تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد- گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو سیلور هاوس

تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد

یافتن ایرادات و تعمیر وسایلی مانند یخچال فریزر ، یک فرایند پیچیده است و موفقیت در آن نیازمند سالها تجربه و کسب مهارت است. به همین خاطر سپردن کارهایی مانند تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد به افراد نابلد و ناشناس می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. این کار ممکن است عواقب زیاد و گران قیمتی را برای شما در پیش داشته باشد. چراکه تعمیرکار نابلد نه تنها دستگاه را به خوبی تعمیر نمی کند بلکه ممکن است در همین حین به سایر قطعات یخچال فریزر شما نیز آسیب های جدی ای وارد کند که برطرف کردن آن شاید هزینه زیادی را برای شما در پی داشته باشد.

تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد

برای اینکه از این مشکل پیشگیری کنید و در کنار آن دستگاه خود را نیز به خوبی تعمیر و راه اندازی کنید، می بایست در انتخاب مرکز تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد ، دقت زیادی بکنید. ما در مجموعه سما سرویس هر آنچه که برای تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس نیاز است را در اختیار داریم. از بهترین تعمیرکار یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد تا قطعات یدکی اصلی و اورجینال.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای سیلور هاوس

در طول 15 سال فعالیت سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد ، افراد مختلف در تماس با ما ، ایرادات متفاوتی را برای یخچال فریزرهای سیلور هاوس بیان کردند. اما در این بین تعدادی از این ایرادات نسبت به بقیه به تعداد دفعات بیشتری گزارش شدند. در ادامه تعدادی از این موارد را به همراه روش برطرف کردن آن بیان می کنیم:

خنک نشده محیط داخل یخچال فریزر سیلور هاوس

خنک نشدن و افزایش دمای داخل یخچال فریزر سیلور هاوس یکی ایرادات رایج این دستگاه است که دلیل بروز آن می تواند یک یا چند مورد از ایرادات زیر باشد:

  • خرابی لاستیک دور درب
  • کم شدن یا نشت گاز خنک کننده
  • ایراد در عملکرد کمپرسور دستگاه
  • خرابی فن
  • ایراد یا خرابی در برد الکترونیکی
  • مشکل در عملکرد سنسورها

پیش از هر کار اجازه دهید که یخچال فریزر بدون اینکه درب آن باز شود ، مدتی کار کند اگر ایراد برطرف نشد به سراغ لاستیک دور درب رفته و از سلامت کامل آن اطمینان حاصل کنید.

اگر بعد از بررسی این موارد مشکل همچنان باقی ماند با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر سیلور هاوس سر و صدای زیادی ایجاد می کند

اگر یخچال فریزر شما به تازگی سر و صدای بلندی ایجاد می کند ، بطوریکه صدای آن آزار دهنده است ؛ باید مواردی را بررسی کنید:

  • تراز بودن پایه های یخچال فریزر
  • مسدود شدن مسیر چرخش فن اواپراتور
  • وجود مشکل در کمپرسور دستگاه

اگر بعد از تراز کردن پایه ها همچنان سر و صدا باقی بماند ، بهترین کار این است که با تعمیرکار یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد تماس بگیرید تا ایراد را بصورت تخصصی بررسی و برطرف کند.

ایجاد برفک در یخچال فریزر سیلور هاوس

معمولا زمانی در یخچال فریزرهای بدون برفک ، این مشکل بوجود می آید که رطوبت و گرمای محیط بیرون ، از طریقی وارد محیط داخلی دستگاه شوند. اما چطور؟

خرابی لاستیک دور درب دستگاه یکی از دلایل اصلی بروز این مشکل است. همچنین قرار گرفتن یخچال فریزر در نزدیکی وسایل گرمایشی مانند اجاق گاز یا آب گرمکن نیز می تواند این ایراد را ایجاد کند. علاوه بر این قرار دادن ظروف و مواد غذایی داغ نیز این مشکل را ممکن است ایجاد کند.

اگر مشکل از موارد بالا نباشد پس به احتمال زیاد ترموستات یخچال فریزر شما دچار خرابی شده است که باید توسط سرویسکار یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد تعمیر یا در صورت نیاز تعویض شود.

یخچال فریزر سیلور هاوس بصورت یکسره کار می کند

یخچال فریزر سیلور هاوس در حالت عادی پس از چند ساعت کارکردن کمپرسور ، مدتی خاموش شده و دوباره روشن می شود. اما اگر یخچال فریزر شما هرگز خاموش نشده و مداوم کار می کند ،دلیل آن یکی از موارد زیر است:

  • باز و بسته کردن بیش از حد درب دستگاه
  • گرم بودن بیش از حد محیط اطراف یخچال فریزر
  • پارگی یا خرابی لاستیک دور درب
  • خرابی یا ایراد در عملکرد ترموستات

اگر سه مورد اول در یخچال فریزر شما وجود ندارند پس باید ترموستات دستگاه بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود. برای اینکار سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد تماس بگیرید.

چراغ فیلتر آب در یخچال فریزر سیلور هاوس روشن شده است

این چراغ زمانی روشن می شود که عمر فیلتر آب دستگاه به پایان برسد و نشان می دهد که فیلتر آب باید تعویض شود.

تعویض فیلتر آب یخچال فریزر سیلور هاوس کار دشواری نیست و تنها لازم است که فیلتر اصلی آن را خریداری کرده و به راحتی آن را تعویض کنید. البته گاهی اوقات در اثر جابجایی و تکان خوردن یخچال نیز این چراغ روشن می شود که با یکبار خارج کردن و قرار دادن مجدد فیلتر در محل خودش مشکل برطرف می شود.

تعمیرکار یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد

مجموعه سما سرویس در تیم فنی خود بهترین تعمیرکار یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد را در اختیار دارد. این تعمیرکار ، بصورت تخصصی مسئول عیب یابی و تعمیر یخچال فریزرهای سیلور هاوس در مشهد است. شرکت سما سرویس تنها از افرادی در تیم فنی خود استفاده می کند که دارای حداقل 10 سال تجربه باشند.

علاوه بر این مجموعه سماسرویس بصورت مداوم مهارت و دانش تکنیسین های خود را مورد آزمایش قرار می دهد و در کارگاه های آموزشی که توسط سماسرویس برگزار می شوند ، جدیدترین متدها و روش های عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر را به این افراد آموزش می دهد. ارائه خدمات با کیفیت و بی نظیر ، رمز موفقیت ما در شهر مشهد بوده است و همچنان و پس از گذشت 15 سال از آغاز فعالیت مان در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد ، تلاش می کنیم که خدماتی شایسته و درخور شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر ارائه کنیم.

سرویسکار یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد

سرویس یخچال فریزر بهترین و به صرفه ترین روش برای حفظ سلامت و کارایی دستگاه است. یخچال فریزر سیلور هاوس در حالت حداقلی سالانه می بایست یکبار سرویس شود تا بازدهی و راندمان آن کاهش نیابد و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. اما این تنها مزیت سرویس های دوره ای نیست. انجام سرویس یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد ، می تواند در کاهش هزینه های احتمالی تعمیر آن نیز نقش بسیار مهمی داشته باشد.

در طول فرایند سرویس دستگاه ، سرویسکار یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد ، سلامت و کارکرد تمامی اجزا از جمله کمپرسور ، کندانسور ، ترموستات ، برد اصلی و قطعات جزئی تری مانند نوار دور درب ، فیلترهای هوا و آب و همچنین یخساز و آبسردکن و بسیاری موارد دیگر را بررسی می کند. اگر کوچکترین ایرادی در این قطعات مشاهده شود ، سرویسکار یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد آن را برطرف می کند تا این ایرادات کوچک و جزئی به سلامت قطعات اصلی مانند کمپرسور آن آسیب نزنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سیلور هاوس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد

در طول 15 سال فعالیت سما سرویس به عنوان مرکز تعمیرات یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد ، ما موفق شدیم که رضایت 100% مشتریان خود را جلب کنیم و خدماتی با کیفیت و بی نظیر را به مشتریان خود ارائه کنیم. این امر سبب شد تا ما عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد را کسب کرده و از این به بعد به عنوان نمایندگی تعمیر این دستگاه در مشهد فعایت کنیم.

خدمات ما برای یخچال فریزرهای سیلور هاوس کاملا جامع و فراگیر است و یخچال فریزر شما هر گونه ایراد یا نیازی داشته باشد توسط ما برطرف خواهد شد. علاوه بر این سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد ، خدمات خود را با 6 ماه گارانتی ارائه می کند تا خیال شما از بابت کیفیت و اصالت خدمات ما آسوده باشد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد اینجا کلیک کنید.

خیلی دنبال یک مرکز خوب واسه تعمیر یخچالم گشتم و بهتر از سما سرویس پیدا نکردم واقعا خدماتشون مثل چیزایی که تو سایت نوشته بودن عالی بود. خیلی ممنونم
محمد شکری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس
با سلام

خیلی تشکر می کنم از سماسرویس و تعمیرکاری که فرستادن. اول شک داشتم که به خوبی که میگن خدمات رو ارائه کنند اما وقتی کار رو تموم کردن واقعا نگرانیم رفع شد و اینکه خیلی سریع کار رو تموم کردن.

حسین پاکدل
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد
خیلی تشکر میکنم از سما سرویس که سریعا بعد از تماس تعمیرکار فرستادن و ایشون بسیار سریع مشکل یخچال مارو پیدا کردند و تعمیر کردند و هزینه تعمیرات هم واقعا مناسب بود. متشکرم
الهه سرابی
مشتری خدمات تعمیر فن یخچال فریزر سیلور هاوس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای سیلور هاوس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر سیلور هاوس
  • سرویس یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی سیلور هاوس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای سیلور هاوس

کارخانه سیلور هاوس بعد مدت ها فعالیت در کشورهای مختلف اکنون کارخانه خود را  در شهر تهران راه اندازی کرده و محصولات خود را در این کارخانه مونتاژ می کند. این مجموعه با تولید محصولاتی با کیفیت و درخور توانست سهم خوبی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده و طرفداران زیادی را کسب کند. در حال حاضر محصولات این برند در بازارهای ایران نیز عرضه می شوند و به دلیل کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب فروش بالایی را نیز به خود اختصاص داده اند.

شرکت سماسرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد است که خدمات خود را بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

تنها توصیه ما به شما این است که زمانی که وسیله مهمی مانند یخچال فریزر منزلتان خراب می شود ، کار تعمیر آن را به افراد ناشناس و ناشی نسپارید. با این کار هم متحمل ضررهای مالی نسبتا زیادی خواهید شد و هم وقت خود را هدر می دهید. شما با یکبار استفاده از خدمات سماسرویس خواهید دید که ما بهترین و معتبرترین مرکز تعمیر یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد هستیم.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته از طریق پیامرسان واتساپ ، فرم درخواست آنلاین تعمیر و تماس تلفنی ، درخواست خود را جهت دریافت خدماتی مانند تعمیر یا سرویس یخچال فریزر سیلور هاوس در مشهد ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن این خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی معتبر ، دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟