تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو جی پلاس

تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد نیز یکی از خدمات سما سرویس است و این مجموعه آمادگی دارد تا خدمات خود را به صورت 24 ساعته در محل مورد نظر همشهریان ارائه کند.

تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد

همچنین سما سرویس برای خدمات تعمیرات یخچال فریزر جی پلاس در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته و در صورت دوباره دچار شدن یخچال فریزر به همان ایراد تعمیر شده توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هزینه دوباره دستگاه را تعمیر می کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای جی پلاس

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر جی پلاس در مشهد بیشتر مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش برطرف کردن آن بصورت اصولی نیز بیان شده است.

یخچال فریزر جی پلاس خوب مواد را منجمد نمی کند

منجمد نشدن مواد غذایی در فریزر می تواند به دلیل زیاد باز و بسته کردن درب فریزر و هدر رفتن سرما یا خراب بودن لاستیک دور درب باشد.

از دیگر دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اختلال در ترموستات
  • کمبود گاز خنک کننده
  • خرابی کمپرسور
  • خراب فن

برای رفع مشکل سعی کنید درب فریزر را زیاد باز و بسته نکنید و یخچال را دور از حرارت قرار دهید. اگر ایراد رفع نشد با تعمیرکار یخچال فریزر جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

نشتی آب از یخچال فریزر جی پلاس

نشت آب از محل های مختلف یخچال فریزر اتفاق می افتد و ابتدا باید منشا نشتی را پیدا کرد. موارد زیر می توانند دلیل نشتی آب باشند:

  • شکستگی سینی تخلیه آب
  • مشکل در شیر ورودی آب
  • مسدود شدن لوله های تخلیه
  • نشتی از فیلتر آب یخچال

در صورتی که نمی توانید علت نشتی را پیدا و برطرف کنید با مرکز تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز سرویسکار یخچال فریزر جی پلاس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

مواد داخل یخچال فریزر جی پلاس یخ زده اند

محفظه یخچال برای خنک نگه داشتن  مواد غذایی می باشد و طبیعتا مواد داخل آن نباید یخ بزنند. برای رفع این مشکل ابتدا بررسی کنید که درجه دمای یخچال بر روی دمای مناسب تنظیم شده باشد.

هم چنین مشکل می تواند در ترمیستور، اواپراتور و یا ترموستات یخچال فریزر باشد. در این صورت باید با مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

بدنه یخچال فریزر جی پلاس جریان برق دارد

اگر با تماس با بدنه یخچال فریزر، وجود الکتریسیته  را احساس می کنید سریعا یخچال را از برق بکشید و با سرویسکار مجاز یخچال فریزر جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن یخچال فریزر می تواند به دلیل اتصال سرپیچ لامپ به بدنه، ایراد در اتصالات داخلی و مشکل در سیم ارت باشد و اگر سریعا برطرف نشود ممکن است منجر به برق گرفتگی یا خراب شدن اجزاء یخچال فریزر شود.

آبسردکن یخچال فریزر جی پلاس کار نمی کند

کار نکردن دیسپنر آب می تواند به دلیل خرابی در شیر آب ورودی، فشار کم آب، ایراد در تامین کننده آب و خرابی سوئیچ دیسپنسر باشد.

برای رفع این مشکل شیر ورودی آب و فشار آب را چک کنید. در صورت حل نشدن مشکل می توانید با سرویسکار یخچال فریزر جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

مصرف انرژی یخچال فریزر جی پلاس به شدت افزایش یافته

دلیل اینکه مصرف انرژی یخچال فریزر افزایش پیدا کرده می تواند یکسره کار کردن و اتومات نکردن موتور باشد. زیاد باز و بسته کردن درب یخچال نیز موجب می شود موتور بیشتر کار کند و به دنبال آن مصرف انرژی هم بالا می رود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا مصرف انرژی یخچال فریزر شما بالا رفته، می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر جی پلاس در مشهد

با پیشرفت تکنولوژی یخچال فریزرها و اضافه شدن ویژگی های جدید به آن ها، تعمیرکار یخچال فریزر جی پلاس در مشهد نیز باید اطلاعات خود را بروز نگه دارد تا بتواند به درستی انواع مدل های یخچال فریزر را تعمیر کند.

شرکت سما سرویس، تکنیسین های مجرب و حرفه ای در اختیار دارد که همگی آنها بیشتر از 10 سال سابقه کار در این زمینه دارند و به راحتی می توانند مشکل ترین تعمیرات را با کیفیت بالا انجام دهند.

تعمیرکاران سما سرویس با شرکت در کارگاه های آموزشی که این مجموعه برگزار می کند، همواره اطلاعات خود را در رابطه با مدل های جدیدی که هر روز به بازار می آیند بروز می کنند و با جدیدترین متدهای تعمیر یخچال فریزر آشنا می شوند.

سرویسکار یخچال فریزر جی پلاس در مشهد

سرویس دوره ای یخچال فریزر موجب بالا رفتن طول عمر دستگاه و همچنین بالا رفتن کارکرد دستگاه می شود.

شرکت سما سرویس، خدمات سرویس یخچال فریزر جی پلاس در مشهد نیز ارائه می کند و در صورت تماس با مجموعه و درخواست سرویسکار یخچال فریزر جی پلاس در مشهد، تکنیسین ما به سرعت در محل شما جهت سرویس کردن دستگاهتان حاضر می شود.

در طول انجام فرایند سرویس یخچال فریزر، سرویسکار عملکرد کلی دستگاه را مورد ارزیابی قرار می دهد و در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض قطعه یا تنظیم داشته باشد، اقدامات لازم را انجام می دهد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر جی پلاس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر جی پلاس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر جی پلاس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو جی پلاس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد

اگر یخچال فریزرتان دچار ایراد شده و می خواهید برای تعمیر آن با یک مرکز مجاز تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد تماس بگیرید، شرکت سما سرویس مفتخر است تا خدمات خود را به شما ارائه دهد.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد فعالیت می کند. این مجموعه با استفاده از توان تکنیسین های مجرب خود و قطعات با کیفیت، همواره تلاش می کند تا خدماتی به مشتریان ارائه کند که موجب رضایت و خرسندی آنان شود.

همچنین مجموعه سما سرویس با راه اندازی سامانه ثبت درخواست به صورت تلفنی و آنلاین، کوشیده تا رفاه و آسودگی را برای همشهریان به ارمغان بیاورد تا نیاز نباشد برای تعمیر به صورت حضوری مراجعه کنند و خدمات را در محل خود تحویل بگیرند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد اینجا کلیک کنید.

من از شرکت سما سرویس تشکر می کنم. دستگاه مارو خیلی خوب و به سرعت تعمیر کردن. همه چیز از لحظه تماس تا پایان کار خوب و بدون مشکل پیش رفت و من کاملا از خدمات سماسرویس راضی هستم. ممنون از شما
الهام تهامی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر جی پلاس
واقعا سماسرویس فکر همه چیزو کرده. پشتیبانی 24 ساعته و بدون تعطیلی ، تعمیرکاران ماهر و اینکه وب سایت هم دارن و از طریق گوگل هم در دسترس هستند واقعا عالیه. همه چیز به بهترین شکل در سماسرویس انجام میشه. 
وحید مرادمند
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر جی پلاس
من میخوام از تعمیرکارتون تشکر کنم چون واقعا مجهز ، عالی و با مهارت کار کردن و ایراد یخچال مارو برطرف کردن. و از این گذشته پروتکل های بهداشتی رو هم کاملا رعایت کردم و بدنه یخچال رو بعد از اتمام کار با الکل ضد عفونی کردن. واقعا عالی بود مرسی.
شمیم مهرزاده
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر جی پلاس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر جی پلاس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای جی پلاس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر جی پلاس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر جی پلاس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر جی پلاس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر جی پلاس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر جی پلاس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر جی پلاس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر جی پلاس
  • سرویس یخچال فریزر جی پلاس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی جی پلاس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر جی پلاس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای جی پلاس

برند جی پلاس یک برند ایرانی است که متعلق به شرکت گلدیران می باشد. این شرکت شهرت بسیار خوبی در ایران دارد و همچنین سابقه درخشان این برند در زمینه لوازم خانگی موجب محبوبیت آن در میان مردم ایران شده است.

کیفیت مطلوب، طراحی مدرن و بسیار زیبا و قیمت مناسب یخچال فریزرهای این برند موجب شده تا انتخاب خوبی برای خرید باشند.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر جی پلاس در مشهد نیز هست و آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

یخچال فریزر وسیله ای است که ساختار نسبتا پیچیده ای دارد و تعمیر آن را هر فردی نمی تواند انجام دهد، در نتیجه باید به متخصصی با تجربه بالا در این زمینه، سپرده شود.

اگر یخچال فریزر شما نیاز به تعمیر دارد می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جی پلاس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و از خدمات سریع، باکیفیت و به صرفه همراه با 6 ماه گارانتی بهره مند شوید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟