مرکز تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد-همراه 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو آاگ

تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد

یخچال فریزر از مهم ترین ارکان منزل است. این وسیله شگفت انگیز به ما کمک می کند تا مواد غذایی مورد نیاز چند روز خود را داخل آن نگهداری کنیم و از رفت و آمد زیاد به فروشگاه آسوده باشیم.

تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد

زمانی که یخچال فریزرتان خراب می شود و فورا می خواهید ایراد آن را برطرف کنید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خدمات تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد کنید تا به سرعت تکنیسین سما سرویس به محل شما اعزام شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل شما ایراد دستگاهتان را برطرف کند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای آاگ

تیم ما در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ در مشهد، همواره تماس هایی از همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان دریافت می کند که اکثرا مشکلاتی مشابه دارند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را مشاهده می کنید:

بسته نشدن درب یخچال فریزر آاگ

امکان دارد که متوجه خوب بسته نشدن درب یخچال فریزرتان شده باشید و بخواهید فورا این مشکل را حل کنید. دلایل بسته نشدن درب یخچال می توانند موارد زیر باشند:

  • پر کردن کردن قفسه درب با اجسام سنگین
  • خراب یا کثیف بودن لاستیک دور درب ها
  • تراز نبودن پایه های یخچال

برای رفع این مشکل لاستیک درب ها را تمیز کنید یا در صورت خراب بودن آنها را تعویض کنید، یخچال را به درستی تراز کنید و از سنگین کردن قفسه های درب با مواد غذایی و بطری ها پرهیز کنید. اگر مشکل حل نشد با تعمیرکار یخچال فریزر آاگ در مشهد تماس بگیرید.

ریزش آب از یخچال فریزر آاگ

نشت کردن آب از یخچال فریزر آاگ یک مشکل رایج و سرسام آور است. از دلایل پدید آمدن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایراد در شیر آب ورودی
  • نشتی از لوله های انتقال آب
  • شکستگی سینی تخلیه
  • یخ زدایی دیفراست

برای رفع این مشکل باید محل دقیق نشتی را پیدا کرده و آن را آب بندی کنید. در صورتی که توانایی انجام این کار را ندارید با مرکز تعمیرات یخچال فریزر آاگ در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن لوله های کندانسور یخچال فریزر آاگ

کار لوله های کندانسور، تأمین سرما و خنک کردن یخچال فریزر است. یخ زدن این لوله ها باعث می شود که راندمان دستگاه افت کند و کارایی کاهش یابد. عامل به وجود آمدن این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خراب شدن ترموستات
  • ایراد در تایمر دیفراست
  • مشکل در هیتر المنت

جهت رفع این مشکل، دستگاه باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر آاگ در مشهد بررسی شود و اقدامات لازم برای تعمیر آن صورت گیرد.

مشکل خنک نکردن یخچال فریزر آاگ

گاهی اوقات شاید متوجه شوید که دستگاه کار می کند اما سرما ندارد. این مشکل یکی دیگر از مشکلات رایج در یخچال فریزر ها است. از دلایل ایجاد این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه
  • خرابی تایمر دیفراست
  • خرابی ترموستات
  • مشکل در برد کنترل دما

برای رفع این مشکل سعی کنید زیاد درب دستگاه را باز و بسته نکنید و از سلامت لاستیک دور درب ها مطمئن شوید تا سرمای یخچال هدر نرود. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد تماس بگیرید.

در صورت وجود هرگونه ایراد در یخچال فریزر آاگ خود می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آاگ در مشهد (سما سرویس) از کارشناسان ما در ارتباط با مشکل خود راهنمایی بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر آاگ در مشهد

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، ساختار یخچال فریزرها نیز پیچیده شده است و تعمیر آن باید توسط فردی متخصص و با تجربه صورت بگیرد، در غیر این صورت ممکن است موجب افزایش هزینه ها و اتلاف وقت شود.

تکنیسین های ما بسیار حرفه ای هستند و بیشتر از 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه دارند. همچنین با شرکت در کارگاه های آموزشی که برای آنها برگزار می کنیم، همواره اطلاعات خود را بروز نگه می دارند و می توانند به راحتی انواع مدل های یخچال فریزرهای آاگ را تعمیر کنند.

در صورت احتیاج پیدا کردن به تعمیرکار، کافیست با مرکز تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین ما برای رفع ایراد دستگاه، به محل شما اعزام شود.

سرویسکار یخچال فریزر آاگ در مشهد

با اینکه روز به روز یخچال فریزرهای با کیفیت تری به بازار می آیند، اما هنوز احتمال خراب شدن یخچال فریزر در صورت عدم استفاده درست و جدی نگرفتن سرویس دوره ای دستگاه وجود دارد.

سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر آاگ در مشهد، به شما کمک می کند تا عمر دستگاه خود را افزایش دهید و کمتر به تعمیر آن نیاز پیدا کنید.

در این فرایند سرویسکار یخچال فریزر آاگ در مشهد، وضعیت اجزاء مختلف یخچال را بررسی می کند و در صورت نیاز قطعات به تعویض یا تعمیر اقدامات لازم را انجام می دهد و همچنین عملکرد کلی دستگاه را مورد ارزیابی قرار می دهد و تنظیمات مناسب را روی آن اعمال می کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر آاگ در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر آاگ شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر آاگ در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آاگ

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد

سما سرویس با بیشتر از 15 سال سابقه و بیش از هزار تعمیر موفق توانسته با ارائه خدمات با کیفیت در جهت جلب رضایت مشتریان، به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر لوازم منزل در مشهد شناخته شده و با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد فعالیت کند.

این مجموعه با استقاده از قطعات یدکی اصلی و بهره گیری از توان تعمیرکاران زبده خود، سعی در بالا بردن کیفیت خدمات خود دارد و برای اثبات حسن نیت خود، ضمانت 6 ماهه کتبی برای خدمات تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد ارئه می کند.

این ضمانت به مشتری این امکان را می دهد که تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال فریزر توسط سما سرویس اگر دستگاه با همان مشکل مواجه شد، درخواست تعمیر دوباره کند بدون اینکه هزینه ای بابت آن بپردازد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد اینجا کلیک کنید.

با تشکر از مجموعه سماسرویس بابت خدمات خوبشون.

میخواستم بگم که کاش بقیه شرکت ها و افرادی که تو این حوزه کار میکنن هم یکم از شما یاد بگیرن. واقعا خیلیا توی کارشون وجدان رو فراموش کردن اما شما واقعا صادقانه سرویس دهی میکنید.

ممنون

اسماعیل گرجی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر آاگ
اول از همه تشکر می کنم از مجموعه سماسرویس چون زندگی رو برای ما ساده تر کردن:) 

خیلی عالیه که تو هر ساعت و هر روزی که با شما تماس میگیرم پاسخگو هستید و  با حوصله جواب منو میدید. واقعا کارتون عالیه.

منصوره فاکر
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر آاگ
سلام. خداقوت
خیلی ازتون ممنونم، یخچال مون درست شد و داره خیلی خوب و مث روز اولش کار می کنه.

از تعمیرکارتون هم تشکر می کنم بابت کیفیت کارشون و اینکه خیلی با ادب و با شخصیت رفتار کردن. همه چیز خوب بود

ممنون

سید علی طاهریان
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر آاگ

خدمات پس از فروش یخچال فریزر آاگ در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای آاگ خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر آاگ در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر آاگ در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر آاگ در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر آاگ در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر آاگ در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر آاگ در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر آاگ
  • سرویس یخچال فریزر آاگ در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی آاگ در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای آاگ

شرکت آاگ (AEG) در سال 1883 در آلمان تأسیس شد. محصولات این شرکت از جمله یخچال فریزرهای آن به کیفیت، کارایی بالا و عمر طولانی معروف اند و ازطراحی زیبا و شیک بهره مند هستند.

شرکت سما سرویس ارائه کننده خدمات پس از فروش یخچال فریزر آاگ در مشهد نیز هست و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

کلام پایانی

هرکاری احتیاج به تخصص و دانش در زمینه خود دارد. تعمیر یخچال فریزر نیز نیازمند تخصص، تجربه و شناخت انواع دستگاه ها دارد. اگر این کار به افراد بی تجربه و غیر حرفه ای سپرده شود می تواند موجب هدر رفتن زمان، انرژی و افزایش هزینه ها شود.

فرقی ندارد یخچال فریزر شما کدام مدل از یخچال فریزر های آاگ باشد، تکنیسین های ما می توانند به آسانی تمام مدل های یخچال فریزر آاگ را تعمیر کنند و شما عزیزان فقط با یک تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آاگ در مشهد می توانید از این خدمات در محل خود بهره ببرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟