تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد- با گارانتی 6 ماهه
لوگو الکترواستیل

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد

یخچال فریزر از اصلی ترین وسایل در منزل است. این وسیله کاربردی، امکان نگهداری و منجمد کردن غذا ها را برای چندین روز یا چندین هفته فراهم می کند، اما اگر دچار خرابی شود چه باید کرد؟

اگر به تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد نیاز پیدا کردید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. شرکت سما سرویس بیشتر از یک دهه است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. این شرکت با تکنیسین هایی همکاری می کند که بیشتر از 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه دارند و بسیار حرفه ای و کارآزموده هستند.

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد

زمانی که فورا نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد دارید، فقط با یک تماس با سما سرویس می توانید در کمترین زمان یخچال فریزر خود را سالم تحویل بگیرید.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای الکترواستیل

با اینکه مشتریان ما از مدل های مختلف یخچال فریزر های الکترواستیل استفاده می کنند، ما بارها در مرکز تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد مشاهده کرده ایم که بعضی از مشکلات در این دستگاه ها بسیار زیاد اتفاق می افتند، از این رو در ادامه برخی از این اشکالات را همراه با روش رفع آنها برای شما ذکر کرده ایم تا از این اطلاعات استفاده کنید.

خنک نکردن یخچال فریزر الکترواستیل

از مشکلات رایج در یخچال فریزر های الکترواستیل، مشکل سرد نشدن و بالا رفتن دما در یخچال است. عوامل ایجاد این مشکل ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • خرابی لاستیک دور درب ها
  • مشکل کمبود یا نشت گاز یخچال
  • خرابی کمپرسور
  • خرابی سنسور ها

در صورت بروز چنین ایرادی، ابتدا لاستیک دور درب ها را بررسی کنید و در صورت خراب بودن، آنها را تعویض کنید. اگر مشکل حل نشد باید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن بدنه یخچال فریزر الکترواستیل

اگر با لمس بدنه یخچال فریزر، وجود الکتریسیته را احساس می کنید، سریعا یخچال را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن یخچال فریزر می تواند به دلیل ایراد در اتصالات داخلی، اتصال سر پیچ لامپ به بدنه و مشکل در سیم ارت باشد و اگر سریعا برطرف نشود ممکن است موجب به برق گرفتگی یا خراب شدن اجزاء یخچال فریزر شود.

یکسره کار کردن یخچال فریزر الکترواستیل

زیاد باز و بسته کردن یخچال، کم شدن گاز یخچال، خرابی لاستیک دور درب یا اختلال در ترموستات می تواند موجب به وجود آمدن این مشکل شود.

برای رفع این مشکل باید در باید ابتدا لاستیک دور درب های یخچال فریزر را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید مشکلی ندارند، همچنین دستگاه باید جایی دور از حرارت قرار گرفته باشد، زیرا ورود حرارت به داخل یخچال می تواند عامل به وجود آمدن این مشکل باشد.

اگر مشکل حل نشد، سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید زیرا کارکردن یخچال فریزر در این حالت می تواند موجب خراب شدن و سوختن موتور دستگاه شود.

مشکل یخ زدن مواد داخل یخچال فریزر الکترواستیل

شاید پس از برداشتن مواد غذایی از داخل یخچال متوجه سردی بیش از اندازه و یخ زدن آنها شده اید. برای حل این مشکل باید ابتدا دمای تنظیم شده ترموستات را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را بر روی دمای مناسب قرار دهید.

دلیل دیگر این مشکل می تواند خرابی ترمیستور یا برد کنترل دما باشد که در این صورت باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد بررسی شود.

عدم یخ سازی یخچال فریزر الکترواستیل

اگر یخ ساز یخچال فریزر کار نمی کند می تواند به دلایل زیر باشد:

  • افت دمای فریزر
  • مشکل در سیستم آب رسانی
  • مسدود شدن مسیر یخ ساز
  • خاموش بودن یخ ساز

برای حل این مشکل باید بررسی کنید که کلید یخ ساز بر روی حالت روشن (on) باشد. همچنین بررسی کنید که شیر ورودی آب مشکلی نداشته باشد. در صورت رفع نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد

از ویژگی های یک تکنیسین که برای سما سرویس بسیار مهم هستند، میزان مهارت و تجربه آن ها است که طی آزمون هایی سنجیده شده و تعمیرکارانی با مهارت بالا برای همکاری با این مجموعه انتخاب می شوند. همچنین سما سرویس بر روی انضباط و مسئولیت پذیری تعمیرکاران تأکید بسیاری دارد، زیرا مسئولیت پذیری یک تکنیسین باعث می شود کار خود را به نحو احسنت انجام دهد.

اگر نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد دارید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار را به محل شما اعزام کند و تعمیرات با کیفیت بالا و بدون معطلی در منزل شما انجام گیرد.

سرویسکار یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد

سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد، سعی کرده تا تمام خدماتی که مشتریان نیاز دارند را پوشش دهد. سرویس یخچال فریزر به منظور افزایش طول عمر دستگاه و پایین آمدن احتمال خرابی انجام می شود.

برخی اقداماتی که توسط سرویسکار یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد انجام می شود شامل موارد زیر است:

  • بررسی سلامت لاستیک دور درب ها و تعویض در صورت نیاز
  • بررسی فیلتر آب و تعویض آن در صورت لزوم
  • بررسی سلامت لوله های انتقال آب
  • اعمال تنظیمات مناسب یخچال فریزر
  • بررسی عملکرد کمپرسور
  • ارزیابی عملکرد کلی دستگاه

تمام اقدامات توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد، در محل شما و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو الکترواستیل

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد

شرکت سما سرویس مفتخر است به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند. سما سرویس برای راحتی شما عزیزان سامانه ثبت درخواست تلفنی و آنلاین ایجاد کرده و شما می توانید در کمتر از یک دقیقه درخواست خود را ثبت کنید و به سرعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

مجموعه سما سرویس برای خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته که به مشتریان این امکان را می دهد تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال فریزرشان توسط سما سرویس، اگر دستگاه دچار همان مشکل شد درخواست تعمیر مجدد کنند و شرکت بدون دریافت هزینه دوباره دستگاه را تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلام و عرض خسته نباشید به اعضای شرکت سما سرویس میخواستم تشکر کنم به خاطر خدمت رسانی سریعتون و کیفیت خوب خدماتتون و همچنین تشکر میکنم از تعمیرکار حرفه ای و با اخلاقتون که خیلی راهنمایی و کمکمون کردند.
محمد رضا خردادی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل
از سماسرویس تشکر میکنم چون کیفیت خدمات شون واقعا عالیه و همینطور قیمت مناسبی هم تعیین می کنن. هم به کسایی که این متنو میخونن و هم به همه آشناهام پیشنهاد میکنم که با خیال راحت کار تعمیر لوازمشون رو به سماسرویس بسپرن.
طاهره آزادمهر
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر الکترواستیل
سلام

خیلی ممنونم که برای تعمیر یخچال فریزر ما به سرعت تعمیرکارتون روفرستادید و یک تشکر دیگه هم از تعمیرکارتون می کنم که ماسکشونو زده بودند و بدون بهم ریختن وسایل خیلی تمیز یخچال رو تعمیر کردن.

لیلا شوشتری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

خدمات پس از فروش یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای الکترواستیل خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر الکترواستیل
  • سرویس یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی الکترواستیل در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای الکترواستیل

الکترواستیل یک برند ایرانی می باشد که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. این شرکت از مواد اولیه با کیفیت در یخچال فریزر های خود استفاده می کند و یخچال فریزر های این برند با کیفیت بالا، تکنولوژی و طراحی مدرن ساخته می شوند و در ایران افراد بسیاری خواهان محصولات این برند هستند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی است.

کلام پایانی

چنانچه یخچال فریزر شما مشکل پیدا کرده و نیاز به تعمیر دارد، بهتر است قبل از هر اقدامی با یک متخصص مشورت کنید و به هیچ وجه توصیه نمی شود خودتان به تعمیر دستگاه بپردازید زیرا ممکن است به خودتان و یخچال فریزر آسیب بزنید. همچنین یخچال فریزر خود را به افراد حرفه ای و با تجربه بسپارید تا دچار مشکل نشوید.

در صورتی که به تعمیرکار یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد نیاز پیدا کردید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما به سرعت تعمیرکار را به محل شما اعزام کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟