تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو آزمایش

تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد

آزمایش یکی از قدیمی ترین کارخانه های ایرانی در زمینه تولید لوازم الکترونیک است. محصولات این کارخانه از سالهای دور در منازل ایرانیان حضور داشته اند. یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدات این برند یخچال فریزرهای آن است که بعد از گذشت ده ها سال از تولید آنها هنوز هم در برخی منازل یافت می شوند.

شرکت سماسرویس در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد اقدام به ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد نموده است. این مجموعه با تکیه بر تجربه و مهارت تکنیسین های خود از قدیمی ترین مدل ها تا جدیدترین مدل یخچال فریزرهای آزمایش را به خوبی و با کیفیتی مثال زدنی تعمیر می کند.

تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد

شرکت سما سرویس در سرتاسر شهر مشهد و بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدماتی از قبیل سرویس یا تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد ، می باشد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای آزمایش

در بین تماس هایی که با مرکز تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد برقرار شده ، افراد مشکلات و ایرادات مختلفی را برای یخچال فریزر آزمایش با ما در میان گذاشتند و ما نیز این ایرادات را به خوبی برطرف کردیم. اما در این تعدادی از ایرادات به دفعات بیشتری تکرار شده اند که در ادامه 5 مورد از این ایرادات را به همراه راه حل آن بیان می کنیم:

بدنه یخچال فریزر آزمایش بیش از حد داغ می شود

معمولا بدنه یخچال فریزر بصورت طبیعی تا حدی داغ می شود اما اگر این گرما بیش از حد باشد به طوریکه زمانی که بدنه دستگاه را لمس می کنید دست تان بسوزد به هیچ وجه طبیعی نیست و باید سریعا تعمیر شود. از دلایل اصلی داغ شدن بدنه یخچال فریزر آزمایش می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • کم شدن گاز خنک کننده
  • خرابی ترموستات
  • خرابی موتور دستگاه
  • کثیف شدن کندانسور
  • عدم رعایت فاصله دستگاه با دیوار
  • خرابی یا ایراد در فن دستگاه
  • پرکردن بیش از حد یخچال

اگر دستگاه شما بیش از حد از مواد غذایی پر نشده و فاصله استاندارد آن با دیوارهای اطرافش رعایت شده (20 سانتیمتر از هر طرف) پس احتمالا دستگاه دچار یک مشکل فنی شده که باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر آزمایش در مشهد بررسی و برطرف شود.

یخچال فریزر آزمایش به اندازه کافی سرد نمی کند

وظیفه اصلی یخچال این است که مواد غذایی را خنک نگه دارد تا فاسد نشوند. زمانی که یخچال به خوبی مواد را خنک نکند موارد غذایی داخل آن فاسد خواهند شد. اما چرا چنین مشکلی برای یخچال فریزر آزمایش بروز می کند؟

دلایل اصلی این مشکل شامل موارد زیر می باشند:

  • عدم تنظیم صحیح دمای دستگاه
  • فضای داخل یخچال بیش از حد پر شده و یا بگونه ای است که مانع گردش هوای خنک در دستگاه می شود
  • درب یخچال یا نوار دور آن خراب شده اند
  • کمپرسور ویا شاید رله کمپرسور معیوب شده اند
  • میزان گاز مبرد دستگاه کاهش یافته
  • فن اواپراتور دستگاه خراب شده
  • کندانسور یخچال آزمایش مشکل دارد

مواردی مانند تنظیم دما ، چینش مواد غذایی داخل یخچال و سلامت درب و نوار دور آن را بررسی کنید و اگر ایراد برطرف نشد ، با مرکز تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد یخ و برفک در یخچال فریزر آزمایش

این ایراد در مدل های قدیمی که بدون برفک نیستند کاملا طبیعی است و تنها راه حل آن این است که در ماه چند بار برفک های آن را با دست جدا کنید. اما اگر یخچال فریزر آزمایش شما از مدل های بدون برفک یا نوفراست است باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • خرابی نوار دور درب
  • عدم رعایت فاصله استاندار با دیوار طرفین
  • انسداد مسیر ورود هوای سرد به داخل یخچال
  • قراردادن مواد غذایی داغ داخل یخچال
  • خرابی فن و ایراد در اواپراتور

بصورت کلی هر عاملی که سبب ورود گرما و رطوبت محیط بیرون به داخل یخچال فریزر شود باعث ایجاد یخ و برفک در آن می شود. اما اگر با  بررسی موارد بالا نتوانستید ریشه مشکل را پیدا کنید حتما با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد تماس بگیرید.

تولید صدای آزار دهنده و غیر عادی در یخچال فریزر آزمایش

این مشکل در بسیاری از موارد بخاطر لرزش بدنه یخچال است که بخاطر تراز نبودن پایه های آن اتفاق می افتد.

اما در حالت کلی بسته به اینکه صدا از قسمت یخچال دستگاه باشد و یا از قسمت فریزر دلایل مختلفی می تواند داشته باشد؛ از جمله:

  • ایراد در فن دستگاه
  • خرابی یا معیوب شدن موتور یا کمپرسور
  • مشکل در چرخه برفک زدایی
  • خرابی اواپراتور

اگر چنانچه با تراز کردن پایه های یخچال فریزر مشکل برطرف نشد ، تنها کافیست که با تعمیرکار یخچال فریزر آزمایش در مشهد تماس حاصل فرمایید.

انتشار بوی نامطلوب از داخل یخچال فریزر آزمایش

این ایراد در اکثر موارد یک مشکل فنی نیست و بیشتر به این خاطر اتفاق می افتد که مواد غذایی در داخل یخچال مدت زیادی مانده باشند و فاسد شده باشند و یا اینکه مواد غذایی را در ظروف بدون درب داخل یخچال قرار داده باشید.

برای رفع این مشکل می بایست یخچال فریزر را بصورت کامل خالی کنید و داخل و بدنه آن را کاملا شستشو داده و تمیز کنید. سپس یک لیموی تازه را از وسط دو نیم کرده و داخل یخچال قرار دهید ( از مقداری پودر قهوه نیز می توان استفاده کرد) سپس یخچال فریزر را روشن کرده و اجازه بدهید 24 ساعت کار کند.
توجه داشته باشید که در این مرحله یخچال یا باید کاملا خالی باشد و یا فقط بوگیر ( لیمو یا پودر قهوه) در داخل آن قرار داشته باشد.

بعد از 24 ساعت مشکل برطرف خواهد شد.

تعمیرکار یخچال فریزر آزمایش در مشهد

شرکت سماسرویس برای یخچال فریزرهای آزمایش نیز همانند سایر برندهای تولید کننده این دستگاه ، تعمیرکار متخصص و ماهر در اختیار دارد. تیم فنی سماسرویس از بهترین و مجرب ترین تکنیسین ها تشکیل شده که همگی بیش از 10 سال در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد تجربه دارند.

تعمیرکار یخچال فریزر آزمایش در مشهد بصورت کامل با تمامی اجزا و قطعات یخچال فریزر آزمایش آشنایی دارد و توانایی برطرف کردن هرگونه ایراد یا مشکلی را در این دستگاه دارد. علاوه بر این مجموعه سماسرویس با برگزاری کارگاه های آموزشی ، این افراد را با جدیدترین متدهای تعمیر یخچال فریزر آزمایش، آشنا کرده و نحوه تعمیر جدیدترین مدل های آن را به این افراد آموزش می دهد.

در صورت درخواست اعزام تعمیرکار یخچال فریزر آزمایش در مشهد، در کمتر از دو ساعت تکنیسین ما جهت خدمت رسانی در محل شما حاضر می شود.

سرویسکار یخچال فریزر آزمایش در مشهد

تمام لوازم منزل از جمله یخچال فریزر برای اینکه بتوانند همیشه به خوبی کار کرده و بازده خوبی داشته باشند ، می بایست بطور مرتب سرویس شوند. سرویس یخچال فریزر آزمایش در مشهد یکی از خدماتی است که مجموعه سماسرویس آن را ارائه می دهد.

سرویس این دستگاه در صورتی که توسط سرویسکار یخچال فریزر آزمایش در مشهد صورت بگیرد فواید و مزایای بسیاری دارد. از مهمترین مزایای سرویس یخچال فریزر آزمایش ، کاهش احتمال خرابی ، حفظ سلامت دستگاه و کاهش هزینه های احتمالی ناشی از خرابی آن است.

سرویس یخچال فریزر آزمایش در مشهد بگونه ای انجام می شود که کلیه ایرادات جزئی و پنهان دستگاه شما توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر آزمایش در مشهد ، شناسایی و برطرف می شوند. اینکار باعث می شود که این ایرادات جزئی پیش از آنکه باعث بروز خرابی های شدیدتری در دستگاه شوند ، برطرف شوند و در نتیجه سلامت دستگاه و عملکرد آن همیشه در بهترین سطح ممکن باقی خواهد ماند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر آزمایش در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر آزمایش شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر آزمایش در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آزمایش

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد

همه ما می دانیم که زمانی که لوازم الکترونیکی مانند یخچال فریزر خراب می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند ؛ بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیر آن تماس گرفته و از آن ها کمک بخواهیم. چراکه نمایندگی تعمیرات یک محصول همیشه تعمیرکاران متخصص و قطعات یدکی اصلی را در اختیار دارد و دارای اعتبار کافی نیز می باشد.

شرکت سماسرویس ، نماینگی تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد است. این مجموعه با ارائه خدماتی با کیفیت و پشتیبانی قدرتمند ، موفق به جلب رضایت و اعتماد تعداد زیادی از همشهریان عزیزمان در سرتاسر شهر مشهد ، شده است.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد اینجا کلیک کنید.

من میخواستم از سما سرویس و تعمیرکار خوبشون تشکر کنم که اینجوری صادقانه و منصفانه کار میکنن و مثل اکثر افراد فقط به فکر سود خودشون نیستن. ممنون
احمد قنبری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر آزمایش
از سما سرویس تشکر میکنم به خاطر سرعت عمل بالا و خدمات بسیار با کیفیتشون. از وقتی مشکل یخچال مارو برطرف کردن یخچال مثل روز اول داره کار میکنه و هیچ مشکلی نداره.
محمد صادق خرمی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر آزمایش
سلام

خیلی متشکرم از سما سرویس به خاطر اینکه به مشکل مردم توجه میکنند من فرم درخواست رو پر کردم و خودشون با من تماس گرفتن و منو برای حل مشکل یخچالمون راهنمایی کردن. منم کارایی که گفتن رو انجام دادم و یخچالمون ایرادش برطرف شد. واقعا مرسی

مریم مرادی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر آزمایش

خدمات پس از فروش یخچال فریزر آزمایش در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای آزمایش خدمات و سرویس های مختلفی را در شهر مشهد ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر آزمایش در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر آزمایش در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر آزمایش در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر آزمایش در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر آزمایش در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر آزمایش در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر آزمایش
  • سرویس یخچال فریزر آزمایش در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی آزمایش در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر آزمایش در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای آزمایش

زمانی که حرف از کارخانه های تولید لوازم خانگی در ایران می شود ، آزمایش یکی از اولین برندهایی است که به ذهن ما خطور می کند. شرکت آزمایش در سال 1337 توسط محسن آزمایش پایه گذاری و تاسیس شد. این کارخانه کار خود را با تولید انواع یخچال ، کولر آبی و بخاری و اجاق گاز شروع کرد.

تولیدات این کارخانه به دلیل قیمت مناسب نسبت به کیفیت آن مورد توجه عده زیادی از هموطنان قرار گرفت و در برهه ای نیز محصولات آزمایش در کشورهای همسایه نیز به فروش رسید. این کارخانه هم اکنون به عنوان یک شرکت سهامی عام به فعالیت خود ادامه می دهد و از حالت خصوصی خارج شده است.

شرکت سماسرویس نیز بیش از یک دهه است که وظیفه ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر آزمایش در مشهد را برعهده دارد و در این زمینه موفقیت های چشمگیری را داشته و رضایت تعداد زیادی از مصرف کنندگان این محصولات را جلب کرده است.

کلام پایانی

در نهایت باید خدمت شما عزیزان همشهری در سرتاسر شهر مشهد عرض کنیم که ما در مجموعه سماسرویس تمام تلاش خود را برای ارائه خدماتی با کیفیت به کار گرفته ایم تا بتوانیم رضایت هرچه بیشتر شما را جلب کنیم.

مجموعه سماسرویس بصورت شبانه روزی و در تمام طول هفته می تواند تعمیرکار یخچال فریزر آزمایش در مشهد را به منزل یا محل موردنظر شما اعزام کند.

شما می توانید اطمینان داشته باشید که کیفیت و قیمت خدمات ما کاملا منصفانه است. ما در سماسرویس رضایت مشتری را در اولویت قرار داده ایم و به همین خاطر در مواردی که دستگاه شما قطعه ای معیوب داشته باشد آن قطعه را در صورت امکان تعمیر می کنیم و هزینه های تعویض آن را بصورت غیر ضروری به شما تحمیل نخواهیم کرد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟