تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو فیلور

تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد

همه ما یک یخچال فریزر برای تازه نگه داشتن مواد غذایی نیاز داریم. زمانیکه یخچال فریزر منزل خراب می شود باید برای تعمیر آن از یک تعمیرکار مجرب و با مهارت استفاده کنیم. فرقی ندارد که یخساز یخچال فریزر شما خراب شده یا نشتی دارد و یا اصلا یخچال فریزرتان کار نمی کند و سرمایی تولید نمی کند. در هر صورت تعمیر یک یخچال فریزر خراب کاری نیست که هرکسی خودش بتواند آن را به راحتی انجام دهد.

تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد

شرکت سما سرویس یک مجموعه ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد است که بیش از 15 سال است که در این زمینه فعالیت می کند. تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد ، تنها یکی از صدها خدمت مختلفی است که سماسرویس به مشتریان خود ارائه می کند. پس اگر چنانچه یخچال فریزر فیلور شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد همین الآن با سماسرویس تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که برای سماسرویس تفاوتی ندارد که یخچال فریزر فیلور شما از مدل های قدیمی آن است یا جدید؛ در هر صورت تعمیرکار یخچال فریزر فیلور در مشهد در خدمت شماست!

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای فیلور

در طول 15 سال خدمت رسانی ما به مردم عزیز شهر مشهد به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد ، ایرادات زیادی در دستگاه های مشتریان ما گزارش و برطرف شده است. در ادامه تعدادی از رایج ترین این ایرادات را برای شما بیان می کنیم تا اگر این مشکلات برای یخچال فریزر شما نیز پیش آمده ، بتوانید آن را برطرف کنید.

یخچال فریزر فیلور مدام روشن و خاموش می شود

اگر برای یخچال فریزر خود از محافظ برق استفاده می کنید؛ پیش از هر کاری سلامت آن را بررسی کنید. سپس به سراغ کابل برق یخچال فریزر و پریزر محل اتصال آن بروید. اگر ایراد از این موارد نباشد پس احتمالا کمپرسور ، برد اصلی یا ترموستات یخچال فریزر شما خراب شده یا ایرادی دارد.

برای بررسی دقیقتر مشکل با تعمیرکار یخچال فریزر فیلور در مشهد تماس بگیرید.

قسمت فریزر در یخچال فریزر فیلور از کار افتاده است

این ایراد در اکثر موارد به دلیل نوسانات زیاد در جریان برق و یا عدم تغذیه مناسب دستگاه بروز می کند. شما برای رفع این ایراد باید از جعبه فیوز منزل تا کابل برق دستگاه و هر آنچه که در این میان قرار دارد را بررسی کنید. اگر ایرادی مشاهده کردید در صورت توان آن را برطرف کنید. اگر بعد از این کار مشکل همچنان باقی ماند پس ایراد به یکی از دلایل زیر است و برای رفع آن باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد تماس بگیرید.

  • خرابی کمپرسور دستگاه
  • خرابی نوار دور درب دستگاه
  • ایراد در برد اصلی
  • خرابی کندانسور یا سیم پیچ های آن
یخ زدن مواد غذایی در یخچال فریزر فیلور

این مشکل در بسیاری موارد بخاطر عدم تنظیم مناسب دمای ترموستات یخچال فریزر ایجاد می شود. پیش از هرچیز مطمئن شوید که تنظیمات دمای دستگاه بصورت صحیح انجام شده باشد. اما اگر ایراد همچنان باقی ماند باید از سلامت نوار دور درب یخچال اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز آن را ترمیم یا تعویض کنید.

از دیگر دلایل بروز این مشکل می توان از خرابی ترمیستور ، انباشته شدن گرد و غبار روی کویل کندانسور و خرابی برد اصلی ، نام برد. این موارد می بایست توسط سرویسکار یخچال فریزر فیلور در مشهد بررسی شوند.

افزایش دمای موتور یخچال فریزر فیلور بصورت غیر طبیعی

زمانی که فشار بیشتری به یخچال فریزر وارد می شود این امکان وجود دارد که دمای موتور آن تا 70 درجه سانتیگراد بالا برود؛ اما بعد از مدتی دمای موتور به حالت عادی برمی گردد. اگر دمای موتور یخچال فریزر فیلور شما بصورت مداوم و غیر طبیعی افزایش می یابد احتمالا یکی از ایرادات زیر در دستگاه ایجاد شده است:

  • خرابی ترموستات یا عدم تنظیم صحیح آن
  • خرابی یا ایراد در عملکرد کندانسور
  • کم شدن میزان گاز مبرد (خنک کننده)
  • اختلال در کارکرد کمپرسور دستگاه و اعمال فشار بیش از حد به آن

برای اینکه ایراد دستگاه به درستی شناسایی و برطرف شود بهتر است که از مرکز تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد کمک بگیرید.

یخچال فریزر فیلور نشتی آب دارد

ریزش یا نشتی آب از یخچال فریزر فیلور دلایل متعددی دارد اما اگر قصد بررسی دلیل بروز این مشکل را دارید ، موارد زیر را باید بررسی کنید:

  • خرابی یا شکستن سینی تخلیه
  • ایراد در فرایند برفک زدایی دستگاه
  • انسداد لوله تخلیه آب
  • خرابی لوله ها و اتصالات مربوط به آبسردکن یا یخساز
  • نشت آب از فیلتر آب
  • خرابی شیر ورودی آب

اگر مهارتی در زمینه کارهای فنی ندارید بهتر است که برای رفع ایراد یخچال فریزر خود از نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد کمک بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر فیلور در مشهد

مهارت و تجربه تعمیرکار یخچال فریزر فیلور در مشهد ، مهم ترین عامل در تعمیر درست و اصولی دستگاه شما است. اگر تعمیرکار مورد نظر کم تجربه و نابلد باشد این امکان وجود دارد که نه تنها دستگاه را به خوبی تعمیر نکند ، بلکه آسیب های جدی تری نیز به یخچال فریزر شما وارد کند. پس قبل از هر چیز به این موضوع توجه داشته باشید.

مجموعه سماسرویس بهترین و با تجربه ترین تکنیسین ها را برای ارائه خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد ، گردهم آورده و از تجربیات و دانش این افراد برای ارائه خدماتی بی نظیر به مردم شهر مشهد بهره می برد.

تعمیر یخچال فریزر فیلور در مجموعه سماسرویس توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر فیلور در مشهد انجام شده و شامل 6 ماه گارانتی خدمات می شود.

سرویسکار یخچال فریزر فیلور در مشهد

اگر می خواهید یخچال فریزر شما همیشه در بهترین شرایط کار کند و بازدهی بالایی داشته باشد؛ تنها راه آن این است که حداقل آن را سالی یک مرتبه سرویس کنید. این کار باعث می شود که سلامت کلیه قطعات یخچال فریزر بصورت مداوم بررسی شده و در صورت بروز کوچکترین ایرادی ، سریعا برطرف شود.

سرویسکار یخچال فریزر فیلور در مشهد در طی این فرایند تک تک اجزای دستگاه از جمله کمپرسور ، کندانسور ، نوار دور درب ، فن ها ، فیلترها و… را بررسی می کند. اگر ایرادی در این اجزا وجود داشته باشد ، آن را برطرف می کند. چراکه اکثر ایرادات شدید و پرهزینه ای که برای یخچال فریزر رخ می دهد به دلیل برطرف نشدن ایرادات جزئی و پنهانی است که در دیگر قطعات دستگاه ایجاد می شود.

بطور مثال خرابی نوار دور درب یخچال فریزر باعث هدر رفتن سرمای آن می شود و کمپرسور برای جبران آن باید فشار مضاعفی را متحمل شود. این موضوع در طولانی مدت باعث خرابی کمپرسور دستگاه می شود که تعویض آن بسیار پرهزینه خواهد بود.

پس اگر می خواهید علاوه بر حفظ بازده و سلامت یخچال فریزر خود ، در هزینه های تعمیر آن نیز صرفه جویی کنید ، پس حتما از خدمات سرویس یخچال فریزر فیلور در مشهد که توسط سماسرویس ارائه می شود، استفاده کنید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر فیلور در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر فیلور شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر فیلور در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو فیلور

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد

زمانی که دستگاهی مانند یخچال فریزر فیلور خراب می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند؛ بهترین و منطقی ترین کار این است که با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد تماس گرفته و برای رفع ایراد آن از نمایندگی درخواست کمک کنید. اما چرا؟

به این دلیل که اولا ، نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد ، یک مرکز معتبر و قابل اعتماد است و تعمیرکارانی در اختیار دارد که در زمینه تعمیر یخچال فریزر فیلور متخصص و متبهر هستند و تمام ایرادات این دستگاه را به راحتی شناسایی و برطرف می کنند.

دوما ، اگر چنانچه یخچال فریزر شما قطعه ای معیوب دارد که قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود؛ نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فیلور در مشهد ، بهترین و با کیفیت ترین قطعات یدکی آن را در اختیار دارد.

علاوه بر موارد بالا سماسرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد ، برای جلب رضایت و اطمینان خاطر شما کلیه خدمات تعمیر یا سرویس یخچال فریزر فیلور در مشهد را با 6 ماه گارانتی معتبر ارائه می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد اینجا کلیک کنید.

خیلی وقت بود یخچال فریزرمون مشکل داشت و همه میگفتن باید کمپرسور تعویض بشه اما شما با تعمیر کردن اون تو کاهش هزینه ها خیلی کمکمون کردید واقعا ممنونم
محمد جواد کریمی
مشتری تعمیر کمپرسور یخچال فریزر فیلور
سلام ، میخواستم تشکر کنم از سما سرویس که سریع تعمیرکار فرستادن به محل ما و مشکل مارو حل کردند یه مدت بود از یخچال آب میزد . خیلی اعصاب خورد کن بود اما تعمیرکار ماهر سما سرویس سریع دستگاهو تعمیر کردند.
ستاره فیاض
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلور
میخوام از سما سرویس تشکر کنم بابت اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون خیلی خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کرده بودن. همینطور بابت اینکه اینقد سریع تعمیرکار رو فرستادین متشکرم.
طالب حسینی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلور

خدمات پس از فروش یخچال فریزر فیلور در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای فیلور خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر فیلور در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر فیلور در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر فیلور در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر فیلور در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر فیلور در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر فیلور در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر فیلور
  • سرویس یخچال فریزر فیلور در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی فیلور در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای فیلور

کارخانه تولیدی بهمن ( فیلور ) در سال 1343 تاسیس شده و در سال 1345 بهره برداری از آن آغاز گردید. این کارخانه در ابتدای کار خود با مونتاژ قطعات یخچال فریزر که از شرکت های فیلکو آمریکا و هوور انگلیس خریداری می کرد ، نسبت به تولید یخچال فریزرهای خانگی اقدام کرد. دلیل نامگذاری این برند به نام فیلور نیز ترکیب دو اسم تجاری فیلکو و هوور است. این مجموعه در حال حاضر محصولاتی از جمله یخچال فریزر ، فریزرهای صنعتی و ماشین لباسشویی را تولید و عرضه می کند.

شرکت سماسرویس 15 سال است که مشغول به ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر فیلور در مشهد است و در طول این مدت موفق به کسب اعتماد و رضایت تعداد زیادی از خریداران محصولات فیلور شده است.

رمز موفقیت سماسرویس در طول 15 سال فعالیتش ، ارائه خدمات با کیفیت ، تعمیرکاران مجرب ، استفاده از قطعات یدکی اصلی و قیمت های منصفانه برای خدماتش است. در کنار این موارد ارائه خدمات با گارانتی 6 ماهه نیز نقش مهمی در جلب رضایت و اعتماد همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد داشته است.

کلام پایانی

یخچال فریزرهای فیلور از زمان های دور در منازل ما ایرانیان حضور داشته اند. برخی از مدل های قدیمی این دستگاه ها همچنان در برخی منازل فعال اند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، یخچال فریزرهای فیلور نیز دستخوش تعییرات اساسی شده اند. اما این تغییرات باعث نشده است که ما در مجموعه سماسرویس از ارائه خدمات با کیفیت در زمینه تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد ، عقب بمانیم.

ما در سماسرویس بعد گذشت بیش از یک دهه از آغاز فعالیت مان به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلور در مشهد ، همچنان در کنار شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد هستیم و آمادگی این را داریم که در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟