تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد- با گارانتی 6 ماهه
لوگو جنرال استیل

تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد

یخچال فریزر از اساسی ترین لوازم منزل به شمار می رود. این دستگاه این امکان را برای ما فراهم می سازد تا برای روزها و حتی هفته ها از مواد غذایی در خانه نگهداری کنیم و از رفت و آمد مداوم به فروشگاه آسوده باشیم.

خراب شدن یخچال فریزر یک اتفاق ناخوشایند است که می تواند رخ دهد. مشکل پیدا کردن یخچال فریزر می تواند موجب بهم ریختن برنامه ها شود و وقت زیادی از شما بگیرد و از همه مهم تر ممکن است مواد غذایی داخل یخچال به سرعت فاسد شوند. اما چاره چیست؟

تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد

شرکت سما سرویس یک مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد است که بیشتر از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد. این مجموعه با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران یخچال فریزر ، توانایی دارد تا بهترین خدمات را در سریع ترین زمان در محل شما به شما عزیزان ارائه دهد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای جنرال استیل

مشکلاتی که در ادامه ذکر شده رایج ترین مشکلاتی هستند که در تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد مطرح شده اند و همچنین روش برطرف کردن مشکلات نیز همراه آنها آمده است.

نشت آب از یخچال فریزر جنرال استیل

نشت آب از رایج ترین مشکلات و در عین حال سرسام آور ترین آنهاست. رخ دادن این اتفاق دلایل مختلفی دارد که شایع ترین آنها موارد زیر هستند:

  • شکستگی سینی تخلیه
  • نشتی یا ایراد در شیر آب ورودی
  • مسدود شدن لوله تخلیه
  • ایراد در لوله های تأمین آب

اگر توانایی فنی برای رفع ایراد یخچال را ندارید، بهترین روش برای حل کردن این مشکل تماس با تعمیرکار یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد است.

روشن نشدن یخچال فریزر جنرال استیل

شاید یخچال فریزر شما از کار افتاده باشد و روشن نشود و این مسئله موجب نگرانی شما شده باشد. قبل از انجام هر کاری بهتر است از سالم بودن کابل برق دستگاه و متصل بودن آن به پریز مطمئن شوید. (همچنین چک کنید که پریز برق دارد یا نه)

دلایل رخ دادن این اتفاق شامل موارد زیر است:

  • معیوب شدن اتصالات دستگاه
  • معیوب شدن برد اصلی دستگاه
  • مشکل در مدار تغذیه دستگاه

با توجه به اینکه رفع این مشکل نیازمند مهارت و دانش در این زمینه است، بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن بدنه یخچال فریزر جنرال استیل

وجود الکتریسیته در بدنه یخچال فریزر یک مشکل جدی است که باید سریعا رفع شود. اهمیت این موضوع به این دلیل بالاست که ممکن است موجب برق گرفتگی یا مشکل پیدا کردن قطعات سالم دستگاه شود و توصیه می شود دستگاه را از برق کشیده و با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید.

دلیل به وجود آمدن این مشکل می تواند اتصال داشتن سیم های لامپ داخل دستگاه به بدنه ، از بین رفتن عایق اتصالات دستگاه و یا اتصال داشتن پایه های ترمیستور به بدنه دستگاه باشد.

روشن نشدن لامپ داخل یخچال فریزر جنرال استیل

زمانی که درب یخچال را باز می کنید لامپ داخل آن روشن می شود، اگر این اتفاق رخ نمی دهد دلیل آن می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • سوختن لامپ
  • ایراد پیدا کردن اتصالات لامپ
  • خراب شدن سوئیچ لامپ
  • عدم برق رسانی به لامپ توسط برد

با توجه به موارد بالا باید مشکل را پیدا و رفع کرد. اگر مهارت لازم برای انجام این کار را ندارید توصیه می شود با سرویسکار یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد سر و صدای غیر عادی توسط یخچال فریزر جنرال استیل

معمولا علت سر و صدای بیش از حد یخچال فریزر به دلیل تراز نبودن پایه های یخچال می باشد و با تراز کردن صحیح آن می توان این مشکل را حل کرد.

دلایل دیگر این اشکال می توانند خرابی پره فن، خرابی موتور کندانسور و شل شدن کویل کنداسور یا لوله های کمپرسور باشند.

در صورت قطع نشدن صدا با تراز کردن دستگاه، با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در مشهد تماس بگیرید تا به شما راهنمایی های لازم را ارائه کنند.

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در یخچال فریزر ها، تعمیرکاران هم باید اطلاعات خود را بروز نگه دارند و با انواع مختلف دستگاه ها آشنایی داشته باشند.

متخصصان سما سرویس، افراد حرفه ای هستند که حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند و با بهره گیری از دانش و تجربه ای که در سال ها فعالیت به دست آوردند، قادر هستند تا مدل های مختلف یخچال فریزر جنرال استیل را به راحتی تعمیر کنند.

در صورتی که به تعمیرکار یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد احتیاج دارید، با سما سرویس تماس بگیرید و در کمتر از یک دقیقه درخواست خود را ثبت کنید تا تکنیسین سما سرویس در کوتاه ترین زمان جهت خدمت رسانی در محل شما حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد

خدمات سرویس یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد، به یخچال فریزر شما کمک می کند تا همیشه در بهترین شرایط ممکن کار کند و عملکرد مناسبی داشته باشد. سرویس کردن یخچال فریزر حداقل باید یک یا دو بار در سال انجام شود.

در این فرایند سرویسکار یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد در محل شما یخچال فریزرتان را بررسی می کند و کوچک ترین مشکلاتی که شاید از دید شما پنهان مانده باشد را رفع می کند تا در آینده به مشکلات بزرگتری بر نخورید. همچنین در صورت خراب بودن قطعات آن ها را تعمیر یا تعویض کرده و عملکرد کلی دستگاه را مورد ارزیابی قرار می دهد.

سرویس یخچال فریزر به مراتب کمتر از تعمیر اساسی برای شما هزینه دارد. اگر تصمیم دارید یخچال فریزر خود را سرویس کنید، با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان سرویسکار مجاز یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو جنرال استیل

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد

اگر به دنبال یک مرکز قابل اطمینان برای تعمیر یخچال فریزر خود هستید، سما سرویس مفتخر است که به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد به شما خدمت رسانی کند. این مجموعه در بیشتر 15 سال خدمت رسانی توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را کسب کند و جزو بهترین شرکت ها در این حوزه باشد.

فرقی ندارد که مشکل یخچال فریزر شما نشتی آب است یا خرابی کمپرسور، نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد، با در اختیار داشتن تجهیزات کامل، تعمیرکاران حرفه ای و بهترین قطعات یدکی آماده است تا از قدیمی ترین مدل های یخچال فریزر جنرال استیل تا جدید ترین آنها را به راحتی با بالاترین کیفیت و سرعت تعمیر کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

تشکر می کنم از شرکت سما سرویس که فورا تعمیرکار به منزل ما فرستادن و خیلی سریع عیب یخچال رو پیدا کردن و اونو تعمیر کردن و یخچال مثل اولش داره کار میکنه. خیلی ممنونم

فاطمه رضایی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر جنرال استیل
می خواستم تشکر کنم از سما سرویس و تعمیرکار با اخلاقشون که سریع برای تعمیر یخچال ما اومدن و عیب یخچالو پیدا کردن و به جای تعویض قطعه اونو تعمیر کردن که هزینه هارو خیلی کم کرد واقعا ممنونم
طالب رزاق پور
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل
ممنونم از شما به خاطر سرویس کردن یخچال فریزر ما ، هم خدماتتون بسیار عالی بود و هم قیمت مناسب بود خسته نباشید
امید فرجی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر جنرال استیل

خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای جنرال استیل خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر جنرال استیل
  • سرویس یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی جنرال استیل در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای جنرال استیل

یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران جنرال استیل می باشد که در سال ۱۳۲۶ با شرکت پارس آمریکا همکاری کرد و اقدام به تولید یخچال های خانگی نمود.

این شرکت با داشتن طراحان حرفه ای خود دست به تولید انواع محصولات خانگی با ظرفیت مناسب و ظاهری زیبا زده است. با پیشرفت تکنولوژی و ساختار این نوع لوازم برای استحکام و بدنه یخچال ها از آخرین متد های روز برای تولید یخچال فریزر استفاده کرده است. همچنین با بکارگیری از فناوری های روز، توانسته دستگاه هایی با کاربرد بالا و با کیفیت مناسب به مشتریان عرضه کند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد،  آمادگی دارد در 24 ساعت شبانه روز خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد را در محل مشتریان ارائه دهد.

کلام پایانی

اگر یخچال فریزر شما مشکل پیدا کرده و درست کار نمی کند، بهتر است در اولین فرصت برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا امکان شدیدتر شدن خرابی دستگاه وجود دارد. زمانی که می خواهید با تعمیرکار تماس بگیرید، قبل آن حتما چند گزینه را مد نظر بگیرید و با هم مقایسه کنید و سعی کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید چون تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی است و اگر به فرد مناسب سپرده نشود ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که وقت تان را تلف کند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در مشهد، با در اختیار داشتن تعمیرکاران ماهر و با تجربه، تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی آمادگی دارد تا در 24 ساعت و 7 روز هفته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟