تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد- با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو آرچلیک

تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد

یخچال فریزر یک وسیله ضروری است که در هر آشپزخانه ای یافت می شود. ضرورت وجود یخچال فریزر در آشپزخانه به این دلیل است که بدون یخچال فریزر مواد غذایی به سرعت فاسد شده و قابل استفاده نمی باشند.

تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد

اگر یخچال فریزر شما خراب شده و نیاز به یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد دارید، شرکت سما سرویس با 15 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد، آماده است تا به سرعت برای حل ایراد دستگاه شما اقدام کند و تعمیرکار یخچال فریزر آرچلیک در مشهد را به محل شما اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای آرچلیک

بیشتر همشهریانی که با مرکز تعمیرات یخچال فریزر آرچلیک در مشهد (سما سرویس) تماس گرفته اند و اشکالات دستگاه خود را بیان کرده اند، اکثرا مشکلات مشابهی داشته اند که در ادامه چند مورد از آنها را همراه با روش رفع آنها ذکر کرده ایم.

ایجاد برفک در یخچال فریزر آرچلیک

به وجود آمدن برفک در یخچال فریزر باعث کاهش راندمان یخچال می شود. دلیل برفک زدن یخچال معمولا ورود هوای گرم و مرطوب به داخل دستگاه است. پایین بودن دمای محفظه یخچال و عدم تنظیم دمای صحیح باعث یخ زدگی مواد و پدید آمدن برفک در یخچال می شود.

برای حل این مشکل یخچال را در جایی دور از رطوبت قرار دهید و درجه دمای آن را روی دمای مناسب تنظیم کنید.

درصورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز یخچال فریزر آرچلیک در مشهد تماس بگیرید.

یکسره و بدون وقفه کار کردن یخچال فریزر آرچلیک

این مورد یکی از رایج ترین مشکلات در میان کاربران است. زمانی که موتور یخچال فریزر یکسره کار می کند و اتومات خاموش و روشن نمی شود، احتمال خراب شدن موتور وجود دارد و سریعا باید برای رفع این مشکل اقدام کرد. علت وجود این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • زیاد باز و بسته کردن یخچال
  • خراب بودن لاستیک دور درب ها و هدر رفتن سرما
  • خراب ترموستات
  • تنظیم دمای نادرست

برای حل این مشکل یخچال را بر روی دمای مناسب تنظیم کنید و از سالم بودن لاستیک دور درب ها اطمینان حاصل کنید و همچنین از زیاد باز و بسته کردن درب یخچال خودداری کنید.

در صورتی که دلیل مشکل تخصصی باشد، باید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر آرچلیک در مشهد تماس بگیرید.

گرمای بیش از اندازه موتور یخچال فریزر آرچلیک

یکی دیگر از مشکلات رایج مشاهده شده در یخچال فریزر آرچلیک، داغ بودن بیش از اندازه موتور یخچال فریزر است. گرم شدن فریزر یک اتفاق عادی است اما زمانی که از حد معمول بیشتر شود مشکل ساز می شود.

این مشکل می تواند در اثر زیاد کار کردن دستگاه به دلیل عدم تنظیم دمای صحیح و زیاد باز و بسته کردن دستگاه به وجود آمده باشد که باید برای حل آن، دمای یخچال را روی درجه مناسب تنظیم و از زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه خودداری کنید.

در صورتی که مشکل از موتور دستگاه باشد، باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر آرچلیک در مشهد بررسی شود.

مشکل سر و صدای بیش از حد یخچال فریزر آرچلیک

در حالت عادی یخچال در حال کار صدای کمی دارد که عادی است. اما گاهی اوقات ممکن است متوجه صدای بیش از حد و لرزش در دستگاه بشوید که بسیار آزار دهنده باشد.

سر و صدای زیاد یخچال فریزر می تواند به دلیل قرارگیری نادرست و تراز نبودن دستگاه باشد و باید با جابجایی دستگاه و تراز کردن آن این مشکل را حل کنید.

گاهی ممکن است دلیل این مشکل، ایراد در پره فن، خرابی موتور فن و خرابی کمپرسور باشد. در این صورت می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر آرچلیک در مشهد

شرکت سما سرویس با داشتن تعداد زیادی تعمیرکار یخچال فریزر آرچلیک در مشهد، که همگی افرادی با سابقه، متخصص و متعهد هستند، سعی دارد تا خدماتی ارزشمند به همشهریان عزیز ارائه کند و تمرکز خود را بر روی کیفیت خدمات قرار داده تا همواره بتواند رضایت مشتریان خود را کسب کند.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد دارید، می توانید به صورت شبانه روزی با مرکز تعمیرات یخچال فریزر آرچلیک در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در کوتاه ترین زمان تکنیسین ما در محل شما آماده خدمت باشد.

سرویسکار یخچال فریزر آرچلیک در مشهد

مراقبت و استفاده صحیح از یخچال فریزر در کنار سرویس دوره ای آن، می تواند موجب شود که یخچال فریزر شما دیگر به تعمیرات اورژانسی نیاز پیدا نکند و سال های زیادی بدون مشکل در آشپزخانه شما کار کند.

شرکت سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر آرچلیک در مشهد نیز ارائه می دهد. در صورت درخواست سرویسکار یخچال فریزر آرچلیک در مشهد، تکنیسین ما به سرعت به محل شما اعزام می شود.

در این پروسه سرویسکار به بررسی و ارزیابی کلی عملکرد یخچال فریزر می پردازد و قطعاتی که نیاز به تعویض دارند را تعویض می کند و تنظیمات مناسب دستگاه را اعمال می کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر آرچلیک در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر آرچلیک شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر آرچلیک در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آرچلیک

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد

سما سرویس به عنوان یک مرکز معتبر و نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آرچلیک در مشهد، تلاش کرده تا در جواب اعتماد مشتریان، با استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی و توان تکنیسین های مجرب خود، خدماتی با کیفیت ارائه کند.

همچنین این مجموعه برای خدمات تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای رفاه بیشتر همشهریان عزیز، سامانه ثبت درخواست تلفنی و آنلاین راه اندازی شده تا در هر ساعت از شبانه روز همشهریان بتوانند در کمتر از یک دقیقه درخواست خدمات تعمیر را ثبت و در سریع ترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد اینجا کلیک کنید.

تشکر می کنم از مجموعه سماسرویس

سرویس دهی تون واقعا خوبه و اینکه برای وقت و سرمایه مشتری هم ارزش قائلید جای تشکر داره.

دمتون گرم. ان شاالله موفق باشید

حسین زارع
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر آرچلیک
سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل بهترینه. من میخوام از این مجموعه تشکر کنم که خیلی سریع و بدون مشکل یخچال مارو تعمیر کردن. 

رفتار و برخورد تعمیرکارتون هم واقعا حرفه ای و عالی بود. خسته نباشید و تشکر فراوان.

المیرا فرقانی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر آرچلیک
ازتون ممنونم. یخچال فریزر ما کاملا تعمیر شد و الان داره خیلی خوب کار می کنه و هیچ مشکلی هم نداره. با گارانتی که دادید هم تا 6 ماه حداقل خیالم از این بابت راحته:)

دستتون درد نکنه و موفق باشید.

آمنه خالقی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر آرچلیک

خدمات پس از فروش یخچال فریزر آرچلیک در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای آرچلیک خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر آرچلیک در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر آرچلیک در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر آرچلیک در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر آرچلیک در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر آرچلیک در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر آرچلیک در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر آرچلیک
  • سرویس یخچال فریزر آرچلیک در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی آرچلیک در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای آرچلیک

شرکت آرچلیک یک شرکت بزرگ در ترکیه است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. یخچال فریزر از اقلام پر فروش این شرکت است. یخچال فریزر های آرچلیک با قطعات با کیفیت ساخته می شوند و از طراحی زیبا و مصرف انرژی پایین برخوردار هستند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال فریزر آرچلیک در مشهد، در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

کلام پایانی

یخچال فریزرها از ساختار پیچیده ای برخوردار هستند. در صورتی که یخچال فریزر شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، اگر تخصص لازم را ندارید به هیچ وجه سعی نکنید خودتان آن را تعمیر کنید و از دستکاری آن پرهیز کنید تا از خرابی بیشتر در دستگاه جلوگیری کنید.

مجموعه سما سرویس آمادگی دارد تا خدمات تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در مشهد را به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته به شما عزیزان ارائه کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟