تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو ایندزیت

تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد

اکثر مواد غذایی را نمی توان در دمای محیط نگهداری کرد، زیرا در مدت کوتاهی فاسد خواهند شد. برای نگه داری طولانی مدت از مواد غذایی و تازه ماندن آنها نیاز به محفظه ای سرد داریم و یخچال فریزر این کار را برای ما انجام می دهد.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد ارائه می کند و با تجربه ای که در این سال ها کسب کرده قادر است تا بهترین خدمات را با کیفیت بالا ارائه کند.

تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد

اگر از یخچال فریزر ایندزیت استفاده می کنید و دستگاهتان نیاز به تعمیر پیدا کرده می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار یخچال فریزر ایندزیت در مشهد را ثبت کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای ایندزیت

همکاران ما در مرکز تعمیرات یخچال فریزر ایندزیت در مشهد روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از تماس های همشهریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان هستند. در میان مشکلاتی که برای یخچال فریزر ها به وجود می آید موارد زیر رواج بیشتری دارند. همراه این مشکلات روش رفع آنها نیز ذکر شده است.

نشت کردن آب از یخچال فریزر ایندزیت

این مشکل از رایجترین ایرادات در یخچال فریزر ایندزیت می باشد. دلیل ایجاد این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • اشکال پیدا کردن شیر برقی ورودی آب
  • شکستگی و معیوب شدن سینی تخلیه
  • انسداد یا سوراخ شدن لوله های متصل به آب سردکن

برای حل این اشکال باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

برفک روی بسته بندی مواد غذایی در یخچال فریزر ایندزیت

گاهی اوقات شاید روی بسته بندی مواد غذایی برفک مشاهده کنید. این مشکل ممکن است به دلیل ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن روی مواد غذایی پیش بیاید. برای رفع این مشکل باید از سالم بودن لاستیک دور درب ها و وارد نشدن هوای گرم و مرطوب به داخل یخچال اطمینان حاصل کنید.

دلیل دیگر ایجاد برفک روی مواد غذایی می تواند تنظیم نبودن دما یا خراب شدن ترموستات باشد و باید توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر ایندزیت در مشهد بررسی شود.

یخ زدن لوله های کندانسور یخچال فریزر ایندزیت

لوله های کنداسور در پشت یخچال قرار دارند و تقش آنها تأمین سرمای یخچال است و یخ زدن آنها تاثیر منفی بر روی عملکرد دستگاه دارد. دلیل یخ زدن این لوله ها ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

  • خرابی ترموستات
  • مشکل در تایمر دیفراست
  • مشکل در هیتر المنت

برای رفع این اشکال باید با مرکز تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال فریزر ایندزیت

اکثر اوقات این مشکل به دلیل وارد شدن فشار بیش از حد به موتور به وجود می آید. زیاد باز و بسته کردن درب یخچال ، خرابی لاستیک دور درب ها و خرابی ترمیستور از عوامل به وجود آمدن این مشکل هستند. برای رفع این مشکل لاستیک دور درب هار ار بررسی کنید و در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید، همچنین سعی کنید درب دستگاه را زیاد باز و بسته نکنید.

اگر مشکل یخچال حل نشد بهتر است سریعا آن را خاموش کرده و با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

خاموش نشدن خودکار موتور یخچال فریزر ایندزیت

خاموش نشدن اتوماتیک یخچال فریزر، می تواند به دلیل کمبود گاز خنک کننده، معیوب شدن ترموستات، باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال یا ورود گرما به داخل دستگاه باشد.

توصیه می شود از زیاد باز و بسته کردن درب یخچال خودداری کنید و یخچال فریزر خود را در مکانی قرار دهید که در مجاورت منبع گرما نباشد.

در صورت رفع نشدن مشکل باید فورا با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ایندزیت در مشهد تماس بگیرید زیرا یکسره کار کردن موتور می تواند باعث فشار آمدن به موتور و در نهایت سوختن آن شود.

تعمیرکار یخچال فریزر ایندزیت در مشهد

روز به روز یخچال فریزر ها هوشمندتر می شوند و تغییراتی در ساختار آنها به وجود می آید. یک تعمیرکار حرفه ای باید با نحوه عملکرد انواع یخچال فریزر با مدل های مختلف آشنایی کامل داشته باشد و بتواند به راحتی آنها را تعمیر کند.

تکنیسین های سما سرویس بسیار حرفه ای هستند و بیشتر از 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه دارند. همچنین با شرکت در کارگاه های آموزشی که برای آنها برگزار می کنیم، همواره اطلاعات خود را بروز نگه می دارند و می توانند به راحتی انواع مدل های یخچال فریزر ایندزیت را تعمیر کنند.

فقط با یک تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد، در کوتاه ترین زمان تعمیرکار یخچال فریزر ایندزیت در مشهد در محل شما جهت خدمت رسانی حاضر می شود.

سرویسکار یخچال فریزر ایندزیت در مشهد

شرکت سما سرویس، ارائه دهنده خدمات سرویس یخچال فریزر ایندزیت در مشهد است. استفاده از این خدمات شامل مزایایی مانند بهبود عملکرد یخچال فریزر، بالا رفتن عمر یخچال فریزر و جلوگیری از دردسر های خرابی دستگاه است.

در فرایند سرویس یخچال فریزر، سرویسکار در منزل شما به بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه می پردازد و کوچک ترین ایرادات دستگاه را برطرف می کند تا در آینده منجر به ایجاد مشکلات بزرگتر نشوند.

اگر می خواهید از مزایای خدمات سرویس یخچال فریزر ایندزیت در مشهد بهره مند شوید، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار یخچال فریزر ایندزیت در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر ایندزیت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر ایندزیت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو ایندزیت

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد

شرکت سما سرویس پس از 15 سال تلاش بی وقفه، اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد شناخته می شود. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت موفق شده این عنوان را بدست آورد.

این مجموعه با استفاده از قطعات یدکی اصلی و بهره گیری از توان تعمیرکاران زبده خود، سعی دارد تا کیفیت خدمات خود را افزایش دهد و خدماتی ارزشمند به مشتریان ارائه کند. سما سرویس برای اثبات حسن نیت خود، ضمانت 6 ماهه کتبی برای خدمات تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد ارئه می کند.

این ضمانت به مشتریان این امکان را می دهد که تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال فریزر توسط سما سرویس، اگر دستگاه با همان مشکل مواجه شد، درخواست تعمیر دوباره کنند بدون اینکه هزینه ای بابت آن بپردازند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام خیلی ممنونم از شما به خاطر اینکه سریع اقدام کردید و تعمیرکارتونو یک ساعت نشده فرستادید به منزل ما. مشکل نشت آب یخچال کاملا حل شده خداروشکر. خیلی ممنونم🙏
آمنه داوودی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر ایندزیت
با عرض سلام و خسته نباشید به کل مجموعه سما سرویس من از مشتریان ثابت شما هستم و هردفعه یه وسیله ای تو خونمون خراب میشه و با شما تماس میگیرم خیلی خوب پاسخگو هستید و خدماتتون هم واقعا عالیه من به همه آشنایانم شمارو پیشنهاد میدم.
محمد اسحاقی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر ایندزیت
میخواستم ازتون تشکر کنم بابت تعمیر کمپرسور یخچالم. اگه شما رو پیدا نمیکردم مجبور میشدم کمپرسور رو تعویض کنم و شما با تعمیر کردن اون خیلی کمک کردین هزینه ها کمتر شه و الان مث ساعت کار میکنه. دمتون گرم واقعا عالی هستید.
ابولفضل صادق پور
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر ایندزیت

خدمات پس از فروش یخچال فریزر ایندزیت در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای ایندزیت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر ایندزیت در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر ایندزیت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر ایندزیت در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر ایندزیت در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر ایندزیت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر ایندزیت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر ایندزیت
  • سرویس یخچال فریزر ایندزیت در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی ایندزیت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای ایندزیت

برند ایندزیت در سال 1975 در ایتالیا فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکتی چند ملیتی با استفاده از پژوهش های فراوان و خلاقیت و نوآوری توانسته در طی سه دهه جزو بهترین برند های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا باشد. یخچال فریزر های این شرکت از کیفیت بالا و تکنولوژی های روز برخوردار هستند. استفاده از تکنولوژی های جدید باعث شده یخچال فریزر های این برند، مصرف انرژی بسیار پایینی داشته باشند.

شرکت سما سرویس، ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر ایندزیت در مشهد است. همکاران ما به صورت 24 ساعته در مرکز سما سرویس آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند.

کلام پایانی

با توجه به اینکه یخچال فریزر ساختار پیچیده ای دارد، در زمان خرابی آن بهتر است که اقدام به تعمیر یا دستکاری دستگاه نکنید زیرا ممکن است به خودتان یا به دستگاه آسیب برسانید.

اگر یخچال فریزر شما دچار ایراد شده، بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ایندزیت در مشهد تماس بگیرید تا متخصصان ما در رابطه با اشکال یخچال فریزرتان به شما مشاوره بدهند و در صورت نیاز تعمیرکار یخچال فریزر ایندزیت در مشهد به محل شما بفرستند.

کارشناسان ما 24 ساعته و 7 روز هفته، آماده پاسخگویی به شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد هستند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟