تعمیر ساید بای ساید در مشهد در منزل -با گارانتی 6 ماهه

تعمیر ساید بای ساید در مشهد

تعمیر ساید بای ساید در مشهد

شرکت سما سرویس یک شرکت خدماتی با بیشتر 15 سال سابقه ارائه خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد است که در زیر مجموعه خدمات خود، تعمیر ساید بای ساید در مشهد را نیز دارد.

سما سرویس با راه اندازی سامانه ثبت درخواست تلفنی و اینترنتی، امکان ثبت آسان و سریع درخواست تعمیر را برای شما همشهریان عزیز ایجاد نموده و در تمامی روز های هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

تعمیر ساید بای ساید در مشهد

همچنین در صورت مشاهده هرگونه ایراد در ساید بای ساید خود میتوانید با مرکز تعمیر ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید تا به شما راهنمایی های لازم را در رابطه با رفع ایراد دستگاهتان بدهند.

مرکز پشتیبانی و ثبت درخواست سما سرویس بصورت شبانه روزی و در تمام طول هفته آماده ارائه مشاوره و همچنین ثبت درخواست و اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر شما می باشد.

برخی ایرادات رایج در انواع ساید بای ساید

بعضا مشاهده شده کاربران صرف نظر از برند و مدل دستگاه ساید بای سایدشان، مشکلات مشابهی داشته اند. در ادامه تعدادی از آنها را همراه با راه حل آن درج کرده ایم:

برفک زدن در ساید بای ساید

از رایج ترین مشکلات دستگاه میتوان به برفک زدن آن اشاره کرد، در صورت رعایت نکردن اصول نگهداری دستگاه، حتی ساید بای ساید های نو فراست (No-Frost) هم برفک میزنند.

دلایل به وجود آمدن این مشکل میتوانند شامل وارد شدن هوای گرم و مرطوب به داخل دستگاه، خرابی لاستیک دور درب و مشکل در تایمر دیفراست باشند.

در صورت بروز این مشکل با مرکز تعمیرات ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید.

دستگاه ساید بای ساید روشن نمیشود

اگر ساید بای ساید شما روشن نمی شود بهتر است اول کابل برق آن را چک کنید و از اتصال آن به پریز و سلامت آن مطمئن شوید. از دیگر دلایل این مشکل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی برد اصلی
  • خرابی رله استارت
  • ایراد در خازن دستگاه

در صورت روشن نشدن ساید بای ساید خود، با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید.

صدای غیر طبیعی ساید بای ساید

این مشکل معمولا به دلیل تراز نبودن پایه های ساید بای ساید به وجود می آید. سعی کنید با جابجا کردن دستگاه آن را در موقعیت مناسب قرار دهید. همچنین خرابی فن ها و کمپرسور نیز میتواند موجب ایجاد صدای غیر طبیعی در ساید بای ساید شود.

در صورتی که بعد از تراز کردم پایه ها ایراد برطرف نشد ، با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید تا مشکل هرچه سریعتر برطرف شود.

گرم بودن دمای داخل ساید بای ساید

عوامل این مشکل میتوانند شامل کمبود گاز خنک کننده، خرابی کمپرسور، خرابی فن و ایراد در سنسورها باشند.

گاهی اوقات با زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، این مشکل به وجود می آید و طبیعی است اما سعی کنید از زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه خود داری کنید.

اگر مشکل دستگاه حل نشد با سرویسکار ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید.

یکسره کار کردن دستگاه ساید بای ساید

یکسره کار کردن ساید بای ساید نیز یکی دیگر از مشکلات رایج کاربران است. این مشکل معمولا در صورت کم بود و نشت گاز خنک کننده به وجود می آید. علت دیگر آن خرابی ترموستات و سنسورها است.

اگر با این مشکل برخورد کردید، با مرکز خدمات پس از فروش ساید بای ساید در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا در سریعترین زمان در محل شما حاضر شوند.

تعمیرکار ساید بای ساید در مشهد

تعمیرکاران سما سرویس، افراد حرفه ای و با تجربه ای هستند که به عنوان تعمیرکار مجاز ساید بای ساید در مشهد شناخته میشوند و حداقل دارای 10 سال تجربه کار در این زمینه هستند.

یک تعمیرکار خوب کسی است که دائما اطلاعات خود را در زمینه کاری اش به روز نگه دارد و با تعمیر غیر اصولی و بی انضباطی موجب اتلاف وقت مشتری نشود. این موضوع یکی از مهمترین معیارهای سما سرویس برای همکاری با تعمیرکار است.

از این رو ما در سماسرویس همواره برای تعمیرکاران و سرویسکاران تحت پوشش خود کارگاه های آموزشی برگزار کرده و اطلاعات و مهارات آنها را به روز می کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید در مشهد

سما سرویس در میان خدمات خود، کار سرویس ساید بای ساید در مشهد را نیز انجام میدهد. این خدمت در جهت بهبود کارکرد ساید بای ساید و افزایش طول عمر آن صورت می گیرد.

در این فرآیند سرویسکار مجاز ساید بای ساید در مشهد (سما سرویس) در محل شما به بررسی اجزاء مختلف ساید بای ساید میپردازد و در طول این مراحل قطعات و اجزاء معیوب شناسایی و تعویض یا تعمیر می شوند و غبار روبی از اجزاء داخلی صورت میگیرد و همچنین عملکرد کلی دستگاه مورد بررسی قرار میگیرد.

در طول فرایند سرویس دستگاه ، سرویسکار ساید بای ساید در مشهد ، کلیه بخش ها و اجزای دستگاه شما را بررسی می کند و در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی ، اقدام به برطرف کردن آن خواهد کرد.

اگر به سلامت ساید بای ساید خود اهمیت میدهید حتما سرویس کردن آن را جدی بگیرید.

نصب ساید بای ساید در مشهد

ساید باید ساید یکی از مهمترین وسایل در آشپزخانه است و به کمک آن می توانیم مواد غذایی را با سرد نگه داشتن یا منجمد کردن آنها برای مدت طولانی نگهداری کنیم. خدمات نصب ساید بای ساید در مشهد از خدماتی است که هنگام خرید ساید بای ساید جدید و نو به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. زمانی که ساید بای ساید نو می خرید اگر اطلاعات کافی در مورد نحوه نصب آن ندارید بهتر است با یک تکنیسین ماهر تماس بگیرید و درخواست راهنمایی و کمک کنید تا از به وجود آمدن مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کنید.

در فرآیند نصب ساید بای ساید در مشهد، ابتدا باید محل قرارگیری دستگاه انتخاب شود و باید توجه داشت که باید مکانی نزدیک به پریز برق و شیر آب برای جای گیری دستگاه انتخاب شود. در مرحله بعد باید دستگاه با دقت از کارتن خارج و بسته بندی آن کاملا باز شود، سپس باید دستگاه در محل انتخاب شده قرار بگیرید و قطعات آن مونتاژ شود. در آخر دستگاه تراز می شود و عملکرد آن ارزیابی می شود.

اگر در شهر مشهد سکونت دارید می توانید برای نصب یخچال فریزر خود با شماره نصاب ساید بای ساید مشهد تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید در مشهد

سما سرویس در چه ساعاتی از روز سرویس دهی می کند؟

شرکت سما سرویس ، بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آماده خدمت رسانی به مردم عزیز شهر مشهد می باشد. برای دریافت خدمات شما می توانید هم بصورت آنلاین و از طریق  تکمیل فرم ثبت درخواست اقدام کنید و هم بصورت تلفنی و تماس با شماره 05137052567 .

هزینه تعمیر ساید بای ساید چقدر خواهد بود؟

هزینه تعمیر ساید بای ساید در مشهد ، بسته به نوع خرابی ، نیاز یا عدم نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات و مدل ساید بای ساید می تواند تغییر کند. اما شما می توانید مطمئن باشید که سما سرویس همیشه قیمت منصفانه ای را به شما ارائه می کند.

جهت برآورد اولیه هزینه تعمیر ساید بای ساید در مشهد، شما می توانید ازطریق شماره 09150011135 اقدام نمایید.

آیا برای تعمیر ساید بای ساید باید آن را به تعمیرگاه منتقل کنیم؟

خیر – برای تعمیر ساید بای ساید در مشهد نیازی به انتقال آن به تعمیرگاه وجود ندارد. تمامی خدمات در منزل یا محل مورد نظر شما ارائه می شوند.

اگر چنانچه امکان تعمیر دستگاه در منزل وجود نداشته باشد باز هم دستگاه را به تعمیرگاه منتقل نمی کنیم و تنها قطعه معیوب را از دستگاه جدا کرده و به تعمیرگاه منتقل می کنیم و پس از اتمام تعمیرات آن ، قطعه را در منزل شما دوباره روی دستگاه نصب می کنیم.

از زمان ثبت درخواست تا زمان حضور تعمیرکار چقدر زمان صرف می شود؟

از زمان ثبت درخواست شما برای تعمیر ساید بای ساید در مشهد ، تا زمانیکه تعمیرکار ساید بای ساید در منزل شما حضور پیدا کند، حدود 2 ساعت زمان صرف خواهد شد.

اما شما می توانید ساعت و زمان دقیق حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان را نیز در هنگام تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید در مشهد ، تعیین کنید.

تعمیر انواع یخچال فریزر در مشهد

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در مشهد

از آنجا که سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در مشهد نیز فعالیت میکند، سعی در ارتقاء سطح کیفیت در خدمات خود دارد و تمرکز خود را بر روی خرسندی و رضایت مشتری قرار داده است. سما سرویس مفتخر است که در بیشتر از یک دهه خدمت رسانی به همشهریان خود، توانسته رضایت 99 درصدی مشتریان را به دست بیاورد.

در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید در مشهد، تمام خدمات سرویس و تعمیر ساید بای ساید درمشهد دارای 6 ماه گارانتی است تا اطمینان خاطر بیشتر را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. چنانچه پس از تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار سما سرویس دستگاه دوباره دچار همان مشکل شود، شرکت سما سرویس دستگاه را بدون دریافت هیچگونه هزینه ای تعمیر خواهد کرد.

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید.

برای ثبت در خواست از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید در مشهد

شرکت سما سرویس در ارائه خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد از نظر من بهترین است. از لحظه تماس تا تعمیر دستگاه ، رفتاری کاملا محترمانه و حرفه ای داشتید و من از این بابت از شما ممنونم!
محمد حسین رمضانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید در مشهد
یخچال ساید بای ساید ما موتورش خراب شد و همه می گفتن باید تعویض بشه ، اما تعمیرکار سما سرویس موتور اون رو با هزینه ای به مراتب کمتر تعمیر کرد. ممنون از شما بابت صداقتتون در ارائه خدمات
سمیه آقاجانی
مشتری خدمات تعمیر موتور ساید بای ساید در مشهد
من از گوگل با سایت شما آشنا شدم و با مرکز پشتیبانی تون تماس گرفتم و کارشناس شما با راهنمایی هایی که کردن کمکم کردن که ایراد یخچالمو خودم برطرف کنم. خیلی ممنون ازشما!
حمیدرضا محسنی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید در مشهد

ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید در مشهد

شرکت سما سرویس ، ارائه دهنده انواع خدمات پس از فروش و تعمیرات ساید بای ساید در مشهد است. این مجموعه با پشتیبانی از محصولات بیش از 60 برند مختلف از شرکت های تولید کننده یخچال فریزر های ساید بای ساید در دنیا ، در زمینه ارائه خدماتی همچون تعمیرات ساید بای ساید در مشهد ، بی رقیب است.

مجموعه سما سرویس آمادگی ارائه خدمات زیر را در سرتاسر شهر مشهد دارد:

  • تعمیر ساید بای ساید در مشهد
  • سرویس ساید بای ساید در مشهد
  • تعمیر قطعات ساید بای ساید در مشهد
  • تعویض قطعات ساید بای ساید در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده انواع ساید بای ساید در مشهد
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی انواع ساید بای ساید در مشهد
  • تعمیر و تعویض موتور ساید بای ساید در مشهد
  • نصب و راه اندازی انواع ساید بای ساید در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه ضمانت می شوند.

کلام پایانی

اگر در مشهد سکونت دارید و نیاز به تعمیرکار ساید بای ساید در مشهد دارید، کار خود را به افراد غیر حرفه ای نسپارید و با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید تا در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید و در عین حال خدمات را با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنید.

سما سرویس ، با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم منزل آمادگی دارد که در سرتاسر شهر مشهد به شما عزیزان خدمت رسانی کند. ما مفتخریم که در طول 15 سال فعالیت خود ، موفق شدیم رضایت تعداد زیادی از مردم عزیز شهر مشهد را کسب کرده و به آن ها خدمات با کیفیتی را ارائه کنیم.

متخصصان ما در سما سرویس، آماده هستند تا در تمام روز های هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان در مرکز خدمات پس از فروش ساید بای ساید در مشهد باشند.

برای آشنایی با فرایند تعمیر انواع ساید بای سایدها و ایرادات رایج آن ، برند ساید بای ساید خود را در قسمت زیر وارد کنید  

برند ساید بای ساید خود را جستجو کنید

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟