مرکز تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو بکو

تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد

یخچال فریزر از وسایل ضروری در آشپزخانه است. همه ما مواد غذایی مورد نیاز خود را برای روزها و یا حتی هفته ها، در یخچال فریزر نگهداری می کنیم تا از فاسد شدن آنها جلوگیری کنیم.

سما سرویس یک شرکت خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد است و بیشتر از یک دهه است که در این حوزه، خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد را ارائه می کند و توانسته با همکاری با تکنیسین های متبهر و استفاده از قطعات اصلی، کیفیت خدمات خود را بالا ببرد و رضایت حداکثری مشتریان خود را کسب کند.

تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد

شما عزیزان در صورت نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر بکو در مشهد، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنیسین ما در محل شما حاضر شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای بکو

مرکز تعمیرات یخچال فریزر بکو در مشهد، روزانه تماس های زیادی از همشهریان در ارتباط با مشکل یخچال فریزرشان دریافت می کند که اکثر آنها مشکلات یکسانی دارند. از این رو، ما رایج ترین اشکالات یخچال فریزر های بکو را همراه با نحوه رفع آن در ادامه برایتان ذکر کرده ایم.

گرم بودن و خنک نکردن یخچال فریزر بکو

اگر محفظه یخچال به میزان مناسب سرد نیست و سرمای کافی ندارد، نخست درجه تنظیم شده دمای یخچال را بررسی کنید و در صورت عدم تنظیم دمای صحیح آن را تنظیم کنید.

گاهی اوقات این مشکل به دلیل کمبود گاز مبرد، خرابی ترمیستور و یا خرابی فن ها به وجود می آید. در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر بکو روشن نمی شود

این مشکل یکی از رایج ترین اشکالات در یخچال فریزرها است. بهتر است قبل از انجام هر اقدامی از سالم بودن و متصل بودن کابل برق دستگاه به پریز اطمینان حاصل کنید.

دلیل روشن نشدن یخچال فریزر می تواند نرسیدن برق به مدار آن، خرابی برد یا معیوب شدن اتصالات داخل دستگاه باشد که در این صورت باید با تعمیرکار یخچال فریزر بکو در مشهد تماس بگیرید.

برفک زدن یخچال فریزر بکو

برفک زدن یخچال یک اتفاق عادی است اما زمانی که یخچال فریزر از نوع نوفراست (بدون برفک) باشد نشان دهنده اشکال در دستگاه است.

برفک زدن یخچال معمولا به علت ورود رطوبت به داخل یخچال است. با زیاد باز و بسته کردن درب یخچال یا خراب بودن لاستیک دور درب ها، هوای مرطوب به داخل یخچال وارد می شود و تبدیل به برفک می شود.

همچنین ممکن است اشکالاتی در قطعات دستگاه وجود داشته باشد. شما می توانید برای دریافت راهنمایی در ارتباط با مشکل دستگاه خود با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو در مشهد تماس بگیرید.

صدای غیر عادی از یخچال فریزر بکو

شنیده شدن صدای غیر عادی از یخچال فریزر نیز یکی دیگر از رایج ترین ایرادات در بین کاربران است.

معمولا این اشکال در صورت جای گیری نادرست و تراز نبودن دستگاه ایجاد می شود و با جابجایی و تراز کردن دستگاه مشکل برطرف می شود.

دلیل دیگر این اشکال می تواند خرابی پره های فن، خرابی موتور فن و خرابی کمپرسور باشد. در این صورت باید با سرویسکار مجاز یخچال فریزر بکو در مشهد تماس بگیرید.

یکسره کار کردن موتور یخچال فریزر بکو

اگر موتور یخچال فریزر یکسره کار می کند و اتومات نمی کند، احتمال دارد که درب یخچال خوب بسته نمی شود و لاستیک دور درب خراب است و یا درب یخچال زیاد باز و بسته می شود.

دلیل دیگر یکسره کار کردن موتور می تواند خرابی ترموستات، کم بودن گاز خنک کننده و یا خرابی فن یخچال باشد.

برای رفع این مشکل از درست بسته شدن درب یخچال و سلامت لاستیک دور درب ها اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل حل نشد با مرکز تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر بکو در مشهد

شرکت سما سرویس با گرد هم آوردن تعمیرکاران زبده و با تجربه، تلاش کرده تا خدمات با کیفیتی ارائه کند که برای مشتری سودمند باشد و موجب نا رضایتی مشتری نشود.

سپردن کار به تعمیرکاران نابلد و غیر حرفه ای، موجب هدر رفتن زمان و اعمال هزینه های اضافی و در کل نگرانی مدام مشتری از کیفیت خدمات می شود و این کاملا بر خلاف اهداف مجموعه سما سرویس است.

تکنیسین های سما سرویس قادر هستند تا به راحتی انواع مدل های یخچال فریزر بکو را تعمیر کنند. با ثبت درخواست به صورت تلفنی یا آنلاین، تعمیرکار یخچال فریزر بکو در مشهد به سرعت به محل شما اعزام می شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمات را در منزل شما ارائه می دهد.

سرویسکار یخچال فریزر بکو در مشهد

با سرویس کردن دوره ای یخچال فریزرتان، به دستگاهتان کمک می کنید که سال های بسیاری بدون مشکل کار کند.

سرویس یخچال فریزر بکو در مشهد، از خدماتی است که سما سرویس جهت افزایش عمر دستگاه ها و بهبود عملکرد آن ها ارائه می دهد.

در صورتی که تصمیم گرفته اید یخچال فریزر خود را سرویس کنید، سما سرویس به صورت 24 ساعته در خدمت شماست. شما می توانید در کمتر از یک دقیقه درخواست خود را ثبت کنید تا سرویسکار یخچال فریزر بکو در مشهد در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر بکو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر بکو شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر بکو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بکو

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد

سما سرویس با داشتن 15 سال سابقه اکنون مفتخر است که با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد به فعالیت خود ادامه دهد.

مجموعه سما سرویس با هدف سودمندی خدمات برای مشتریان و رضایت آنها، به فعالیت می پردازد و در همین راستا با تکنیسین های ماهر همکاری و از قطعات یدکی اصلی استفاده می کند.

همچنین شرکت سما سرویس برای تمام خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد، گارانتی 6 ماهه ارائه می دهد و این گارانتی به این صورت است که تا 6 ماه بعد از تعمیر، در صورت دچار شدن دستگاه به همان ایراد تعمیر شده، شرکت بدون دریافت هزینه یخچال را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

ممنون از شما بخاطر خدمت رسانی خیلی خوب و صادقانه تون. واقعا پولی که میگیرید رو حلال می کنید. خدا خیرتون بده و ان شاالله همیشه موفق باشید.

محمدتقی شکوری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو
دستتون درد نکنه که دقیقا همون خدماتی که تبلیغ می کنید رو ارائه میدید. با اینکه بعد از تعمیر یه ایراد جزئی واسه یخچالم پیش اومد اما وقتی با شما تماس گرفتم خیلی سریع و بدون بهانه تعمیرکار رو دوباره فرستادید و مشکل رو برطرف کردن. ممنون واقعا!
سارا فیضی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر بکو
تمام خدمات و سرویس هایی که ارائه میدید عالیه. من چند ساله که مشتری شما هستم و همیشه شمارو به دوستام پیشنهاد میدم. به نظرم توی مشهد شرکتی با اعتبار و کیفیت شما وجود نداره و اینکه خدمات رو بصورت واقعی گارانتی می کنید هم واقعا خیال آدمو راحت می کنه.
همایون شمس اللهی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو

خدمات پس از فروش یخچال فریزر بکو در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای بکو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر بکو در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر بکو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر بکو در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر بکو در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر بکو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر بکو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر بکو
  • سرویس یخچال فریزر بکو در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی بکو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای بکو

شرکت بکو یکی از برندهای شناخته شده جهانی در عرصه تولید لوازم خانگی با کیفیت است که در ترکیه تأسیس شده. یخچال‌ فریزرهای بکو، هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت و کارایی بسیار مطلوب و به صرفه هستند و از فناوری های بروز دنیا بهره می برند و مصرف انرژی پایین این یخچال فریزرها یک امتیاز مثبت دیگر به شمار می رود.

شرکت سما سرویس، به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال فریزر بکو در مشهد، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در تمام روزهای هفته می باشد.

کلام پایانی

تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی و نیازمند تجربه است. اگر یخچال فریزرتان دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر دارد خودتان اقدام به تعمیر و دستکاری در دستگاه نکنید و با یک تعمیرکار مجاز یخچال فریزر بکو در مشهد تماس بگیرید تا از شدید تر شدن آسیب ها جلوگیری کنید.

تیم پاسخگویی سما سرویس به صورت 24 ساعته آماده است که تماس های شما عزیزان را پیگیری کند. در صورت نیاز به تعمیرکار تکنیسین های ما در تمام طول هفته در خدمت شما هستند و برای رفاه بیشتر شما، خدمات را در محل شما انجام می دهند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟