مرکز تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو بوش

تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد

در هر آشپزخانه ای یخچال فریزر یافت می شود. یخچال فریزر از مهم ترین لوازم آشپزخانه است و اگر خراب شود مواد غذایی نیز به سرعت فاسد می شوند.

زمانی که یخچال فریزرتان خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد، می توانید با مرکز تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا در کمترین زمان با بالاترین کیفیت یخچال فریزرتان را تعمیر کنیم.

تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد

شرکت سما سرویس بیشتر از یک دهه است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و بیشتر از هزار پروژه را به پایان رسانده و 99 درصد مشتریان رضایت کامل از کیفیت خدمات این مجموعه داشته اند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای بوش

مرکز تعمیرات یخچال فریزر بوش در مشهد، روزانه تماس های زیادی از همشهریان در ارتباط با مشکل یخچال فریزرشان دریافت می کند که اکثر آنها مشکلات یکسانی دارند. از این رو، ما رایج ترین اشکالات یخچال فریزر های بوش را همراه با نحوه رفع آن در ادامه برایتان ذکر کرده ایم.

کار نکردن قسمت آبسردکن یخچال فریزر بوش

یخچال های دارای دیسپنسر، آب خنک را برای شما فراهم می کنند. اگر دیسپنسر یخچال شما کار نمی کند ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • مشکل در شیر ورودی آب (شیر ورودی آب را بررسی کنید)
  • قفل بودن دیسپنسر (با نگه داشتن دکمه lock  دیسپنسر را از حالت قفل خارج کنید)
  • مسدود شدن لوله های تأمین آب
  • خراب بودن سوئیچ دیسپنسر

در صورتی که نمی توانید انسداد لوله ها را رفع یا سوئیچ دیسپنسر را تعویض کنید با تعمیرکار یخچال فریزر بوش در مشهد تماس بگیرید.

سر و صدای غیر عادی یخچال فریزر بوش

این مورد یکی ازمشکلات رایج یخچال فریزرها است.شاید سر و صدای زیاد یخچال فریزر شما را کلافه کرده باشد. معمولا این مشکل به دلیل قرارگیری نادرست و تراز نبودن دستگاه اتفاق می افتد و با تراز کردن دستگاه، صدا قطع می شود.

دلایل دیگر این مشکل می توانند خراب شدن موتور فن یا خرابی پره های فن باشند. در این صورت با سرویسکار مجاز یخچال فریزر بوش در مشهد تماس بگیرید.

مشکل روشن نشدن یخچال فریزر بوش

شاید با روشن نشدن یخچال خود بسیار نگران شوید اما این مشکل گاهی می تواند بسیار ساده حل شود. ابتدا باید کابل برق یخچال فریزر را چک کنید و از سلامت آن مطمئن شوید، همچنین مطمئن شوید که کابل به پریز متصل است و برق به دستگاه می رسد.

در صورت حل نشدن مشکل باید رله استارت، اورلود و خازن بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند. برای این کار بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر بوش بصورت اتوماتیک خاموش و روشن نمی شود

اگر یخچال فریزر یکسره کار می کند و خاموش نمی شود، باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا ممکن است باعث سوختن و از کار افتادن موتور شود.

دلیل اتفاق افتادن این مشکل می تواند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ورود هوای گرم به داخل دستگاه و خرابی لاستیک دور درب و هدر رفتن سرما باشد.

برای رفع این مشکل یخچال را دور از نور خورشید و گرما قرار دهید و لاستیک دور درب ها را بررسی کنید و در صورت خراب بودن آنها را تعویض کنید.

اگر مشکل حل نشد با مرکز تعمیرات یخچال فریزر بوش در مشهد تماس بگیرید.

وجود جریان برق در بدنه یخچال فریزر بوش

اگر متوجه برق داشتن بدنه یخچال فریزر شده اید فوراً یخچال را از برق بکشید و با تعمیرکار یخچال فریزر بوش در مشهد تماس بگیرید تا از به وجود آمدن آسیب های شدید جلوگیری کنید.

برخی از دلایل پدید آمدن این مشکل شامل موارد زیر هستند:

  • اتصال داشتن پایه ها یا اتصالات لامپ یخچال به بدنه
  • مشکل در اتصالات داخل دستگاه
  • اتصال داشتن ترموستات به بدنه

تعمیرکار یخچال فریزر بوش در مشهد

اگر از یخچال فریزر های بوش استفاده می کنید و نیاز به تعمیر پیدا کرده اید، با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر بوش در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

شرکت سما سرویس، تکنیسین های با تجربه و ماهر را گرد هم آورده تا بتواند خدماتی با کیفیت و سریع به همشهریان ارائه کند تا از نگرانی هایی مانند اتلاف وقت و عدم انجام درست و اصولی کار جلوگیری کند تا موجب رفاه و آسایش همشهریان عزیز شود.

همشهریان مشهدی گرامی می توانند فقط با یک تماس از خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد در منزل خود بهره مند شوند.

سرویسکار یخچال فریزر بوش در مشهد

سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر، امری بسیار واجب است که متأسفانه خیلی جدی گرفته نمی شود. سرویس دوره ای یخچال فریزر باعث می شود عمر دستگاه افزایش پیدا کند و کمتر به تعمیر نیاز پیدا کند.

سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر بوش در مشهد، به شما کمک می کند تا سال های زیادی از یخچال فریزر خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

اگر نیاز به سرویسکار یخچال فریزر بوش در مشهد دارید، با ثبت درخواست به صورت آنلاین یا تلفنی، در کوتاه ترین زمان سرویسکار در محل شما جهت خدمت رسانی حاضر می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر بوش در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر بوش شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر بوش در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بوش

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد

شرکت سما سرویس توانسته با استفاده از قطعات یدکی اصلی و همکاری با تعمیرکاران ماهر و مجرب، رضایت 99 درصد از مشتریان خود را جلب کند و اکنون به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش در مشهد به فعالیت خود ادامه می دهد.

سما سرویس ضمانت 6 ماهه ای برای خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد جهت اثبات کیفیت خدمات خود ارائه داده تا همشهریان اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند و از نگرانی های معمول آسوده باشند.

این ضمانت به این صورت است که اگر تا 6 ماه بعد از تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه دوباره دچار همان مشکل شد، شرکت بدون دریافت هزینه آن را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام و خسته نباشید!

من میخوام ازتون تشکر کنم چون شما باعث شدید با هزینه خیلی کمتری یخچال ما تعمیر بشه و بتونیم ازش دوباره استفاده کنیم. همه میگفتن باید کمپرسورش تعویض بشه اما شما تعمیرش کردید. خدا خیرتون بده

راضیه پورعلی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر بوش
ممنونم از مجموعه سماسرویس بابت تعمیر یخچال فریزرم.

واقعا بی نظیرید و خداروشکر که شما رو پیدا کردم . الان دیگه اگه وسیله ای توی خونه خراب بشه میدونم که باید با کی تماس بگیرم.

ان شاالله همیشه موفق باشید.

اکبر خوافی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش
فقط در یک جمله میخوام میزان رضایتمو از کار شما بگم :

کارتون عالیه!!!

خیلی از شما و تعمیرکار با اخلاقتون ممنونم.

هما ریحانی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش

خدمات پس از فروش یخچال فریزر بوش در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای بوش خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر بوش در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر بوش در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر بوش در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر بوش در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر بوش در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر بوش در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر بوش
  • سرویس یخچال فریزر بوش در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی بوش در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای بوش

شرکت بوش یک برند مشهور و پر آوازه است که در آلمان تأسیس شده، این شرکت یکی از برترین شرکت های تولید لوازم خانگی در جهان است. یخچال فریزرهای این شرکت نیز خواهان زیادی دارند زیرا از کیفیت ساخت و طراحی زیبا و تکنولوژی روز دنیا بهره می برند.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر بوش در مشهد نیز فعالیت می کند و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

کلام پایانی

یخچال فریزر با توجه به پیشرفت تکنولوژی آن و ساختار پیچیده ای که دارد، باید توسط فردی متخصص و ماهر عیب یابی و تعمیر شود، در غیر این صورت ممکن است موجب هدر رفتن زمان و هزینه های اضافی شود.

اگر به دنبال یک مرکز قابل اطمینان برای تعمیر یخچال فریزر خود هستید، سما سرویس مفتخر است که به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در مشهد به شما خدمت رسانی کند. تیم سما سرویس با پاسخگویی و اقدام سریع برای تعمیر، همواره به فکر آسایش شما می باشد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟