تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو مابه

تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد

قطعا یخچال فریزر از کاربردی ترین اختراعات بشر است و به ما کمک می کند برای مدت طولانی مواد غذایی را نگهداری کنیم و از رفت و آمد و خرید مداوم آسوده باشیم. اما اگر یخچال فریزرمان خراب شود چه باید بکنیم؟

شرکت سما سرویس بیشتر از یک دهه است که در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدمات تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد یکی از خدمات پر تقاضا در این شرکت است. سما سرویس با ارائه خدمات با کیفیت و سرعت در ارائه خدمات، توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را کسب کند.

تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد

خدمات تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد همراه با گارانتی 6 ماهه به شما همشهریان محترم ارائه می شود تا تضمین و اثباتی باشد برای کیفیت خدمات این مجموعه.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای مابه

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر مابه در مشهد بسیار مطرح شده اند. در ادامه علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش رفع کردن آن ها بصورت اصولی نیز بیان شده است.

صدای غیر عادی یخچال فریزر مابه

شنیده شدن سر و صدا از یخچال فریزر می تواند بسیار آزار دهنده باشد. معمولا این مشکل به دلیل تراز نبودن و قرار گیری نادرست دستگاه اتفاق می افتد و با جابجایی آن مشکل رفع می شود.

گاهی اوقات با جابجایی و تراز کردن یخچال فریزر مشکل حل نمی شود. در این شرایط ممکن است مشکل از موتور فن، پروانه فن یا از کمپرسور یخچال فریزر باشد که در این صورت باید با تعمیرکار یخچال فریزر مابه در مشهد تماس بگیرید.

یکسره کار کردن یخچال فریزر مابه

در صورتی که یخچال فریزر شما یکسره کار می کند و خاموش نمی شود باید سریعا اقدام به تعمیر آن کنید، زیرا ادامه داشتن این روند ممکن است موجب سوختن موتور یا کمپرسور دستگاه شود.

این مشکل ممکن است به دلیل بسته نشدن درب دستگاه و هدر رفتن سرما رخ دهد و باید لاستیک دور درب را بررسی و در صورت نیاز تعویض کرد.

دلیل دیگر آن می تواند خرابی ترموستات یا کمبود گاز مبرد باشد که در این صورت باید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر مابه در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد داخل یخچال فریزر مابه

مواد غذایی که داخل یخچال قرار می دهیم نباید یخ بزنند. رخ دادن این اتفاق نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه است. این مشکل می تواند به دلیل درست تنظیم نبودن دما، خراب بودن ترموستات و یا خراب بودن برد کنترل دما رخ دهد.

برای حل این مشکل درجه دمای یخچال را با توجه به دمای محیط، بر روی دمای مناسب تنظیم کنید. در صورت رفع نشدن مشکل با سرویسکار یخچال فریزر مابه در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن صفحه نمایش یخچال فریزر مابه

در بیشتر یخچال فریزر های مدرن صفحه نمایش به کار می رود و از آن برای اعمال تنظیمات دستگاه استفاده می شود. اگر صفحه نمایش یخچال از کار افتاده باشد و روشن نشود ممکن است دلیل آن مشکل پیدا کردن اتصالات برد و درب، آسیب دیدن صفحه نمایشگر یا سوختن برد باشد.

این مورد باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر مابه در مشهد، بررسی و عیب یابی شود.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال فریزر مابه

داغ شدن بیش از حد موتور یک مشکل اساسی است و باید سریعا رفع عیب شود در غیر این صورت می تواند موجب از کار افتادن موتور شود.

برخی از دلایل رخ دادن این مشکل شامل موارد زیر هستند:

  • دمای ترموستات به درستی تنظیم نشده
  • گاز خنک کننده کم است
  • کندانسور یخچال درست عمل نمی کند
  • کمپرسور معیوب شده است

برای حل این مشکل دمای یخچال فریزر را بر روی دمای درست تنظیم کنید و درب یخچال را زیاد باز و بسته نکنید. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد تماس بگیرید.

در صورت وجود هرگونه ایراد در یخچال فریزر مابه خود می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مابه در مشهد (سما سرویس) از کارشناسان ما در ارتباط با مشکل خود راهنمایی بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر مابه در مشهد

تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی است و نیازمند تجربه، دانش و مهارت است. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی قطعا تعمیرکار هم باید خود را بروز نگه دارد. تکنیسین های ما با شرکت در کارگاه های آموزشی که برای آنها برگزار می کنیم، همواره اطلاعات خود را بروز نگه می دارند و می توانند به راحتی مدل های مختلف یخچال فریزر مابه را تعمیر کنند.

در صورتی که سریعا نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر مابه در مشهد دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تکنیسین ما در محل شما جهت خدمت رسانی حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر مابه در مشهد

شرکت سما سرویس، خدمات سرویس یخچال فریزر مابه در مشهد نیز ارائه می دهد. این خدمات جهت افزایش عمر یخچال فریزر و کاهش خرابی ها و بهبود عملکرد یخچال فریزر ارائه می شوند. بعضی از افراد سرویس کردن یخچال فریزر را نادیده می گیرند اما بعد ها دستگاه نیاز به تعمیرات اورژانسی پیدا می کند و هزینه های چند برابری را تحمیل می کند. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است سالی یک یا دو بار یخچال فریزر خود را سرویس کنید.

در صورت نیاز به سرویسکار یخچال فریزر مابه در مشهد، کافیست با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام سرویسکار کنید تا در کمترین زمان تکنیسین ما به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر مابه در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر مابه در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مابه

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد

شرکت سما سرویس با بیشتر از 15 سال سابقه در این زمینه توانسته موجب رضایت درصد بالایی از مشتریان خود شود و هم اکنون با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد فعالیت می کند.

سما سرویس خرسندی مشتریان را هدف خود قرار داده و در همین راستا، با استفاده از قطعات یدکی اصلی و همکاری با بهترین تکنیسین ها، تلاش کرده تا کیفیت خدمات خود را بالا ببرد و سعی می کند تا خدماتی ارائه کند که برای مشتریان سودمند و به صرفه باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مابه در مشهد (سما سرویس)، آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته می باشد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام، من میخواستم تشکر کنم از سما سرویس که خیلی زود تعمیرکار به محل ما فرستادن و ایشون در منزل ما همه کار هارو انجام دادن و نکات بهداشتی مثل ماسک زدن رو هم رعایت کرده بودن. خیلی ممنونم
علی سبزواری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر مابه
با سلام و عرض ادب

خیلی تشکر میکنم از سما سرویس و تعمیرکار خیلی خوبشون که به سرعت مشکل یخچالمون رو رفع کردن و تعمیرکاری که فرستاده بودن بسیار با اخلاق بودن و پروتکل های بهداشتی رو به خوبی رعایت کردن.

زهرا صادقی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر مابه
میخواستم تشکر کنم از شما و تعمیرکار حرفه ای تون که خیلی سریع بدون اینکه وقت تلف کنند عیب یخچال مارو پیدا و تعمیر کردند و خیلی از کارشون راضیم بسیار تمیز انجام دادن کارشونو. متشکرم
محمد اسلام زاده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر مابه

خدمات پس از فروش یخچال فریزر مابه در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای مابه خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر مابه در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر مابه در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر مابه در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر مابه در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر مابه در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر مابه در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر مابه
  • سرویس یخچال فریزر مابه در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی مابه در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر مابه در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای مابه

شرکت مابه در سال 1946 در مکزیک شروع به کار کرد. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان لوازم خانگی است. یخچال فریزرهای این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و استفاده از تکنولوژی های جدید در آن، مصرف انرژی دستگاه را بسیار کاهش داده است.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر مابه در مشهد می باشد و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز است.

کلام پایانی

زمانی که یخچال فریزر دچار مشکل می شود، با توجه به پیچیده بودن ساختار آن باید با تعمیرکار تماس بگیرید و از تعمیر یا دستکاری آن اجتناب کنید تا موجب آسیب زدن به خودتان یا دستگاه نشوید.

همکاران ما در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مابه در مشهد به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع ایرادات دستگاه شما عزیزان هستند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟