تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو وست پوینت

تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد

تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ، یکی از خدماتی است که مجموعه سماسرویس آن را به بهترین نحو ارائه می کند. شرکت سماسرویس با بیش از 15 سال سابقه در تعمیر لوازم منزل در مشهد ، بهترین و مجهزترین مجموعه در زمینه ارائه خدماتی مانند تعمیرات یخچال فریزر وست پوینت در مشهد است. این مجموعه با تکیه بر تجربه خود توانسته است که نیازهای شما عزیزان را بصورت کامل درک کند و بر همین اساس خدماتی را ارائه می دهد که بصورت کامل این نیازها را پوشش می دهد.

تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد

در بسیاری از موارد تعمیر وسایلی مانند یخچال فریزر نیازمند بررسی دقیق توسط تعمیرکار می باشد. اما ما در مجموعه سماسرویس ، بصورت تلفنی نیز به شما مشاوره می دهیم تا بتوانید در صورت امکان مشکل دستگاه را خودتان و بدون هیچگونه هزینه ای برطرف کنید. اما اگر عیب یابی یا تعمیر یخچال فریزر وست پوینت از توان شما خارج است ما آماده ایم تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد را به منزل شما اعزام کنیم تا بصورت تخصصی تعمیر دستگاه شما را انجام دهد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای وست پوینت

مواردی که در اینجا مشاهده می کنید ایراداتی است در بین مشتریان خدمات تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ، بیشتر تکرار شده اند. اگر دستگاه شما هم به یک یا چند مورد از ایرادات زیر دچار شده ، می توانید راه حل آن را در زیر مشاهده کنید.

بسته نشدن درب یخچال فریزر وست پوینت

اگر درب یخچال فریزرتان کامل بسته نمی شود ، باید سریعا این مشکل را حل کنید تا فشار مضاعف به کمپرسور آن وارد نشود. از جمله دلایل بروز این ایراد می توان موارد زیر را نام برد:

  • پر کردن کردن قفسه درب با اجسام سنگین
  • خراب یا کثیف بودن لاستیک دور درب ها
  • تراز نبودن پایه های یخچال فریزر
  • خرابی لولاهای درب

برای رفع این مشکل لاستیک درب ها را تمیز کنید یا در صورت خراب بودن آنها را تعویض کنید، یخچال را به درستی تراز کنید و از سنگین کردن قفسه های درب با مواد غذایی و بطری ها پرهیز کنید. اگر مشکل حل نشد با تعمیرکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از اطراف یخچال فریزر وست پوینت

ریزش یا نشت آب از اطراف یا زیر یخچال فریزر یکی از رایجترین مشکلات این دستگاه است. دلیل بروز این مشکل در اکثر اوقات یکی از موارد زیر است:

  • ایراد در شیر آب ورودی
  • نشتی از لوله های انتقال آب
  • شکستگی سینی تخلیه
  • یخ زدایی دیفراست
  • خرابی در فیلتر آب دستگاه
  • مشکل در اتصالات و لوله های یخساز و آب سردکن

برای رفع این مشکل باید محل دقیق نشتی را پیدا کرده و آن را آب بندی کنید. در صورتی که توانایی انجام این کار را ندارید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

مشاهده آب در قسمت کف فریزر در یخچال فریزر وست پوینت

دلیل جمع شدن آب در کف فریزر معمولا آب شدن برفک ها و یا یخ های یخساز است و یا اینکه از ظروفی که در فریزر قرار داده اید آب ریزش کرده است.

اما اگر منشا آن از موارد بالا نباشد پس احتمالا این اتفاق بدلیل نشت از لوله های آب است و یا اینکه نوار دور درب خراب شده و باعث نفوذ رطوبت و هوای گرم به داخل فریزر شده و در نتیجه با آب شدن یخ های موجود در آن موجب جمع شدن آب در کف دستگاه می شود.

برای اینکه این مشکل را بصورت کامل برطرف کنید بهتر است با سرویسکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

لوله های کندانسور یخچال فریزر وست پوینت یخ زده اند

یخ زدن لوله های کندانسور باعث می شود که که کندانسور به خوبی وظیفه خود را انجام ندهد و در نتیجه بازده یخچال فریزر به شدت کاهش یافته و مصرف برق آن نیز افزایش می یابد. اما لوله های کندانسور چرا یخ می زنند؟

  • خراب شدن ترموستات
  • ایراد در تایمر دیفراست
  • مشکل در هیتر المنت

همانطور که مشاهده می کنید این رفع این ایراد نیازمند دانش و تجربه زیادی است و باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر وست پوینت در مشهد بررسی و برطرف شود. پس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر وست پوینت به اندازه کافی خنک نمی کند

این مورد نیز یکی از مواردی است که به دفعات برای افراد مختلف پیش می آید. قبل از هر اقدامی مطمئن شوید که ترموستات دستگاه به درستی تنظیم شده باشد. سپس اگر ایراد از تنظیمات ترموستات نبود باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه
  • خرابی تایمر دیفراست
  • خرابی ترموستات
  • مشکل در برد کنترل دما

بهترین کار برای رفع این ایراد این است که درب یخچال فریزر را زیاد باز و بسته نکنید و همچنین مطمئن شوید که نوار دور درب آن سالم است و خرابی یا پارگی ندارد که باعث هدر رفتن سرما شود. اگر بعد از این اقدامات مشکل همچنان باقی ماند ، با مرکز تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد

زمانیکه ایرادی برای یخچال فریزر منزل پیش می آید ، بهترین کار این است که از یک تعمیرکار متخصص و حرفه ای که با مدل یخچال فریزر شما آشنا است ، کمک بگیرید. درست است که همه یخچال فریزرها ساختاری مشابه هم دارند اما مدل های مختلف یخچال فریزرها در بعضی جزئیات باهم متفاوت اند. شناخت این جزئیات نقش مهمی در فرایند تعمیر یخچال فریزر شما خواهد داشت.

بهترین تعمیرکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد در حال حاضر در مجموعه سماسرویس مشغول به ارائه خدمات است. این فرد بصورت تخصصی خدمات تعمیر یخچال فریزرهای وست پوینت در مشهد را ارائه می دهد. تعمیرکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد بصورت کامل با تمام جزئیات و قطعات مختلف یخچال فریزرهای وست پوینت آشنا است و این توانایی را دارد که هرگونه ایراد یا مشکلی که در این دستگاه ها بروز می کنند را شناسایی و برطرف کند.

سرویسکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد

در سالهای اخیر ، قیمت لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر با افزایش شدیدی روبرو شده است. این افزایش قیمت بر روی قیمت قطعات یدکی آن و در نتیجه هزینه های تعمیر نیز تاثیر گذاشته و باعث افزایش آنها شده است. به همین خاطر ما در مجموعه سماسرویس به فکر ارائه خدماتی افتادیم که در کنار هزینه کمتر باعث کاهش احتمال خرابی وسایلی مانند یخچال فریزر نیز بشود.

از این رو ما در مجموعه سماسرویس اقدام به ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ، نمودیم. سرویس یخچال فریزر وست پوینت می بایست بصورت دوره ای و حداقل سالی یکبار انجام شود. با انجام این کار سلامت دستگاه شما و قطعات آن بصورت مداوم بررسی می شود و در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی ، برطرف می شود.

در طول فرایند سرویس یخچال فریزر وست پوینت ، سرویسکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ، تمامی قطعات و اجزای دستگاه شما را بررسی می کند و از سلامت آن ها اطمینان حاصل می کند. اینکار علاوه بر این که احتمال خرابی قطعات دستگاه را تا حد زیادی کاهش می دهد باعث می شود یخچال فریزر شما همیشه در بهترین شرایط کار کرده و بازده بالایی داشته باشد.

لازم به ذکر است که سرویس یخچال فریزر وست پوینت در مشهد با هزینه ای به مراتب کمتر نسبت به میانگین هزینه های تعمیر آن انجام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر وست پوینت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052765 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر وست پوینت شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وست پوینت

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد

شرکت سماسرویس بعد از 15 سال فعالیت مداوم به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ، اکنون خدمات خود را در قالب نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با ارائه خدماتی با کیفیت و جلب رضایت تعداد زیادی از کاربران این دستگاه ها ، موفق به کسب این عنوان شده است.

همیشه بهترین گزینه برای تعمیر وسایلی مانند یخچال فریزر وست پوینت ، نمایندگی تعمیرات آن می باشد. چراکه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وست پوینت در مشهد علاوه بر در اختیار داشتن تکنیسین هایی ماهر و با تجربه ، قطعات یدکی اصلی این دستگاه را نیز همواره در اختیار دارد. لازم به ذکر است که سیاست سماسرویس این است که قطعات معیوب یخچال فریزر وست پوینت را تا جایی که امکان دارد تعمیر کند تا هزینه خرید و تعویض این قطعات به مشتری تحمیل نشود. تنها در صورتی که قطعه معیوب به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد ، تعمیرکار مجاز یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ، اقدام به تعویض آن خواهد کرد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

خیلی متشکرم از شما و تعمیرکارتون که خیلی سریع برای تعمیر یخچال ما اقدام کردید و یخچال الان خیلی خوب کار میکنه و خداروشکر مشکل برطرف شده. با تشکر

سمیرا ترابی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر وست پوینت
من از شرکت سماسرویس خیلی ممنونم چون با اینکه خدمات شون واقعا باکیفیته در کنار این موضوع قیمت مناسبی هم برای خدمات تعیین می کنن. من حتما به همه آشناهام پیشنهاد میدم که کار تعمیر لوازمشون رو به سماسرویس بسپرن.
محسن خدادوست
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر وست پوینت
سلام

میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر سریع فرستادن تعمیرکار و همینطور از تعمیرکار با اخلاقشون هم تشکر میکنم که خیلی خوب راهنماییمون کردن و کمک کردن تو هزینه ها صرفه جویی کنیم. خیلی ممنونم

عباس بوشهری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر وست پوینت

خدمات پس از فروش یخچال فریزر وست پوینت در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای وست پوینت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر وست پوینت در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر وست پوینت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر وست پوینت در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر وست پوینت در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر وست پوینت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر وست پوینت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر وست پوینت
  • سرویس یخچال فریزر وست پوینت در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی وست پوینت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای وست پوینت

کارخانه وست پوینت که از برندهای وابسته به CFEE فرانسه است در بندر بوردو در فرانسه واقع شده است. این برند که در سال 1978 میلادی کار خود را آغاز نموده در ابتدا فقط بر روی بازار لوازم خانگی در آفریقا و بخش هایی از خاورمیانه متمرکز بود اما اکنون تولیدات وست پوینت از جمله یخچال فریزرهای آن در سرتاسر دنیا عرضه شده و دارای محبوبیت زیادی شده اند. این کارخانه محصولات مختلفی مانند ماشین لباسشویی و یخچال فریزر و کولرهای گازی و … را تولید و در بازارهای مختلف در سرتاسر دنیا عرضه می کند.

شرکت سماسرویس تنها مرکز ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزرهای وست پوینت در مشهد است که خدمات مختلفی مانند تعمیر یا سرویس یخچال فریزر وست پوینت در مشهد را ارئه می کند. این مجموعه بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد می باشد.

کلام پایانی

اگر یخچال فریزر شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد باید هرچه سریعتر نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. چراکه حتی بهترین یخچال فریزرها هم قادر در بهترین شرایط قادر نیستند بیشتر از 36 ساعت دمای داخل محیط خود را در شرایطی که خاموش باشند ، حفظ کرده و از فساد مواد غذایی جلوگیری کنند. پس شما زمان زیادی نخواهید داشت و باید هرچه سریعتر با تعمیرکار یخچال فریزر وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

شرکت سماسرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ، بهترین گزینه شما برای دریافت خدمات پس از فروش یخچال فریزرهای وست پوینت در مشهد است. این مجموعه با در اختیار داشتن بهترین تکنیسین ها و تعمیرکاران مجاز یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ، بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات سماسرویس از جمله تعمیرات یخچال فریزر وست پوینت در مشهد ، شامل 6 ماه گارانتی می شوند که بصورت کتبی بعد از اتمام فرایند تعمیر دستگاه به شما تحویل داده می شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟