تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو فروزان

تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد

یخچال فریزر از مهمترین  لوازم در آشپزخانه است. به کمک یخچال فریزر می توان برای مدت طولانی مواد غذایی تازه را بدون فاسد شدن در خانه نگهداری کرد. ساختار این وسیله برای افراد غیر حرفه ای و کسانی که با نحوه عملکرد آن آشنایی ندارند ممکن است بسیار پیچیده باشد و در صورت خراب شدن آن باید توسط یک تکنیسین متخصص بررسی و تعمیر شود.

شرکت سما سرویس، مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد است. این مجموعه در بیشتر از 15 سال فعالیت خود در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد، همواره تلاش کرده تا خدماتی ارزشمند به مشتریان ارائه کند تا رضایت حداکثری آنها را جلب کند.

تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد

شرکت سما سرویس ، تعمیرات انواع یخچال فریزر فروزان را با سرعت بالا و بهترین کیفیت انجام می دهد. پس فرقی نمی کند که یخچال فریزر شما چه مدلی داشته باشد؛ از قدیمی ترین مدل های یخچال فریزر فروزان تا جدیدترین آنها را ، سما سرویس تنها با یک تماس تلفنی تعمیر می کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای فروزان

موارد زیر از رایجترین ایراداتی بوده که همکاران ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد به آنها رسیدگی کرده اند. این مشکلات به همراه نحوه رفع آنها ذکر شده تا در صورت امکان بتوانید خودتان مشکل را برطرف کنید.

روشن نشدن چراغ یخچال فریزر فروزان

اگر زمانی که درب یخچال را باز می کنید لامپ آن روشن نمی شود، علت آن می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • سوختن لامپ
  • ایراد پیدا کردن اتصالات لامپ
  • خراب شدن سوئیچ لامپ
  • عدم برق رسانی به لامپ توسط برد

با توجه به موارد بالا باید علت مشکل را پیدا کرد و آن را برطرف کرد. اگر مهارت لازم را برای این کار ندارید با سرویسکار مجاز یخچال فریزر فروزان در مشهد تماس بگیرید.

عدم یخسازی خودکار یخچال فریزر فروزان

اگر یخساز یخچال فریزر به صورت خودکار یخ تولید نمی کند، احتمالا کلید یخساز روی حالت خاموش قرار دارد و باید آن را روشن کنید. دلایل دیگر رخ دادن این مشکل ایراد در لوله های تأمین آب، افت دمای فریزر و مسدود بودن مسیر ورودی آب به یخساز هستند.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر فروزان در مشهد تماس بگیرید.

انتشار بوی بد از یخچال فریزر فروزان

بو گرفتن یخچال فریزر یک مشکل رایج است. دلیل آن معمولا فاسد شدن یکی از مواد غذایی داخل یخچال فریزر و بو گرفتن دستگاه است. برای رفع این مشکل باید مواد غذایی را از یخچال فریزر خارج کرده و داخل آن را به خوبی بشویید.

همچنین برای رفع بوی بد یخچال فریزر می توانید از خوشبو کننده های طبیعی مانند قهوه و وانیل استفاده کنید و آنها را در داخل دستگاه نگهداری کنید.

نشت آب از یخچال فریزر فروزان

یکی دیگر از رایجترین مشکلات در بین کاربران نشت آب از یخچال فریزرهایشان بوده است. برخی از دلایل نشت کردن آب از یخچال فریزر شامل موارد زیر هستند:

  • انسداد لوله تخلیه
  • ایراد در لوله های تامین آب
  • مشکل پیدا کردن شیر ورودی آب
  • شکستگی سینی تخلیه

در صورتی که نتوانستید مشکل را پیدا و رفع کنید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فروزان در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال فریزر فروزان

اگر مواد غذایی داخل محفظه یخچال شما یخ می زنند، اول باید دمای تنظیم شده دستگاه را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن، آن را روی دمای مناسب تنظیم کنید.

از دیگر علت های به وجود آمدن این ایراد می تواند خرابی ترمیستور باشد که در این صورت دما به درستی اندازه گیری  نمی شود و سبب اختلال دما در یخچال فریزر می شود. در این صورت بهتر است با تعمیرکار یخچال فریزر فروزان در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر فروزان در مشهد

زمانی که کار تعمیر یخچال فریزر خود را به یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه می سپارید، دیگر نگران به وجود آمدن مشکلاتی مانند پایین بودن کیفیت کار یا خراب تر شدن دستگاه نخواهید بود، زیرا این تعمیرکاران با تجربه و دانشی که دارند می توانند سخت ترین تعمیرات را با کیفیت بالا انجام دهند. اما سپردن کار به افراد بی تجربه و ناشی کاملا برعکس این موضوع صدق می کند.

شرکت سما سرویس برای جلوگیری از مشکلات و چالش های همکاری با تعمیرکاران غیر حرفه ای و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت، تنها با تعمیرکارانی با تخصص بالا همکاری می کند که حداقل تجربه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. متخصصان سما سرویس با کمک گرفتن از تجربه و دانش خود قادر هستند تا انواع مدل های یخچال فریزر فروزان را تعمیر کنند.

در صورت نیاز به تعمیرکار، سما سرویس آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته تعمیرکار یخچال فریزر فروزان در مشهد به محل شما اعزام کند. لازم به ذکر است انجام خدمات با بهترین کیفیت در منزل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سرویسکار یخچال فریزر فروزان در مشهد

سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر در کنار استفاده صحیح از آن نقش بسزایی در بالا رفتن طول عمر دستگاه دارد. در صورت استفاده صحیح از دستگاه و سرویس کردن مرتب آن ( حداقل سالی دوبار )، احتمال نیاز پیدا کردن دستگاه به تعمیرات اساسی و مواجه شدن با مشکلات سرسام آوری مانند نشت آب بسیار کاهش پیدا می کند و می توانید سال های زیادی بدون مشکل از یخچال فریزر خود استفاده کنید.

سرویس یخچال فریزر فروزان در مشهد یکی دیگر از خدمات سما سرویس است. در این فرآیند سرویسکار یخچال فریزر فروزان در مشهد و در محل مشتری تمام بخش های یخچال فریزر را بررسی می کند و جزئی ترین ایرادات دستگاه که شاید از نظر شما پنهان بوده باشد را برطرف می کند.

برای ثبت درخواست سرویس یخچال فریزر فروزان در مشهد، می توانید در تمام روز های هفته با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان سرویسکار مجاز یخچال فریزر فروزان در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر فروزان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر فروزان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو فروزان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد

مراکز زیادی وجود دارند که خدمات تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد ارائه می کنند، اما تفاوت هایی در شرایط و نحوه ارائه خدمات وجود دارد. سما سرویس تلاش کرده تا کامل ترین خدمات با بهترین شرایط به مشتریان خود ارائه کند.

مزیت های استفاده از خدمات سما سرویس به شرح زیر است:

  • سرعت بالا در اقدام
  • ارائه گارانتی معتبر 6 ماهه خدمات
  • پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته
  • قیمت منصفانه و حذف هزینه های اضافی و غیر ضروری
  • کیفیت بالای خدمات به دلیل بهره گیری از توان بهترین تعمیرکاران و استفاده از قطعات یدکی اصلی

این مجموعه با سال ها تلاش شبانه روزی و ارائه خدمات با کیفیت توانسته رضایت 99% مشتریان خود را کسب کند و اکنون با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد نیز فعالیت می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام میخوام تشکر کنم از شرکت سما سرویس به خاطر خدمات عالیشون. من هزینه تعمیرات رو جاهای دیگه قیمت گرفتم و نسبت به کیفیت کارشون خیلی بالا بود اما خدماتی که شما ارائه کردین بسیار عالی بود و قیمت مناسبی داشت. با تشکر
سید مرتضی طالبی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر فروزان
من میخواستم از سرویسکار تون بابت کار خوب شون تشکر کنم. مهارت و کیفیت کار ایشون خیلی خوب بود و من کاملا راضی ام. در ضمن توی این وضعیت کرونا اینکه ایشون کاملا پروتکل ها رو رعایت کردن جای تقدیر و تشکر داره.

سماسرویس رو به همه پیشنهاد میکنم.

کمال عزیزی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر فروزان
سلام تشکر میکنم از تعمیرکار حرفه ای و با اخلاق سما سرویس که خیلی به خاطر تعمیر یخچال ما به زحمت افتادن اما کار رو عالی انجام دادن. ممنونم
منصوره رضاپور
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر فروزان

خدمات پس از فروش یخچال فریزر فروزان در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای فروزان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر فروزان در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر فروزان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر فروزان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر فروزان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر فروزان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر فروزان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر فروزان
  • سرویس یخچال فریزر فروزان در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی فروزان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای فروزان

شرکت فروزان انواع یخچال فریزر ساید بای ساید، سردخانه و فریزر های صنعتی را در ظرفیت های مختلف تولید می نماید. کارخانه ساخت یخچال فریزر فروزان در ایران واقع شده است. یخچال فریزر های این شرکت از طراحی زیبا و کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر فروزان در مشهد، به صورت 24 ساعته آمادگی دارد تا خدمات پس از فروش یخچال فریزر فروزان در مشهد را به همشهریان عزیز ارائه کند.

کلام پایانی

زمانی که یخچال فریزر فروزان شما دچار مشکل می شود، بهترین کار این است که پیش از هر اقدامی با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد ( سما سرویس ) تماس بگیرید و ایراد دستگاه را مطرح کنید. همکاران ما بر اساس توضیحات شما ایراد احتمالی دستگاه را تشخیص داده و شیوه رفع کردن آن را به شما خواهند گفت و در صورت نیاز تعمیرکار یخچال فریزر فروزان در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

شرکت سما سرویس به صورت شبانه روزی آماده است تا تعمیرکاران خود را برای رسیدگی به مشکل شما به محل شما اعزام کند. شما در هر منطقه ای از شهر مشهد باشید، از لحظه ثبت درخواست شما برای تعمیر یخچال فریزر فروزان در مشهد تا زمان حضور تعمیرکار در منزل شما تنها دو ساعت زمان خواهد برد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟