تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
مرکز تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

زمانی که یخچال فریزر خراب می شود اگر فورا برای تعمیر آن اقدام نکنیم مواد غذایی فاسد شده و دیگر قابل استفاده نیستند. این موضوعی است که باعث نگرانی عده زیادی از افراد می شود. اگر چنانچه یخچال فریزر شما خراب شده و نیازمند تعمیر است این مطلب را حتما مطالعه کنید.

تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

شرکت سما سرویس معتبرترین مرکز تعمیرات لوازم منزل در مشهد و ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد است و تنها با یک تماس، کارشناسان ما در سریعترین زمان برای تعمیر یخچال فریزر شما اقدام می کنند و لازم به ذکر است که تعمیرات در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط تعمیرکار صورت می گیرد.

همچنین سما سرویس برای تمام خدمات تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد، ضمانت مکتوب 6 ماهه ارائه می کند تا موجب اطمینان خاطر شما عزیزان شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای فریجیدر

در ادامه تعدادی از اشکالات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم:

داغ شدن بیش از اندازه یخچال فریزر فریجیدر

داغ بودن موتور تا حدودی عادی است، اما گاهی اوقات موتور بیش از حد داغ می شود و نشان دهنده ایراد در دستگاه است. در صورت وجود این مشکل باید سریعا مشکل را رفع کنید تا از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری کنید.

دلیل داغ شدن دستگاه می تواند زیاد کار کردن موتور، کثیفی کندانسور، خرابی فن کندانسور یا کار کردن موتور در محیط گرم باشد. برای شناسایی و تعمیر علت این مشکل باید با تعمیرکار یخچال فریزر فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

یکسره کارکردن موتور یخچال فریزر فریجیدر

خاموش نشدن اتوماتیک یخچال فریزر، می تواند به دلیل کمبود گاز مبرد، اختلال در ترموستات، باز و بسته کردن مرتب درب یخچال یا ورود گرما به داخل دستگاه باشد.

توصیه می شود از زیاد باز و بسته کردن درب یخچال خودداری کنید و یخچال فریزر خود را در جایی قرار دهید که در مجاورت گرما نباشد.

در صورت رفع نشدن مشکل باید فورا با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد تماس بگیرید زیرا یکسره کار کردن موتور می تواند باعث خراب شدن موتور شود.

انتشار بوی بد از یخچال فریزر فریجیدر

بوی بد یخچال فریزر در بیشتر اوقات به دلیل خرابی قطعات نیست و صرفا به دلیل کثیف بودن یخچال یا بو گرفتن یخچال به دلیل فاسد شدن مواده غذایی داخل آن ایجاد می شود.

برای حل این مشکل یخچال را خالی کنید و آن را کاملا بشویید. همچنین امکان دارد بوگیر یخچال خراب شده باشد و با تعویض آن مشکل برطرف شود.

برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در دستگاه، می توانید از خوشبو کننده ها استفاده کنید.

ایجاد صدای غیر طبیعی توسط یخچال فریزر فریجیدر

معمولا علت سر و صدای بیش از حد یخچال فریزر می تواند به دلیل تراز نبودن پایه های یخچال باشد و با تراز کردن صحیح آن می توان این مشکل را حل کرد.

دلایل دیگر این اشکال می توانند خرابی پره فن، خرابی موتور کندانسور و شل شدن کویل کنداسور یا لوله های کمپرسور باشند.

در صورت قطع نشدن صدا با تراز کردن دستگاه، با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد تماس بگیرید تا به شما راهنمایی های لازم را ارائه کنند.

روشن نشدن چراغ یخچال فریزر فریجیدر

اگر زمانی که درب یخچال را باز می کنید لامپ آن روشن نمی شود، علت آن می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • سوختن لامپ
  • ایراد پیدا کردن اتصالات لامپ
  • خراب شدن سوئیچ لامپ
  • عدم برق رسانی به لامپ توسط برد

با توجه به موارد بالا باید علت مشکل را پیدا کرد و آن را برطرف کرد. اگر مهارت لازم را برای این کار ندارید با سرویسکار مجاز یخچال فریزر فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار مجاز صورت بگیرد. یک تعمیرکار حرفه ای باید با نحوه کارکرد تمام دستگاه ها و انواع مدل های آن ها آشنایی داشته باشد و قادر باشد تا به خوبی از پس تعمیر آنها بر بیاید و کار خود را با رضایت مشتری به پایان برساند.

سما سرویس با گرد هم آوردن تعمیرکاران زبده و ماهر و آزمودن مهارت های آنها، می کوشد تا خدماتی درخور همشهریان عزیز ارائه کند و رضایت مشتریان را در الویت کار خود قرار داده.

اگر فورا نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر فریجیدر در مشهد دارید، با تماس با سما سرویس، سریعا تعمیرکار به محل شما اعزام می شود.

سرویسکار یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر فریجیدر در مشهد نیز ارائه می کند. سرویس یخچال فریزر به منظور افزایش عمر مفید و بهبود کارکرد دستگاه صورت می گیرد و یخچالی تازه نفس در اختیار شما می گذارد. نگهداری صحیح در کنار استفاده صحیح از دستگاه می تواند موجب کاهش چشمگیر خرابی های دستگاه شود.

در صورت تماس با سما سرویس و درخواست سرویسکار یخچال فریزر فریجیدر در مشهد، در کوتاه ترین زمان سرویسکار در محل شما برای خدمت رسانی حاضر می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر فریجیدر شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر فریجیدر در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد، خدمات ارائه می کند. این مجموعه با عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته آمادگی دارد تا به همشهریان خود خدمت رسانی کند.

سما سرویس با بهره گیری از تکنیسین های متخصص و مجرب و استفاده از قطعات اصلی، تلاش کرده تا مشتریان از با کیفیت بودن خدمات اطمینان داشته باشند و در همین راستا برای تمام خدمات تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد، گارانتی 6 ماهه ارائه می کند.

ضمانت 6 ماهه به مشتریان این امکان را می دهد، که در صورت دچار شدن دوباره یخچال فریزرشان به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر فریجیدر در مشهد (سما سرویس)، بدون پرداخت هزینه اضافی از این مجموعه درخواست تعمیر مجدد کنند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد اینجا کلیک کنید.

شرکت سماسرویس یک مجموعه حرفه ای و واقعا عالیه. همونطور که ادعا می کنن واقعا بهترین مرکز تعمیر لوازم منزل هستن. کارتون عالیه و از تعمیرکارتون هم ممنوم واقعا ماهر و حرفه ای بودن. موفق باشید.
احمد کمالی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر فریجیدر
مدتی بود که احساس میکردم یخچال خونمون مث قبل کار نمیکنه. توی اینترنت سرچ کردم و با سایت سماسرویس آشنا شدم. تماس گرفتم ومشکل رو گفتم و سرویسکار سماسرویس اومد و کارشو انجام داد و الان یخچال ما داره مث روز اولش کار میکنه. ممنون از سماسرویس.
عاطفه احمدزاده
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر فریجیدر
من میخوام از همه مجموعه سماسرویس تشکر کنم چون واقعا دارن زحمت میکشن و شبانه روزی خدمت رسانی میکنن. و اینکه در کنار این خدمات متنوع و عالی قیمت منصفانه ای هم برای خدماتشون تعیین می کنن. حداقل میتونم بگم توی مشهد رودستشون نیست
زهره مالکی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر فریجیدر

خدمات پس از فروش یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای فریجیدر خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر فریجیدر در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر فریجیدر در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر فریجیدر در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر فریجیدر در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر فریجیدر در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر فریجیدر
  • سرویس یخچال فریزر فریجیدر در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی فریجیدر در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای فریجیدر

شرکت فریجیدر یک شرکت آمریکایی است که در سال 1916 فعالیت خود را آغاز کرده و شرکت جنرال موتور یکی از بنیان گذاران این شرکت بوده است. این شرکت از همان ابتدا برای تولید یخچال به وجود آمد و این دستگاه در همان سال های ابتدایی جزو پر فروش ترین دستگاه های این شرکت بود و این برند به سرعت در میان مردم محبوب گشت.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر فریجیدر در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته و در سرتاسر شهر مشهد  در خدمت شماست.

کلام پایانی

زمانی که یخچال فریزر شما دچار ایراد می شود، طبیعتا به دنبال تعمیرکار یخچال فریزر می گردید، اما باید دقت کنید که نباید کار خود را به تعمیرکار غیر متخصص بسپارید زیرا می تواند موجب اتلاف وقت یا معیوب شدن قطعات دیگر و اعمال هزینه بیشتر شود.

تعمیرکاران سما سرویس، افراد متخصص و متعهد هستند و با تجربه بالایی که در این زمینه دارند می توانند تعمیرات را در زمان کم با موفقیت به پایان برسانند در نتیجه دیگر نگرانی بابت از دست رفتن زمان و اعمال هزینه اضافی نمی ماند.

شما عزیزان به راحتی می توانید به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته، از طریق سامانه ثبت درخواست تلفنی یا اینترنتی، درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در کمترین زمان خدمات تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد را در محل خود ، دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟