تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو آمانا

تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد

یخچال فریزر از ارکان اصلی آشپزخانه است که نقش آن نگهداری از مواد غذایی در دمای پایین و جلوگیری از فاسد شدن آنها است.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند، با داشتن تکنیسین های ماهر و مجرب تا کنون توانسته هزاران تعمیر را با موفقیت به پایان برساند و رضایت مشتریان را کسب کند.

تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد

خدمات تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد نیز، از خدماتی است که سما سرویس با کیفیتی متمایز ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته، از این خدمات بهره مند شوید.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای آمانا

در تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد ایرادات بسیاری مطرح شده که اکثرا شبیه به هم بوده اند که در ادامه رایجترین آنها را همراه با روش رفع آن ها آورده ایم:

جمع شدن برفک روی بسته بندی مواد غذایی در یخچال فریزر آمانا

این مورد یکی از رایجترین مشکلاتی است که مطرح می شود. علت پدید آمدن این اتفاق، ورود هوای گرم و مرطوب به داخل دستگاه است. هنگامی که رطوبت روی بسته بندی مواد غذایی می نشیند، یخ زده و به برفک تبدیل می شود.

برای جلوگیری از این اتفاق یخچال را در جایی دور از رطوبت قرار دهید و مطمئن شوید که درب یخچال به خوبی بسته می شود.

درست بسته نشدن درب یخچال فریزر آمانا

اگر درب یخچال شما به خوبی بسته نمی شود،احتمالا لاستیک دور درب ها کثیف یا خراب شده باشند و با تعویض کردن آنها مشکل رفع شود.

دلیل دیگر این ایراد می تواند خراب شدن آهنربا های درب یا خراب بودن لولای درب باشد. می توانید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر آمانا در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نشت آب از یخچال فریزر آمانا

نشت آب می تواند از محل های مختلف یخچال فریزر اتفاق بیافتد. برای رفع این مشکل باید محل نشتی را پیدا کرد و آب را آب بندی نمود.

منشا نشت آب می تواند سینی تخلیه آب، شیلنگ ورود آب، لوله های آب سردکن و یا دیفراست یخچال باشد.

اگر مشکل نشت آب برطرف نشد با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد تماس بگیرید.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال فریزر آمانا

داغ شدن موتور یک امر طبیعی است اما اگر دمای موتور از 70 درجه بالاتر باشد مشکل ساز خواهد بود. دلایل اصلی داغ شدن بیش از حد موتور می توانند یکسره کار کردن موتور و کثیف بودن کویل کندانسور یا کمبود گاز خنک کننده باشند.

برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آمانا در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن لوله پشت یخچال فریزر آمانا

لوله پشت یخچال وظیفه خنک کردن و تامین سرمایش یخچال را بر عهده دارد. یخ زدن این لوله عملکرد یخچال را با اختلال مواجه می کند.

دلیل این اشکال می تواند خرابی تایمر دیفراست، خرابی هیتر دیفراست و یا خرابی ترموستات باشد و باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر آمانا در مشهد بررسی شود.

تعمیرکار یخچال فریزر آمانا در مشهد

از آن جایی که هر کار تخصصی نیازمند یک متخصص می باشد، تعمیر یخچال فریزر هم از این قاعده مستثنا نیست و باید به یک فرد حرفه ای سپرده شود، در غیر این صورت امکان تحمیل هزینه های اضافی و از دست رفتن زمان وجود دارد.

شرکت سما سرویس، تکنیسین های حرفه ای و مجرب را گرد هم آورده تا با بهره گیری از توان آنها بهترین خدمات را به همشهریان عزیز ارائه کند.

تعمیرکار یخچال فریزر آمانا در مشهد همواره در حال یادگیری و بروز رسانی اطلاعات خود در مورد تکنولوژی های جدید هستند و توان تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر آمانا را دارند.

سرویسکار یخچال فریزر آمانا در مشهد

مجموعه سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر آمانا در مشهد، به مشتریان کمک می کند تا کمتر به تعمیرات اورژانسی یخچال فریزر نیازمند شوند و عمر دستگاه خود را افزایش دهند.

همشهریان عزیز می توانند به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته با سما سرویس تماس بگیرند و درخواست اعزام سرویسکار مجاز یخچال فریزر آمانا در مشهد را ثبت کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر آمانا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر آمانا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر آمانا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آمانا

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد

اگر به دنبال خدمات با کیفیت و سرعت بالا و یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر هستید، سما سرویس آماده خدمت رسانی به شماست.

سما سرویس مفتخر است که امروز به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد، به شما عزیزان خدمت رسانی می کند. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و با کسب رضایت حداکثری مشتریان خود به این عنوان دست یافته و همواره الویت خود را بر کسب رضایت و خشنودی مشتریان قرار داده است.

همشهریان گرامی در صورت نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر آمانا در مشهد می توانند به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته، با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آمانا در مشهد تماس حاصل فرمایند و خدمات را در سریعترین زمان در محل خود دریافت کنند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد اینجا کلیک کنید.

من از مجموعه سماسرویس ممنوم چون خیلی خوب و صادقانه کار میکنن. این موضوع این روزا کمتر دیده میشه. قیمت منصفانه ، کیفیت بالای خدمات ، پشتیبانی عالی و تعمیرکارهای ماهر دارن و واقعا کارشون عالیه. 
المیرا مشهدی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر آمانا
من از سماسرویس واقعا ممنونم چون با اینکه خدمات شون واقعا باکیفیته و در کنار این موضوع قیمت مناسبی هم برای خدمات تعیین می کنن. هم به کسایی که این متنو میخونن و هم به همه آشناهام پیشنهاد میدم که با خیال راحت کار تعمیر لوازمشون رو به سماسرویس بسپرن.
سارا حمیدی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر آمانا
سلام

خداقوت به همه مجموعه سماسرویس بخاطر اینکه واقعا زحمت میکشن. تاحالا هیچ مجموعه ای رو ندیدم که مث سماسرویس کار کنن و پشتیبانی فوق العاده مث سماسرویس داشته باشن. توی مشهد سماسرویس بینظیره

ابراهیم مشکات
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر آمانا

خدمات پس از فروش یخچال فریزر آمانا در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای آمانا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر آمانا در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر آمانا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر آمانا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر آمانا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر آمانا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر آمانا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر آمانا
  • سرویس یخچال فریزر آمانا در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی آمانا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر آمانا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای آمانا

آمانا، برند یک شرکت تولید لوازم خانگی است که در کشور آمریکا واقع شده است. این کمپانی در سال 1934 تاسیس شده. در سال 1954 این شرکت اولین فریزر عمودی را تولید کرد. درحال حاضر یخچال فریزر های این برند با کیفیت بالا و طرحی مدرن تولید و عرضه می شوند.

شرکت سما سرویس، ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر آمانا در مشهد را نیز در دست دارد و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

کلام پایانی

همانطور که گفته شد تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی و پیچیده است و در صورتی که توسط افراد نابلد انجام شود عواقب آن زیان بار خواهد بود. این کار ممکن است حتی منجر به این شود که یخچال فریزر شما کاملا از کار افتاده و خراب شود و یا فرایند تعمیر آن بسیار طولانی شود.

با سپردن تعمیر یخچال فریزر خود به تعمیرکاران سما سرویس، از نگرانی هایی که بابت کیفیت خدمات، هزینه اضافی و از دست رفتن زمان دارید آسوده باشید و خدمات را در محل خود همراه با 6 ماه ضمانت دریافت کنید.

شرکت سما سرویس جهت رفاه حال شما همشهریان عزیز مشهدی ، اقدام به راه اندازی وب سایت و سامانه ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین نموده تا دریافت خدمات با کیفیتی مانند تعمیرات یخچال فریزر آمانا ، بیش از هر وقت آسان و در دسترس باشد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟