تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد- همراه با گارانتی 6 ماهه خدمات
مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد

تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد

زمانی که یخچال فریزر مشکل پیدا می کند و باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید، در صورتی که مشکل حاد نباشد می توانید خودتان مشکل را حل کنید. اما گاهی اوقات حل این مشکل خارج از توان افراد غیرحرفه ای و غیر فنی است. در این شرایط می توانید با مرکز تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد تماس بگیرید و ایراد یخچال فریزر خود را بازگو کنید.

تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد

شرکت سما سرویس، بیشتر از 15 سال است که در زمینه خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و توانسته با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتری های خود را جلب کند.

اگر یخچال فریزر دوو شما دچار مشکل شده می توانید با تماس گرفتن با مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد (سما سرویس) و درخواست راهنمایی از کارشناسان ما مشکل دستگاه خود را برطرف کنید و درصورت نیاز، کارشناسان ما تعمیرکار یخچال فریزر دوو در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای دوو

در بین ایراداتی که در یخچال فریزر های دوو با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری یافت می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در یخچال فریزر های دوو را مشاهده می کنید:

کار نکردن فن کندانسور یخچال فریزر دوو

این فن در کنار موتور یخچال قرار دارد و خرابی آن موجب داغ شدن کنار درب یخچال و ایجاد صدای غیر طبیعی در پشت دستگاه می شود. اگر فن کندانسور کار نکند می تواند موجب خراب شدن کمپرسور یخچال فریزر شود.

برای رفع این مشکل میتوانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار یخچال فریزر دوو در مشهد را ثبت کنید.

یخچال فریزر دوو نشتی آب دارد

نشتی آب یخچال فریزر می تواند نتیجه یکی از ایرادات زیر باشد:

  • مسدود بودن لوله تخلیه
  • نشتی در شیر آب ورودی
  • ایراد در لوله های متصل به آب سردکن
  • شکستگی سینی تخلیه آب

در صورت بروز این مشکل با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر دوو در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

یخ زدن مواد غذایی در یخچال فریزر دوو

اگر مواد غذایی که در محفظه یخچال قرار می دهید یخ می زند، ابتدا بهتر است دمای تنظیم شده یخچال را بررسی کنید زیرا مواد غذایی در دمای پایین تر از منفی5 منجمد می شوند.

با تنظیم دمای مناسب احتمالا مشکل برطرف خواهد شد، در غیر این صورت امکان خرابی برد یا ترمیستور دستگاه وجود دارد و توصیه می شود با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد تماس بگیرید.

برفک زدن یخچال فریزر دوو

برفک زدن یخچال یکی از شایعترین مشکلات یخچال فریزر است که عوامل زیر می توانند موجب بروز این مشکل شوند:

  • ورود رطوبت به داخل یخچال
  • خرابی فن
  • خرابی لاستیک دور درب ها
  • خرابی سنسور
  • باز ماندن درب برای مدت طولانی

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا لاستیک دور درب ها را چک کنید تا از سالم بودن آنها مطمئن شوید و یخچال را در مکانی قرار دهید که رطوبت و حرارت به آن وارد نشود، در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن یخچال فریزر دوو

قبل از هر چیز پریز برق یخچال را چک کنید که به درستی متصل شده باشد، علت روشن نشدن یخچال فریزر دوو می تواند بدلیل قطعی کابل برق یا ایراد در برد اصلی یخچال باشد.

در صورت روشن نشدن یخچال می توانید از مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر دوو در مشهد راهنمایی بگیرید.

خاموش شدن صفحه نمایش یخچال فریزر دوو

یکی از مشکلات رایج دیگر که در یخچال فریزر های جدید به وجود می آید روشن نشدن صفحه نمایش یخچال فریزر است که در ادامه برخی دلایل آن را بررسی می کنیم:

  • وجود مشکل در اتصالات دستگاه
  • آسیب دیدن برد به دلیل نوسانات برق (برای جلوگیری از چنین اتفاقی توصیه می شود از محافظ برق استاندارد استفاده کنید)
  • آسیب دیدن صفحه نمایشگر در اثر ضربه یا آب خوردگی

بررسی این مشکل می بایست توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر دوو در مشهد انجام شود. شما می توانید با تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد ، برای رفع این مشکل اقدام نمایید.

تعمیرکار یخچال فریزر دوو در مشهد

تعمیر یخچال فریزر کاری است که نیاز به مهارت، تجربه و آشنایی کامل با انواع دستگاه ها (یخچال فریزر ها) دارد و باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر در مشهد انجام شود.

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران ماهر و با تجربه که دائما در حال توسعه مهارت ها و ارتقا سطح دانش خود در این زمینه هستند، آماده خدمت رسانی در تمامی روزهای هفته به شما همشهریان عزیز است.

سرویسکار یخچال فریزر دوو در مشهد

با سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر، کارایی دستگاه بهبود پیدا می کند و عمر آن افزایش می یابد. سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر دوو در مشهد را نیز ارائه می دهد. کافی است با مرکز تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار یخچال فریزر را به محل شما اعزام کنند.

برخی از کارهایی که توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر دوو در مشهد در محل شما انجام می شود:

  • بررسی عملکرد موتور
  • بررسی گاز یخچال و شارژ آن در صورت نیاز
  • بررسی لاستیک دور درب ها
  • بررسی کارکرد کندانسور
  • بررسی برد اصلی دستگاه
  • چک کردن دمای یخچال فریزر
  • بررسی و تعویض فیلتر آب
سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر دوو شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر دوو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد

شرکت سما سرویس با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات یخچال فریزر در مشهد، اکنون مفتخر است خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد به شما عزیزان ارائه کند.

سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین قطعات یدکی و تعمیرکاران با تجربه و متعهد سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن به شما همشهریان عزیز ارائه کند.

همچنین انجام تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی است. چنانچه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر دوو در مشهد تا 6 ماه دستگاه دچار همان مشکل قبل شود، شرکت سماسرویس دستگاه را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد اینجا کلیک کنید.

من از سماسرویس ممنونم چون خدمات خیلی خوبی رو ارائه میکنن. از این گذشته قیمت خدمات شون هم واقعا عادلانه اس و صادقانه کار می کنن. برخلاف بقیه اصراری به تعویض قطعات ندارن و اگر امکانش باشه قطعه خراب رو تعمیر میکنن. مرسی!
محمدرضا خندان
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر دوو
سماسرویس توی خدماتی که ارائه میده بدون شک بهترینه. من به هرکسی که این متن رو میخونه پیشنهاد میدم که اگر نیاز به تعمیر وسیله ای دارن حتما با سماسرویس تماس بگیره. مطمئنم که پشیمون نمیشید. سماسرویس عالیه!
سیما مهرزاد
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر دوو
سماسرویس از هر لحاظ خوبه. از نظر کیفیت خدمات ، مهارت تعمیرکارا ، سرعت کار و… واقعا خیلی خوب عمل می کنن. از همه مهم تر اینکه واقعا به نفع مشتری کار میکنن و دستمزد عادلانه ای میگیرن.
سید عادل میرموسوی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر دوو

خدمات پس از فروش یخچال فریزر دوو در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای دوو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر دوو در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر دوو در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر دوو در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر دوو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر دوو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر دوو
  • سرویس یخچال فریزر دوو در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی دوو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای دوو

شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید. دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود. محصولات دوو الکترونیک تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی در ایران تولید می شوند.

شرکت سما سرویس ، ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر دوو در مشهد است و خدماتی مانند سرویس یا تعمیر یخچال فریزر دوو در مشهد را با سرعت بالا و با کیفیتی متمایز ارائه می دهد.

کلام پایانی

خراب شدن یخچال فریزر معمولا به دلیل فرسایش یا عدم استفاده درست از دستگاه اتفاق می افتد. اطلاع از نحوه استفاده صحیح و نگهداری از یخچال فریزر و سرویس دوره ای یخچال فریزر می تواند موجب کاهش احتمال خراب شدن دستگاه شود.

اگر یخچال فریزر شما دچار مشکل شده و قصد تعمیر کردن آن را دارید توجه کنید که تعمیر آن را به افراد غیر حرفه ای نسپارید زیرا ممکن است موجب اتلاف وقت و مهمتر از آن باعث تشدید آسیب دیدگی دستگاه شوند.

در صورت مشاهده ایراد در یخچال فریزر خود با مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر دوو در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید. کارشناسان ما در صورت امکان شما را راهنمایی می کنند که ایرادات جزئی را خودتان برطرف کنید؛ در غیر اینصورت هزینه تعمیرات بصورت حدودی برآورد شده و با توافق شما سرویسکار یا تعمیرکار یخچال فریزر دوو در مشهد ، به منزل شما اعزام می شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟