  • خرابی یا ایراد در برد دستگاه

برطرف کردن این مشکل نیازمند مهارت و دانش در این زمینه است زیرا تنها راه برطرف کردن این مشکل تعمیر یا تعویض قطعات گفته شده است و بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سی کا در مشهد تماس بگیرید.

موتور یخچال فریزر سی کا بیش از حد داغ شده

گرم بودن موتور طبیعی است اما داغ شدن بیش از حد موتور می تواند نشان دهنده وجود ایراد در عملکرد دستگاه باشد. دلیل داغ کردن موتور می تواند باز و بسته کردن زیاد درب یخچال باشد، زیرا این کار موجب هدر رفتن سرمای داخل یخچال می شود و موتور برای جبران آن باید مدت طولانی تری کار کند.

دلایل دیگر این مشکل می تواند کمبود گاز مبرد و تنظیم دمای نادرست باشند. برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

کار نکردن یخساز یخچال فریزر سی کا

اگر یخساز یخچال به صورت خودکار یخ تولید نمی کند احتمال دارد که کلید یخساز روی حالت خاموش قرار داشته باشد و باید آن را روشن کنید.

ایراد در سیستم آبرسانی دستگاه، افت دمای فریزر و مسدود بودن مسیر ورودی آب به یخساز نیز می توانند از عوامل به وجود آمدن این مشکل باشند. در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار یخچال فریزر سی کا در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر سی کا روشن نمی شود

اگر یخچالتان روشن نمی شود احتمالا برق به دستگاه نمی رسد. قبل از هر کاری کابل برق را چک کنید تا از اتصال آن مطمئن شوید همچنین سالم بودن کابل را نیز بررسی کنید.

علت روشن نشدن یخچال فریزر می تواند خرابی برد اصلی یا معیوب شدن اتصالات داخلی دستگاه باشد. در این صورت دستگاه نیاز به بررسی توسط تعمیرکار یخچال فریزر سی کا در مشهد دارد.

در صورت تمایل می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سی کا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

در صورت وجود هرگونه ایراد در یخچال فریزر سی کا خود می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سی کا در مشهد (سما سرویس) از کارشناسان ما در ارتباط با مشکل خود راهنمایی بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر سی کا در مشهد

خراب شدن یخچال فریزر یک اتفاق ناخوشایند است. شاید یخچال فریزرتان دچار مشکل شده باشد و بخواهید سریعا با تعمیرکار تماس بگیرید و آن را تعمیر کنید اما در نظر داشته باشید که نباید کار خود را به افراد بی تجربه بسپارید. سپردن کار تعمیر به افراد بی تجربه و غیر متخصص می تواند شما را با دردسرهایی از قبیل شدیدتر شدن مشکل دستگاه و افزایش هزینه ها و از دست رفتن زمان رو به رو کند. اما چاره چیست؟

مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد (سما سرویس)، با بهترین تعمیرکاران و متخصصان همکاری می کند. تمام تکنیسین های سما سرویس حداقل 10 سال سابقه کار در این حوزه دارند و پیوسته در حال یادگیری تکنولوژی های جدید هستند و می توانند به راحتی مدل های مختلف یخچال فریزر سی کا را تعمیر کنند.

برای ثبت درخواست تعمیرکار یخچال فریزر سی کا در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و در کمتر از یک دقیقه درخواست خود را ثبت کنید.

سرویسکار یخچال فریزر سی کا در مشهد

بهترین راه برای جلوگیری از خرابی های پر هزینه و وقت گیر، سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر است. خدمات سرویس یخچال فریزر سی کا در مشهد به شما این امکان را می دهد که ایرادات کوچک دستگاه را رفع کنید تا در آینده باعث بروز خرابی های شدیدتر نشوند و همچنین دستگاه در بهترین شرایط کار کند.

خدمات سرویس یخچال فریزر سی کا در مشهد، تماما در منزل شما و با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر سی کا در مشهد صورت می گیرد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر سی کا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر سی کا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر سی کا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سی کا

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد

اگر به دنبال یک مرکز تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد هستید، برای انتخاب بهترین گزینه بهتر است چند فاکتور را در نظر بگیرید. مواردی که موجب ایجاد تمایز در مراکز تعمیر می شوند شامل سرعت در ارائه خدمات، کیفیت خدمات، ضمانت خدمات و هزینه خدمات است.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و قطعات یدکی اصلی، قادر است خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه کند و برای اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، گارانتی رسمی 6 ماهه ارائه می دهد. همچنین هزینه تعمیرات به صورت منصفانه محاسبه می شود و هزینه های اضافی و غیر ضروری اعمال نخواهد شد.

سما سرویس برای راحتی همشهریان عزیز، سامانه ثبت درخواست تلفنی و آنلاین راه اندازی کرده و امکان ثبت درخواست در کمتر از یک دقیقه امکان پذیر است. در صورت ثبت درخواست خدمات، تکنیسین نمایندگی تعمیر یخچال سی کا در مشهد به سرعت به محل شما اعزام می شود و خدمات را در محل شما ارائه می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد اینجا کلیک کنید.

میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر خدمات عالی و وجدان کاریشون، خدماتشون واقعا همونطور که میگفتن بود و هزینه تعمیرات هم بسیار مناسب بود خیلی متشکرم
محسن میری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سی کا
خیلی ممونم از شما و سرویسکار تون بابت خدمات عالیتون. مهارت و کیفیت کار سرویسکارتون خیلی خوب بود و من کاملا راضی ام. در ضمن توی این وضعیت کرونا اینکه ایشون کاملا پروتکل ها رو رعایت کردن جای تقدیر و تشکر داره.
مرضیه صادق پور
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر سی کا
تشکر می کنم از شما و تعمیرکارتون که بسیار سریع برای تعمیر یخچال ما اقدام کردید. خوشحالم که وب سایت شما رو پیدا کردم!
محمد بابایی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سی کا

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سی کا در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای سی کا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر سی کا در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر سی کا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر سی کا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر سی کا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سی کا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر سی کا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر سی کا
  • سرویس یخچال فریزر سی کا در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی سی کا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر سی کا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای سی کا

شرکت سی کا یک تولید کننده لوازم خانگی می باشد. یخچال فریزر های این شرکت در خانه های ایرانی نیز یافت می شود. یخچال فریزر های این برند از کیفیت مناسب و طراحی زیبا بهره می برند، همچنین مصرف انرژی در این یخچال فریزر ها پایین می باشد و گزینه ای مناسب برای خرید هستند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال فریزر سی کا در مشهد، ، آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز که همشهریان احتیاج به خدمات این مجموعه دارند به آنها خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

بطور کلی بهتر است که به محض مشاهده تغییر در عملکرد یخچال فریزرتان با مرکز تعمیر یخچال فریزر در مشهد تماس بگیرید و درخواست راهنمایی کنید. اما در برخی موارد مشکل ایجاد شده به راحتی و با کمترین دانش فنی قابل حل است. اما به این شرط که شما آشنایی حداقلی را با کارهای فنی داشته باشید. در غیر اینصورت به هیچ وجه آچار به دست نگیرید و هیچگونه اقدامی برای تعمیر یخچال فریزر نکنید زیرا ممکن است سبب آسیب رسیدن به خودتان و یخچال فریزر شوید.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سی کا در مشهد، آمادگی  دارد تا در 24 ساعت شبانه روز به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟