تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو فیلکو

تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد

خرابی یخچال فریزر یکی از ناراحت کننده ترین و ناخوشایندترین اتفاقاتی است که ممکن است برای هر کسی و در هر زمانی رخ دهد. زمانی یخچال فریزر شما بصورت ناگهانی خراب شده و از کار می افتد؛ شما باید سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام کنید چراکه اگر کمی دیرتر این کار را انجام بدهید تمام مواد غذایی که در منزل و در یخچال فریزر خود نگهداری می کردید فاسد و بلا استفاده خواهند شد. این اتفاق باعث ایجاد مشکلاتی دیگری مانند از کار افتادن را نیز بهمراه دارد. اما چاره چیست؟

چاره این است که برای دریافت خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد ، به سراغ مراکزی بروید که این امکان را به شما بدهند که زمان حضور تعمیرکار در منزلتان را خودتان مشخص کنید. در این حالت شما تعمیرکار زمانی به منزل شما اعزام می شود که کمترین آسیب را به برنامه ریزی روزانه و کار شما وارد کند.

تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد

شرکت سماسرویس با 15 سال سابقه در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد ، آمادگی این را دارد که در هر زمان و در تمام طول هفته ، جهت ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد ، تعمیرکار مجاز یخچال فریزر فیلکو در مشهد را به منزل یا محل موردنظر شما در سرتاسر شهر مشهد اعزام نماید.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای فیلکو

یخچال فریزرهای فیلکو با اینکه در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند اما در این میان ایراداتی وجود دارد که تقریبا در اکثر مدل های این دستگاه رایج بوده و تکرار می شوند. در ادامه تعدادی از این موارد را به همراه راه حل سریع آن بیان می کنیم:

محفظه داخلی یخچال در یخچال فریزر فیلکو یخ زده است

سردشدن بیش از حد و یخ زدن مواد غذایی و محفظه داخلی یخچال از شایع ترین مشکلات در انواع یخچال فریزرها است. از جمله عواملی که باعث بروز این ایراد می شوند می توان خرابی ترمیستور، جمع شدن آلودگی و گرد وغبار روی کویل کندانسور ، تنظیمات نادرست ترموستات و مسدود شدن فن خروجی هوا در اثر حجم زیاد مواد غذایی را نام برد.

مواردی که گفته شد در 90 درصد مواقع باعث ایجاد این مشکل می شوند. اما باید قبل از هر اقدامی دقیق بررسی شوند. برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار یخچال فریزر فیلکو در مشهد با سماسرویس تماس بگیرید.

درب یخچال فریزر فیلکو بسته نمی شود

پیش از هر اقدام دیگری ابتدا مطمئن شوید که هیچگونه جسم خارجی مسیر بسته شدن درب را مسدود نکرده است. سپس باید تراز بودن یا نبودن پایه های یخچال فریزر را بررسی کنید و بعد از این به سراغ لولاهای درب رفته و سلامت آن ها را چک کنید. اگر هیچ یک از موارد بالا عامل بروز مشکل نباشند پس به احتمال زیاد نوار دور درب دستگاه خراب یا فرسوده شده است.

هرگز این مشکل را کوچک در نظر نگیرید. شاید در ابتدا این مورد چندان حاد به نظر نرسد اما اگر سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نکنید احتمال خرابی یا سوختن کمپرسور یخچال فریزر بسیار بالا می رود.

برای رفع این مشکل در صورت تمایل می توانید با سرویسکار یخچال فریزر فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

از داخل محفظه یخچال فریزر فیلکو بوی ناخوشایندی منتشر می شود

تولید و انتشار بوی بد و نامطبوع، از دیگر مشکلات رایج یخچال قلمداد می گردد. فاسد شدن مواد غذایی در اثر گذشت زمان یا نگهداری مواد غذایی به صورت غیر اصولی، منجر به تولید بوی بد در داخل یخچال می شود. استفاده از ظروف در بسته، شستشوی محفظه داخلی با محلول آب و مایع ظرفشویی و استفاده از بوگیر یا قهوه در محفظه یخچال، از بهترین راهکارها برای رفع این مشکل می باشد.

یخ زدن لوله های کندانسور در یخچال فریزر فیلکو

این مشکل باعث کاهش شدید راندمان یخچال فریزر فیلکو می شود. در زمان بروز این ایراد بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد تماس بگیرید تا ایراد بصورت اصولی برطرف شود.

اما اگر خودتان قصد بررسی و رفع آن را دارید ( اصلا توصیه نمی شود!) موارد زیر را بررسی کنید:

  • سلامت هیتر المنت یخچال فریزر
  • ترموستات دستگاه
  • تایمر دیفراست
آلودگی صوتی زیاد در یخچال فریزر فیلکو

زمانی که یخچال فریزر در حالت تنظیم فشار و برفک زدایی است ممکن است مقداری صدای اضافه تولید کند اما اگر این صدا بصورت مداوم و بسیار بلند ایجاد می شود پس احتمالا یکی از موارد زیر برای دستگاه شما پیش آمده است:

  • آسیب دیدن یا شکستن پره های فن دستگاه
  • خرابی موتورفن کندانسور
  • شل شدن سیم پیچ (کویل) کندانسور
  • شل شدن لوله ها و اتصالات کمپرسور دستگاه

در موارد کمی مشکل ایجاد سر و صدا در یخچال فریزر با تراز کردن پایه های آن برطرف می شود پس پیش از اینکه با مرکز تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد تماس بگیرید از تراز بودن پایه های دستگاه اطمینان حاصل کنید.

اگر ایراد همچنان باقی ماند پس باید با تعمیرکار یخچال فریزر فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر فیلکو در مشهد

زمانی که یخچال فریزر منزل خراب می شود ،اکثر افراد برای پیدا کردن بهترین تعمیرکار یخچال فریزر در مشهد ، به سراغ آگهی های روزنامه ، اپلیکیشن دیوار ، گوگل و… می روند و در این موارد به دنبال تعمیرکار مورد نظر خود می گردند. این کار شاید سریعترین و منطقی ترین روش برای پیدا کردن ارائه دهندگان خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد است.

اما زمانی که در فضای مجازی به دنبال این گونه خدمات می گردید باید به چند نکته مهم توجه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. نکته اول این است که به نظرات و بازخورد سایر مشتریان آن شرکت یا شخص توجه کنید و آنها را مطالعه کنید. سپس مطئن شوید که شخص یا مرکز مورد نظرتان مجوزهای مربوط را داشته باشد.

علاوه بر موارد بالا باید ببینید که آیا آن شخص یا مرکز ، خدمات خود را چگونه ارائه می دهد؟ آیا سر وقت در منزل شما حاضر می شود؟ آیا خدماتش را گارانتی یا ضمانت می کند؟

توجه به مواردی گفته شد باعث خواهد شد که شما خدماتی با کیفیت و خوب دریافت کنید و با خیالی آسوده کار تعمیر دستگاه خود را به آن فرد (شرکت) بسپارید.

شرکت سماسرویس معتبرترین و مجهزترین مرکز تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد است. این مجموعه با بکارگیری بهترین و باتجربه ترین تعمیرکار یخچال فریزر فیلکو در مشهد خدماتی باکیفیت و بی رقیب را به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد ارائه می کند. علاوه بر این کلیه خدمات تعمیر یا سرویس یخچال فریزر فیلکو در مشهد در مجموعه سماسرویس با 6 ماه گارانتی رسمی ارائه می شود.

سرویسکار یخچال فریزر فیلکو در مشهد

سرویس یخچال فریزر فیلکو در مشهد ، یکی از خدماتی است که در راستای کاهش هزینه های تعمیر یخچال فریزر ، توسط سماسرویس ارائه می شود. این مجموعه با ارائه این خدمت سعی دارد تا در حد امکان احتمال خرابی وسایلی مانند یخچال فریزر را کاهش دهد.

در طول این فرایند، سرویسکار یخچال فریزر فیلکو در مشهد ، سلامت و کارکرد تمام اجزای اصلی یخچال فریزر شما را کاملا بررسی می کند و درصورت وجود کوچکترین ایرادی ، آن را برطرف می کند. با این کار ایرادات جزئی دستگاه شما پیش از اینکه باعث خرابی سایر اجزای آن شوند شناسایی و برطرف می شوند. در نتیجه شما از صرف هزینه های سنگین برای تعمیر دستگاه در امان خواهید بود.

علاوه بر این سرویس یخچال فریزر فیلکو باعث می شود که دستگاه شما همیشه در بهترین شرایط و با بالاترین راندمان کار کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر فیلکو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052765 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر فیلکو شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر فیلکو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو فیلکو

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد

مجموعه سماسرویس پس از 15 سال ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت هزاران مشتری در سرتاسر شهر مشهد ، اکنون خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلکو را تحت عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد ارائه می دهد. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت با قیمت های منصفانه و ارائه گارانتی 6 ماهه توانست اعتماد و رضایت تعداد زیادی از مردم شهر مشهد را جلب نماید.

هدف ما در مجموعه سماسرویس خدمت رسانی به مردم شهر مشهد است و در این مسیر تمام تلاش خود را بکارگرفته ایم. ما در مجموعه سماسرویس صرفا برای کسب درآمد فعالیت نمی کنیم و در کنار کسب درآمد قصد داریم تا با ارائه خدمات خوب و با کیفیت از دغدغه های شما عزیزان بکاهیم. در همین راستا تعمیرکاران ما در مجموعه سماسرویس ، قطعات معیوب دستگاه های شما را در صورت امکان تعمیر خواهند کرد تا شما متحمل هزینه خرید و تعویض آن قطعه نشوید. تنها زمانی قطعات دستگاه شما را با قطعات اصلی جایگزین می کنیم که آن قطعه به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام خیلی متشکرم از شما بخاطر خدمات خیلی خوب و صادقانه تون. واقعا پولی که میگیرید رو حلال می کنید. خدا خیرتون بده ، موفق باشید.
عبدالله صبوری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلکو
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام اعضای مجموعه سما سرویس. خیلی تشکر میکنم از شما که اینقد به درست انجام شدن کار اهمیت میدید. خدماتی که ارائه دادید بسیار کارساز بود و مشکل دستگاه کامل برطرف شد.
کامران صداقت
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر فیلکو
وقتی توی اینترنت دنبال یه تعمیرکار خوب میگشتم سایت شما رو پیدا کردم. در واقع بهتر از سایت شما پیدا نکردم و کاملا از تعمیری که انجام دادید راضی هستم خیلی متشکرم.
آمنه کلالی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلکو

خدمات پس از فروش یخچال فریزر فیلکو در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای فیلکو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر فیلکو در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر فیلکو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر فیلکو در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر فیلکو در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر فیلکو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر فیلکو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر فیلکو
  • سرویس یخچال فریزر فیلکو در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی فیلکو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای فیلکو

کارخانه فیلکو در سال 1961 میلادی با تولید محصولاتی مانند تلویزیون و رادیو آغاز به کار کرد. این مجموعه در طی 20 سال 4 بار تغییر مالکیت داد و شرکت های بزرگی مانند فورد و فیلیپس مالکیت آن را خریداری کردند. در حال حاضر کارخانه های مادر فیلکو شرکت های فیلیپس و الکترولوکس هستند.

تولیدات این کارخانه از قدیم در منازل ایرانیان وجود داشته اند و در حال حاضر نیز تعدادی از این محصولات مخصوصا یخچال فریزرهای فیلکو در منازل مردم ایران وجود داشته و فعال می باشند.

شرکت سماسرویس به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر فیلکو در مشهد ، آمادگی عیب یابی و تعمیر انواع مدل های یخچال فریزرهای فیلکو را از قدیمی ترین تا جدیدترین آنها ، دارد. این مجموعه بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد است.

کلام پایانی

در زمان انتخاب تعمیرکار برای وسایل مهمی مانند یخچال فریزر ، سعی کنید کمی زمان را صرف کرده و در مورد گزینه های مختلف خود کمی تحقیق کنید. در صورت امکان نظر افرادی که قبلا از خدمات آن شخص یا مرکز استفاده کرده اند را جویا شوید. یا در وبسایت یا صفحه های این مراکز در شبکه های اجتماعی بازخورد سایر افراد را بررسی کنید.

هرگز کارهایی مانند تعمیر یخچال فریزر فیلکو در مشهد به افراد نابلد و کم تجربه نسپارید چراکه معمولا این کار باعث بروز خرابی های بیشتری در دستگاه شما خواهد شد و در نتیجه هزینه و زمان بیشتری را از شما صرف خواهد کرد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟