تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو گرنیه

تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد

یخچال فریزر از ضروری ترین و پرکاربرد ترین لوازم در آشپزخانه است. تصور کنید یک روز صبح که به آشپزخانه می روید متوجه شوید که یخچال فریزر درست کار نمی کند و ایراد پیدا کرده، ادامه داشتن این وضعیت ممکن است باعث فاسد شدن مواد غذایی شود.

سما سرویس، یک شرکت تعمیر لوازم خانگی در مشهد است و بیشتر از 15 سال است که در این زمینه فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با بهره گیری از توان تکنیسین های مجرب خود و استفاده از قطعات یدکی باکیفیت توانسته موجب جلب رضایت مشتریان خود شود.

تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد

سما سرویس تعمیرات یخچال فریزر های گرنجی را از جدیدترین مدل های آن تا قدیمی ترین آنها با ضمانت 6 ماهه، در منزل شما انجام می دهد. این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته فعالیت می کند و تعطیلی ندارد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای گرنجی

در ادامه تعدادی از ایرادات رایجی که در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر گرنجی در مشهد، مطرح شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

یکسره کار کردن موتور یخچال فریزر گرنجی

موتور یخچال فریزر به صورت منظم خاموش و روشن می شود و دمای داخل یخچال را خنک نگه می دارد. این عمل کمک می کند تا به موتور فشار وارد نشود و همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی شود. در صورتی که یخچال این عمل را انجام ندهد باید سریعا برای رفع مشکل آن اقدام کنید.

این مشکل می تواند به خاطر هدر رفتن سرما به دلیل باز و بسته کردن زیاد درب یا خرابی لاستیک درب ایجاد شده باشد و با تعویض لاستیک درب و کمتر باز و بسته کردن درب دستگاه مشکل حل می شود. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر گرنجی در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر گرنجی خنک نمی شود

سرد نشدن یخچال یک مشکل رایج است که برای بسیاری از کاربران این دستگاه اتفاق می افتد. دلیل درست عمل نکردن سیستم سرمایش یخچال ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

  • خرابی لاستیک دور درب و هدر رفتن سرما
  • نشت و کم بود گاز خنک کننده
  • خرابی کمپرسور
  • معیوب شدن ترموستات

لاستیک دور درب را چک کنید و در صورت خرابی آن را تعویض کنید. در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکار یخچال فریزر گرنجی در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن یخچال فریزر گرنجی

اگر یخچال فریزرتان روشن نمی شود این احتمال وجود دارد که برق به دستگاه نمی رسد. قبل از هر کاری کابل برق را چک کنید تا از اتصال آن به پریز مطمئن شوید همچنین سالم بودن کابل را مورد بررسی قرار دهید. دلیل دیگر روشن نشدن یخچال فریزر می تواند خرابی برد اصلی دستگاه باشد که در این صورت دستگاه باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر گرنجی در مشهد بررسی شود.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر گرنجی در مشهد تماس بگیرید.

عدم یخ سازی خودکار یخچال فریزر گرنجی

اگر یخساز یخچال فریزر به صورت خودکار یخ تولید نمی کند احتمالا کلید یخساز در صفحه نمایش روی حالت خاموش قرار دارد و باید آن را روشن کنید. ایراد در لوله های تأمین آب، افت دمای فریزر و مسدود بودن مسیر ورودی آب به یخساز نیز می توانند از عوامل دیگر به وجود آمدن این مشکل باشند.

در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار یخچال فریزر گرنجی در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن لوله های کندانسور یخچال فریزر گرنجی

تأمین هوای سرد و خنک کردن یخچال بر عهده لوله های کندانسور است و یخ زدن آن می تواند موجب اختلال در عملکرد دستگاه شود. برای حل این مشکل باید به بررسی ترموستات و تایمر دیفراست پرداخت و در صورت وجود ایراد آن را رفع کرد.

در صورت حل نشدن مشکل باید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر گرنجی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر گرنجی در مشهد

یخچال فریزر در کل سیستم خیلی پیچیده ای ندارد اما در صورتی که دانش کافی در مورد نحوه عملکرد این دستگاه نداشته باشید بسیار پیچیده به نظر می رسد. اگر یخچال فریزرتان مشکل پیدا کرده و قصد دارید با تعمیرکار یخچال فریزر تماس بگیرید، بهتر است به دنبال یک تعمیرکار با تجربه و ماهر بگردید تا با مشکلاتی از قبیل اتلاف وقت و افزایش هزینه ها رو به رو نشوید.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن متخصصان حرفه ای و کاربلد که هر کدام حداقل دارای 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه هستند توانایی دارد تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه کند. تکنیسین های ما، با بهره گیری از دانش و تجربه ای که در سال ها فعالیت به دست آوردند قادر هستند تا مدل های مختلف یخچال فریزر گرنجی را به راحتی تعمیر کنند.

سرویسکار یخچال فریزر گرنجی در مشهد

سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر از مهمترین ارکان نگهداری اصولی از یخچال فریزر است. این فرایند کمک می کند تا یخچال فریزر سال های بیشتری در آشپزخانه شما بدون مشکل کار کند و شما را از دردسرهای مشکلات اساسی مانند نشت آب از یخچال فریزر در امان نگه می دارد.

سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر گرنجی در مشهد نیز ارائه می کند. این خدمات توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر گرنجی در مشهد در منزل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

در صورتی که تصمیم به سرویس کردن دستگاه خود گرفته اید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان سرویسکار یخچال فریزر گرنجی در مشهد جهت خدمت رسانی در محل شما حاضر شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر گرنجی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر گرنجی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو گرنیه

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد

شرکت سما سرویس با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد نیز فعالیت می کند. این مجموعه مسئولیت بزرگی در قبال مشتریان خود بر دوش دارد و با تمام توان تلاش می کند تا رضایت آنها را جلب کند و خدماتی سودمند به مشتریان ارائه دهد.

انجام تعمیرات یخچال فریزر گرنجی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی است. این گارانتی به این صورت است که اگر پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر گرنجی در مشهد، تا 6 ماه بعد دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت سما سرویس دستگاه را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

همچنین سما سرویس برای رفاه بیشتر همشهریان عزیز، امکان ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین ، ثبت درخواست تلفنی و یا از طریق واتساپ فراهم کرده است. همکاران ما در تمام روز های هفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

خیلی تشکر میکنم از سما سرویس به دلیل اقدام سریع و فرستادن به موقع تعمیرکار برای تعمیر یخچال ما و همچنین از تعمیرکار درجه یکشون (آقای مرادی) هم تشکر میکنم که کار رو خیلی خوب و تمیز انجام دادن خسته نباشید.

سید رضا خاتمی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر گرنجی
ممنون از سرویسکار سما سرویس که خیلی عالی یخچال ما رو سرویس کردن. رفتارشون هم خیلی حرفه ای و خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو هم به خوبی رعایت کردن. ممنون از سماسرویس!
راحله کامیاب
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر گرنجی
تشکر میکنم از سما سرویس که به جای تعویض کمپرسور اونو تعمیر کردن و خیلی هزینه ها به نفعمون شد و دستمزدشون هم واقعا عادلانه و مناسب بود خیلی ممنونم
ناصر خسروی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر گرنجی

خدمات پس از فروش یخچال فریزر گرنجی در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای گرنجی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر گرنجی در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر گرنجی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر گرنجی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر گرنجی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر گرنجی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر گرنجی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر گرنجی
  • سرویس یخچال فریزر گرنجی در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی گرنجی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای گرنجی

شرکت گرنجی یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی، با سابقه 60 ساله در اروپا است. محصولات این برند در بیش از 90 کشور دنیا به فروش می رسد. یخچال فریزر از پرفروش ترین محصولات این برند است. طراحی و تولید یخچال فریزر های این شرکت بر اساس متد های روز دنیا صورت می گیرد. این دستگاه ها از کیفیت و ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

باید به عرضتان برسانیم که سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد، ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر گرنجی در مشهد را نیز بر عهده دارد و در تمام روز های هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کلام پایانی

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی است و باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد. در زمان خرابی یخچال فریزر به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر یا دستکاری دستگاه نکنید تا از شدیدتر شدن خرابی جلوگیری کنید.

اگر به دنبال خدمات تعمیر با کیفیت و تضمینی هستید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا تکنیسین های ما به سرعت اقدام کنند و مشکل یخچال فریزر شما را رفع کنند. سما سرویس تنها مرکز تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد است که خدمات خود را به صورت تضمینی و با گارانتی 6 ماهه ارائه می کند.

شما در هر منطقه ای از شهر مشهد باشید، از لحظه ثبت درخواست شما برای تعمیر یخچال فریزر گرنجی در مشهد تا زمان حضور تعمیرکار در محل شما تنها دو ساعت زمان خواهد برد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟