تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد - با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو بهی

تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد

زمانی که یخچال فریزر مشکل پیدا می کند و باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید، در صورتی که مشکل ساده باشد می توانید خودتان آن را رفع کنید; اما گاهی اوقات رفع کردن این مشکل خارج از توان افراد غیرحرفه ای و غیر فنی است. در این شرایط می توانید جهت تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید و ایراد یخچال فریزر خود را بازگو کنید.

تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد

شرکت سما سرویس، بیشتر از 15 سال است که در زمینه خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و توانسته با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب کند. اگر یخچال فریزر بهی شما دچار مشکل شده می توانید با تماس گرفتن با مرکز تعمیرات یخچال فریزر بهی در مشهد (سما سرویس) و درخواست راهنمایی از کارشناسان ما مشکل دستگاه خود را برطرف کنید و درصورت نیاز، کارشناسان ما تعمیرکار یخچال فریزر بهی در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای بهی

در بین ایراداتی که در یخچال فریزر های بهی با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری مشاهده می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در یخچال فریزر های بهی را مشاهده می کنید.

کار نکردن فن کندانسور یخچال فریزر بهی

این فن در کنار موتور یخچال قرار دارد و خرابی آن موجب داغ شدن کنار درب یخچال و ایجاد صدای غیر طبیعی در پشت دستگاه می شود. کار نکردن فن کندانسور می تواند موجب خراب شدن کمپرسور یخچال فریزر شود. برای رفع این مشکل می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار یخچال فریزر بهی در مشهد کنید.

یخچال فریزر بهی نشتی آب دارد

نشت آب از یخچال فریزر یکی از رایجترین مشکلات در بین کاربران است. این مشکل می تواند نتیجه یکی از ایرادات زیر باشد:

  • مسدود بودن مسیر در لوله تخلیه
  • شکستگی و ایراد در سینی تخلیه آب
  • ایراد در لوله های متصل به آب سردکن
  • نشت از شیر آب ورودی

در صورت بروز این مشکل بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بهی در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد غذایی داخل محفظه یخچال در یخچال فریزر بهی

اگر مواد غذایی که در محفظه یخچال قرار می دهید یخ می زنند، در قدم اول دمای تنظیم شده یخچال را بررسی کنید زیرا مواد غذایی در دمای پایین تر از منفی پنج درجه منجمد می شوند. با تنظیم کردن دستگاه بر روی دمای درست احتمالا مشکل برطرف خواهد شد، در غیر این صورت امکان خرابی برد یا ترمیستور دستگاه وجود دارد و توصیه می شود با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

روشن نشدن یخچال فریزر بهی

شاید با روشن نشدن یخچال فریزر نگران شده باشید اما گاهی اوقات مشکل بسیار ساده رفع می شود. ابتدا بهتر است قبل از هر کار دوشاخ برق یخچال را چک کنید که به درستی متصل شده باشد، علت روشن نشدن یخچال فریزر بهی می تواند قطعی کابل برق یا ایراد در برد اصلی یخچال باشد. در صورت روشن نشدن یخچال می توانید از نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد راهنمایی بگیرید.

روشن نشدن چراغ یخچال فریزر بهی

زمانی که درب یخچال باز است لامپ آن روشن می شود و زمانی که درب یخچال را می بندید خاموش می شود، این کار برای کم کردن مصرف انرژی انجام می شود. علت روشن نشدن لامپ هنگام باز شدن در می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • معیوب شدن سوئیچ لامپ
  • مشکل در اتصالات لامپ
  • عدم برق رسانی به لامپ توسط برد
  • سوختن لامپ

با توجه به موارد بالا باید علت مشکل را پیدا کرد و آن را برطرف کرد. اگر مهارت لازم را برای این کار ندارید با سرویسکار مجاز یخچال فریزر بهی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر بهی در مشهد

تعمیر یخچال فریزر بهی کاری است که نیاز به مهارت، تجربه و آشنایی کامل با انواع مدل های یخچال فریزر بهی دارد و باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر بهی در مشهد انجام شود.

سما سرویس، برای تکنیسین ها و تعمیرکاران خود نیز به صورت مداوم کلاس ها و کارگاه های آموزشی برگزار کرده و اطلاعات و مهارت آن ها را دائما مورد آزمون قرار می دهد. اگر سریعا احتیاج به تعمیرکار یخچال فریزر بهی در مشهد دارید، با سما سرویس تماس بگیرید و در کمترین زمان یخچال فریزر خود را سالم تحویل بگیرید.

سرویسکار یخچال فریزر بهی در مشهد

با سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر، عملکرد و کارایی دستگاه بهبود پیدا می کند و عمر آن افزایش میابد. سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر بهی در مشهد را نیز ارائه می دهد. کافی است با بخش سرویس یخچال فریزر بهی در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار یخچال فریزر را به محل شما اعزام کنند.

برخی از کار هایی که توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر بهی در مشهد در محل شما انجام می شوند شامل موارد زیر هستند:

  • بررسی عملکرد کندانسور
  • بررسی گاز خنک کننده یخچال و شارژ آن در صورت نیاز
  • بررسی لاستیک دور درب ها
  • بررسی سلامت برد
  • بررسی کردن دمای یخچال فریزر
  • بررسی و تعویض فیلتر آب
سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر بهی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر بهی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بهی

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد

شرکت سما سرویس با داشتن بیشتر از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات یخچال فریزر در مشهد، اکنون مفتخر است خدمات خود را با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد به شما عزیزان ارائه کند. سما سرویس با در اختیار داشتن قطعات یدکی اصلی و تکنیسین های با تجربه و متعهد سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن به شما همشهریان عزیز ارائه کند.

همچنین خدمات تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شود. اگر پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر بهی در مشهد تا 6 ماه بعد دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت دستگاه را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلام

میخوام تشکر کنم از شما واسه خدمات واقعا عالیتون هیچ شرکتیو مثل شرکت شما پیدا نکردم واقعا که هم خدمات با کیفیت ارائه کنن هم قیمتشون منصفانه باشه متشکرم

کامیاب فرخزاده
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر بهی
سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل بهترینه. من میخوام از این مجموعه تشکر کنم که خیلی سریع و بدون مشکل یخچال مارو تعمیر کردن. 

رفتار و برخورد تعمیرکارتون هم واقعا حرفه ای و عالی بود. خسته نباشید و تشکر فراوان.

فرخ طارمی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر بهی
خیلی ممنونم از سما سرویس به خاطر پاسخگویی عالی و سرعتشون و همینطور تشکر میکنم از تعمیرکارشون که برای اینکه تعمیر تمیز و خوب انجام بشه خیلی زحمت کشیدن و اذیت شدن. خیلی متشکرم🙏
طاهره عزیزی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر بهی

خدمات پس از فروش یخچال فریزر بهی در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای بهی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر بهی در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر بهی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر بهی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر بهی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر بهی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر بهی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر بهی
  • سرویس یخچال فریزر بهی در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی بهی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای بهی

برند بهی یک برند ایتالیایی است که در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و جزو بهترین شرکت ها در این زمینه است. یخچال فریزر های این برند مورد توجه عده زیادی از مصرف کنندگان در ایران قرار گرفته است. کیفیت این محصولات با توجه به قیمت آن ها بسیار قابل قبول است و ارزش خرید مناسبی دارد.

شرکت سما سرویس بهترین مرکز تعمیرات و ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر بهی در مشهد است و بهترین خدمات را در زمینه سرویس یا تعمیر یخچال فریزر بهی در مشهد ، ارائه می کند.

کلام پایانی

خراب شدن یخچال فریزر معمولا به دلیل فرسایش یا استفاده نادرست از دستگاه اتفاق می افتد. اطلاع از نحوه استفاده صحیح و نگهداری از یخچال فریزر و سرویس دوره ای یخچال فریزر می تواند موجب کاهش درصد چشمگیر از احتمال خراب شدن دستگاه شود.

توصیه می شود در صورت نداشتن مهارت و دانش کافی در این زمینه اقدام به تعمیر یخچال فریزر نکنید. در صورت تمایل می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بهی در مشهد تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز سرویسکار یخچال فریزر بهی در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟