تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو ارج

تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد

شرکت سما سرویس با 15 سال سابقه و بیشتر از هزار مشتری راضی، به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد شناخته می شود. این مجموعه با بهره گیری از تعمیرکاران  با تجربه و ماهر و استفاده از قطعات یدکی مرغوب توانسته موجب کسب رضایت مشتریان خود شود.

اکثر کسانی که در مشهد ساکن هستند و از یخچال فریزرهای ارج استفاده می کنند، هنگامی که یخچال فریزرشان خراب می شود به دنبال یک تعمیرگاه یا تعمیرکار مجاز یخچال فریزر ارج در مشهد می گردند تا بدون نگرانی تعمیر یخچال فریزرشان را به آن بسپارند.

تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد

شرکت سما سرویس آمادگی دارد در هر ساعتی از شبانه روز که همشهریان عزیز نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر ارج در مشهد دارند، نیروی متخصص به محلشان اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای ارج

با توجه به تماس های کاربران با مرکز تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد، مشاهده کردیم که در بیشتر مواقع افراد مشکلات مشابهی دارند، به همین خاطر ما برخی از مشکلات رایج یخچال فریزر ارج را در ادامه همراه با نحوه رفع مشکل ذکر کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید و ایراد دستگاه خود را برطرف کنید.

ایجاد برفک در یخچال فریزر ارج

برفک زدن یخچال فریزر یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه است. برفک با ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن ایجاد می شود. دلیل دیگر آن می تواند تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد.

برای رفع این مشکل ابتدا دمای تعیین شده دستگاه را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن، آن را بر روی دمای مناسب تنظیم کنید. همچنین با بررسی سلامت لاستیک دور درب ها اطمینان حاصل کنید که درب یخچال به خوبی بسته می شود و رطوبت به آن وارد نمی شود.

در صورت حل نشدن مشکل با  نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن یخچال فریزر ارج

اگر یخچال فریزر شما روشن نمی شود باید مواردی را چک کنید تا ببینید مشکل از کجاست و دلیل روشن نشدن دستگاه چیست.

ابتدا اتصال دستگاه به جریان برق را بررسی کنید. اگر مشکل از پریز برق یا کابل برق یخچال فریزر  نباشد احتمالا برد یا موتور یخچال دچار مشکل شده است و در این شرایط دستگاه باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر ارج در مشهد عیب یابی و تعمیر شود.

دمای موتور یخچال فریزر ارج بیش از حد بالا رفته

دمای موتور یخچال در حالت طبیعی از 70 درجه بالاتر نباید برود. اما اگر این دما از 70 درجه بیشتر باشد باید سریعا یخچال فریزر را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج در مشهد تماس بگیرید تا دستگاه فورا توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر ارج در مشهد عیب یابی و تعمیر شود.

کار نکردن یخ ساز یخچال فریزر ارج

کار نکردن و خراب شدن یخ ساز یکی دیگر از مشکلات رایج در یخچال فریزر های ارج است. بهتر است قبل از هر اقدامی از قرار داشتن کلید یخ ساز بر روی حالت روشن (on) اطمینان حاصل کنید.

دلایل کار نکردن یخ ساز می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خرابی شیر برقی ورود آب
  • خرابی موتور یخ ساز
  • خرابی سنسور یخچال
  • خرابی برد دستگاه
  • یخ زدن مسیر ورودی آب به یخساز

با توجه به اینکه حل این مشکل نیازمند مهارت و تخصص در این زمینه است، بهترین کار در این زمان ثبت درخواست تعمیر در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد است.

روشن ماندن مداوم چراغ یخچال فریزر ارج

روشن ماندن دائم لامپ یخچال شاید به نظر مشکل بزرگی نباشد، اما باید توجه داشته باشید که ادامه دار بودن این شرایط می تواند موجب گرم شدن محیط داخلی یخچال و یکسره کار کردن موتور و  در نهایت موجب سوختن موتور یخچال فریزر شود.

روشن ماندن مداوم لامپ یخچال می تواند به دلیل خرابی سوئیچ لامپ یا اتصالی در سیم های متصل به لامپ باشد.

باید این ایراد را جدی بگیرید و سریعا جهت رفع آن اقدام نمایید. نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد ، آمادگی دارد تا در هر زمان و در هر نقطه از شهر مشهد به شما عزیزان خدماتی از این دست را ارائه کند.

تعمیرکار یخچال فریزر ارج در مشهد

با اینکه شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی یخچال فریزر ها و بالا رفتن کیفیت آنها هستیم، هنوز ممکن است گاهی به تعمیر یخچال فریزر احتیاج پیدا کنیم.

یخچال فریزر با توجه به ساختار پیچیده ای که دارد، باید تعمیر آن توسط یک تکنیسین متخصص و با تجربه صورت بگیرد، در غیر این صورت ممکن است شاهد آسیب های جبران نشدنی و هدر رفتن وقت و هزینه باشید.

سما سرویس با حرفه ای ترین تعمیرکاران و تکنیسین ها همکاری می کند. تعمیرکاران سما سرویس افرادی با تجربه بالای 10 سال هستند که با تمام دستگاه ها آشنایی دارند و قادر هستند انواع مختلف یخچال فریزر های ارج را تعمیر کنند.

در صورتی که فورا به تعمیرکار یخچال فریزر ارج در مشهد احتیاج دارید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار در محل شما حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر ارج در مشهد

سرویس کردن دوره ای و مرتب یخچال فریزر موجب می شود که یخچال فریزرتان سال های زیادی در آشپزخانه شما بدون مشکل کار کند و مواد غذایی را در بهترین شرایط در خود نگهداری کند.

غافل شدن از انجام سرویس یخچال فریزر می تواند موجب شود که مشکلات کوچکی که در یخچال فریزر وجود دارند و به چشم نمی آیند در آینده منجر به ایجاد مشکلات بزرگتر در یخچال فریزر شوند و هزینه هایی چند برابر بیشتر از هزینه سرویس دستگاه به کاربران تحمیل کنند.

در صورت ثبت درخواست سرویس یخچال فریزر ارج در مشهد، تیم پیگیری درخواست ها به سرعت سرویسکار یخچال فریزر ارج در مشهد به محل شما اعزام می کند و تمام خدمات در منزل شما ارائه می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر ارج در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر ارج شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر ارج در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو ارج

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد

شرکت سما سرویس در بیشتر از یک دهه خدمت رسانی به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد، با هدف کسب رضایت مشتری، تلاش کرده تا خدماتی در خور اعتماد مشتریان به آنها ارائه دهد و با به کارگیری تکنیسین های حرفه ای و با تجربه، اکنون توانسته به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج در مشهد دست پیدا کند.

این مجموعه با بهره گیری از سالها تجربه و دانش فنی در زمینه تعمیرات یخچال فریزر ارج و سایر لوازم منزل ، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند و کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد را تا مدت ۶ ماه گارانتی می کند. یعنی پس از اتمام فرایند تعمیر دستگاه ، برگه ضمانت خدمات توسط تعمیرکار به شما ارائه می شود و در صورت بروز مجدد مشکل طی مدت 6 ماه ، ما آن را بدون هیچگونه هزینه اضافی تعمیر خواهیم کرد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

ممنون از شما بخاطر خدمت رسانی خیلی خوب و صادقانه تون. واقعا پولی که میگیرید رو حلال می کنید. خدا خیرتون بده و ان شاالله همیشه موفق باشید.

ناصر رحیمی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر ارج
میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر خدمات خوبشون و اینکه تعمیرکارشون رو سریع فرستادن و تعمیرکارشون هم پروتکل های بهداشتی رو به خوبی رعایت کردند. خیلی ممنونم
نسرین زمانی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر ارج
تمام خدمات و سرویس هایی که ارائه میدید عالیه. من چند ساله که مشتری شما هستم و همیشه شما رو به اطرافیانم پیشنهاد میدم. به نظرم توی مشهد شرکتی با اعتبار و کیفیت شما وجود نداره و اینکه خدمات رو بصورت واقعی گارانتی می کنید هم واقعا خیال آدمو راحت می کنه.
هرمز شیبانی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر ارج

خدمات پس از فروش یخچال فریزر ارج در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای ارج خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر ارج در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر ارج در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر ارج در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر ارج در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر ارج در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر ارج در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر ارج
  • سرویس یخچال فریزر ارج در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی ارج در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر ارج در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای ارج

شرکت ارج یکی از تولید کننده های لوازم خانگی در ایران است. این شرکت در سال 1316 فعالیت خود را شروع کرد. ارج در نخستین دوران خود، صندلی ‌های تاشو می ‌ساخت و در دهه ۱۳۵۰، در گسترشی قابل توجه، به ساخت لوازم خانگی، از جمله آب‌ گرمکن برقی، یخچال، بخاری، ماشین لباسشویی و کولر روی آورد. تا سال ۱۳۵۷، ارج شمار کارکنان خود را به نزدیک سه هزار نفر افزایش داد و به بزرگ ترین کارخانه صنعتی خاورمیانه تبدیل شد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال فریزر ارج در مشهد آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

برای سپردن یخچال فریزر خود به تعمیرکار، بهتر است ابتدا کمی تحقیق کنید تا بهترین تعمیرکار یا تعمیرگاه را انتخاب کنید زیرا دریافت بهترین خدمات حق شماست.

سما سرویس برای رفاه همشهریان عزیز، امکان ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین ، تلفنی و یا از طریق واتساپ را فراهم کرده است و تنها در یک دقیقه می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج در مشهد ، به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس شما همشهریان عزیز است.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟