تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو اسنوا

تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد

نقش یخچال فریزر در خانه بسیار مهم است، به عبارتی یخچال فریزر قلب خانه است. اگر یخچال فریزرتان خراب شود چه می کنید؟

زمانی که یخچال فریزر شما خراب می شود می توانید با مرکز تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما در ارتباط با دستگاهتان شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز برای رفع مشکل تعمیرکار یخچال فریزر اسنوا در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد

شرکت سما سرویس با بیشتر از یک دهه سابقه خدمت رسانی در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد، توانسته مجموعه ای را راه اندازی کند که تعداد زیادی تعمیرکار ماهر و با تجربه زیر نظر این شرکت مشغول به کار شوند. همچنین با ارائه خدمات، بدون اتلاف وقت و با کیفیت بالا توانسته تمامی مشتری های خود را راضی نگه دارد.

اگر نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر اسنوا در مشهد دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای اسنوا

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در مشهد بیشتر مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش برطرف کردن آن بصورت اصولی نیز بیان شده است.

یخچال فریزر اسنوا یکسره کار می کند

برای رفع این مشکل باید در ابتدا لاستیک دور درب های یخچال فریزر را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید مشکلی ندارند، همچنین دستگاه باید جایی دور از حرارت قرار گرفته باشد زیرا ورود حرارت به داخل یخچال می تواند عامل این مشکل باشد.

زیاد باز و بسته کردن درب ، کم شدن گاز خنک کننده و اختلال در ترموستات یخچال فریزر اسنوا نیز می تواند موجب به وجود آمدن این مشکل شود.

اگر با چک کردن و رعایت موارد بالا مشکل حل نشد، سریعا با سرویسکار مجاز یخچال فریزر اسنوا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید زیرا کارکردن یخچال فریزر در این حالت می تواند موجب خراب شدن موتور دستگاه شود.

یخچال فریزر اسنوا بیش از حد سر و صدا می کند

موارد زیر میتوانند عامل سر و صدای بیش از حد یخچال باشند:

  • خرابی پره فن ها
  • خرابی فن اپراتور
  • شل شدن کویل کندانسور (در این صورت خودتان می توانید پیچ آنرا سفت کنید)

بیشتر مواقع تراز نبودن یخچال فریزر موجب ایجاد صدای غیر عادی در دستگاه می شود. سعی کنید با جابجا کردن یا تراز کردن پایه های دستگاه صدا را برطرف کنید. در غیر این صورت با مرکز تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

لامپ یخچال فریزر اسنوا روشن نمی شود

روشن نشدن چراغ داخل یخچال فریزر از ایرادات رایج در این دستگاه ها است، دلیل روشن نشدن چراغ یخچال می تواند موارد زیر باشد:

  • خراب شدن و سوختن لامپ دستگاه
  • مشکل دراتصالات لامپ
  • خراب شدن سوئیچ اتومات لامپ

اگر لامپ سوخته باشد می توانید خودتان با تعویض کردن آن مشکل را حل کنید (توجه داشته باشید که قبل از این کار یخچال فریزر خود را از جریان برق جدا کنید تا موجب برق گرفتگی نشود)

در صورت رفع نشدن ایراد با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر اسنوا برفک می زند

برفک زدن یخچال فریزر نیز یک مشکل رایج است، اما زمانی که از یخچال فریزر های نوفراست (بدون برفک) استفاده می کنید شاید تعجب برانگیز باشد. دلیل آن می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خراب شدن لاستیک دور درب ها
  • خرابی ترموستات
  • باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال
  • قرار گرفتن یخچال در مجاورت حرارت

در صورت بروز این مشکل با مرکز تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

لامپ یخچال فریزر اسنوا بصورت مدوام روشن می ماند

روشن ماندن مداوم لامپ یخچال می تواند به دلیل خرابی سوئیچ اتومات لامپ یا اتصالی در سیم های متصل به لامپ باشد.

روشن ماندن دائم لامپ یخچال مشکلی ساده به نظر می رسد اما باید توجه داشته باشید که می تواند موجب گرم شدن محیط داخلی یخچال و یکسره کار کردن موتور و در صورت ادامه پیدا کردن این روند، موجب سوختن موتور یخچال فریزر شود.

پس این ایراد را جدی بگیرید و سریعا در جهت رفع آن اقدام نمایید. مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر اسنوا در مشهد ، آمادگی دارد تا در هر زمان و در هر نقطه از شهر مشهد به شما عزیزان خدماتی از این دست را ارائه کند.

گرم شدن دمای داخل یخچال فریزر اسنوا

بالا رفتن دمای یخچال فریزر می تواند پیامد موارد زیر باشد:

  • قرار گرفتن یخچال در معرض نور خورشید یا حرارت (یخچال را جابجا کنید)
  • تنظیم نبودن دمای یخچال (یخچال را بر روی دما مناسب تنظیم کنید)
  • کمبود گاز خنک کننده یخچال فریزر
  • ایراد در کمپرسور

در صورت رعایت کردن مورد اول و دوم و ادامه داشتن مشکل، با مرکز تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر اسنوا در مشهد

تعمیرکاران سما سرویس، همگی افراد با تجربه و حرفه ای هستند و بالای ده سال سابقه کار در این زمینه دارند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیچیده شدن ساختار وسایل، سما سرویس تاکید بسیاری بر ارتقاء سطح دانش تعمیرکاران خود در این زمینه دارد؛ در همین راستا با برگزار کردن کارگاه های آموزشی سعی در بالا بردن اطلاعات تکنیسین های خود در شناخت جدید ترین متدهای تعمیر یخچال فریزر دارد.

در صورت تماس با سما سرویس و ثبت درخواست تعمیر، تعمیرکار یخچال فریزر اسنوا در مشهد به سرعت در محل شما حاضر خواهد شد.

سرویسکار یخچال فریزر اسنوا در مشهد

سرویس دوره ای یخچال فریزر بسیار مهم است ولی متاسفانه خیلی ها از انجام آن خودداری می کنند و کار به جایی کشیده می شود که یخچال فریزر نیاز به تعمیر اساسی پیدا می کند. با سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر، از احتمال خرابی های پرهزینه در آینده کاسته می شود و موجب افزایش عمر دستگاه می شود.

سما سرویس با در اختیار داشتن تعداد زیادی سرویسکار یخچال فریزر اسنوا در مشهد، آماده ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر اسنوا در سرتاسر شهر مشهد و در تمام طول شبانه روز می باشد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر اسنوا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر اسنوا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو اسنوا

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد

شرکت سما سرویس با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد نیز فعالیت می کند. این مجموعه توانسته با ارائه بهترین و باکیفت ترین خدمات پس از فروش یخچال فریزر اسنوا در مشهد و با ارائه گارانتی 6 ماهه مشتریان خود را راضی نگه دارد.

گارانتی 6 ماهه ارائه شده توسط سما سرویس، به مشتریان این امکان را می دهد که تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر اسنوا در مشهد در صورت بروز مجدد مشکل قبل ، درخواست تعمیر دوباره دستگاه را بدهند و شرکت در قبال آن هیچ مبلغی دریافت نخواهد کرد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد اینجا کلیک کنید.

شرکت سما سرویس در تعمیر یخچال اسنوا واقعا بینظیر و فوق العاده عمل میکنن. من میخواستم از تعمیرکار سماسرویس و شرکت سماسرویس تشکر کنم که اینجوری صادقانه و منصفانه کار میکنن و مثل اکثر افراد سودجو و حقه باز نیستن. ممنون!
مریم جلائیان
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا
این روزا که همه چیز اینترنتی شده و همه توی اینترنت دنبال رفع مشکلاتشون اند. وجود سایتی مثل سایت سماسرویس واقعا خوبه. خیلی سریع و مستقیم راه حل ایراد دستگاه تون رو بهتون میگن و اگر بخواید تعمیرکار اون رو هم براتون میفرستن. کیفیت کارشونم که حرف نداره.
رضا لایقی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر اسنوا
واقعا من شگفت زده شدم از این همه فهم و مشتری مداری سماسرویس. واقعا بی نظیرید. فرم درخواست رو پر کردم ، خودشون با من تماس گرفتن و منو برای حل مشکل یخچالمون راهنمایی کردن. منم کارایی که گفتن رو انجام دادم و یخچالم ایرادش برطرف شد. واقعا مرسی!
سید علیرضا عابدی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا

خدمات پس از فروش یخچال فریزر اسنوا در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای اسنوا خدمات و سرویس های مختلفی را در شهر مشهد ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر اسنوا در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر اسنوا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر اسنوا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر اسنوا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر اسنوا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر اسنوا
  • سرویس یخچال فریزر اسنوا در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی اسنوا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای اسنوا

(ارکان ساختار نوین ایرانیان) یا به اختصار اسنوا، از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده و گروهی از بهترین تولیدکنندگان، مهندسین و کارشناسان ایرانی را گرد هم آورده تا با تولید محصولات با کیفیت، تولید ملی را رونق دهد.

این مجموعه توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه سهم خوبی از بازار لوازم منزل را از آن خود کند. یخچال فریزرهای اسنوا یکی از تولیدات پرطرفدار این شرکت است که امروزه در تعداد زیادی از منازل مردم ایران یافت می شوند.

کلام پایانی

سما سرویس تمام تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات با کیفیت و با سرعت بالا و همچنین ارتقاء دانش تعمیرکاران خود گذاشته تا بتواند به بهترین شکل به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

ما در سما سرویس ، بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ، آماده خدمات رسانی در سرتاسر شهر مشهد هستیم. به همین دلیل اقدام به راه اندازی وب سایت کردیم تا حتی بیشتر از قبل در دسترس شما عزیزان باشیم.

خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا سما سرویس، تماما توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر اسنوا در مشهد انجام می شود و به شما ضمانت 6 ماهه ارائه می شود تا با آسودگی خاطر تعمیر دستگاهتان را به ما بسپارید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟