تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد-با گارانتی 6 ماهه
لوگو وستینگ هاوس

تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد

اگر یخچال فریزرتان خراب شده و نگران فاسد شدن مواد غذایی خود هستید، شرکت سما سرویس آمادگی دارد تا در کوتاه ترین زمان خدمات تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد به شما ارائه کند.

مجموعه سما سرویس با داشتن کادری مجرب و متخصصان حرفه ای، سال های زیادی است که در حوزه تعمیرات لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و توانسته خدمات خود را با تعداد زیادی تعمیرات موفق و مشتریان راضی ، ارائه کند.

تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد

همچنین این مجموعه برای رفاه بیشتر همشهریان عزیز، سیستم ثبت درخواست تعمیر را به دو صورت آنلاین و تلفنی ایجاد کرده و ثبت درخواست تنها در یک دقیقه انجام می گیرد و سریعا تعمیرکار یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد در محل شما حاضر می شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای وستینگ هاوس

مرکز تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد (سما سرویس)، همواره تماس های بسیاری از همشهریان در ارتباط با مشکل دستگاهشان دریافت می کند. اکثر ایراداتی که برای یخچال فریزر های وستینگ هاوس اتفاق می افتد مشابه اند که در ادامه رایجترین ایرادات این دستگاه را ذکر کرده ایم:

دیسپنسر آب یخچال فریزر وستینگ هاوس کار نمی کند

اکثر یخچال فریزر های مدرن دارای دیسپنسر آب هستند که آب خنک را برای شما فراهم می سازد. کار نکردن دیسپنسر می تواند به دلیل خرابی سوئیچ دیسپنسر، فشار آب پایین، مشکل در شیر ورودی آب و یخ زدگی لوله آب باشد.

برای تعمیر دیسپنسر در صورت خراب بودن سوئیچ، باید آن را تعویض کرد. در صورت یخ زدگی لوله آب باید یخ آن را ذوب کرد.

درصورت حل نشدن مشکل باید با سرویسکار یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر وستینگ هاوس سرمایش کافی ندارد و گرم است

عدم خنک سازی یخچال یک مشکل رایج در میان کاربران است. سرد نکردن یخچال به دلایل زیر اتفاق می افتد:

  • کم بودن گاز خنک کننده یا نشت آن ( گاز یخچال را شارژ و نشتی را بر طرف کنید)
  • خرابی کمپرسور (با تعمیرکار یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید)
  • معیوب شدن ترموستات (ترموستات باید تعویض شود)
  • خرابی لاستیک دور درب و هدر رفتن سرما

لاستیک دور درب را چک کنید و در صورت خرابی آن را تعویض کنید. در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

عدم انجماد صحیح در یخچال فریزر وستینگ هاوس

اگر فریزر مواد غذایی را منجمد نکند عملا کارایی خود را از دست می دهد و موجب فاسد شدن مواد غذایی می شود. این مشکل به دلایل زیر ممکن است به وجود بیاید:

  • نشتی و کمبود گاز خنک کننده (باید گاز را شارژ کنید و نشتی را برطرف کنید)
  • خرابی ترموستات (باید آن را تعویض کنید)
  • خرابی لاستیک دور درب
  • عمل نکردن دیفراست

لاستیک دور درب را بررسی کنید و در صورت خراب بودن، آن را تعویض کنید. در صورت حل نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

خاموش نشدن اتوماتیک یخچال فریزر وستینگ هاوس

زمانی که یخچال به صورت خودکار خاموش و روشن نمی شود، احتمالات زیر در مورد دلیل خرابی وجود دارد:

  • کمبود گاز خنک کننده یا نشت آن (نشتی را برطرف و گاز یخچال را شارژ کنید)
  • ترموستات خراب شده یا تنظیم نیست (آن را تعویض یا تنظیم کنید)
  • هوای گرم به یخچال وارد می شود
  • زیاد باز و بسته کردن درب یخچال

برای حل این مشکل باید لاستیک دور درب ها را چک کنید تا از سالم بودن آنها مطمئن شوید. همچنین اگر یخچال در مجاورت گرما قرار دارد آن را جابجا کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد

تفاوت بین تعمیرکار حرفه ای و تعمیرکار غیر حرفه ای در میزان دانش، تجربه و انضباط تعمیرکار است. اگر یک تعمیرکار از دانش ، تجربه و مسئولیت پذیری خود بهره بگیرد، می تواند بدون مشکل و به راحتی تعمیرات را با موفقیت به پایان برساند.

تعمیرکاران سما سرویس، بسیار متبحر و متعهد هستند. همگی آنها بیشتر از 10 سال سابقه کار در این زمینه دارند. هچنین تکنیسین های سما سرویس با شرکت در کارگاه های آموزشی، همواره در حال بروز رسانی دانش خود در رابطه با دستگاه های جدید هستند.

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز، با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکار یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد در محل شما باشد.

سرویسکار یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد

راز طول عمر بالای یخچال فریزر ها در نحوه استفاده، نگهداری و سرویس کردن دوره ای دستگاه است. اگر این سه مورد رعایت نشود، حتی با کیفیت ترین و گران قیمت ترین یخچال فریزر ها هم نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

شرکت سما سرویس، خدمات سرویس یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد نیز ارائه می کند. زمانی که تصمیم به سرویس کردن دستگاه خود گرفتید تنها با یک تماس، سرویسکار مجاز یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد به سرعت به محل شما اعزام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وستینگ هاوس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس مفتخر است که توانسته به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد، خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت منصفانه ارئه کند و موجب رضایت مشتریان خود شود.

سما سرویس با بهره گیری از تکنیسین های مجرب و قطعات یدکی اصلی، سعی دارد تا مشتریان، بالاترین کیفیت خدمات را تجربه کنند و همچنین با ارائه ضمانت 6 ماهه این اطمینان را به شما می دهد تا درصورتی که پس از تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیرکار سما سرویس، اگر دستگاه به همان عیب دچار شود، آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد (سما سرویس)، آماده ارائه خدمات خود به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما همشهریان عزیز است.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد اینجا کلیک کنید.

سماسرویس بدون شک بهترین مرکز تعمیراتی هست که من دیدم. کیفیت خدمات فوق العاده ، پاسخگویی صادقانه و سریع و تعمیرکارهای باتجربه و ماهر ویژگی های خیلی خوبین که من فقط در سماسرویس دیدم. ممنون از مجموعه خوب سماسرویس!
علیرضا فرمانی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس
من می خواستم از تعمیرکارتون تشکر کنم و بگم که ایشون واقعا کارشون خیلی خوبه و اخلاق خیلی خوبی هم دارن. واقعا ادم خوشحال میشه وقتی اینجور افراد حرفه ای و با وجدان رو میبینه. دستتون درد نکنه.
اشرف میرزاده
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر وستینگ هاوس
سلام و خداقوت

تشکر می کنم از سماسرویس بخاطر خدمات با کیفیت شون و اینکه با اینکه من ساعت 9 شب باهاشون تماس گرفتم همون شب و بعد حدود یک ساعت تعمیرکار رو به منزل ما فرستادن. وگرنه مجبور بودم فرداش از تایم کارم بزنم و خونه بمونم برای تعمیر یخچال. مرسی!

صادق سیدزاده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای وستینگ هاوس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر وستینگ هاوس
  • سرویس یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی وستینگ هاوس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای وستینگ هاوس

این برند آمریکایی، یک برند مشهور در دنیا است. کمپانی بزرگ وستینگ هاوس در سال 1886 تاسیس شده و در حوزه ساخت تجهیزات برقی فعالیت خود را آغاز کرده. این برند در صنعت تولید لوازم خانگی نیز بسیار خوب عمل کرده است. یخچال فریزر های این شرکت دارای کیفیت بالا و طراحی زیبا هستند که از ویژگی های مهم در انتخاب یخچال فریزر می باشند.

سما سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد نیز هست و شما عزیزانی که در شهر مشهد سکونت دارید می توانید در سریع ترین زمان از خدمات ما بهره مند شوید.

کلام پایانی

اگر یخچال فریزر شما دچار مشکل شده، در صورتی که مهارت لازم را در این زمینه ندارید، سعی نکنید با دستکاری کردن دستگاه آن را درست کنید زیرا ممکن است موجب شدید تر شدن خرابی و آسیب زدن به قسمت های سالم دستگاه شوید.

همچنین اگر به دنبال یک مرکز مطمئن تعمیرات یخچال فریزر وستینگ هاوس در مشهد هستید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را با اطمینان خاطر همراه با 6 ماه گارانتی دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟