مرکز تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد - گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو سیلوان

تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد

شاید یک روز صبح از خواب بیدار شوید و به آشپزخانه بروید و با نشت آب از یخچال فریزر خود مواجه شوید یا کل شب را با صدای آزار دهنده یخچال فریزر خود سر کنید؛ تمام این ها اتفاقات ناخوشایندی هستند که آسایش شما را مختل می کنند.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد ارائه می دهد. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر تعمیر مجرب و آموزش دیده و با استفاده از قطعات اصلی و مرغوب، توانایی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت را دارد و برای راحتی شما خدمات خود را در محل شما ارائه می دهد.

تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد

اگر نیاز به خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد دارید، فرقی نمی کند در کدام منطقه از شهر مشهد ساکن هستید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا در کمتر از دو ساعت تعمیرکار یخچال فریزر سیلوان در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای سیلوان

ما در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سیلوان در مشهد (سما سرویس) تعداد زیادی تعمیر موفق انجام داده ایم. بسیاری از مشکلاتی که برای کاربران اتفاق می افتد با یکدیگر شباهت دارند؛ در ادامه برخی از این مشکلات را همراه با روش رفع آنها ذکر کرده ایم.

انتشار بوی بد از یخچال فریزر سیلوان

بو گرفتن یخچال فریزر به دلیل فاسد شدن مواد غذایی داخل آن اتفاق می افتد. برای رفع کردن این مشکل باید مواد غذایی فاسد را دور انداخته، یخچال را کاملا خالی کنید و به آن را به خوبی بشویید.

برای جلوگیری از بو گرفتن یخچال فریزر می توانید از بوگیر استفاده کنید. همچنین برای خوشبو شدن محفظه یخچال فریزر می توانید قهوه یا وانیل درون آن نگهداری کنید.

اگر بوی بدی که از یخچال فریزر منتشر می شود از مواد غذایی نباشد و به بوی سوختگی شباهت داشته باشد، بهتر است با مرکز تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

یکسره کار کردن موتور یخچال فریزر سیلوان

موتور یخچال فریزر در حالت عادی دائما در حال خاموش و روشن شدن است، به این صورت که تا رسیدن دمای یخچال فریزر به دمای تعیین شده موتور کار می کند و پس از آن مدتی خاموش می شود و به این شکل دما را بر روی دمای تنظیم شده ثابت نگه می دارد.

زمانی که موتور یخچال فریزر یکسره و بدون وقفه کار می کند به احتمال زیاد ایرادی در دستگاه وجود دارد. برخی از دلایل به وجود آمدن این اتفاق موارد زیر هستند:

  • زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه
  • خاموش بودن یخچال برای مدت طولانی
  • معیوب بودن ترمیستور
  • خرابی ترموستات

گاهی اوقات به دلیل اینکه یخچال برای مدت طولانی خاموش بوده این اتفاق رخ می دهد و تا مدتی موتور یکسره کار می کند. باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال نیز باعث می شود موتور بیشتر کار کند و استراحت نکند، در نتیجه سعی کنید درب یخچال را زیاد باز و بسته نکنید. در صورت حل نشدن مشکل بهتر است سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سیلوان در مشهد تماس بگیرید.

مشکل کار نکردن فن یخچال فریزر سیلوان

کار نکردن فن یخچال فریزر باعث می شود هوا در دستگاه به گردش در نیاید و باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کرد، در غیر این صورت باعث خراب شدن موتور و اعمال هزینه های سنگین می شود. دلایلی که منجر به کار نکردن فن می شوند مواردی همچون ورود شی خارجی به داخل فن، وجود گرد و غبار و آلودگی در پره‌ های فن یا فرسودگی قطعه در اثر گذشت زمان هستند.

برای رفع این مشکل باید پروانه فن تمیز شود. در صورت ادامه داشتن این مشکل باید با مرکز تعمیرات یخچال فریزر سیلوان در مشهد تماس بگیرید.

خاموش نشدن لامپ یخچال فریزر سیلوان

روشن ماندن لامپ یخچال فریزر زمانی که درب یخچال بسته است شاید مشکل بزرگی به نظر نرسد اما نتیجه آن کاملا برعکس این موضوع است! روشن ماندن لامپ یخچال فریزر به صورت مداوم باعث گرم شدن محیط داخل دستگاه می شود و کمپرسور برای جبران سرمای از دست رفته باید بیشتر کار کند و این موضوع در بلند مدت باعث خراب شدن کمپرسور می شود و با توجه به قیمت کمپرسور هزینه آن بسیار سنگین خواهد بود.

این مشکل معمولا به دلیل اتصالی کردن پایه های لامپ، خرابی سوئیچ فشار لامپ یا معیوب شدن اتصالات دستگاه اتفاق می افتد. بهتر است در صورت نداشتن مهارت فنی، رفع این مشکل را به یک تکنیسین ماهر بسپارید و با تعمیرکار یخچال فریزر سیلوان در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد برفک در یخچال فریزر سیلوان

اگر از یخچال فریزر های نوفراست (بدون برفک) استفاده می کنید برفک زدن دستگاه یک اتفاق عادی نیست. ایجاد برفک در یخچال فریزر می تواند به دلیل ورود هوای مرطوب به دستگاه باشد و باید دستگاه را در جایی که رطوبت به آن وارد نشود قرار داد. دلیل دیگر این مشکل خراب شدن ترموستات و یا تایمر دیفراست است که باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر سیلوان در مشهد بررسی و رفع عیب شود.

تعمیرکار یخچال فریزر سیلوان در مشهد

تعمیرکاران زیادی خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد ارائه می دهند، از افراد حرفه ای گرفته تا افراد کم تجربه و تازه کار. زمانی که یخچال فریزر شما دچار مشکل می شود و می خواهید آن را تعمیر کنید، آن را به افراد حرفه ای می سپارید یا افراد نابلد؟

شرکت سما سرویس با گرد هم آوردن مجرب ترین تعمیرکاران و متخصصان تلاش کرده تا از به وجود آمدن مشکلات در پروسه تعمیر جلوگیری کند و خدماتی با کیفیت ارائه دهد. تمام تعمیرکارانی که زیر نظر سما سرویس کار می کنند دارای حداقل 10 سال سابقه کار در این زمینه هستند و با استفاده از دانش و تجربه خود می تواند سخت ترین تعمیرات را با بالاترین کیفیت به پایان برسانند.

زمانی که به تعمیرات نیاز دارید فرقی نمی کند در کدام ناحیه از شهر مشهد سکونت دارید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار یخچال فریزر سیلوان در مشهد ثبت کنید تا در کمتر از 2 ساعت تکنیسین ما در محل شما جهت ارائه خدمات حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر سیلوان در مشهد

اگر می خواهید از هزینه های سنگین تعمیرات یخچال فریزر و دردسرهای خراب شدن آن در امان باشید، به شما استفاده از خدمات سرویس یخچال فریزر سیلوان در مشهد را پیشنهاد می کنیم. سرویس کردن منظم یخچال فریزر باعث می شود تا عمر دستگاه افزایش پیدا کند و سال های زیادی در آشپزخانه شما به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهد.

سرویس یخچال فریزر توسط سرویسکار یخچال فریزر سیلوان در مشهد، در منزل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد. در این فرآیند تنظیمات درست به دستگاه اعمال می شود، گرد و غبار و آلودگی از یخچال پاک می شود و جزئی ترین ایرادی که در دستگاه وجود دارد برطرف می شود. به این صورت از تبدیل شدن ایرادات جزئی به ایرادات هزینه بر و وقت گیر در آینده جلوگیری می شود.

اگر تصمیم دارید یخچال فریزر خود را سرویس کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت سرویسکار مجاز یخچال فریزر سیلوان در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر سیلوان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر سیلوان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سیلوان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد

مجموعه سما سرویس با هدف ارائه خدمات سودمند و با ارزش به مشتری کار خود را شروع کرد و در حال حاضر با هزاران مشتری راضی به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد به فعالیت خود ادامه می دهد.

شرکت سما سرویس با سال ها تلاش بی وقفه پرسنل و اعضای مجموعه، توانسته کیفیت خدمات خود را بالا ببرد و سعی کرده با ارائه گارانتی 6 ماهه نگرانی مشتریان را از بین ببرد و با اقدام سریع در ارائه خدمات، آسودگی را برای آنان به ارمغان بیاورد.

ضمانت 6 ماهه ای که سما سرویس ارائه می کند به این صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت بدون دریافت هزینه آن را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام و عرض خسته نباشید به همه کارکنان سما سرویس. خیلی تشکر میکنم از پاسخگویی و خدمات بسیار عالی شما. من چندین بار برای تعمیر لوازم منزلم با شما تماس گرفتم و هر دفعه خدمات با کیفیتی به من ارائه دادید . من به همه آشنایانم شما رو معرفی کردم.
بهروز حسین زاده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلوان
میخواستم تشکر کنم از مجموعه خوب سما سرویس برای اقدام سریعشون و همینطور از تعمیرکار با اخلاقشون هم تشکر میکنم که تمام سعیشون رو کردن تا کار خوب انجام بشه و من واقعا از عملکرد ایشون راضی هستم. خیلی ممنونم
فرید نظرزاده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلوان
من با شما از طریق جست و جو توی گوگل آشنا شدم و میخوام بگم خدماتتون خیلی عالیه. بعد از اینکه با شما تماس گرفتم تقریبا یک ساعتو نیم بعد تعمیرکارتون رسید به منزل ما و سرویس یخچال فریزر ما رو انجام دادن و خیلی تمیز هم کارشون رو انجام دادن. خیلی ممنونم🙏
ستایش زمانی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر سیلوان

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سیلوان در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای سیلوان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر سیلوان در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر سیلوان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر سیلوان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر سیلوان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سیلوان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر سیلوان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر سیلوان
  • سرویس یخچال فریزر سیلوان در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی سیلوان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای سیلوان

شرکت سیلوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم خانگی در ایران است. این شرکت در سال 1357 با تولید پلوپز کار خود را شروع کرده و در حال حاضر تولیدات انواع لوازم خانگی را پوشش می دهد. یخچال فریزر های این شرکت با کیفیت و قیمت مناسب تولید می شوند و از طراحی مدرن بهره می برند.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر سیلوان در مشهد نیز فعالیت می کند و در تمام روز های هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

کلام پایانی

تعمیر یخچال فریزر نیازمند تخصص و تجربه کافی در این زمینه است. اگر یخچال فریزر سیلوان شما دچار مشکل شده و قصد دارید با یک مرکز تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد تماس بگیرید، بهتر است با یک مرکز معتبر تماس بگیرید که بهترین خدمات را ارائه می کند.

اگر به دنبال یک مرکز قابل اطمینان برای تعمیر یخچال فریزر خود هستید، سما سرویس مفتخر است که به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلوان در مشهد به شما خدمت رسانی کند. تیم سما سرویس با پاسخگویی و اقدام سریع برای تعمیر، همواره به فکر آسایش شما همشهریان عزیز می باشد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟