تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو سوزان

تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد

وجود یخچال فریزر در خانه بسیار اهمیت دارد. یخچال فریزر یک وسیله بسیار سنگین است و حمل آن دردسر هایی به همراه دارد. زمانی که یخچال فریزر شما دچار مشکل می شود و می خواهید آن را تعمیر کنید باید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید تا از دردسر های حمل آن به تعمیرگاه آسوده باشید.

شرکت سما سرویس 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. سما سرویس بیشتر خدمات خود را در محل مشتری ارائه می کند. تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد از خدماتی است که در محل مشتری صورت می گیرد و تنها در صورتی که امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد، قطعه ای که نیاز به تعمیر دارد را به تعمیرگاه منتقل می کنیم.

تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد

سما سرویس با در اختیار داشتن مجربترین تعمیرکاران و متخصصان، توانایی دارد تا بهترین خدمات را به صورت شبانه روزی به همشهریان عزیز ارائه دهد و در هر زمانی که مشتریان نیاز داشته باشند تعمیرکار یخچال فریزر سوزان در مشهد به محل آنها اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای سوزان

ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد روزانه تماس های زیادی از همشهریان در ارتباط با مشکل یخچال فریزرشان دریافت می کنیم. اکثر مشکلاتی که برای یخچال فریزر ها رخ می دهد مشابه هستند؛ از این رو ما برخی از رایجترین مشکلات را همراه با نحوه رفع آنها در ادامه ذکر کرده ایم.

یکسره کار کردن موتور یخچال فریزر سوزان

کار کردن موتور یخچال فریزر به صورت مداوم یک مشکل اساسی است و باید سریع رفع شود در غیر این صورت موتور خراب می شود. گاهی اوقات به دلیل خاموش بودن یخچال فریزر برای مدت طولانی، پس از روشن کردن آن، دستگاه برای مدتی یکسره کار می کند و این طبیعی است.

کمبود گاز خنک کننده، مشکل در ترموستات و خرابی لاستیک دور درب ها، از دلایل دیگر رخ دادن این مشکل هستند. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد داخل یخچال سوزان

وظیفه یخچال خنک نگه داشتن مواد است. یخ زدن مواد غذایی در یخچال نشان دهنده وجود ایراد در عملکرد دستگاه است. برای رفع این مشکل ابتدا دمای تنظیم شده را بررسی کنید و در صورتی که دما به صورت صحیح تعیین نشده، آن را تنظیم کنید. همچنین ممکن است ماده غذای مقابل فن خروجی هوا قرار گرفته باشد و در اثر رسیدن جریان هوای مستقیم به آن یخ زده باشد.

از دیگر دلایل رخ دادن این مشکل می توان به خرابی ترمیستور یا برد دستگاه اشاره کرد. در صورت ادامه دار بودن مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سوزان در مشهد تماس بگیرید.

بسته نشدن درب یخچال فریزر سوزان

باز ماندن درب یخچال برای مدت طولانی، علاوه بر افزایش دمای محفظه داخلی، موجب ایجاد فشار به موتور دستگاه و خراب شدن آن و همچنین افزایش چشمگیر مصرف انرژی می شود.

بیش از حد پر کردن یخچال فریزر، تراز نبودن پایه های دستگاه، چینش نادرست مواد غذایی و خرابی لاستیک های دور درب، برخی از دلایل باز ماندن درب یخچال فریزر می باشند. برای رفع این مشکل با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر سوزان در مشهد تماس بگیرید.

مشکل کار نکردن فن یخچال فریزر سوزان

اگر فن یخچال فریزر کار نکند، گردش هوا در دستگاه صورت نمی گیرد و باید به سرعت برای تعمیر آن اقدام کرد، در غیر این صورت باعث خراب شدن موتور و اعمال هزینه های سنگین می شود. دلایلی که منجر به کار نکردن فن می شوند مواردی مانند ورود شی خارجی به داخل فن، وجود گرد و غبار و آلودگی در پره‌ های فن یا فرسودگی قطعه در اثر گذشت زمان هستند.

برای رفع این مشکل در صورت کثیف بودن پروانه فن باید آن را تمیز کنید. در صورت ادامه داشتن این مشکل باید با سرویسکار مجاز یخچال فریزر سوزان در مشهد تماس بگیرید.

مشکل سرد نشدن دمای یخچال فریزر سوزان

افت سرمایش یخچال فریزر می تواند به دلیل زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، مجاورت یخچال فریزر با منبع گرما یا عدم تنظیم دمای مناسب برای دستگاه باشد. برای رفع این مشکل از باز و بسته کردن بیش از حد درب دستگاه خودداری کنید و درجه دمای دستگاه را بر روی دمای مناسب تنظیم کنید و یخچال را دور از حرارت و گرما قرار دهید.

همچنین این مشکل می تواند به دلیل کمبود گاز خنک کننده (مبرد) یا خرابی ترموستات باشد که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سوزان در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر سوزان در مشهد

سما سرویس بهترین تعمیرکاران یخچال فریزر را در اختیار دارد. تکنیسین هایی که عضو کادر تعمیر سما سرویس هستند همگی افراد آموزش دیده و با تجربه هستند.

تجربه و تخصص از مهم ترین فاکتور هایی هستند که در کیفیت کار یک تعمیرکار تاثیر می گذارند. تخصص و دانش پایه کار تعمیرات است و بدون آن نمی توان تعمیرات را به شکل اصولی و صحیح انجام داد. تجربه نیز در کنار دانستن اصول کار بسیار کمک می کند تا سخت ترین مشکلات را به راحتی رفع کرد. شرکت سما سرویس در استخدام تکنیسین های خود بسیار دقت کرده تا فرآیند تعمیر با مشکل مواجه نشود و آسایش مشتریان برهم نخورد.

در صورت نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر سوزان در مشهد می توانید به صورت 24 ساعته با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تکنیسین ما در محل شما حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر سوزان در مشهد

سرویس کردن دوره ای و منظم یخچال فریزر یک عمل بسیار ضروری و مفید است. در کنار استفاده صحیح از یخچال فریزر، با سرویس کردن آن حداقل سالی یک بار می توانید احتمال خراب شدن دستگاه را تا حد چشمگیری کاهش دهید و از دردسر های آن در امان باشید. هزینه های سرویس کردن یخچال فریزر به مراتب پایین تر از هزینه های تعمیر دستگاه است.

با استفاده از خدمات سرویس یخچال فریزر سوزان در مشهد، یخچال فریزر شما عمر طولانی تری خواهد داشت و سال های زیادی با بهترین عملکرد کار خواهد کرد.

اگر تصمیم دارید از خدمات سرویس یخچال فریزر سوزان در مشهد استفاده کنید، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان سرویسکار یخچال فریزر سوزان در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر سوزان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر سوزان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سوزان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد

اگر به دنبال خدمات تعمیر با کیفیت و بی دردسر از یک تعمیرگاه معتبر هستید، سما سرویس در خدمت شماست. این مجموعه در سال های فعالیت خود با کسب رضایت هزاران مشتری توانسته به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد شناخته شود.

این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد نیز فعالیت می کند. خدمات سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی هستند و مشتریان می توانند بدون نگرانی تعمیرات خود را به ما بسپارند. این ضمانت به این صورت است که اگر تا 6 ماه بعد از تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه دوباره دچار همان مشکل شد، شرکت بدون دریافت هزینه آن را دوباره تعمیر می کند.

همشهریان عزیز می توانند در تمام روز های هفته، هر زمان که به تعمیرکار احتیاج دارند با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرند و از اقدام سریع و خدمات با کیفیت این مجموعه بهره مند شوند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام من از طریق یکی از آشناهام با شرکت شما آشنا شدم و با شما تماس گرفتم و حقیقاتا انتظار نداشتم کارتون اینقد خوب باشه. الان یه چند وقت از زمانی که یخچالمو تعمیر کردید میگذره و خداروشکر هیچ مشکلی نداره و مثل ساعت داره کار میکنه. خیلی ممنون
رضا زارعی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سوزان
میخوام هم از شما تشکر کنم به خاطر پاسخگویی عالیتون و هم از تعمیرکار شما به خاطر دلسوز بودن و صادق بودنشون. میخواستم کمپرسور رو عوض کنم که تعمیرکارتون پیشنهاد دادن تعمیرش کنن و از موقعی که تعمیرش کردن هیچ مشکلی نداره. سپاسگذارم
علی اصغر امیری
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سوزان
سلام میخواستم ازتون تشکر کنم به خاطر اینکه سریع تعمیرکارتون رو فرستادید برای تعمیر. تعمیرکارتون هم خیلی با ادب بودند و هم پروتکل های بهداشتی رو کاملا رعایت کردند . خیلی ممنونم
فرزانه عمادی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سوزان

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سوزان در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای سوزان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر سوزان در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر سوزان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر سوزان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر سوزان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سوزان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر سوزان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر سوزان
  • سرویس یخچال فریزر سوزان در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی سوزان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر سوزان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای سوزان

شرکت سوزان در سال 1357 تأسیس گردید. این شرکت ایرانی در ابتدا کار خود را با تولید انواع پلوپز آغاز کرد و امروزه یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی به شمار می رود و محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی ها و فناوری های روز جهان اقدام به تولید یخچال فریزر هایی با کیفیت و قیمت مناسب نموده و محصولات خود را با طراحی زیبا و مدرن عرضه می کند.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر سوزان در مشهد است و آمادگی دارد تا در تمام روزهای هفته به صورت 24 ساعته به ساکنین تمام مناطق شهر مشهد خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی است و ساختار آن برای افراد غیر حرفه ای و نابلد بسیار پیچیده به نظر می رسد، به همین دلیل زمانی که یخچال فریزر شما دچار مشکل می شود، نباید به هیچ وجه خودتان آچار به دست بگیرید و سعی نکنید آن را تعمیر کنید زیرا ممکن است به خودتان یا دستگاه آسیب برسانید.

متخصصان سما سرویس دائما در حال یادگیری تکنولوژی های روز دنیا هستند و می توانند به راحتی انواع مدل های یخچال فریزر سوزان، از قدیمی ترین تا جدیدترین آنرا تعمیر کنند.

برای بهره مندی از خدمات سریع و باکیفیت همراه با گارانتی 6 ماهه و قیمت منصفانه، با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و برآورد تقریبی قیمت را به شما اعلام کنند و در صورت رضایت شما تعمیرکار یخچال فریزر سوزان در مشهد به محل شما اعزام کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟