تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو هاردستون

تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد

اگر یخچال فریزر هاردستون شما خراب شده و به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد می گردید ، با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه همراهی کنیم.

مهمترین نکته در هنگام خرابی یخچال فریزر این است که نباید کار تعمیر آن را به افراد یا مراکز نامعتبر و نابلد سپرد. این کار در اکثر مواقع باعث می شود که دستگاه شما موقتا تعمیر شود اما بعد از مدتی دوباره به ایراد قبل دچار شده و یا ایراد شدیدتری پیدا کند.

تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد

مرکز سماسرویس یکی از اولین شرکت های مجاز در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد است که تا امروز بیش از 15 سال از آغاز فعالیت آن می گذرد. این مجموعه با تکیه بر تجربه 15 ساله خود و مهارت و دانش تعمیرکاران و تکنیسین های خود ، خدماتی بسیار با کیفیت را ارائه می دهد که در سرتاسر شهر مشهد بی رقیب و بی نظیر است.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای هاردستون

در طول مدت فعالیت ما به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد ، مشتریان ما ایرادات مختلفی را برای این دستگاه بیان کرده اند اما در این بین، 5 مورد بسیار پرتکرارتر و رایج تر از سایر ایرادات این دستگاه بود. در ادامه این ایرادات را به همراه راه حل سریع آن بیان می کنیم:

یخچال فریزر هاردستون بصورت مداوم خاموش و روشن می شود

اگر بازه زمانی بین خاموش و روشن شدن دستگاه خیلی کوتاه است و دستگاه به سرعت خاموش و روشن می شود این موضوع نشان از بروز خرابی در یکی از موارد زیر دارد:

  • خرابی پریز یا محافظ برق دستگاه
  • خرابی کمپرسور دستگاه
  • عدم عملکرد صحیح ترموستات یا خرابی آن
  • خرابی یا ایراد در برد اصلی

اگر چنانچه ایراد از محافظ برق و سیستم برق رسانی دستگاه نباشد ، پس مشکل باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر هاردستون در مشهد ریشه یابی شود.

در یخچال فریزر هاردستون قسمت فریزر دستگاه کار نمی کند

اگر فقط قسمت فریزر دستگاه از کار افتاده است ، مشکل به احتمال زیاد بخاطر نرسیدن جریان برق کافی به دستگاه است. اگر خود شما با سیستم های برق رسانی آشنایی دارید می بایست از جعبه فیوز تا ورودی جریان برق یه دستگاه را کاملا بررسی کنید و مطمئن شوید که برق کافی به دستگاه می رسد. در غیر این صورت می بایست با سرویسکار یخچال فریزر هاردستون در مشهد تماس بگیرید.

از دیگر دلایل بروز این مشکل می توان از خرابی کمپرسور ، کم بودن گاز خنک کننده ، خرابی لاستیک دور درب فریزر و خرابی برد دستگاه را نام برد.

مواد غذایی در داخل یخچال هاردستون یخ می زنند

این مشکل در اکثر موارد به این دلیل است که ترمیستور به درستی کار نمی کند که این موضوع یا به دلیل تنظیمات نادرست آن است و یا به دلیل خرابی آن. اما در حالت کلی برای رفع این مشکل باید موارد زیر بررسی شوند:

  • تنظیمات ترموستات یخچال فریزر
  • انباشته شدن گرد و غبار و آلودگی بر روی کویل کندانسور
  • قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن خروجی هوا
  • خرابی یا وجود ایراد در برد اصلی دستگاه

سه مورد اول را خود شما می توانید بررسی کنید و در صورت لزوم ایراد را برطرف کنید ، اما اگر ایراد با برطرف کردن این موارد حل نشد برد اصلی دستگاه باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر هاردستون در مشهد بررسی شود. برای این کار با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد صدای آزار دهنده در یخچال فریزر هاردستون

این مشکل زمانی رخ می دهد که از آخرین سرویس یخچال فریزر هاردستون مدت زیادی گذشته باشد. معمولا دلیل بروز این ایراد فرسودگی موتور فن اواپراتور و یا ایجاد برفک روی آن است که پره های فن به آن برخورد کرده و صدای نسبتا بلندی ایجاد می کنند.

این مشکل می تواند به راحتی و با یک بار سرویس دستگاه برطرف شود. برای این کار باید با مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر هاردستون در مشهد تماس بگیرید و در خواست اعزام سرویسکار مجاز یخچال فریزر هاردستون در مشهد را ثبت کنید.

ریزش و نشت آب از پایین یخچال فریزر هاردستون

این مشکل یکی از رایج ترین مشکل ها در انواع یخچال فریزر ها است و در همه مدل های مختلف یخچال فریزر دلایل مشابهی دارد:

  • خارج شدن انتهای لوله زه کش از سینی تخلیه
  • وجود شکستگی یا ترک در سینی تخلیه
  • اختلال در فرایند دیفراست یا برفک زدایی
  • انسداد لوله تخلیه آب
  • وجود ایراد در لوله ها واتصالات ورودی آب به یخساز و آبسردکن
  • خرابی و نشت آب از فیلتر آب دستگاه

در بین موارد بالا تعدادی از آن ها را می توانید خودتان بررسی و برطرف کنید اما موارد دیگر نیازمند بررسی دقیق تر و تخصصی تر هستند. برای رفع این ایراد می توانید با مرکز تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر هاردستون در مشهد

مهمترین عامل در فرایند تعمیر هر دستگاهی مانند یخچال فریزر ، مهارت تعمیرکار آن است. یک تعمیرکار خوب در کنار دانش و اطلاعات به روز می بایست دارای تجربه کافی هم در زمینه فعالیتش باشد. دانش و مهارت تعمیرکار بسیار مهم اند اما ویژگی که نقش تعیین کننده ای در کیفیت تعمیر دستگاه ایفا می کند تجربه او است.

شرکت سما سرویس ، با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه تعمیر لوازم منزل ، که تعمیرکار یخچال فریزر هاردستون در مشهد نیز بخشی از این کادر است آمادگی دارد که کیفیتی متمایز از خدمات تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد را به شما عزیزان ارائه کند.

این مرکز بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته از طریق وب سایت ، تلفن و واتساپ آماده پاسخگویی به سؤالات و ثبت درخواست های شما همشهریان گرامی است. این مجموعه قادر است که در هر ساعت از شبانه روز تعمیرکار یخچال فریزر هاردستون در مشهد را به منزل شما اعزام کند.

سرویسکار یخچال فریزر هاردستون در مشهد

یکی از اقداماتی که می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه های تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد داشته باشد ، سرویس کردن آن به صورت دوره ای و مداوم است. این کار باعث می شود که تمامی ایرادات جزئی دستگاه به موقع و قبل از اینکه باعث ایجاد ایرادات شدیدتر بشوند ، شناسایی و برطرف شوند.

این فرایند می بایست توسط سرویسکار یخچال فریزر هاردستون در مشهد انجام شود و در طول این فرایند سرویسکار کلیه قطعات و اجزای اصلی دستگاه را بررسی می کند و ایرادات احتمالی آن را برطرف می کند.

اگر می خواهید بدون مشکل و برای مدت طولانی از یخچال فریزر خود در بهترین بازده ممکن ، استفاده کنید حتما حداقل سالی یکبار از خدمات سرویس یخچال فریزر هاردستون در مشهد استفاده کنید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر هاردستون در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر هاردستون شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر هاردستون در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هاردستون

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد

پس از 15 سال از آغاز فعالیت مجموعه سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد و پس از سالها ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان این مجموعه هم اکنون نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد را اخذ نموده و با این عنوان به مشتریان این محصول سرویس دهی می کند.

شرکت سما سرویس در کنار ارائه خدمات با کیفیت ، مشتری مداری و حفظ حقوق مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است و به همین خاطر موفق شده است که رضایت هزاران مشتری را در سرتاسر شهر مشهد کسب کند و از این طریق به مشتریان بیشتری دست پیدا کند که هر روز بر تعداد آن ها افزوده می شود.

هدف ما در سماسرویس ، ارائه خدماتی بی نظیر از نظر کیفیت و سرعت است که همه همشهریان عزیزمان در سرتاسر شهر مشهد را از درگیری ها و نگرانی های ناشی از خرابی لوازم منزل آسوده کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلام

من از سماسرویس ممنوم چون خیلی خوب و صادقانه کار میکنن. این موضوع این روزا کمتر دیده میشه. قیمت مناسب ، کیفیت بالای خدمات ، پشتیبانی عالی و تعمیرکارهای ماهر دارن و واقعا کارشون عالیه. 

شهرام پناهی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر هاردستون
میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر سریع تعمیر کردن یخچال و خداروشکر مشکلمون کاملا رفع شده و یخچال خیلی خوب کار میکنه. خیلی متشکرم
پروانه کاظمی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر هاردستون
سلام و عرض ادب

تشکر می کنم از شرکت سما سرویس که تعمیرکار خودشون رو به سرعت فرستادند و مشکلات یخچال فریزرمون رو به خوبی رفع کردند و از خدماتشون بسیار راضی هستم.

پدرام شریفی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر هاردستون

خدمات پس از فروش یخچال فریزر هاردستون در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای هاردستون خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر هاردستون در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر هاردستون در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر هاردستون در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر هاردستون در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر هاردستون در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر هاردستون در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر هاردستون
  • سرویس یخچال فریزر هاردستون در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی هاردستون در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای هاردستون

شرکت هاردستون در واقع یک هلدینگ بزرگ است که در سال 2001 میلادی تاسیس شد. این برند با تولید انواع محصولات در زمینه لوازم خانگی به شهرت رسید در سالهای اخیر در ایران هم طرفداران نسبتا زیادی پیدا کرده است.

نکته جالب در مورد این برند این است که این شرکت کارخانه ای به نام خود ندارد و کلیه محصولات خود را به کارخانه های با کیفیت در سرتاسر جهان سفارش داده و با برند خودش روانه بازار می کند. به همین خاطر نمی توان بطور قطع گفت که این محصولات ساخت کدام کشور هستند.

شرکت سما سرویس با اخذ نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هاردستون در مشهد اکنون وظیفه ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزرهای هاردستون در مشهد را نیز بر عهده دارد.

کلام پایانی

اگر برای تعمیر یخچال فریزر هاردستون در مشهد نیاز به تعمیرکار دارید ، همین الآن با سماسرویس تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید. مطمئن باشید که با یک بار استفاده از خدمات ما به مشتری دائمی ما تبدیل می شوید.

در مجموعه سماسرویس ما سعی داریم که با ارائه خدمات با کیفیت در کنار قیمت های منصفانه نقش کوچکی در آسودگی خاطر همشهریان عزیزمان داشته باشیم. به همین خاطر در این مجموعه همیشه اولویت با تعمیر قطعات است و قطعات معیوب دستگاه شما فقط در صورتی که به هیچ وجه قابل تعمیر نباشند تعویض می شوند. البته اگر شما درخواست تعویض قطعه را داشته باشید تعمیرکار ملزم به تعویض آن خواهد بود.

ما از کیفیت خدمات و مهارت و تجربه تکنیسین های خود اطمینان داریم و به همین خاطر کلیه خدمات خود مانند تعمیر یا سرویس یخچال فریزر هاردستون در مشهد را تا 6 ماه ضمانت می کنیم.

اگر چنانچه دستگاه شما پس از تعمیر توسط تکنیسین سماسرویس ، دوباره به مشکل قبل دچار شود ، ما دستگاه شما را بدون هیچگونه هزینه ای دوباره تعمیر خواهیم کرد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟