تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد- با 6 ماه ضمانت خدمات
لوگو هیمالیا

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

یخچال فریزرهای هیمالیا یکی از پرطرفدارترین محصولات در زمینه لوازم منزل در ایران است. این برند ایرانی تولیدات با کیفیتی را در بازار ارائه می کند که یخچال فریزرهای هیمالیا نیز به همین دلیل محبوب شده اند. اما کیفیت بالای این محصولات دلیل بر خراب نشدن آن ها نیست. حتی محصولات بهترین برندهای خارجی هم روزی خراب شده و به تعمیر نیاز پیدا می کنند.

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

شرکت سماسرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد ، بالغ بر 15 سال است که در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت در طول دوران فعالیت خود ، توانسته است که اعتماد هزاران نفر از مردم عزیز شهر مشهد را جلب کرده و آنها را مشتریان دائمی خدمات خود تبدیل کند.

این مجموعه به این اعتماد و رضایت شما افتخار می کند و همواره در راه گسترش و بالابردن میزان رضایت شما عزیزان تلاش خواهد کرد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای هیمالیا

در بین تماس هایی که با مرکز تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد (سماسرویس) گرفته شده ، ایرادات زیادی برای یخچال فریزرهای هیمالیا بیان شده است اما تعدادی از این ایرادات به دفعات بیشتری تکرار شده و رواج بیشتری داشته اند. تعدادی از مهم ترین این موارد را در ادامه بیان کرده و راه حل سریع آن را نیز بیان می کنیم:

ایجاد صدای بلند و غیر طبیعی در یخچال فریزر هیمالیا

این مشکل می تواند بخاطر وجود انسداد یا گرفتگی در فن اواپراتور باشد که با تمیز کردن و روغن کاری آن ، برطرف می شود. دلیل دیگری که باعث ایجاد این مشکل می شود ، تراز نبودن پایه های یخچال فریزر هیمالیا است که باید آن ها را تراز کنید.

در غیر این صورت مشکل احتمالا از یکی از بخش های اصلی دستگاه است که می بایست با دقت توسط سرویسکار یخچال فریزر هیمالیا در مشهد بررسی شود.

برفک در محیط داخلی یخچال فریزر هیمالیا

برفک زدن شاید شایع ترین مشکل در بین انواع یخچال فریزرها است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که هوای گرم و رطوبت از بیرون وارد یخچال فریزر شما شود. در اکثر موارد مشکل از عدم عایق بندی مؤثر در درب یخچال است و تعویض یا ترمیم صحیح نوار دور درب یخچال فریزر مشکل را برطرف می کند.

نوار دور درب را کاملا بررسی کنید که هیچگونه خرابی نداشته باشد. سپس اگر مشکل از نوار نبود با تعمیرکار یخچال فریزر هیمالیا در مشهد تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند.

قسمت فریزر در یخچال فریزر هیمالیا کار نمی کند یا به خوبی کار نمی کند

این مشکل می تواند به دلیل عدم تغذیه کمپرسور به میزان کافی باشد. جریان برق دستگاه را چک کنید و از سلامت ترانس و پریز برق دستگاه کاملا مطمئن شوید.

در صورت باقی ماندن مشکل سریعا با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد تماس بگیرید.

دمای داخل محیط یخچال هیمالیا به اندازه کافی خنک نیست

کم شدن گاز خنک کننده ، خرابی نوار دور درب ، عدم تنظیم صحیح دمای دستگاه ، ایراد در برد اصلی ، خرابی ترموستات و ایراد در کمپرسور دستگاه می توانند از دلایل بروز چنین مشکلی باشند.

شما می توانید نوار دور درب و تنظیمات دستگاه را بررسی کنید و در صورتی که ایراد برطرف نشد ، با مرکز تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنیسین به محل شما اعزام شده و ایراد را برطرف کند.

درب یخچال فریزر هیمالیا کامل بسته نمی شود

اگر دستگاه شما چنین مشکلی دارد اصلا این مورد را ساده در نظر نگیرید. پیش از هرچیز لولا های درب و نوار دور آن را بررسی کنید. سپس مطمئن شوید که داخل یخچال چیزی مانع بسته شدن درب آن نشود.

بعد از این کار می بایست از تراز بودن پایه های دستگاه اطمینان کامل حاصل نمایید. اگر نتوانستید مشکل را برطرف کنید؛ یخچال فریزر خود را خاموش کرده و سپس با سما سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار مجاز یخچال فریزر هیمالیا در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

تعمیرکار یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

مهمترین چیزی که در فرایند تعمیر یخچال فریزر هیمالیا نقش تعیین کننده و حیاتی دارد ، میزان مهارت و تجربه تعمیرکار است. تعمیرکار یخچال فریزر هیمالیا در مشهد می بایست دارای تجربه ، مهارت و دانش کافی در مورد رفع ایرادات یخچال فریزر هیمالیا باشد. در غیر این صورت نمی تواند دستگاه را به خوبی تعمیر کند و ممکن است باعث ایجاد خرابی هایی به مراتب شدیدتر و پرهزینه تر از ایراد اولیه دستگاه بشود.

شرکت سماسرویس بهترین و مجرب ترین تعمیرکار یخچال فریزر هیمالیا در مشهد را دراختیار دارد که می تواند در زمان کوتاهی ایرادات دستگاه شما را به خوبی شناسایی و آن ها را به بهترین نحو برطرف کند.

علاوه بر این شرکت سماسرویس با ارائه گارانتی برای خدمات خود از یک طرف سعی در جلب اعتماد شما دارد و از طرفی اعلام می کند که آنقدر به مهارت و تجربه تعمیرکاران خود اطمینان دارد که حاضر است تا 6 ماه خدمات ارائه شده توسط آن ها را ضمانت کند.

سرویسکار یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

اگر می خواهید از خرابی و از کار افتادگی یخچال فریزر هیمالیا خود جلوگیری کنید ، بهترین کار این است که دستگاه را بصورت مداوم و دوره ای سرویس کنید. این کار باعث می شود که حتی کوچکترین ایرادات دستگاه شما به موقع شناسایی شوند و پیش از آنکه باعث بروز ایرادات شدیدتر بشوند ، شناسایی و برطرف شوند.

شرکت سماسرویس خدمات سرویس یخچال فریزر هیمالیا در مشهد را به بهترین نحو ممکن ارائه می کند. این خدمات در شرکت سماسرویس توسط سرویسکار یخچال فریزر هیمالیا در مشهد ارائه شده و کلیه مراحل در منزل شما و در حضور مشتری انجام می شود.

برای ثبت درخواست سرویس یخچال فریزر هیمالیا در مشهد ، با شماره تلفن 05137052567 تماس گرفته و درخواست سرویسکار یخچال فریزر هیمالیا در مشهد را ثبت نمایید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر هیمالیا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر هیمالیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هیمالیا

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

مجموعه سماسرویس بعد از حدود 14 سال فعالیت به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر لوازم منزل در مشهد ، اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد مشغول به خدمت رسانی به مشتریان است.

این مجموعه با تشکیل تیم فنی و پشتیبانی بسیار مجرب و با تجربه و ارائه خدماتی با کیفیت و بی نظیر در شهر مشهد موفق به کسب رضایت هزاران مشتری شد. علاوه بر این مشتری مداری و قیمت های منصفانه و به صرفه نیز موجب شد که سماسرویس بتواند تمام افرادی که از خدمات این مجموعه استفاده می کنند را به مشتریانی وفادار و دائمی تبدیل کند.

سماسرویس ، نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد ، تنها مرکزی است که بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آمادگی خدمت رسانی سریع و با کیفیت را دارد. پشتیبانی 24 ساعته و در کنار آن گارانتی 6 ماهه خدمات نیز از ویژگی هایی است که مجموعه سما سرویس را از دیگر رقبا متمایز می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام و عرض ادب

خیلی متشکرم از مجموعه سما سرویس که بسیار سریع تعمیرکار یخچال فریزر به منزل ما فرستادن همچنین از تعمیرکار خوبشون هم تشکر میکنم که هم مارو راهنمایی کردن و هم خیلی خوب یخچال رو تعمیر کردند و مشکل کامل رفع شده.

هادی تهماسب
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر هیمالیا
سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل بهترینه. من میخوام از این مجموعه تشکر کنم که خیلی سریع و بدون مشکل یخچال مارو تعمیر کردن. 

رفتار و برخورد تعمیرکارتون هم واقعا حرفه ای و عالی بود. خسته نباشید و تشکر فراوان.

کامران احمدی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا
سلام خیلی ممنونم از خدمات خوب شما یخچال کاملا درست شده و خیلی خوب کار میکنه و تعمیرکارتون هم کاملا پروتکل ها رو رعایت کردن و ماسکشون رو زده بودند. خیلی ممنونم
هانیه مسلمی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا

خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای هیمالیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر هیمالیا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر هیمالیا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر هیمالیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر هیمالیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر هیمالیا
  • سرویس یخچال فریزر هیمالیا در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی هیمالیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای هیمالیا

کارخانه هیمالیا یک برند کاملا ایرانی است که فعالیت خود را در حوزه تولید لوازم منزل در دهه 50 آغاز کرد. این شرکت پس از یک دهه فعالیت و حضور مؤثر در بازار لوازم منزل در اواسط دهه 60 شروع به تولید انواع یخچال صنعتی و فریزرهای صندوقی خانگی نمود. آغاز شهرت برند هیمالیا در دهه 70 و با راه اندازی خط تولید یخچال ها و فریزرهای ایستاده خانگی شروع شد.

شرکت سما سرویس نزدیک به 15 سال است که به عنوان مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیمالیا در مشهد فعالیت می کند. این مرکز با تکیه بر تجربه و دانش تکنیسین های خود آمادگی تعمیر جدیدترین و قدیمی ترین مدل های یخچال فریزر های هیمالیا را دارد.

کلام پایانی

یخچال فریزر یکی از اصلی ترین و مهم ترین لوازم در هر منزلی بشمار می رود. از کار افتادن و خرابی این دستگاه می تواند مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده و روند طبیعی زندگی مارا مختل کند. در زمان خرابی لوازم مهمی مانند یخچال فریزر همیشه سرعت در تعمیر آن حرف اول را می زند. چراکه همه ما می خواهیم هرچه سریعتر روند زندگی مان را حالت طبیعی اش باز گردانیم.

مجموعه سماسرویس با در اختیار داشتن کادری مجرب از بهترین تعمیرکاران یخچال فریزر هیمالیا در مشهد و با تکیه بر تیم پاسخگویی و پشتیبانی قدرتمند خود ، تنها مرکزی است که در کمتر از دو ساعت تکنیسین  را به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند.

تمام مراحل ثبت درخواست تعمیر در مجموعه سماسرویس در کمتر از دو دقیقه انجام شده و راه های ارتباطی مختلفی را برای رفاه حال شما عزیزان در نظر گرفته ایم. شما می توانید هم از طریق وبسایت سماسرویس وهم از طریق تماس تلفنی و همچنین از طریق پیام رسان واتساپ اقدام به ثبت درخواست خود جهت تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد نمایید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟