خدمات تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد - با گارانتی 6 ماهه
لوگو زیمنس

تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد

یخچال فریزر از کاربردی ترین لوازم در آشپزخانه است. این دستگاه مدام در حال کار کردن است و به ما کمک می کند تا مواد غذایی را بدون اینکه فاسد شوند برای مدت طولانی در خانه نگهداری کنیم.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد یکی از خدمات پر تقاضا در سما سرویس است. این مجموعه بهترین و مجرب ترین تکنیسین ها و تعمیرکاران را در اختیار دارد و از قطعات یدکی اصلی برای تعویض قطعه استفاده می کند. سما سرویس در سال های فعالیت خود توانسته با ارائه خدمات باکیفیت با قیمت مناسب رضایت 99 درصد از هزاران مشتری خود را جلب کند.

تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد

مجموعه سما سرویس به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته فعالیت می کند و آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز که مشتریان احتیاج داشته باشند، تعمیرکار یخچال فریزر زیمنس به محل آنان اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای زیمنس

در تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد، ایرادات بسیاری مطرح شده که اکثرا شبیه به هم بوده اند. در ادامه رایجترین مشکلات یخچال فریزر را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

بسته نشدن درب یخچال فریزر زیمنس

بسته نشدن درب یخچال فریزر شاید یک مشکل ساده به نظر برسد اما اینگونه نیست. باز ماندن درب یخچال فریزر باعث می شود سرمای یخچال فریزر هدر برود و موتور برای جبران آن باید بیشتر کار کند که فشار زیادی بر روی موتور وارد می شود و در کوتاه مدت باعث خراب شدن و از کار افتادن موتور می شود.

اگر درب یخچال فریزر شما به خوبی بسته نمی شود، احتمالا لاستیک دور درب ها کثیف یا خراب شده باشند و با تعویض کردن آنها مشکل رفع شود. دلیل دیگر این ایراد می تواند خراب شدن آهنربا های درب یا خراب بودن لولای درب باشد. در صورت حل نشدن مشکل می توانید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر زیمنس در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن یخچال فریزر زیمنس

احتمالا با روشن نشدن یخچال فریزرتان کمی نگران شده باشید. بهتر است قبل از هر اقدامی کابل برق دستگاه را چک کنید که به پریز متصل باشد. همچنین از سلامت کابل و وجود برق در پریز اطمینان حاصل کنید. برخی از دلایل روشن نشدن دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • معیوب شدن اورلود
  • اشکال در اتصالات داخلی دستگاه
  • اختلال در برد دستگاه

در صورت مشاهده این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما مشاوره دهند.

برفک زدن یخچال فریزر زیمنس

ایجاد شدن برفک در یخچال فریزر های قدیمی اتفاقی عادی است و باید بصورت دستی آن ها را جدا کنید. اما اگر یخچال فریزر شما جزو مدل های نوفراست (بدون برفک) است، این مشکل نباید به وجود بیاید. برای پیدا کردن عامل این مشکل موارد زیر را چک کنید:

  • فاصله داشتن یخچال فریزر از دیوار و وسایل اطراف
  • کم شدن گاز خنک کننده دستگاه
  • خرابی یا پارگی لاستیک دور درب

برای رفع مشکل باید مشکل را با توجه به موارد گفته شده پیدا کنید و آن را تعمیر کنید. چنانچه برای رفع ایراد دستگاه به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد داخل یخچال زیمنس

اگر موادی که داخل محفظه یخچال قرار دارند بیش از حد سرد می شوند و یخ می زنند، به احتمال زیاد درجه دمای یخچال به درستی تنظیم نشده است و با تنظیم آن بر روی دمای مناسب مشکل برطرف می شود.

دلیل دیگر این مشکل می تواند خرابی ترموستات یا سنسور دستگاه باشد. در صورت ادامه دار بودن مشکل بهتر است با مرکز تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد تماس بگیرید.

سروصدای بیش از حد یخچال فریزر زیمنس

این مورد یکی از رایجترین مشکلات در یخچال فریزرها است. سر و صدای زیاد یخچال فریزر بسیار کلافه کننده و سرسام آور است. معمولا این مشکل به دلیل قرارگیری نادرست و تراز نبودن دستگاه اتفاق می افتد و با تراز کردن دستگاه، صدا قطع می شود.

از دیگر دلایل به وجود آمدن این مشکل می توانند خراب شدن موتور فن یا خرابی پره های فن باشند. در صورت ادامه دار بودن مشکل با سرویسکار مجاز یخچال فریزر زیمنس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر زیمنس در مشهد

اگر احتیاج به تعمیرکار یخچال فریزر زیمنس در مشهد دارید و می خواهید از اتلاف وقت جلوگیری کنید و از هزینه های اضافی در امان باشید بهتر است کار خود را به یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه بسپارید.

شرکت سما سرویس، تکنیسین های حرفه ای و مجرب را گرد هم آورده تا با بهره گیری از توان آنها بهترین خدمات را به همشهریان عزیز ارائه کند. تمام افرادی که زیر نظر سما سرویس به عنوان تعمیرکار یخچال فریزر زیمنس در مشهد فعالیت می کنند، سابقه و تجربه زیادی در این زمینه دارند و همچنین در طول فعالیت خود در این مجموعه با متد ها و روش های جدید تعمیر لوازم منزل آشنا شده و این روش ها را کاملا یاد می گیرند.

شما عزیزان می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد احتیاج پیدا کردید ، با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان، تعمیرکار مجاز یخچال فریزر زیمنس در مشهد جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر زیمنس در مشهد

سرویس یخچال فریزر زیمنس در مشهد یکی دیگر از خدمات سما سرویس است. تقریبا همه می دانند که سرویس کردن یخچال فریزر چه اندازه بر روی افزایش عمر و بهبود کارکرد دستگاه تأثیر دارد. در این فرآیند سرویسکار یخچال فریزر زیمنس در مشهد به ارزیابی عملکرد یخچال فریزر و بررسی تک تک اجزاء آن می پردازد و در صورتی که کوچکترین مشکلی در دستگاه پیدا کند سریعا آن را رفع می کند. با این کار از تبدیل شدن مشکلات کوچک به مشکلات بزرگتر جلوگیری می شود.

برای ثبت درخواست سرویس یخچال فریزر زیمنس در مشهد، به راحتی می توانید با یک تماس در کمتر از 2 دقیقه درخواست خود را ثبت کنید و در همان روز سرویسکار مجاز یخچال فریزر زیمنس در مشهد به محل شما اعزام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر زیمنس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو زیمنس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد

اگر به دنبال یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد هستید و می خواهید بهترین خدمات را با کیفیت بالا دریافت کنید، با سما سرویس تماس بگیرید . سما سرویس مفتخر است خدمات خود را به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد ارائه کند.

سما سرویس با استفاده از قطعات با کیفیت و مهارت تکنیسین های مجرب خود، سعی در ایجاد آسایش برای همشهریان عزیز دارد و همچنین با ارائه گارانتی 6 ماهه مکتوب به شما تعهد خود را ثابت می کند. این گارانتی بدین صورت است که درصورت تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد اگر دستگاه دچار همان ایراد شد، شرکت بدون دریافت هزینه آن را تعمیر می کند.

کارشناسان ما بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته، آماده پاسخگویی به شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد هستند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام ، تشکر میکنم از تمام کارکنان سما سرویس به خاطر پاسخگویی و سرعت عمل بالاشون و میخوام بگم واقعا خدمات سما سرویس عالیه و به هرکسی این متنو میخونه پیشنهاد میدم تردید نکنه تو خوب بودن خدمات این مجوعه. با تشکر
طاهره رمضان زاده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر زیمنس
دستتون درد نکنه که دقیقا همون خدماتی که تبلیغ می کنید رو ارائه میدید. با اینکه بعد از تعمیر یه ایراد جزئی واسه یخچالم پیش اومد اما وقتی با شما تماس گرفتم خیلی سریع و بدون بهانه تعمیرکار رو دوباره فرستادید و مشکل رو برطرف کردن. ممنون واقعا!
کامران قاسمزاده
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر زیمنس
سلام

خدمات و سرویس هایی که ارائه میدید بسیار عالی هست. من چند ساله مشتری شما هستم و همیشه شمارو به آشنایانم پیشنهاد میدم. به نظرم توی مشهد شرکتی با اعتبار و کیفیت شما وجود نداره و اینکه خدماتتون گارانتی داره هم خیلی خوبه و واقعا خیال آدمو راحت می کنه.

فرید بافنده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر زیمنس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر زیمنس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای زیمنس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر زیمنس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر زیمنس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر زیمنس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر زیمنس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر زیمنس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر زیمنس
  • سرویس یخچال فریزر زیمنس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی زیمنس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر زیمنس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای زیمنس

شرکت زیمنس یک شرکت بزرگ چند ملیتی است و در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ در کشور آلمان قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار خوب عمل کرده. یخچال فریزر های زیمنس از دوام و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و اگر به دنبال یخچال فریزری هستید که تا سالیان سال از آن استفاده کنید، یخچال های زیمنس می توانند گزینه مناسبی به شمار آیند.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر زیمنس در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

کلام پایانی

زمانی که یخچال فریزر زیمنس شما دچار ایراد می شود، بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در مشهد تماس بگیرید و کار را به تعمیرکار غیر متخصص نسپارید زیرا می تواند موجب اتلاف وقت یا معیوب شدن قطعات دیگر و اعمال هزینه های بیشتر شود.

در صورت مشاهده ایراد در یخچال فریزر خود با مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر زیمنس در مشهد تماس بگیرید. کارشناسان ما در صورت امکان شما را راهنمایی می کنند تا ایرادات جزئی را خودتان برطرف کنید؛ در غیر اینصورت هزینه تعمیرات بصورت حدودی برآورد شده و با توافق شما سرویسکار یا تعمیرکار یخچال فریزر زیمنس در مشهد ، به محل شما اعزام می شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟