خدمات تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد- با گارانتی 6 ماهه
لوگو یخساران

تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد

اگر یخچال فریزر یخساران شما نیاز به تعمیر دارد و به دنبال بهترین مرکز تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد می گردید ، پس با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم و بهترین مرکز تعمیرات آن را به شما معرفی کنیم.

شرکت سما سرویس بالغ بر 15 سال است که در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت و سرویس دهی می کند. این مجموعه با بکارگیری تکنیسین ها و تعمیرکاران بسیار باتجربه و ماهر و همچنین ارائه گارانتی برای خدمات خود موفق شده است که اطمینان و اعتماد جمع کثیری از همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد را جلب کند.

تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد

این مجموعه در طول این 15 سال بدون وقفه در جهت پیشرفت و بهینه سازی روند خدمت رسانی به شما عزیزان تمام تلاش خود را کرده است و به همین دلیل اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت کرده است تا خدمات خود را بیش از پیش در دسترس شما همشهریان قرار دهد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای یخساران

در طی سالها فعالیت شرکت سماسرویس به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد ، مشتریان مختلف ایرادات مختلفی برای یخچال فریزرهای یخساران را با ما در میان گذاشتند که در این بین تعدادی از آن ها به مراتب رایج تر بودند، به همین خاطر تعدادی از این ایرادات را در اینجا بیان می کنیم تا شما بتوانید بدون هزینه غیر ضروری برخی از ایرادات دستگاه خود را برطرف کنید

فن یخچال فریزر یخساران از کار افتاده است

فن یخچال فریزر وظیفه گردش هوا در داخل دستگاه را بر عهده دارد. دلایل از کار فتادن فن یخچال می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خرابی فن در اثر فرسودگی
  • مسدود شدن مسیر چرخش فن توسط اشیاء خارجی
  • انباشته شدن گرد و غبار در اطراف فن
  • نوسان زیاد جریان برق

زمانی که فن یخچال فریزر یخساران از کار می افتد باید سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام کنید چراکه در طولانی مدت این ایراد باعث افزایش فشار بر روی کمپرسور و در نهایت سوختن آن می شود که تعویض کمپرسور هزینه زیادی را در بر خواهد داشت. اگر خودتان امکان بررسی و رفع ایراد فن دستگاه را ندارید سریعا با مرکز تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر یخساران سر و صدای عجیبی ایجاد می کند

زمانی که موتور یخچال در حال کار باشد مقداری صدا ایجاد می کند اما این صدا نباید به گونه ای باشد که آزاردهنده باشد. اگر دستگاه شما صدای غیر طبیعی ایجاد می کند احتمالا به یکی از دلایل زیر است:

  • اختلال در چرخش فن دستگاه
  • تراز نبودن پایه های یخچال
  • ایراد در فن اواپراتور
  • خرابی در موتور فن کندانسور
  • شل شدن لوله ها واتصالات کمپرسور یا سیم پیچ کندانسور در اثر جابجایی یا ضربه

اگر با بررسی و تراز کردن پایه های دستگاه و نظافت فن مشکل برطرف نشد با تعمیرکار یخچال فریزر یخساران در مشهد تماس بگیرید.

درب یخچال فریزر یخساران به سختی باز و بسته می شود

هنگامی که درب یخچال را می بندید و بلافاصله دوباره آن را باز می کنید ممکن است بخاطر عملیات تنظیم فشار در محیط داخل یخچال ، درب آن کمی به سختی باز شود؛ این مشکل با چند ثانیه صبر کردن حل می شود اما اگر این مشکل همیشه وجود دارد پس ممکن است ایراد یکی از موارد زیر باشد:

  • تراز نبودن پایه های دستگاه
  • خرابی یا ایراد در لولاهای درب
  • خرابی لاستیک دور درب
  • وجود گرد وغبار و آلودگی در اطراف نوار دور درب

شما می توانید به راحتی و با بررسی تراز پایه ها و سلامت لولاها و نوار دور درب این مشکل را برطرف کنید. اگر چنانچه نیاز به تعویض لولاها یا نوار دور درب دارید با سرویسکار یخچال فریزر یخساران در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن لوله های پشت یخچال فریزر یخساران

یخ زدن لوله های پشت یخچال باعث ایجاد اختلال در عملکرد کلی دستگاه خواهد شد و بایستی سریعا رفع شود تا به دیگر قطعات دستگاه اسیب نزند. این مشکل باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر یخساران در مشهد بررسی شود در صورت نیاز تایمر دیفراست ، ترموستات و هیتر دیفراست تعمیر یا تعویض شوند.

قطع و وصل شدن برق یخچال فریزر یخساران

در صورت مشاهده این مشکل بهترین کار این است که سریعا یخچال فریزر را از برق جدا کنید و با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد تماس بگیرید.

اما در حالت کلی موارد زیر بایستی کاملا بررسی شوند:

  • پریز برقی که دستگاه به آن متصل است
  • سلامت کابل برق دستگاه
  • سلامت محافظ برق یا ترانسی که دستگاه به آن متصل است
  • وجود اتصالی در قطعات الکترونیکی یخچال فریزر یخساران
  • سلامت عایق بندی اتصالات الکترونیکی دستگاه

برای بررسی و رفع ایراد با مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر یخساران در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر یخساران در مشهد

با اینکه اکثر یخچال فریزرها ساختاری مشابه دارند اما همه آنها در برخی جزئیات با یکدیگر متفاوت اند و شخصی که قصد تعمیر یک دستگاه مانند یخچال فریزر یخساران را دارد می بایست با این جزئیات به خوبی آشنا باشد.عدم آشنایی تعمیرکار یخچال فریزر یخساران در مشهد ، با این جزئیات ممکن است باعث شود که دستگاه شما یا به خوبی تعمیر نشود و یا بعد از مدتی دوباره خراب شود. در این حالت شما باید دوباره برای تعمیر آن هزینه کنید.

شرکت سماسرویس خدمات تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد را بوسیله تعمیرکار مجاز یخچال فریزر یخساران در مشهد ارائه می دهد. این فرد بصورت تخصصی بر روی یخچال فریزرهای یخساران کار کرده و با تمام مدل های قدیمی و جدید آن کاملا آشناست. هرگونه ایرادی که برای یخچال فریزر یخساران پیش بیاید به راحتی توسط تعمیرکار یخچال فریزر یخساران در مشهد ، قابل حل است.

برای درخواست اعزام تعمیرکار شما می توانید از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر و یا از طریق تماس تلفنی و همچنین از طریق پیام رسان واتساپ اقدام کنید.

سرویسکار یخچال فریزر یخساران در مشهد

یکی از اقدامات ضروری برای هر یخچال فریزری ، سرویس کردن آن است. این عمل در حالت کلی باید در سال یکبار انجام شود اما اگر شما در خانواده ای پرجمعیت زندگی می کنید و از یخچال فریزر خود بیشتر استفاده می کنید این کار باید در سال دوبار انجام شود. اما چرا باید یخچال فریزر یخساران را سرویس کرد؟

سرویس یخچال فریزر یخساران در مشهد ، باعث می شود که تمام قطعات و اجزای آن همیشه سالم باشند و در بهترین شرایط وظیفه خود را انجام دهند. علاوه بر این انجام این کار تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه های احتمالی تعمیر آن دارد. با توجه به افزایش روز افزون قیمت لوازم خانگی و قطعات یدکی آن ها و به تبع آن هزینه های تعمیر دستگاه ، خرابی قطعات مهمی مانند کمپرسور یا برد اصلی دستگاه می تواند هزینه های زیادی را به شما تحمیل کند.

به همین خاطر شرکت سماسرویس این خدمات را با بکارگیری سرویسکار یخچال فریزر یخساران در مشهد ، به شما عزیزان ارائه می کند. لازم به ذکر است که هزینه سرویس یخچال فریزر یخساران در مشهد به مراتب کمتر از میانگین هزینه های تعمیر آن است.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر یخساران در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر یخساران شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر یخساران در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو یخساران

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد

شرکت سما سرویس بهترین و معتبرترین نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد است. این شرکت در ارائه خدمات خود همیشه رضایت مشتری را اولویت خود قرار می دهد. به همین خاطر این مجموعه موفق به کسب رضایت هزاران مشتری خود شده است.

ارائه خدمات در منزل مشتری ، سرعت بالا در اعزام تکنیسین ، تعمیر قطعات بجای تعویض غیر ضروری آنها و از همه مهمتر ارائه گارانتی 6 ماهه برای خدمات ، موجب تمایز سما سرویس نسبت به سایر رقبای خود در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد شده است.

شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد می توانید در کمتر از دو دقیقه و به سادگی درخواست خود را برای تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد ثبت کنید. نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در هر ساعتی از شبانه روز و در تمام طول هفته آماده خدمت رسانی به شما خواهد بود.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلام میخوام تشکر کنم از سما سرویس و تعمیرکار محترمشون که به سرعت برای رفع مشکل ما اومدند و در منزل ما دستگاه رو سریع تعمیر کردند و ماسک هم زده بودند واقعا ممنونم
معصومه کربلایی زاده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر یخساران
با سلام و خسته نباشید

خیلی ممنونم از شما و تعمیرکار حرفه ایتون که به دقیقه نکشیده مشکل دستگاه رو متوجه شدند و تعمیرش کردن و بسیار با اخلاق بودند. خداقوت

مرتضی جهانشیری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر یخساران
سماسرویس بهترین شرکت خدماتی هست که پیدا کردم. همین که یک وب سایت خوب و حرفه ای دارید و توی گوگل هم در دسترس هستید نشون میده که چقدر حرفه ای هستید. خدمات تون هم بسیار عالیه. موفق باشید.
کامران فازلی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر یخساران

خدمات پس از فروش یخچال فریزر یخساران در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای یخساران خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر یخساران در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر یخساران در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر یخساران در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر یخساران در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر یخساران در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر یخساران در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر یخساران
  • سرویس یخچال فریزر یخساران در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی یخساران در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای یخساران

شرکت تولیدی صنعتی یخساران که یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل برودتی در ایران است ، در سال 1340 فعالیت خود را با تولید اولین آبسرکن تمام ایرانی آغاز کرد. موفقیت این شرکت در فروش این دستگاه پایه گذار موفقیت های این شرکت از آن زمان به بعد بود. این شرکت با آغاز تولید یخچال فریزرهای ایستاده و خانگی توانست نام خود را در زمینه بهترین تولید کنندگان یخچال فریزر در ایران ثبت کند.

این شرکت که هم اکنون در حال تولید انواع یخچال فریزر در ایران می باشد موفق شده است با کسب استانداردهای بین المللی ، محصولاتی با کیفیت و دوام بالا را در بازار ایران عرضه کند.

مجموعه سماسرویس ، در طی 15 سال گذشته ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر یخساران در مشهد بوده و تا کنون توانسته رضایت تعداد زیادی از کاربران یخچال فریزرهای یخساران را در سرتاسر شهر مشهد جلب کند.

کلام پایانی

کیفیت خوب و دوام بالای یخچال فریزرهای یخساران به همه ثابت شده اما این دستگاه ها نیز مانند همه یخچال فریزرهای دیگر که توسط برندها مشهور اروپایی ، آسیایی و امریکایی تولید می شوند بالاخره روزی خراب می شود و به تعمیر نیاز پیدا می کند.

مهمترین امر در زمان خرابی وسایل مهمی مانند یخچال فریزر اینست که کار تعمیر آن را به بهترین و معتبرترین مرکز تعمیر یخچال فریزر بسپاریم. شرکت سماسرویس به پشتوانه تجربه ، سابقه درخشان و مهارت تکنیسین های خود تا کنون تواسته است رضایت 100 درصدی مشتریان خود را در زمینه تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد کسب کند. این موضوع را می توانید در تعدادی از نظرات مشتریان که در همین صفحه قرار گرفته اند مشاهده کنید.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار یخچال فریزر یخساران در مشهد شما می توانید از طریق وب سایت نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در مشهد ( سماسرویس) اقدام نمایید. علاوه بر این برای رفاه حال شما عزیزان امکان ثبت درخواست بصورت تلفنی و از طریق پیام رسان واتساپ نیز فراهم شده است و شما می توانید در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر یخساران در مشهد ثبت نمایید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟