مرکز تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد-همراه 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو سلن

تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد

یکی از اساسی ترین لوازم مورد نیاز در آشپزخانه یخچال فریزر است. این وسیله بسیار کار را برای ما راحت کرده و می توانیم مواد غذایی مورد نیاز چند روز و حتی چند هفته را در آن نگهداری کنیم و از رفت آمد پی در پی به فروشگاه آسوده باشیم.

بدون شک خراب شدن یخچال فریزر اتفاق ناخوشایندی است. اگر از یخچال فریزر های سلن استفاده می کنید، در صورت خراب شدن آن بهتر است با یک مرکز معتبر و مجاز تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد

سما سرویس یک شرکت خدماتی است که بیشتر از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد. این شرکت در سال های فعالیت خود توانسته با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را کسب کند. سما سرویس برای اثبات کیفیت خدمات خود گارانتی 6 ماهه برای خدمات تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد ارائه می دهد تا خیال شما از بابت کارآمدی و کیفیت بالای خدمات راحت باشد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای سلن

ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد، روزانه پاسخگوی تماس های زیادی از همشهریان در ارتباط با مشکل دستگاهشان هستیم و مشاهده کردیم که اکثر آنها مشکلات مشابهی دارند. به همین دلیل ما در ادامه برخی از این مشکلات رایج را همراه با روش رفع آنها ذکر کرده ایم تا شما بتوانید در صورت امکان مشکلات را حل کنید.

درب یخچال فریزر سلن به خوبی بسته نمی شود

بسته نشدن درب یخچال فریزر یک مشکل اساسی است و اگر سریعا اقدام به درست کردن آن نکنید عواقب زیان باری را به همراه دارد و ممکن است قطعات دیگر یخچال نیز آسیب ببینند. برخی از عواملی که سبب به وجود آمدن این مشکل می شوند موارد زیر هستند:

  • تراز نبودن یخچال
  • وجود مانع (کشو های باز، وجود مواد غذایی زیاد و…)
  • خراب بودن لاستیک دور درب ها
  • سنگین شدن درب یخچال به علت وجود بطری های سنگین

در چنین مواقعی بهتر است که یخچال فریزر را خاموش کرده و سعی کنید با بررسی مواردی که گفته شد ایراد را برطرف کنید. اگر چنانچه مشکل برطرف نشد ، با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر سلن در مشهد تماس بگیرید.

محفظه یخچال در یخچال فریزر سلن برفک می زند

برفک زدن در یخچال های قدیمی یک اتفاق عادی بود. اما در نسل جدید یخچال فریزر ها با عنوان یخچال فریزر های نوفراست (بدون برفک)، این مشکل یک ایراد اساسی به شمار می آید. علت برفک زدن محفظه یخچال می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • قرار دادن مواد غذایی گرم و بدون در پوش در یخچال
  • قرارگیری نادرست (مجاورت یخچال با هوای گرم)
  • خرابی لاستیک دور درب ها
  • معیوب شدن ترموستات

اگر با بررسی سه مورد اول ایراد برطرف نشد ، بهترین کار تماس با تعمیرکار یخچال فریزر سلن در مشهد است.

محفظه یخچال فریزر سلن بوی بدی می دهد

انتشار بوی نامطبوع از یخچال فریزر می تواند به دلیل کثیف شدن یخچال و یا بو گرفتن دستگاه به دلیل فاسد شدن مواد غذایی داخل آن باشد.

جهت رفع این مشکل باید مواد غذایی فاسد را از دستگاه خارج کنید، یخچال را خالی کنید و سپس به خوبی تمام قسمت های آن را تمیز کنید. همچنین امکان دارد بو گیر دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد و با تعویض کردن آن مشکل رفع شود.

یخچال فریزر سلن سر و صدای زیادی دارد

تولید صدای بیش از حد توسط یخچال فریزر یکی از مشکلات رایج در میان کاربران بوده. از عوامل این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جای گیر نادرست یخچال فریزر و تراز نبودن آن
  • مشکل در موتور فن اواپراتور
  • مشکل در پروانه فن یخچال

اگر علت به گوش رسیدن این صدا نامتوازن بودن یخچال باشد می توانید با جابجایی و تراز کردن دستگاه مشکل را برطرف کنید در غیر این صورت باید با تعمیرکار یخچال فریزر سلن در مشهد تماس بگیرید.

در صورت وجود هرگونه ایراد در یخچال فریزر سلن خود می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سلن در مشهد (سما سرویس) از کارشناسان ما در ارتباط با مشکل خود راهنمایی بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر سلن در مشهد

تعمیر یخچال فریزر جزو کارهای تخصصی است و باید توسط یک فرد متخصص در این این حوزه صورت بگیرد در غیر اینصورت موجب تحمیل هزینه های سنگین و آسیب های شدید به دستگاه می شود، در نتیجه باید در انتخاب تعمیرکار دقت کرد.

در مجموعه سما سرویس، تعمیرکارانی با تجربه و ماهر مشغول به کار هستند. تکنیسین های سما سرویس حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند و در کار خود متخصص هستند. متخصصان سما سرویس با بهره گیری از تجربه و دانش بالای خود، قادر هستند تا مدل های مختلف یخچال فریزر های سلن را به راحتی تعمیر کنند.

اگر به خدمات تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد احتیاج دارید، تنها با یک تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد می توانید در کوتاه ترین زمان یخچال فریزر خود را سالم تحویل بگیرید.

سرویسکار یخچال فریزر سلن در مشهد

اگر می خواهید از دردسرهای خرابی یخچال فریزر در آینده در امان باشید و در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید، باید سرویس کردن دوره ای و منظم یخچال فریزر را جدی بگیرید. سرویس یخچال فریزر باید حداقل 2 بار در سال انجام شود و در کنار آن از دستگاه به درستی استفاده شود، در این صورت یخچال فریزر سال ها بدون مشکل کار خواهد کرد و به تعمیر نیاز پیدا نخواهد کرد.

سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر سلن در مشهد را نیز ارائه می دهد. در این فرایند سرویسکار مجاز یخچال فریزر سلن در مشهد در محل شما به ارزیابی عملکرد دستگاه می پردازد. و تمام قسمت های دستگاه را بررسی می کند و در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی آن را برطرف می کند.

اگر تصمیم دارید از خدمات سرویس یخچال فریزر سلن در مشهد استفاده کنید، می توانید از طریق تماس تلفنی یا با پر کردن فرم درخواست تعمیر در سایت و یا از طریق پیام در واتساپ، درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان سرویسکار یخچال فریزر سلن در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر سلن در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر سلن شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر سلن در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سلن

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد، تلاش کرده تا با گرد هم آوردن بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها، خدماتی با کیفیت ارائه کند تا موجب خشنودی و جلب رضایت مشتریان شود.

ما برای تکنیسین های خود کارگاه های آموزشی برگزار می کنیم تا همواره اطلاعاتشان را بروز نگه دارند و بتوانند به راحتی انواع مدل های یخچال فریزر سلن را تعمیر کنند.

همچنین سما سرویس برای خدمات تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد 6 ماه ضمانت رسمی ارائه می دهد، یعنی اگر تا 6 ماه بعد از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه دچار همان عیب شود شرکت بدون دریافت هزینه یخچال را دوباره تعمیر خواهد کرد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام. میخواستم بگم که کاش همه افرادی که در این حوزه کار میکنن مثل شما بودن ، واقعا خیلیا توی کارشون وجدان رو فراموش کردن اما شما واقعا صادقانه سرویس دهی میکنید. خیلی متشکرم
مرتضی نیازی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سلن
اول از همه تشکر می کنم از مجموعه سما سرویس به خاطر سرعت در اقدامشون و کیفیت خدماتشون و باید بگم که حرف ندارید. از تعمیرکارتون هم تشکر میکنم که تمام سعیشونو کردن تا به جای تعویض قطعه اونو تعمیر کنن و هزینه ای که کردیم خیلی کم شد. خیلی ممنونم
سمانه خدادوست
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سلن
سلام. خداقوت
خیلی ازتون ممنونم، یخچال مون درست شد و داره خیلی خوب و مث روز اولش کار می کنه.

از تعمیرکارتون هم تشکر می کنم بابت کیفیت کارشون و اینکه خیلی با ادب و با شخصیت رفتار کردن.

رضا ملکی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سلن

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سلن در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای سلن خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر سلن در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر سلن در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر سلن در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر سلن در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سلن در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر سلن در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر سلن
  • سرویس یخچال فریزر سلن در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی سلن در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر سلن در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای سلن

یخچال فریزر سلن از تولیدات یک شرکت ایرانی است و سال های زیادی است که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. با توجه به نظرات کاربران یخچال فریزر های این برند از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. محصولات این شرکت از طراحی زیبا و مدرن بهره می برند و گزینه مناسبی برای خرید به شمار می روند.

شرکت سما سرویس، خدمات پس از فروش یخچال فریزر سلن در مشهد نیز ارائه می دهد و آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز که همشهریان عزیز درخواست خدمات کنند، متخصصین خود را به سرعت برای خدمت رسانی اعزام کند.

کلام پایانی

بطور کلی بهتر است که به محض مشاهده کوچکترین تغییر در عملکرد یخچال فریزرتان با تعمیرکار یخچال فریزر سلن در مشهد تماس بگیرید، اما در برخی موارد مشکل ایجاد شده به راحتی توسط خود شما قابل حل است. ولی در صورتی که مشکل پیچیده تر باشد، توصیه می شود به هیچ وجه آچار به دست نگیرید و هیچگونه اقدامی برای تعمیر یخچال فریزر سلن نکنید.

همانطور که می دانید یخچال فریزر یک وسیله الکترونیکی است و دارای بخش هایی است که داخل آنها گازهای خنک کننده ای وجود دارند که به شدت سرد و تنفس آنها سمی است. پس اگر مهارت لازم را برای انجام کار های تخصصی ندارید، اقدام به تعمیر دستگاه نکنید چراکه یک اشتباه کوچک می تواند خطرات بسیاری را برای شما و خانواده تان در پی داشته باشد.

همکاران ما در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سلن در مشهد، به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته، پاسخگوی سوالات و درخواست های همشهریان عزیز هستند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟