مرکز تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو مرسی

تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد

یخچال فریزر عضو جدا نشدنی و مهمی در آشپزخانه است. روزانه تکنولوژی های استفاده شده در یخچال فریزرها پیشرفت می کنند و یخچال فریزرهای با کیفیت تری به بازار می آیند، با این حال همچنان امکان خراب شدن یخچال فریزر وجود دارد.

تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد

شرکت سما سرویس بیشتر از یک دهه سابقه خدمت رسانی در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد را دارد و به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد نیز فعالیت می کند.

این مجوعه توانسته تکنیسین ها و تعمیرکاران زبده و باتجربه را گرد هم بیاورد و با ارائه خدمات با کیفیت و سریع، موجب کسب رضایت مشتریان خود شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای مرسی

در ادامه تعدادی از اشکالات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم:

داغ شدن موتور یخچال فریزر مرسی

داغ شدن موتور یخچال فریزر یک امر طبیعی است، اما زمانی که موتور بیش از حد داغ شود نشان می دهد مشکلی وجود دارد و باید سریع برای تعمیر آن اقدام کرد، در غیر این صورت می تواند مشکل ساز باشد.

داغ کردن موتور معمولا به خاطر فشاری است که روی موتور وارد می شود. دلیل به وجود آمدن این اشکال می تواند زیاد باز و بسته کردن درب یخچال، اتومات نکردن موتور یخچال یا مشکل در خود موتور باشد.

برای حل این اشکال بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مرسی در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و درخواست راهنمایی کنید.

کارنکردن یخساز در یخچال فریزر مرسی

کار نکردن یخساز یکی از مشکلات رایج در یخچال فریزرهای مرسی است. دلیل اینکه یخساز کار نمی کند می تواند مسدود بودن لوله تامین آب، خراب بودن شیر ورود آب یا گرفتی در فیلتر آب باشد.

در صورت برخود با این مشکل اگر قادر به رفع آن نبودید، بهتر است با سرویسکار یخچال فریزر مرسی در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن لامپ داخل یخچال فریزر مرسی

اگر با باز کردن درب یخچال لامپ آن روشن نمی شود، ممکن است عمر چراغ یخچال تمام شده باشد و سوخته باشد که با تعویض آن مشکل حل می شود.

دلیل دیگر آن می تواند مشکل در اتصالات مربوط به لامپ یا سوئیچ لامپ باشد که باید توسط تعمیرکار بررسی شود. می توانید در صورت تمایل با مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر مرسی در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

وجود آب در کف فریزر یخچال فریزر مرسی

وجود آب در کف فریزر می تواند به دلیل آب شدن یخ های مکعبی، ریختن مایعات از محتویات داخل فریزر و یا نشتی آب از یخساز باشد.

برای برطرف کردن این مشکل موارد گفته شده را بررسی کنید و در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر مرسی در مشهد تماس بگیرید.

ریزش و نشت آب از یخچال فریزر مرسی

اگر متوجه نشتی آب از یخچال فریزر شده اید، با پیدا کردن محل نشت آب می توانید مشکل را حل کنید. برخی از محل هایی که ممکن است منشا نشتی باشند را در ادامه ذکر کرده ایم:

  • لوله های تامین آب یخساز یا آب سردکن
  • شیر برقی آب ورودی
  • انسداد لوله تخلیه
  • شکستگی سینی تخلیه

در صورتی که نتوانستید مشکل را پیدا و رفع کنید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مرسی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر مرسی در مشهد

احتمالا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که کاری را به تعمیرکار بسپارید و با بد قولی تعمیرکار در ارتباط با زمان یا هزینه مواجه شوید. زمانی که کاری به تعمیرکار سپرده می شود، او وظیفه دارد تا در زمان توافق شده، تعمیر را انجام دهد.

تکنیسین های شرکت سما سرویس، افرادی حرفه ای و با تجربه هستند و تعداد تعمیرات موفق زیادی در کارنامه خود دارند. شرکت سما سرویس با برگزاری کارگاه های آموزشی برای تکنیسین های خود همواره برای بالا بردن سطح مهارت ها و اطلاعات آن ها می کوشد.

در صورت نیاز داشتن به تعمیرکار یخچال فریزر مرسی در مشهد، با یک تماس در کوتاه ترین زمان تعمیرکار سما سرویس در محل شما جهت خدمت رسانی حاضر خواهد شد.

سرویسکار یخچال فریزر مرسی در مشهد

شرکت سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر مرسی در مشهد، سعی دارد تا شما را در افزایش عملکرد و عمر دستگاهتان یاری کند.

در کنار نگهداری و استفاده درست از یخچال فریزر خود با سرویس کردن دوره ای آن، می توانید درصد چشمگیری از احتمال خرابی دستگاه را کاهش دهید و بازده آن را تا حد خوبی بهبود ببخشید.

در صورت ثبت درخواست سرویس یخچال فریزر مرسی در مشهد، تیم ما سرویسکار مجاز یخچال فریزر مرسی در مشهد را به محل شما اعزام می کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر مرسی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر مرسی شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر مرسی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مرسی

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد، هدف خود را بر روی آسودگی و رضایت مشتریان قرار داده و در همین راستا، همواره سعی می کند خدمات خود را با بالاترین کیفیت و سرعت به همشهریان خود ارائه کند.

این مجموعه برای اثبات حسن نیت خود و اطمینان خاطر بیشتر شما عزیزان، برای خدمات تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد، گارانتی 6 ماهه ارائه می دهد.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس به این صورت است که اگر پس از تعمیر یخچال فریزرشما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه به همان مشکل دچار شد، این شرکت یخچال فریزر شما را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام خداقوت
از همینجا به هرکسی که این متنو رو میخونه میگم که سماسرویس بهترین گزینه شماست. شک نکنید و همین الآن اگر نیاز به تعمیرکار دارید با سماسرویس تماس بگیرید. توی مشهد بهترین هستن
ابولفضل جالوسی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر مرسی
ازتون ممنونم. واقعا به بهترین شکل ممکن خدمات میدین. همه چیزتون عالیه. تعمیرکار ماهر دارید، سرعت کارتون واقعا عالیه ، همیشه پاسخگویید و از همه مهمتر اینکه توی قیمت گذاری هاتون هم واقعا منصفانه کار میکنید.

دمتون گرم

سید اسماعیل خلیلی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر مرسی
سماسرویس بدون شک بهترین شرکت خدماتی که تاحالا دیدم هست. همین که یک وب سایت خوب و حرفه ای دارید و توی گوگل هم در دسترس هستید نشون میده که چقدر توی کارتون جدی و حرفه ای هستید. خدمات تون هم که حرف نداره. موفق باشید.
آمنه همدل
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر مرسی

خدمات پس از فروش یخچال فریزر مرسی در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای مرسی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر مرسی در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر مرسی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر مرسی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر مرسی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر مرسی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر مرسی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر مرسی
  • سرویس یخچال فریزر مرسی در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی مرسی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای مرسی

شرکت مرسی یک شرکت ایتالیایی تولید لوازم خانگی است. این شرکت در سال 1978 از یک کارگاه کوچک شروع کرد و رفته رفته توسعه پیدا کرد و در حال حاضر یکی از شرکت های مشهور در حوزه خود است.

یخچال فریزر های این برند به دلیل کیفیت بالا در ساخت و ارزش خرید بالا، توجه خریداران را به سمت خود جلب کرده است.

شرکت سما سرویس جهت ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر مرسی در مشهد، به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کلام پایانی

با رعایت اصول استفاده صحیح و نگهداری از یخچال فریزر، در کنار سرویس کردن دوره ای آن شما می توانید تا سال ها از یخچال فریزر خود بهترین بهره را ببرید و نیاز به تعمیرات پیدا نکنید.

همچنین در صورت به وجود آمدن ایراد در یخچال فریزر خود، در صورت نداشتن مهارت لازم هرگز اقدام به تعمیر یا دستکاری آن نکنید و با یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر مرسی در مشهد تماس بگیرید.

شما عزیزان می توانید در کمتر از یک دقیقه به صورت تلفنی یا آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت کنید. سما سرویس در 24 ساعت و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیزدر سرتاسر شهر مشهد است.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟