تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد- با گارانتی 6 ماهه
لوگو الکترو لوکس

تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد

امروزه در هر خانه ای یخچال فریزر پیدا می شود چراکه وجود یخچال فریزر در خانه یکی از اساسی ترین نیاز های خانه است. اگر به تازگی متوجه شده اید که مواد غذایی در یخچال شما بیش از حد سرد شده اند و یا یخ مواد داخل فریزر باز شده است و یا صداهای غیر معمولی از یخچال فریزر خود می شنوید، به این معناست که دستگاه شما به خوبی کار نمی کند و نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد است و بیشتر از 10 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت میکند. این شرکت با بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها همکاری می کند و از قطعات یدکی با کیفیت و اصلی استفاده میکند.

.

تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد

سما سرویس برای اثبات حسن نیت خود، گارانتی 6 ماهه رسمی ارائه می کند. در صورتی که نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد دارید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان تکنیسین را به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای الکترو لوکس

برخی از مشکلات در مدل های مختلف یخچال فریزر الکترو لوکس یکسان هستند و در تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد بسیار مطرح شده اند. ما این مشکلات را همراه با راه حل آنها در ادامه ذکر کرده ایم تا بتوانید مطالعه کنید و در صورت امکان خودتان مشکل را برطرف کنید.

برفک زدن یخچال فریزر الکترو لوکس

این مشکل در مدل های قدیمی یخچال فریزر ها یک اتفاق عادی بود، اما از زمانی که مدل های جدیدتر یخچال فریزر ها با عنوان یخچال فریزر های نوفراست (بدون برفک) روانه بازار شدند این مشکل یک ایراد اساسی در دستگاه تلقی می شود.

این مشکل می تواند به دلیل ورود هوای مرطوب به داخل یخچال فریزر باشد و باید یخچال را در جایی دور از رطوبت قرار دهید.

دلایل دیگر به وجود آمدن این مشکل می توانند خرابی فن، خرابی سنسور یا برد تنظیم دما باشند، در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد تماس بگیرید.

بوی نامطبوع محفظه یخچال فریزر الکترو لوکس

علت انتشار بوی نامطبوع از یخچال می تواند کثیف شدن یخچال و یا بو گرفتن دستگاه به دلیل فاسد شدن مواد غذایی داخل آن باشد.

جهت رفع این مشکل باید یخچال را خالی کنید و سپس به خوبی تمام قسمت های آن را تمیز کنید و مواد غذایی فاسد را از یخچال خارج کنید. همچنین امکان دارد بوگیر دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد و با تعویض کردن آن مشکل رفع شود.

نشت کردن آب از یخچال فریزر الکترو لوکس

این مشکل یکی از رایج ترین مشکلات در یخچال فریزر ها است. برای رفع این مشکل باید محل دقیق نشتی را پیدا کرد و آن را آب بندی کرد. برخی از محل هایی که نشتی معمولا از آنجا اتفاق می افتد در موارد پایین آمده است:

  • لوله های تامین آب متصل به آبسردکن
  • سینی تخلیه آب
  • شیر اتومات ورودی آب
  • لوله تخلیه

حل این مشکل نیازمند مهارت های فنی می باشد و توصیه می شود با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد تماس بگیرید.

کارکردن بدون وقفه یخچال فریزر الکترو لوکس

گاهی اوقات ممکن است متوجه مدام کار کردن موتور و خاموش نشدن آن شوید. زمانی که این مشکل اتفاق می افتد فشار زیادی به موتور وارد می شود و در صورت بی توجهی به آن امکان سوختن و از کار افتادن موتور وجود دارد.

از رایج ترین دلایل یکسره کار کردن موتور، خرابی لاستیک های دور درب ها و هدر رفتن سرما، کمبود گاز خنک کننده و زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه است.

در صورت خرابی لاستیک ها باید آنها را تعویض کنید. همچنین سعی کنید زیاد درب یخچال را باز و بسته نکنید. در صورتی که مشکل حل نشد باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد تماس بگیرید.

صدای غیر طبیعی یخچال فریزر الکترو لوکس

صدای بیش از حد در یخچال فریزر یکی از مشکلات رایج در میان کاربران بوده. از عوامل این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشکل در موتور فن اواپراتور
  • مشکل در پروانه فن یخچال فریزر
  • جای گیری نادرست یخچال فریزر و تراز نبودن آن

اگر علت به گوش رسیدن این صدا، نا متوازن بودن یخچال باشد می توانید با جابجایی و تراز کردن دستگاه مشکل را برطرف کنید در غیر این صورت باید با سرویسکار مجاز یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد

تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی است و باید توسط یک تکنیسین حرفه ای و با تجربه صورت بگیرد. اگر به دنبال تعمیرکار یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد هستید، بهتر است با کمی تحقیق چند مورد از تعمیرکاران را انتخاب و با هم مقایسه کنید و با بهترین گزینه تماس بگیرید.

تعمیرکاران و تکنیسین های سما سرویس افرادی با بیشتر از 10 سال سابقه و بسیار حرفه ای هستند که مهارت های آنها توسط شرکت آزموده شده و می توانید مطمئن باشید که سما سرویس با بهترین ها همکاری می کند.

علاوه بر میزان تجربه و مهارت تکنیسین، فاکتور بسیار مهم دیگری وجود دارد با عنوان مسئولیت پذیری تکنیسین. این مورد رابطه مستقیمی با کیفیت خدمات و زمان اتمام کار دارد و باعث می شود تعمیرکار خود را مسئول بداند که سخت ترین کار را با بهترین کیفیت در زمان تعیین شده به اتمام برساند.

در صورت نیاز فوری به تعمیرکار می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما سریعا تعمیرکار یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد

سما سرویس، خدمات سرویس یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد را با هدف افزایش رفاه همشهریان ارئه می کند تا بتوانند با سرویس کردن یخچال فریزر خود از مشکلات بزرگتر و وقت گیر در آینده جلوگیری کنند.

خدمات سرویس یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد به صورت شبانه روزی به مشتری ارائه می شود و در این فرایند، سرویسکار یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد در محل مشتری به ارزیابی کامل یخچال فریزر می پردازد و کوچک ترین مشکلاتی که به نظر نمی آید با اهمیت باشند را رفع می کند، زیرا در صورت ادامه داشتن این وضعیت در آینده این مشکلات کوچک به مشکلات بزرگتر تبدیل می شوند و هزینه های زیادی به کاربران تحمیل می کند.

در صورتی که تصمیم به سرویس یخچال فریزر خود گرفته اید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان سرویسکار یخچال فریزر الکترو لوکس در محل شما جهت خدمت رسانی حاضر شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو الکترو لوکس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد

شرکت سما سرویس با تلاش شبانه روزی کارکنان و تکنیسین های زحمت کش خود، توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند و به عنوان یک مرکز معتبر و نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد شناخته شود.

این مجموعه برای اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، گارانتی 6 ماهه برای خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه دوباره دچار همان مشکل شود، شرکت دستگاه را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد اینجا کلیک کنید.

از سماسرویس متشکرم چون خدمات خیلی خوبی رو ارائه میکنن. از این گذشته قیمت خدمات شون هم واقعا منصفانه است و صادقانه کار می کنن. برخلاف بقیه اصراری به تعویض قطعات ندارن و اگر امکانش باشه قطعه خراب رو تعمیر میکنن. موفق باشید
شهاب سهیلی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس
سما سرویس بهترین شرکتی بود که پیدا کردم. من به هرکسی که این متن رو میخونه پیشنهاد میدم که اگر نیاز به تعمیر وسیله ای دارن حتما با سماسرویس تماس بگیره. شک نکنید که بهترین سرویس رو بهتون میدن
سجاد مرادی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر الکترو لوکس
سلام میخواستم تشکر کنم از مجموعه سما سرویس و تعمیرکارشون خیلی ممنونم که سریع برای سرویس یخچال ما اومدید و از کیفیت خدماتتون بسیار راضی هستم.
راحله حسن زاده
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر الکترو لوکس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای الکترو لوکس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر الکترو لوکس
  • سرویس یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی الکترو لوکس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای الکترو لوکس

الکترو لوکس یه شرکت تولید لوازم خانگی سوئدی است. این شرکت دومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی در جهان است. یخچال فریزر هایی که این شرکت تولید می کند دارای استاندارد جهانی می باشند و از جدیدترین تکنولوژی های دنیا بهره می برند. کیفیت بالا و زیبایی در طراحی و مصرف کم انرژی از نقاط قوت این دستگاه ها به شمار می رود.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد، آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

کارهای تخصصی مانند تعمیر یخچال فریزر، اگر توسط افراد نا بلد و بی تجربه صورت بگیرند موجب ایجاد آسیب های جبران ناپذیر و از دست رفتن زمان می شود. به همین منظور توصیه می شود زمانی که یخچال فریزرتان دچار مشکل می شود خودتان اقدام به تعمیر و دستکاری دستگاه نکنید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترو لوکس در مشهد تماس بگیرید.

سما سرویس برای رفاه حال شما عزیزان امکان ثبت درخواست از 3 طریق را ایجاد کرده است و شما می توانید با تماس تلفنی یا ثبت درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست تعمیر خود را ثبت کنید و در سریعترین زمان خدمات را در محل خود تحویل بگیرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟