تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد- با 6 ماه ضمانت
لوگو جنرال الکتریک

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد

یخچال فریزر وسیله ای است که در هر خانه ای یافت می شود. از آنجایی که یخچال فریزر یکی از مهمترین وسایل یک آشپزخانه است و بسیار از آن استفاده می شود، در صورت عدم استفاده درست یا فرسودگی ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کند.

شرکت سما سرویس با داشتن 15 سال سابقه خدمت رسانی در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد، خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد را با کیفیت بالا و بدون اتلاف وقت انجام می دهد.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد

تعمیر یخچال فریزر نیاز به تخصص و تجربه در این زمینه دارد. تکنیسین های سما سرویس بسیار حرفه‌ای و با تجربه هستند و آماده هستند که در صورت نیاز در سریعترین زمان در محل شما ، جهت ارائه خدماتی مانند سرویس یا تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد ، حاضر شوند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای جنرال الکتریک

بسیاری از همشهریانی که با مرکز تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد (سما سرویس) تماس گرفته اند و ایرادات دستگاه های خود را مطرح کرده اند، مشکلات مشابهی داشته اند که ما برخی از آنها را در ادامه ذکر کرده ایم:

بالا بودن دمای فریزر و فریز نکردن در یخچال فریزر جنرال الکتریک

اگر مواد غذایی که در فریزر قرار داده اید یخ نمی زنند و فریزر کار نمی کند، ابتدا بررسی کنید که لاستیک های دور درب فریزر سالم باشند چون در غیر این صورت با درست بسته نشدن فریزر، عدم کارکرد صحیح فریزر عادی است. همچنین مطمئن شوید که یخچال در مجاورت منبع گرما قرار نداشته باشد.

در صورت عدم وجود مشکل در موارد بالا، امکان دارد موتور فن اواپراتور خراب شده باشد و باید با تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید.

انتشار بوی بد از یخچال فریزر جنرال الکتریک

دلیل انتشار بوی بد از یخچال ممکن است به خاطر فاسد شدن مواد غذایی داخل آن باشد. برای رفع بوی بد یخچال پیشنهاد می شود یخچال را مرتبا بشویید و از بوگیر استفاده کنید. از موادی مانند قهوه یا لیموی تازه می توانید به عنوان بوگیر طبیعی استفاده کنید.

یخچال فریزر جنرال الکتریک سر و صدای زیادی ایجاد می کند

علت این مشکل می تواند جای گیری نادرست و تراز نبودن پایه های یخچال باشد. معمولا با تراز کردن دستگاه می توان این مشکل را حل کرد. از دیگر دلایل این مشکل می تواند شل شدن لوله های کمپرسور یا اختلال در عملکرد فن باشد.

درصورت حل نشدن مشکل می توانید با مرکز تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر جنرال الکتریک یکسره کار می کند و خاموش نمی شود

یکسره کار کردن یخچال یکی از رایج ترین مشکلات است و دلیل آن می تواند تنظیم اشتباه دما، باز و بسته کردن زیاد درب و کمبود گاز مبرد باشد. برای حل کردن این مشکل دمای تنظیم شده یخچال را بررسی کنید و سعی کنید درب یخچال را زیاد باز و بسته نکنید.

در صورت حل نشدن مشکل فورا با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد برفک در یخچال فریزر جنرال الکتریک

برفک زدن یخچال نیز یکی دیگر از مشکلات رایج این دستگاه است. برفک با ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن ایجاد می شود. دلیل دیگر آن می تواند تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد.

برای رفع این مشکل دمای تعیین شده دستگاه را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن آن را تنظیم کنید. همچنین با بررسی سلامت لاستیک دور درب ها اطمینان حاصل کنید که درب یخچال به خوبی بسته می شود و رطوبت به آن وارد نمی شود.

در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد

تعمیرکاران و تکنیسین های سما سرویس افراد حرفه ای و کارآزموده هستند و بیشتر از 10 سال سابقه کار در این زمینه را دارند. ویژگی هایی که برای سما سرویس بسیار مهم اند با انضباط بودن و میزان مهارت تکنیسین است که توسط سما سرویس آزموده می شوند.

همچنین مجموعه ما با برگزار کردن کارگاه های آموزشی برای تکنیسین های خود، سعی در بالا بردن مهارت ها و بروز رسانی اطلاعات آنها در این زمینه دارد.

تعمیرکاران ما قادر به تعمیر انواع یخچال فریزر جنرال الکتریک با مدل های مخلتف از قدیمی ترین تا جدیدترین آنها هستند.

اگر یخچال فریزر شما مشکل پیدا کرده و نیاز به تعمیر دارد، کافی است با مرکز تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید تا در کمترین زمان بهترین تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد در محل شما حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد

اگر می خواهید خراب شدن یخچال فریزر خود را نبینید، آن را به صورت دوره ای سرویس کنید. سرویس دوره ای یخچال فریزر تاثیر بسزایی در افزایش عمر و بهبود کارکرد دستگاه دارد و در کنار مراقبت صحیح از یخچال فریزر می تواند احتمال خرابی آن را به صفر برساند.

اگر تصمیم به سرویس یخچال فریزرتان گرفتید، سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد را به شما پیشنهاد می کند.

تنها با یک تماس و در کوتاهترین زمان سرویسکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل شما برای خدمت رسانی حاضر می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد

سما سرویس مفتخر است که پس از گذشت نزدیک به 15 سال از آغاز فعالیتش ، اکنون به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد فعالیت کرده و خدمات با کیفیت و بی نظیری را به همشهریان مشهدی ، ارائه کند.

مجموعه سما سرویس با در اختیار داشتن قطعات با کیفیت و تکنیسین های مجرب آماده است تا به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته به شما عزیزان خدمات خود را با 6 ماه ضمانت ارائه کند.

خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد نیز همراه با گارانتی 6 ماهه ارائه می شود تا موجب اطمینان بیشتر و آسودگی خاطر شما عزیزان شود. این ضمانت به این معناست که اگر پس از تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد (سما سرویس)، تا 6 ماه بعد دستگاه دچار همان مشکل شود شرکت سما سرویس دستگاه را بدون دریافت هزینه ، دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد اینجا کلیک کنید.

من میخواستم بابت کیفیت خدمات و از همه مهمتر سرعت ارائه خدمات تون از شما تشکر کنم. همه چیز عالی بود و تعمیر یخچال ما به سرعت و یه خوبی انجام شد. ممنون از سماسرویس!
محمد حسین میرزاپور
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک
ممنونم از سما سرویس بابت تعمیر کمپرسور یخچال ما. با اینکه هر تعمیرکاری که میومد به ما میگفت باید کمپرسور تعویض بشه اما سماسرویس اونو خیلی خوب و با هزینه خیلی کمتری تعمیر کرد. از تعمیرکارتون هم خیلی ممنونم کارشون عالی بود!
تکتم فرشچی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک
سلام. من از شما ممنونم که اینقد سریع و خوب خدمت رسانی می کنید. و از همه مهمتر قیمت های منصفانه ای رو تعیین می کنید. بهترین ویژگی شما اول رفتار حرفه ای تکنیسین تون بود و بعد از اون صداقت تون! همه چیز عالی بود!!
مهسا محمدزاده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای جنرال الکتریک خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر جنرال الکتریک
  • سرویس یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی جنرال الکتریک در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای جنرال الکتریک

شرکت جنرال الکتریک یک شرکت بزرگ و قدیمی است که در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. در حوزه تولید لوازم خانگی نیز این شرکت بسیار خوب عمل کرده و توانسته برند خود را جهانی کند و سهم خوبی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک ، آماده ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد به شما همشهریان عزیز است.

کلام پایانی

اگر یخچال فریزر شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، سپردن آن به تعمیرکار نابلد و بی تجربه به هیچ وجه کار درستی نمی باشد و همچنین دستکاری آن توسط افرادی که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند نیز می تواند موجب تشدید خرابی شود.

اگر به دنبال خدمات تعمیر با کیفیت و تضمینی هستید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در مشهد تماس بگیرید تا تکنیسین های ما در سریعترین زمان مشکل یخچال فریزر شما را رفع کنند. شرکت سما سرویس تنها مرکز تعمیر یخچال فریزر های جنرال الکتریک در مشهد است که خدمات خود را بصورت تضمینی و با گارانتی 6 ماهه ارائه می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟