تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد - با گارانتی 6 ماهه رسمی
لوگو سونیا

تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد

یخچال فریزر ها از مهمترین وسایل در آشپزخانه هستند. یخچال فریزر به علت استفاده نادرست و یا فرسودگی قطعات خراب می شود. تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی است و در زمان خرابی باید توسط یک تکنیسین متخصص بررسی شود.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد، یکی از زیر مجموعه های خدمات این شرکت است. سما سرویس با به کارگیری بهترین تعمیرکاران و متخصصان و استفاده از قطعات یدکی اصلی قادر به ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به مشتریان می باشد.

تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد

کیفیت بالا، سرعت بالا در اقدام، قیمت مناسب و گارانتی 6 ماهه چند مورد از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس هستند. اگر نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر سونیا در مشهد دارید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا تکنیسین های ما در سریعترین زمان برای تعمیر یخچال فریزر شما اقدام کنند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای سونیا

در ادامه تعدادی از اشکالات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

انتشار بوی بد از یخچال فریزر سونیا

گاهی اوقات زمانی که درب یخچال را باز می کنید ممکن است بوی ناخوشایندی احساس کنید که ممکن است بسیار آزاردهنده باشد. اکثر اوقات این بوی بد به دلیل فاسد شدن مواد غذایی در یخچال ایجاد می شود و حتی پس از خارج کردن مواد فاسد از یخچال فریزر ممکن است از بین نرود و تنها چاره آن شستن یخچال فریزر است.

همچنین برای خلاص شدن از بوی ناخوشایند می توانید از بوگیر ها یا خوشبو کننده ها در یخچال فریزر استفاده کنید. نگهداری موادی مانند قهوه، لیمو و وانیل نیز می توانند در رفع بوی بد بسیار موثر باشند.

نشت آب از یخچال فریزر سونیا

نشت آب یکی از رایجترین و سرسام آورترین مشکلات یخچال فریزر است. نشت آب می تواند از محل های مختلف یخچال فریزر اتفاق بیافتد و برای رفع این مشکل باید محل نشتی را پیدا کرد و مشکل را برطرف کرد.

علت نشت آب می تواند ایراد در شیر ورودی آب، شکستگی سینی تخلیه، معیوب شدن لوله های متصل به آب سردکن یا سیستم دیفراست یخچال باشد. اگر قادر به عیب یابی و تعمیر این مشکل نیستید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

یخ زدن مواد داخل یخچال سونیا

اگر مواد غذایی که در یخچال نگهداری می کنید بیش از حد سرد می شوند و یخ می زنند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دمای تنظیم شده یخچال را بررسی کنید و در صورت کم بودن دما آن را افزایش دهید. معمولا دمای مناسب برای یخچال چیزی بین 3 الی 6 درجه سانتی گراد است.

دلایل دیگر به وجود آمدن این مشکل می توانند معیوب بودن ترمیستور و یا کثیف بودن کویل کندانسور باشند. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سونیا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز تعمیرکار یخچال فریزر سونیا در مشهد به محل شما بفرستند.

خاموش نشدن لامپ داخل یخچال فریزر سونیا

روشن ماندن لامپ یخچال فریزر زمانی که درب دستگاه بسته است شاید مشکل خاصی به نظر نرسد اما می تواند موجب بالا رفتن مصرف انرژی و یکسره کار کردن موتور و سوختن آن به دلیل فشار زیاد شود. از دلایل این مشکل می توان به خراب شدن سوئیچ لامپ و ایراد در اتصالات دستگاه اشاره کرد.

برای رفع این مشکل در صورت خراب بودن سوئیچ، باید یک سوئیچ جدید تهیه و سوئیچ قدیمی را تعویض کنید، اما اگر مهارت لازم برای این کار را ندارید بهتر است کار را به تعمیرکار مجاز یخچال فریزر سونیا در مشهد بسپارید.

داغ شدن غیر معمول موتور یخچال فریزر سونیا

گرم بودن موتور زمانی که کار می کند یک امر طبیعی است، اما زمانی که موتور بیش از حد داغ شود نشان دهنده وجود مشکل در عملکرد دستگاه است.

اگر موتور یخچال فریزر زیاد کار کند داغ می شود و زیاد کار کردن موتور می تواند به دلیل بسته نشدن درست درب و هدر رفتن سرما باشد. برای حل این مشکل از سالم بودن لاستیک دور درب ها مطمئن شوید و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید.

همچنین مشکل می تواند کمبود گاز مبرد یا خرابی موتور باشد که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سونیا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر سونیا در مشهد

همانطور که قبل تر به آن اشاره شد، تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی و نیازمند تجربه زیاد است. زمانی که می خواهید برای تعمیر یخچال فریزر خود با یک تعمیرکار تماس بگیرید، بهتر است با کمی تحقیق یک تعمیرکار متخصص و با تجربه را برای این کار انتخاب کنید زیرا سپردن کار به افراد بی تجربه می تواند شما را با مشکلاتی مانند کیفیت کم کار و افزایش هزینه ها رو به رو کند.

شرکت سما سرویس با گرد هم آوردن بهترین تکنیسین ها و تعمیرکاران مجرب احتمال به وجود آمدن مشکلاتی از این قبیل را به صفر رسانده. تعمیرکاران ما با بهره گیری از دانش و تجربه ای که طی سال ها فعالیت در این زمینه به دست آورده اند توانایی تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر سونیا و رفع مشکل ترین ایرادات آن را دارند.

اگر نیاز به خدمات تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد دارید، به راحتی و در کمتر از 2 دقیقه می توانید از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ اقدام به ثبت درخواست خود کنید تا در کوتاه ترین زمان خدمات را در محل خود تحویل بگیرید.

سرویسکار یخچال فریزر سونیا در مشهد

دانستن و عمل کردن به اصول نگهداری و استفاده صحیح از یخچال فریزر می تواند تاثیر بسیاری در افزایش طول عمر دستگاه داشته باشد. سرویس کردن یخچال فریزر یکی از مهمترین ارکان اصول نگهداری از یخچال فریزر است. سرویس کردن یخچال فریزر به دستگاه کمک می کند تا عمر بیشتر و مفیدتری داشته باشد و از خرابی های اساسی در امان باشد.

سرویس یخچال فریزر سونیا در مشهد یکی دیگر از خدمات سما سرویس است. در طول این فرآیند سرویسکار یخچال فریزر سونیا در مشهد، عملکرد کلی یخچال فریزر را ارزیابی می کند و همچنین تک تک بخش های دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد و کوچکترین مشکلات دستگاه را رفع می کند تا در آینده به مشکلات بزرگتر تبدیل نشوند.

فرآیند سرویس یخچال فریزر توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر سونیا در مشهد در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر سونیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر سونیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سونیا

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد

تعداد زیادی تعمیرگاه وجود دارند که خدمات تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد ارائه می دهند. زمانی که می خواهید برای تعمیر یخچال خود با یک تعمیرگاه تماس بگیرید، حتما مدت زمانی را برای پیدا کردن و مقایسه کردن تعمیرگاه ها اختصاص دهید و با تعمیرگاه مجاز و معتبری که بهترین خدمات را ارائه می دهد تماس بگیرید.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد، تلاش کرده تا کامل ترین خدمات را با بهترین کیفیت ارائه کند تا همشهریان بدون نگرانی و با خاطری آسوده از خدمات این مجموعه استفاده کنند. برخی از مزیت هایی استفاده از خدمات سما سرویس به همراه دارد شامل موارد زیر است:

  • سرعت بالا در اقدام
  • ارائه گارانتی معتبر 6 ماهه خدمات
  • پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته
  • قیمت منصفانه و حذف هزینه های اضافی و غیر ضروری
  • کیفیت بالای خدمات به دلیل بهره گیری از توان بهترین تعمیرکاران و استفاده از قطعات یدکی اصلی

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سونیا  در مشهد اینجا کلیک کنید.

من از مجموعه سماسرویس ممنونم که صادقانه کار میکنن و این موضوع این روزا کمتر دیده میشه. قیمت منصفانه ، کیفیت بالای خدمات ، پشتیبانی عالی و تعمیرکارهای ماهر دارن و واقعا کارشون عالیه. 
کامران غلامی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سونیا
من از سماسرویس تشکر میکنم که سریع برای تعمیر یخچال ما تعمیرکار فرستادن و یک تشکر هم از تعمیرکارشون می کنم که اینقد صادقانه کار کردن و واسه تعمیر یخچال خیلی اذیت شدن. ممنونم
طاهر ماکانی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سونیا
سلام و خسته نباشید به همه اعضای مجموعه سماسرویس. تاحالا هیچ مجموعه ای رو ندیدم که مثل سماسرویس خدمات بدن و پشتیبانی فوق العاده ای داشته باشن. من استفاده از خدمات سما سرویس رو به همه پیشنهاد میدم. با تشکر🙏
خاطره امینی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر سونیا

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سونیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای سونیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر سونیا در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر سونیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر سونیا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر سونیا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سونیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر سونیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر سونیا
  • سرویس یخچال فریزر سونیا در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی سونیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای سونیا

برند سونیا از برند های ایرانی و تولید کننده لوازم خانگی می باشد که توسط شرکت بازرگانی دریای جنوب ایجاد شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت یخچال فریزر نیز تولید می کند و در یخچال فریزر های خود از تکنولوژی های جدید و مواد اولیه باکیفیت استفاده می کند.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر سونیا در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

کلام پایانی

زمانی که یخچال فریزر شما خراب می شود، در صورتی که مهارت لازم در این زمینه ندارید بهتر است از دستکاری کردن و تلاش برای تعمیر آن خودداری کنید؛ زیرا دستکاری کردن یخچال فریزر بدون داشتن دانش کافی منجربه تشدید خرابی می شود و حتی ممکن است به خودتان نیز آسیب بزنید.

شرکت سما سرویس به صورت 24 ساعته آماده است تا تعمیرکاران خود را برای رسیدگی به مشکل شما به محل شما اعزام کند. شما در هر منطقه ای از شهر مشهد باشید ، از لحظه ثبت درخواست شما برای تعمیر یخچال فریزر سونیا در مشهد تا زمان حضور تعمیرکار در منزل شما تنها دو ساعت زمان خواهد برد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟