مرکز تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد- ارائه گارانتی 6 ماهه
لوگو امرسان

تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد

یخچال فریزر مهمترین وسیله ی آشپزخانه است. اگر به تازگی متوجه ایراد در عملکرد یخچال فریزر خود شده اید یا به مشکلاتی از قبیل روشن نشدن یخچال فریزر برخورده اید، می توانید با مرکز تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

شرکت سما سرویس یک شرکت خدماتی است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. سما سرویس در طول 15 سال سابقه خود توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود را کسب کند و این باعث افتخار این مجموعه است.

تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد

مجموعه سما سرویس با به کارگیری تکنیسین های ماهر و با تجربه و استفاده از قطعات یدکی اصلی، تلاش کرده تا کیفیت خدمات خود را افزایش دهد و خدماتی ارزشمند به مشتری ارائه کند و برای اثبات حسن نیت خود، گارانتی 6 ماهه برای خدمات تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد ارائه می کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای امرسان

همکاران ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد، همواره به تماس های همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان پاسخ می دهند. بیشتر افراد مشکلات مشابهی با یخچال فریزر خود دارند که در ادامه برخی از مشکلات رایج را همراه با شیوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

سر و صدای بیش از حد در یخچال فریزر امرسان

یخچال فریزر در حال کار صدای کمی دارد و این حالت عادی است. اما گاهی اوقات ممکن است متوجه صدای بیش از حد و لرزش در دستگاه شوید که بسیار آزار دهنده باشد.

سر و صدای زیاد یخچال فریزر معمولا به دلیل قرارگیری نادرست و تراز نبودن دستگاه ایجاد می شود و باید با جابجایی دستگاه و تراز کردن یخچال فریزر، این مشکل را حل کنید.

گاهی ممکن است دلیل این ایراد، اشکال در پره فن، خرابی موتور فن و خرابی کمپرسور باشد. در این صورت باید با تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن فن کندانسور یخچال فریزر امرسان

فن کندانسور در کنار موتور یخچال قرار دارد و خرابی آن موجب داغ شدن کنار درب یخچال و ایجاد صدای غیر طبیعی در پشت دستگاه می شود. اگر فن کندانسور کار نکند می تواند موجب خراب شدن کمپرسور یخچال فریزر شود. برای رفع این مشکل می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در مشهد کنید.

نشت آب از یخچال فریزر امرسان

نشتی آب از یخچال فریزر یکی از رایجترین مشکلات است. این مشکل آزار دهنده ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، علت ایجاد این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • نشتی در شیر آب ورودی
  • انسداد لوله تخلیه
  • شکستگی سینی تخلیه آب
  • ایراد در لوله های انتقال آب

برای رفع این مشکل، دستگاه باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر امرسان در مشهد بررسی و رفع عیب شود.

جمع شدن برفک روی بسته بندی مواد غذایی

اگر روی بسته بندی مواد غذایی برفک مشاهده کنید، ممکن است به دلیل ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن روی مواد غذایی این مشکل پیش بیاید. برای رفع این مشکل باید از سالم بودن لاستیک دور درب ها و وارد نشدن هوای مرطوب به داخل محفظه یخچال اطمینان حاصل کنید.

دلیل دیگر ایجاد برفک روی مواد غذایی می تواند تنظیم نبودن دما یا خراب بودن ترموستات باشد و باید توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر امرسان در مشهد بررسی شود.

مشکل روشن نشدن یخچال فریزر امرسان

شاید با روشن نشدن یخچال فریزر خود بسیار نگران شوید اما این مشکل بعضی اوقات می تواند به آسانی حل شود. برای رفع این مشکل ابتدا باید کابل برق یخچال فریزر را بررسی کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید، همچنین اطمینان حاصل کنید که کابل به پریز متصل است و برق به دستگاه می رسد.

در صورت حل نشدن مشکل باید رله استارت، اورلود و خازن بررسی شوند و در صورت نیاز تعویض شوند. در صورتی که قادر به انجام این کار نیستید، بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر امرسان در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در مشهد

شاید تا بحال با تعمیرکاران نابلد و غیر حرفه ای برخورد کرده باشید. سپردن کار به افراد غیر متخصص ریسک بالایی به همراه دارد و ممکن است موجب اتلاف وقت، شدیدتر شدن خرابی دستگاه و افزایش هزینه ها شود. سما سرویس برای جلوگیری از اتفاق افتادن این گونه مشکلات برای مشتریان، مهارت تکنیسین های خود را در همان ابتدا مورد ارزیابی قرار می دهد و فقط با تکنیسین های حرفه ای و کاربلد همکاری می کند.

در صورتی که نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در مشهد دارید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنیسین ما در محل شما جهت ارائه خدمات حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر امرسان در مشهد

سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر جزو اقدامات اصلی در مراقبت و نگهداری از یخچال فریزر است. سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر، باعث می شود سال های زیادی از یخچال فریزر خود بدون مشکل استفاده کنید و همچنین از مشکلات سر سام آور که موجب اتلاف وقت می شوند مانند نشت آب از یخچال در امان خواهید بود.

شرکت سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر امرسان در مشهد نیز ارائه می دهد. اگر تصمیم دارید یخچال فریزر خود را سرویس کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید، تا کارشناسان ما به سرعت سرویسکار یخچال فریزر امرسان در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر امرسان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر امرسان شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو امرسان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد

مجموعه سما سرویس در 15 سال فعالیت و ارائه خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد، توانسته رضایت مشتریان خود را از کیفیت خدمات ارائه شده به دست بیاورد و اکنون به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر امرسان در مشهد به فعالیت خود ادامه می دهد.

خدمات تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد شامل 6 ماه گارانتی است، یعنی اگر تا 6 ماه بعد از تعمیر یخچال فریزر توسط سما سرویس دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت بدون دریافت هزینه اضافی دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام و خسته نباشید!

من میخوام از شما و تعمیرکار درجه یکتون تشکر کنم چون همه میگفتن باید کمپرسور یخچال تعویض بشه اما شما تعمیرش کردید و هزینش خیلی واسمون به صرفه شد. خدا خیرتون بده

راضیه پورعلی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر امرسان
سلام

ممنونم از مجموعه سماسرویس بابت خدمات بی نظیرشون که واقعا به همون خوبی هست که میگن. الان دیگه اگه وسیله ای توی خونه خراب بشه میدونم که باید با کی تماس بگیرم.

ان شاالله همیشه موفق باشید.

حمید زارع
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر امرسان
میخوام تشکر کنم از کل مجموعه سما سرویس که کمک کردن از شر سر و صدای اعصاب خوردکن یخچال خلاص بشیم و خیلی سریع تعمیرات رو انجام دادن. خدا قوت
کمال مصطفی زاده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر امرسان

خدمات پس از فروش یخچال فریزر امرسان در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای امرسان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر امرسان در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر امرسان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر امرسان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر امرسان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر امرسان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر امرسان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر امرسان
  • سرویس یخچال فریزر امرسان در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی امرسان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای امرسان

شرکت امرسان در سال 1360 تأسیس شده. برند امرسان یک برند شناخته شده و محبوب در ایران است. این شرکت یخچال فریزر هایی با کیفیت مطلوب و طراحی مدرن تولید می کند. استفاده از تکنولوژی های جدید در این دستگاه ها باعث شده تا از مصرف انرژی بسیار کمی برخوردار باشند که یکی از مزیت های این دستگاه ها محسوب می شود.

شرکت سما سرویس، ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر امرسان در مشهد نیز هست و آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

ممکن است ساختار یخچال فریزر برای افراد غیر متخصص پیچیده به نظر برسد چون اطلاعاتی در مورد چگونگی کارکرد آن ندارند، به همین دلیل توصیه می شود در صورت مشکل پیدا کردن یخچال فریزرتان تعمیر آن را به تعمیرکار ماهر و متخصص بسپارید و به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر آن نکنید.

آسیبی که از دستکاری کردن یخچال توسط افراد نابلد به یخچال فریزر می رسد ممکن است بسیار سنگین باشد تا حدی که شاید مجبور شوید یخچال فریزر را تعویض کنید.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان در مشهد، به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده است تا به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟