تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو دونار

تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد

یخچال فریزر عضو جدا نشدنی آشپزخانه است و بدون آن نمی توان مواد غذایی را برای مدت طولانی در خانه نگهداری کرد. زمانی که یخچال فریزر خراب می شود و باید تعمیر شود به دلیل سنگین بودن دستگاه نمی توان آن را جابجا کرد و باید تعمیر آن در محل شما صورت بگیرد.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد است و برای راحتی و آسودگی همشهریان خدمات را در محل ارائه می دهد. این مجموعه بیشتر از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد و با همکاری با بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران و استفاده از قطعات یدکی اصلی، کیفیت خدمات خود را بالا برده تا بتواند بهترین خدمات را به همشهریان عزیز ارائه کند.

تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد

مجموعه سما سرویس بصورت 24 ساعته آمادگی دارد تا در صورت نیاز شما به خدمات تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد ، در تمام روز های هفته تعمیرکار به محل شما اعزام کند و تعمیرات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل شما صورت می گیرد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای دونار

همکاران ما در مرکز تعمیرات یخچال فریزر دونار در مشهد، روزانه تعداد زیادی تماس از همشهریان در ارتباط با مشکلاتشان دریافت می کنند. مشکلاتی که برای اکثر کاربران یخچال فریزر پیش می آید بسیار مشابه یکدیگر هستند، از این رو ما برخی از رایجترین مشکلات این دستگاه را در ادامه همراه با نحوه رفع آنها برای مطالعه شما ذکر کرده ایم.

روشن نشدن چراغ یخچال فریزر دونار

اگر با باز کردن درب یخچال لامپ آن روشن نمی شود،  احتمالا عمر لامپ تمام شده و سوخته است و با تعویض آن مشکل حل می شود.

علت دیگر آن می تواند مشکل در اتصالات مربوط به لامپ یا سوئیچ لامپ باشد که باید توسط تعمیرکار بررسی شود. می توانید در صورت تمایل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دونار در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما، شما را راهنمایی کنند.

نشت کردن آب از یخچال فریزر دونار

این مشکل از رایجترین و سرسام آورترین ایرادات یخچال فریزر است. نشت آب می تواند از محل های مختلفی رخ دهد مانند:

سینی تخلیه

لوله های انتقال آب

شیر ورودی آب

سیستم دیفراست

وجود ایراد در هرکدام از بخش های بالا می تواند دلیل نشتی آب باشد پس باید ابتدا محل دقیق نشتی را پیدا کنید و سپس آن را تعمیر کنید. اگر توانایی عیب یابی و تعمیر این مشکل را ندارید با تعمیرکار یخچال فریزر دونار در مشهد تماس بگیرید.

کار کردن مداوم و یکسره موتور یخچال فریزر دونار

بروز چنین ایرادی در یخچال فریزر می تواند باعث ایجاد سروصدای اضافی و مهم تر از آن افزایش چشمگیر مصرف برق در دستگاه شما شود و در طولانی مدت می تواند سبب از کار افتادن کمپرسور دستگاه شود. از دلایل ایجاد این مشکل می توان به تنظیمات نادرست دمای یخچال فریزر ، انباشته شدن گرد و غبار بر روی کویل (سیم پیچ) کندانسور و زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه اشاره کرد.

برای حل کردن این مشکل سعی کنید درب یخچال فریزر را کمتر باز و بسته کنید و کویل کندانسور که در زیر دستگاه قرار دارد را تمیز و گردگیری کنید. اگر مشکل حل نشد، با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دونار در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

برفک زدن محیط داخلی یخچال فریزر دونار

برفک زدن شاید رایجترین مشکل در بین انواع یخچال فریزرها است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که هوای گرم و رطوبت از بیرون وارد یخچال فریزر شود. در اکثر موارد مشکل از عدم عایق بندی صحیح در درب یخچال است و تعویض نوار دور درب یخچال فریزر مشکل را برطرف می کند.

نوار دور درب را کاملا بررسی کنید که هیچگونه خرابی نداشته باشد. سپس اگر مشکل از نوار نبود با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر دونار در مشهد تماس بگیرید.

درب یخچال فریزر دونار درست بسته نمی شود

اگر دستگاه شما با چنین مشکلی مواجه شده، اصلا این مورد را ساده در نظر نگیرید. پیش از هر چیز لولا های درب و نوار دور آن را بررسی کنید. سپس مطمئن شوید که داخل یخچال چیزی مانع بسته شدن درب آن نشود.

بعد از این کار می بایست از تراز بودن پایه های دستگاه اطمینان کامل حاصل نمایید. اگر نتوانستید مشکل را برطرف کنید؛ یخچال فریزر خود را خاموش کرده و سپس با سما سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار مجاز یخچال فریزر دونار در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

تعمیرکار یخچال فریزر دونار در مشهد

تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی است و انجام هر کار تخصصی باید توسط متخصص آن صورت بگیرد در غیر اینصورت کار با مشکل مواجه خواهد شد. با توجه به ساختار پیچیده یخچال فریزر برای افراد مبتدی و نابلد امکان آسیب زدن به دستگاه در صورت دستکاری آن بسیار بالا است.

سما سرویس با گرد هم آوردن خبره ترین تعمیرکاران و تکنیسین ها کوشیده تا خدماتی ارزشمند به مشتریان خود ارائه کند. تکنیسین های سما سرویس بیشتر از 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه دارند و با نحوه عملکرد تمام دستگاه ها آشنایی دارند و می توانند با استفاده از دانش و تجربه ای که در این سالها بدست آورده اند سخت ترین تعمیرات را به آسانی و با بالاترین کیفیت انجام دهند.

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر دونار در مشهد دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود تحویل بگیرید.

سرویسکار یخچال فریزر دونار در مشهد

سرویس یخچال فریزر دونار در مشهد از آن دسته خدماتی است که جهت افزایش عمر دستگاه، بهبود کارایی و جلوگیری از خراب شدن یخچال فریزر ارائه می شود. برای اینکه یخچال فریزر سال ها بدون اشکال کار کند و به تعمیرات اساسی نیاز پیدا نکند، باید در کنار استفاده صحیح از دستگاه آن را بصورت مرتب (حداقل سالی یکبار) سرویس کرد.

برای استفاده از خدمات سرویس یخچال فریزر دونار در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن، سرویسکار یخچال فریزر دونار در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

لازم به ذکر است که تمام خدمات سرویس، توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر دونار در مشهد در منزل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر دونار در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر دونار در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو دونار

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد

اگر تا به حال با تعمیرکاران بی تجربه و غیر حرفه ای کار کرده باشید احتمالا با مشکلاتی از قبیل اتلاف وقت، عدم رعایت نکات اصولی، درست انجام نشدن کارها، بی کیفیت بودن کار و افزایش هزینه ها مواجه شده اید. حال برای جلوگیری از اتفاق افتادن دوباره این مشکلات باید چه کرد؟

سما سرویس مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد است و بهترین تعمیرکاران را در اختیار دارد. این مجموعه در طول سال ها فعالیت خود توانسته رضایت کامل مشتریان خود را کسب کند و اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد به فعالیت خود ادامه می دهد.

سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تکنیسین ها و استفاده از قطعات اصلی ریسک مواجهه با مشکلات گفته شده را به صفر رسانده و برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان به آنها 6 ماه گارانتی کتبی ارائه می کند و در صورت دوباره دچار شدن یخچال به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه پس از تعمیر، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای یخچال را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد اینجا کلیک کنید.

من از مجموعه خوب سما سرویس تشکر می کنم به خاطر خدمات عالی که ارائه می دن واقعا سرعت عملشون تو فرستادن تعمیرکار و تعمیر دستگاه عالیه قیمتشون هم واقعا مناسب بود.
زهرا امیری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر دونار
من از سماسرویس واقعا ممنونم چون با اینکه خدمات شون واقعا باکیفیته قیمت مناسبی هم برای خدمات تعیین می کنن. من هم به کسایی که این متنو میخونن و هم به همه آشناهام پیشنهاد میدم که با خیال راحت کار تعمیر لوازمشون رو به سماسرویس بسپرن.
عاطفه بزرگی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر دونار
سلام

خداقوت به کل مجموعه سماسرویس بخاطر اینکه واقعا زحمت میکشن. تاحالا هیچ مجموعه ای رو ندیدم که مث سماسرویس کار کنن و پشتیبانی فوق العاده مث سماسرویس داشته باشن. توی مشهد سماسرویس بینظیره

کاظم اللهیاری
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر دونار

خدمات پس از فروش یخچال فریزر دونار در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای دونار خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر دونار در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر دونار در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر دونار در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر دونار در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر دونار در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر دونار در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر دونار
  • سرویس یخچال فریزر دونار در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی دونار در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای دونار

شرکت دونار خزر در سال 1375 شروع به فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی نمود . محصولات این شرکت ایرانی علاوه بر کسب نشان استاندارد ملی توانسته است گواهی نامه مربوطه مورد تایید مراجع و سازمان های کنترل کیفیت بین المللی را نیز اخذ نماید. مزیت تولیدات این شرکت نسبت به تولیدات مشابه داخلی و خارجی، کیفیت بالای محصولات این شرکت است.

مجموعه سما سرویس ، در طی 15 سال گذشته ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر دونار در مشهد بوده و تا کنون توانسته رضایت تعداد زیادی از کاربران یخچال فریزر های دونار را در سرتاسر شهر مشهد جلب کند.

کلام پایانی

زمانی که یخچال فریزر دونار شما دچار مشکل می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند، بهترین کار این است که با یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد تماس بگیرید و از دستکاری کردن آن پرهیز کنید تا موجب شدیدتر شدن خرابی ها نشوید. شما می توانید به سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد اعتماد کنید و با خیال راحت تعمیرات را به ما بسپارید.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار یخچال فریزر دونار در مشهد شما می توانید از طریق وب سایت سما سرویس اقدام نمایید. علاوه بر این برای رفاه حال شما عزیزان امکان ثبت درخواست بصورت تلفنی و از طریق پیام رسان واتساپ نیز فراهم شده است و شما می توانید در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای سرویس یا تعمیر یخچال فریزر دونار در مشهد ثبت نمایید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟