مرکز تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد- ارائه گارانتی 6 ماهه
لوگو تکنوگاز

تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد

یخچال فریزر یکی از وسایل سنگین آشپزخانه است. زمانی که یخچال فریزر خراب می شود، خیلی سخت است که بخواهید آن را به محل تعمیرکار ببرید. با توجه نکات گفته شده، بهترین راه برای رفع خرابی این وسیله این است که یک تعمیرکار ماهر آن را در منزل شما تعمیر کند.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد و تمام خدمات خود را در محل مشتری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می کند. تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد نیز یکی از خدمات سما سرویس است.

تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد

سما سرویس با بهترین تعمیرکاران یخچال فریزر همکاری و از قطعات یدکی اصلی یخچال فریزر استفاده می کند و برای اثبات کیفیت خدمات خود گارانتی 6 ماهه برای خدمات تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد ارائه می دهد.

شما عزیزان می توانید در صورت احتیاج پیدا کردن به تعمیرکار یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان، تکنیسین ما جهت خدمت رسانی در محل شما حاضر شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای تکنوگاز

با توجه به تماس های کاربران با مرکز تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد، مشاهده کردیم که در اکثر اوقات افراد مشکلات مشابهی دارند، به همین خاطر ما برخی از مشکلات رایج این دستگاه را همراه با نحوه رفع مشکل در ادامه ذکر کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید و ایراد دستگاه خود را برطرف کنید.

منجمد نشدن مواد غذایی داخل فریزر در یخچال فریزر تکنوگاز

اگر مواد غذایی که در فریزر قرار داده اید یخ نمی زنند و فریزر کار نمی کند، ابتدا بررسی کنید که لاستیک های دور درب فریزر سالم باشند چون در غیر این صورت با درست بسته نشدن فریزر، عدم کارکرد صحیح فریزر عادی است. همچنین مطمئن شوید که یخچال در مجاورت منبع گرما قرار نداشته باشد.

در صورت عدم وجود مشکل در موارد بالا، امکان دارد موتور فن اواپراتور خراب شده باشد و باید با تعمیرکار یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد تماس بگیرید.

نشت کردن آب از یخچال فریزر تکنوگاز

نشتی آب از یخچال فریزر یکی از رایجترین اشکالات در یخچال فریزر ها است. این مشکل می تواند به دلایل زیر رخ دهد:

  • مسدود بودن لوله تخلیه
  • شکستگی سینی تخلیه آب
  • مشکل در شیر آب ورودی
  • ایراد در لوله های متصل به آب سردکن

در صورت بروز این مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد تماس بگیرید.

کار کردن مداوم یخچال فریزر تکنوگاز

زمانی که یخچال فریزر تکنوگاز یکسره کار می کند و همیشه موتور آن روشن است باید در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد تماس بگیرید زیرا یکسره کار کردن یخچال فریزر فشار بسیار زیادی بر روی موتور دستگاه وارد می کند و عمر مفید آنرا کم می کند و همچنین می تواند موجب خرابی موتور دستگاه نیز بشود.

موارد زیر برخی از عوامل به وجود آمدن این مشکل هستند:

  • خرابی ترمیستور
  • خرابی کمپرسور
  • نشت گاز (در این صورت سرمایش داخل یخچال نیز کاهش پیدا می کند)
دیسپنسر یخچال فریزر تکنوگاز کار نمی کند

اکثر یخچال فریزرها دارای دیسپنسر آب هستند که آب خنک را برای شما فراهم می سازد. کار نکردن دیسپنسر می تواند به دلیل خرابی سوئیچ دیسپنسر، فشار آب پایین، مشکل در شیر ورودی آب و یخ زدگی لوله آب باشد.

برای تعمیر دیسپنسر در صورت خراب بودن سوئیچ، باید آن را تعویض کرد. در صورت یخ زدگی لوله آب باید یخ آن را ذوب کرد. درصورتی که مشکل حل نشد باید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد تماس بگیرید.

سر و صدای غیر عادی یخچال فریزر تکنوگاز

شنیده شدن صدای غیر عادی از یخچال فریزر نیز یکی دیگر از رایج ترین ایرادات در بین کاربران است و معمولا این اشکال در صورت جای گیری نادرست و تراز نبودن دستگاه ایجاد می شود و با جابجایی و تراز کردن دستگاه مشکل برطرف می شود.

دلیل دیگر این اشکال می تواند خرابی پره های فن، خرابی موتور فن و خرابی کمپرسور باشد. در این صورت باید با سرویسکار مجاز یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد

با توجه به پیشرفت تکنولوژی یخچال فریزر ها و پیچیده شدن ساختار آنها، دانش تعمیرکاران نیز باید روزانه ارتقا پیدا کند تا در تعمیر دستگاه ها با مشکل رو به رو نشوند.

ما در شرکت سما سرویس ، همواره با برگزاری کارگاه های آموزشی برای تعمیرکاران خود ، آخرین اطلاعات و متدهای تعمیر انواع یخچال فریزر را به آنها آموزش می دهیم. به روز بودن اطلاعات و مهارت های تکنیسین ها، یکی از مواردی است که ما تاکید بسیار زیادی بر آن داریم.

اگر به تعمیرکار یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد نیاز دارید می توانید از طریق تماس تلفنی یا پر کردن فرم درخواست خدمات در سایت و یا از طریق واتساپ، درخواست خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان یخچال فریزر خود را سالم تحویل بگیرید.

سرویسکار یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد

سرویس یخچال فریزر فرآیندی است که در آن سرویسکار تک به تک اجزاء یخچال فریزر را بررسی می کند و اگر قطعه ای نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد اقدامات لازم را انجام می دهد و در آخر تنظیمات مناسب را در دستگاه اعمال می کند.

سرویس یخچال فریزر باعث می شود عیب های کوچکی که شاید متوجه آنها نشده باشید برطرف شوند تا از شدیدتر شدن آنها در آینده جلوگیری شود در نتیجه یخچال فریزر به تعمیرات اساسی احتیاج پیدا نخواهد کرد وقت شما را با مشکلات سرسام آور نخواهد گرفت. سرویس یخچال فریزر بهتر است حداقل سالی دوبار انجام شود.

اگر تصمیم دارید از خدمات سرویس یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد بهره مند شوید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو تکنوگاز

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد

مجموعه سما سرویس با بهره گیری از مهارت تکنیسین های حرفه ای و تلاش شبانه روزی کارکنان خود توانسته خدمات با کیفیتی ارائه کند که موجب جلب رضایت هزاران همشهری که از خدمات این شرکت استفاده کرده اند بشود. هم اکنون سما سرویس مفتخر است که با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد به فعالیت خود ادامه دهد.

از آنجایی که مهمترین موضوع برای سما سرویس آسودگی خاطر و رضایت مشتریان است، این مجموعه تصمیم گرفته خدمات تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد را همراه با ضمانت 6 ماهه ارائه کند تا مشتریان مطمئن باشند بهترین خدمات را دریافت خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام ، من میخوام ازتون تشکر کنم چون شما باعث شدید با هزینه خیلی کمتری یخچالمون مشکلش حل بشه و بتونیم ازش دوباره استفاده کنیم. همه میگفتن باید کمپرسورش تعویض بشه اما شما تعمیرش کردید. خدا خیرتون بده
صادق پورکریم
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر تکنوگاز
میخوام تشکر کنم از سما سرویس که به موقع واسه تعمیر یخچال فریزر ما تعمیرکار فرستادن و کارو خیلی تمیز انجام دادن بدون هیچ ریختوپاشی من حتما به اطرافیانم شما رو پیشنهاد میکنم.
عاطفه کمالی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز
سلام

تشکر میکنم از سما سرویس و تعمیرکارشون که سریع برای تعمیر یخچال فریزر ما اومدن. تعمیرکارشون بسیار حرفه ای و با حوصله بودن با اینکه خیلی اذیت شدن ولی تعمیر رو خیلی خوب انجام دادن و خدارو شکر مشکل برطرف شد.

کاظم سعادتی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز

خدمات پس از فروش یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای تکنوگاز خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر تکنوگاز
  • سرویس یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی تکنوگاز در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای تکنوگاز

تکنوگاز یک شرکت ایتالیایی و تولید کننده لوازم آشپزخانه است. این شرکت از راه اندازی یک شرکت کوچک شروع کرده و امروزه یک شرکت بزرگ و شناخته شده به شمار می­ رود. محصولات این شرکت به ویژه یخچال فریزر های آن از کیفیت بالایی برخورداند و از ساختار مدرن و بروزی بهره می برند.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد است به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی می باشد.

کلام پایانی

برای جلوگیری از خراب شدن یخچال فریزر لازم است که به درستی از دستگاه استفاده کرد و سرویس دوره ای یخچال فریزر را جدی گرفت. زمانی که یخچال فریزر خراب می شود و به تعمیر احتیاج پیدا می کند بهتر است با مرکز تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و از راهنمایی های کارشناسان ما استفاده کنید تا در صورت امکان خودتان مشکل دستگاه را حل کنید.

همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر تکنوگاز در مشهد به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟