مرکز تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد-با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو کنوود

تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد

اگر یخچال فریزر کنوود شما خراب شده و احتیاج به تعمیر دارد، می توانید با مرکز تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار بدهید تا در کمترین زمان تکنیسین ما در محل شما حاضر شود.

تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد

شرکت سما سرویس یک شرکت خدماتی با بیشتر از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد است. این شرکت با در اختیار داشتن تکنیسین های مجرب و حرفه ای توانسته تعداد بسیار زیادی تعمیر موفق انجام بدهد و رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای کنوود

کارشناسان ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد، همواره تماس هایی از همشهریان در مورد ایرادات یخچال فریزرشان دریافت می کنند که اکثر اوقات بسیاری از آنها مشابه اند. در ادامه مشکلات رایج این دستگاه ها را همراه با روش رفع آن ها شرح داده ایم:

ویبره زدن و لرزیدن یخچال فریزر کنوود

از رایجترین ایرادات یخچال فریزر می توان به لرزیدن آن اشاره کرد. در ادامه برخی دلایل این اتفاق را ذکر کرده ایم:

  • یخچال فریزر در حالت دیفراست قرار دارد (باید صبر کنید عملیات دیفراست به پایان برسد)
  • یخچال فریزر در حالت دمو قرار گرفته است (یخچال را از حالت دمو خارج کنید)
  • سوئیچ کنترل دما خاموش است (آن را روشن و تنظیم کنید)
  • برق به یخچال نمی رسد (از اتصال کابل برق یخچال به پریز اطمینان حاصل کنید)

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرکار یخچال فریزر کنوود در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از یخچال فریزر کنوود

این مشکل نیز از ایرادات رایج در یخچال فریزر می باشد. دلیل ایجاد این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • شکستگی سینی تخلیه
  • اشکال پیدا کردن شیر برقی ورودی آب
  • انسداد یا سوراخ شدن لوله های متصل به آب سردکن

برای حل این اشکال باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در مشهد تماس بگیرید.

آب داخل آب سردکن بو و طعم بدی دارد

ممکن است به دلیل استفاده نکردن طولانی مدت از آب سردکن، آب داخل آن بو و مزه گرفته باشد. برای رفع این مشکل آب داخل آب سردکن را خالی کنید و محفظه آن را تمیز کنید.

انباشته شدن برفک روی بسته بندی مواد غذایی در یخچال فریزر کنوود

گاهی اوقات شاید روی بسته بندی مواد غذایی برفک مشاهده کنید و برایتان آزار دهنده باشد. این مشکل ممکن است به دلیل ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن روی مواد غذایی پیش بیاید. برای رفع این مشکل باید از سالم بودن لاستیک دور درب ها و وارد نشدن هوای گرم و مرطوب به یخچال اطمینان حاصل کنید.

دلیل دیگر ایجاد برفک روی مواد غذایی می تواند تنظیم نبودن دما یا خراب شدن ترموستات باشد و باید توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر کنوود در مشهد بررسی شود.

یخساز یخچال فریزر کنوود بطور خودکار یخ تولید نمی کند

دلایل این ایراد شامل موارد زیر هستند:

  • قرار داشتن کلید یخساز بر روی حالت خاموش
  • انسداد در لوله تامین آب و نرسیدن آب به یخساز
  • افت سرمای فریزر و عدم انجماد آب
  • مسدود شدن خروجی یخساز

برای حل این مشکل موارد بالا را در یخچال فریزر خود بررسی کنید و در صورتی که توانایی رفع آن را دارید اقدام به حل مشکل کنید در غیر اینصورت با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر کنوود در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر کنوود در مشهد

شرکت سما سرویس تعمیرکاران مجرب و متعهد را گرد هم آورده تا با بهره گیری از مهارت های آنها خدمات با کیفیت و ارزشمندی در اختیار همشهریان خود قرار دهد.

از ویژگی هایی که بسیار برای سما سرویس اهمیت دارد، مسئولیت پذیری تکنیسین ها است، زیرا مسئولیت پذیری تکنیسین باعث می شود که کار خود را بهتر انجام دهد و تعمیرات را با موفقیت به پایان برساند.

اگر نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر کنوود در مشهد دارید، سما سرویس به صورت شبانه روزی آماده است تا خدمات خود را به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد ارائه کند.

سرویسکار یخچال فریزر کنوود در مشهد

سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر امری بسیار مهم است، ولی متأسفانه زیاد جدی گرفته نمی شود. سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر کنوود در مشهد، به یخچال فریزر شما کمک می کند تا عمر طولانی تر و مفید تری داشته باشد و کمتر به تعمیرات اورژانسی نیاز پیدا کند.

تمام خدمات سرویس یخچال فریزر کنوود در مشهد در محل شما و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد. در این فرایند سرویسکار به بررسی و ارزیابی کامل عملکرد یخچال فریزر می پردازد و در صورت نیاز قطعات یخچال به تعویض آنها را تعویض می کند و یخچال را روی حالت مطلوب تنظیم می کند.

در صورت احتیاج به سرویسکار یخچال فریزر کنوود در مشهد، در کمتر از یک دقیقه درخواست خود را ثبت و به سرعت خدمات را در منزل خود دریافت کنید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر کنوود شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر کنوود در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو کنوود

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کنوود در مشهد نیز فعالیت می کند. این شرکت مسئولیت بزرگی در قبال مشتریان خود بر دوش دارد و با تمام توان تلاش می کند تا رضایت آنها را کسب کند و خدماتی سودمند به مشتری ارائه دهد.

سما سرویس امکان ثبت درخواست تعمیر را به صورت آنلاین و تلفنی ایجاد کرده تا همشهریان گرامی بتوانند بدون مراجعه حضوری و در کمتر از یک دقیقه درخواست خود را ثبت کنند و به سرعت خدمات را در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

همچنین سما سرویس با ارائه ضمانت 6 ماهه برای خدمات تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد، سعی دارد تا حسن نیت خود را ثابت کند، به این صورت که تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیرکار سما سرویس، اگر یخچال به مشکل قبلی دچار شد سما سرویس بدون دریافت هزینه دوباره یخچال را تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

خداقوت به سماسرویس بخاطر خدمات خوبی که ارائه میدن. واقعا حرفه ای و بدون مشکل کارتون رو انجام میدید و من واقعا از خدمات شما راضی هستم. ممنون از شما

آرزو خوشرو
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر کنوود
آقا دمتون گرم واقعا. منو از یک هزینه گزاف و بیخود نجات دادید. 

کمپرسور یخچالمون رو برخلاف بقیه که میگفتن باید تعویض شه ، شما تعمیرش کردید و الان داره خیلی خوب کار می کنه. دستتون درد نکنه واقعا حرف ندارید!

محمد عارفی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر کنوود
خسته نباشید میگم به مجموعه سماسرویس. کیفیت خدمات شما رو من هیچ جای دیگه ای ندیدم. خیلی صاف و ساده و بدون تحمیل هزینه اضافی کارتون رو به بهترین شکل انجام میدید.

ممنون

یونس سیف اللهی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر کنوود

خدمات پس از فروش یخچال فریزر کنوود در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای کنوود خدمات و سرویس های مختلفی را در شهر مشهد ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر کنوود در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر کنوود در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر کنوود در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر کنوود در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر کنوود در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر کنوود در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر کنوود
  • سرویس یخچال فریزر کنوود در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی کنوود در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای کنوود

کنوود یک برند جهانی و معروف در زمینه تولید لوازم خانگی است. محصولات کنوود در کشور های مختلفی زیر نظر این شرکت ساخته می شوند اما مالکیت آن به شرکت دلونگی که یک شرکت ایتالیایی است، تعلق دارد.

یخچال فریزرهای این شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و می توان برای سال ها از این محصولات استفاده کرد.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر کنوود در مشهد نیز فعالیت می کند و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر مشهد است.

کلام پایانی

از آنجایی که یخچال فریزر مهم ترین وسیله در آشپزخانه است و به علت خراب شدن آن، می خواهید به سرعت آن را تعمیر کنید، پیشنهاد می شود که تعمیر آن را به تعمیرکاری حرفه ای و باتجربه بسپارید تا با مشکلاتی از قبیل شدید تر شدن ایرادات دستگاه، هدر رفتن زمان و افزایش هزینه ها و… مواجه نشوید.

مجموعه سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در مشهد، آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟