مرکز تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد - گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو گلسان

تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد

خراب شدن یخچال فریزر، یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. این اتفاق باعث می شود مواد غذایی به سرعت فاسد شوند و از طرفی باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن تعمیرکار ماهر و تعمیر دستگاه کنید. در این مواقع چگونه باید از اتلاف وقت جلوگیری کرد؟

زمانی که یخچال فریزر شما خراب شده و نیاز به تعمیر سریع دارید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. شرکت سما سرویس با بیش از 15 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی در مشهد، اکنون به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد نیز فعالیت می کند و خدمات پس از فروش این دستگاه را نیز ارائه می دهد.

تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد

شما می توانید در کمتر از دو دقیقه فرم ثبت درخواست تعمیر را تکمیل کنید و یا درخواست خود را از طریق تماس با سما سرویس ثبت کنید تا همکاران ما به سرعت تعمیرکار یخچال فریزر گلسان در مشهد به محل شما اعزام کنند. شما در هر منطقه ای از شهر مشهد که باشید و در هر ساعتی که تماس بگیرید، ما تعمیرکار یخچال فریزر گلسان در مشهد را به منزل شما اعزام می کنیم.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای گلسان

در بین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر گلسان در مشهد، توسط همشهریان بیان شده اند ، تعدادی از آن ها مشکلات مشابه و رایجی بوده اند که در ادامه این موارد را همراه با راه حل آنها برای مطالعه شما ذکر کرده ایم.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال فریزر گلسان

داغ شدن موتور یک امر طبیعی است، اما زمانی که موتور بیش از حد معمول داغ شود نشان دهنده وجود مشکل در عملکرد دستگاه است. اگر موتور یخچال فریزر زیاد کار کند داغ می شود و زیاد کار کردن موتور می تواند به دلیل بسته نشدن درست درب و هدر رفتن سرما باشد. برای حل این مشکل از سالم بودن لاستیک دور درب ها مطمئن شوید و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید.

همچنین مشکل می تواند کمبود گاز خنک کننده یا خرابی موتور باشد که در این صورت باید با مرکز تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد تماس بگیرید.

چراغ داخل یخچال فریزر گلسان روشن نمی شود

چراغ داخل یخچال فریزر معمولا به دلیل سوختن آن روشن نمی شود، اما در برخی موارد مشکل در اتصالات مربوط به لامپ یا خرابی سوکت ها نیز می تواند باعث رخ دادن این مشکل شود. تعویض لامپ در اغلب موارد مشکل را برطرف می کند. توجه داشته باشید که هنگام تعویض لامپ، دستگاه را از برق بکشید تا از برق گرفتگی جلوگیری شود.

در صورت نیاز می توانید از سرویسکار یخچال فریزر گلسان در مشهد کمک بگیرید.

از یخچال فریزر گلسان آب نشت می کند

نشت کردن آب از یخچال فریزر رایجترین مشکل در میان کاربران بوده است.  این ایراد به یکی از دلایل زیر رخ  می دهد:

  • مسدود شدن لوله تخلیه
  • خرابی لاستیک دور درب ها
  • خرابی شلنگ یا شیر ورودی آب به دستگاه
  • شکستن یا خراب شدن سینی تخلیه
  • یخ زدن فن اواپراتور
  • خرابی در لوله ها و اتصالات آبسردکن

در صورت امکان موارد بالا را بررسی کنید و اگر ایرادی مشاهده کردید آن را برطرف کنید. اگر ایرادی پیدا نکردید یا برای رفع آن به کمک احتیاج داشتید، می توانید با مرکز تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر گلسان بصورت خودکار خاموش و روشن نمی شود

این ایراد زمانی رخ می دهد که اتصالات یا فیوز برق مشکل داشته باشند، برد الکترونیکی دستگاه به درستی کار نکند، سنسور دما ایراد داشته باشد و یا گاز خنک کننده کم شده باشد. در مواردی به علت زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه نیز این اتفاق رخ می دهد و باید از این کار جدا خودداری کنید.

رفع کردن این مشکل نیازمند مهارت های فنی است و بهتر است از تعمیرکار مجاز یخچال فریزر گلسان در مشهد کمک بگیرید.

محیط داخل یخچال فریزر گلسان گرم است

پیش از هر کاری بررسی کنید که دمای دستگاه به درستی تنظیم شده باشد. اگر ایراد از تنظیمات دمای دستگاه نبود احتمالا فن یخچال فریزر کار نمی کند یا موتور دستگاه خراب شده و یا دستگاه در زیر تابش مستقیم آفتاب یا در نزدیکی وسایل گرمایشی قرار گرفته و باید جابجا شود.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای رفع ایرادات دستگاه خود با مرکز خدمات پس از فروش یخچال فریزر گلسان در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر گلسان در مشهد

مجموعه سما سرویس در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می دهد؛ برای تکنیسین ها و تعمیرکاران خود نیز بصورت مداوم کلاس ها و کارگاه های آموزشی برگزار می کند و بر روی بروز بودن اطلاعات و ارتقاء مهارت های آنها بسیار تأکید دارد و مهارت های آنان را دائما مورد آزمون قرار می دهد.

تمام تکنیسین هایی که تحت پوشش سما سرویس به عنوان تعمیرکار یخچال فریزر گلسان در مشهد فعالیت می کنند، دارای سابقه و تجربه زیادی در این زمینه بوده و در طول فعالیت خود در این مجموعه با متدها و روش های جدید تعمیر لوازم منزل آشنا شده و این روش ها را کاملا فرا می گیرند.

سما سرویس با در اختیار داشتن تیم فنی متشکل از تعمیرکاران متخصص و با تجربه موفق شده رضایت بسیاری از همشهریان عزیز را جلب کرده و در حال حاضر مورد اعتماد هزاران مشتری در سرتاسر شهر مشهد می باشد.

سرویسکار یخچال فریزر گلسان در مشهد

یکی از اقداماتی که تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامت و بهبود عملکرد یخچال فریزر دارد ، سرویس کردن آن است. این کار می بایست بصورت مداوم و حداقل سالی یک بار انجام شود. اما متاسفانه بعضی افراد آن را جدی نمی گیرند و زمانی که یخچال فریزرشان خراب می شود، مجبور می شوند چند برابر هزینه سرویس دستگاه را خرج تعمیر آن کنند.

سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر گلسان در مشهد نیز ارائه می دهد. در طول این فرآیند تمام اجزا و قسمت های مختلف یخچال فریزر شما بررسی می شود و در صورت وجود خرابی یا ایراد برطرف می شود. این کار باعث می شود که ایرادات جزئی دستگاه قبل از اینکه باعث بروز خرابی های شدیدتر شوند، شناسایی و برطرف شوند. انجام سرویس دوره ای علاوه بر حفظ سلامت دستگاه، تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های تعمیر آن دارد.

کلیه فرایند سرویس دستگاه توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر گلسان در مشهد و در منزل شما انجام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر گلسان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر گلسان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو گلسان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد

شرکت سما سرویس پس از حدود 15 سال فعالیت در زمینه تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد، ارائه نماید.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر گلسان در مشهد، تلاش کرده تا با بالا بردن کیفیت خدمات خود و ارائه ضمانت 6 ماهه، نگرانی مشتریان را از بین برده و با اقدام سریع در ارائه خدمات آسودگی را برای آنان به ارمغان بیاورد.

در صورتی که دستگاه شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر گلسان در مشهد (سما سرویس) ، دوباره دچار مشکل قبل شود شما با استفاده از این گارانتی تا 6 ماه بعد می توانید خدمات تعمیر دستگاه را بصورت رایگان و بدون هزینه اضافی از سما سرویس دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام ، من هم از سما سرویس تشکر میکنم که به موقع تعمیرکارشون رو فرستادن و هم از تعمیرکارشون تشکر میکنم که اینقدر حرفه ای و بدون دردسر دستگاه رو تعمیر کردن و پروتکل های بهداشتی رو هم کاملا رعایت کردن. ممنون🙏
فرید سلطانی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر گلسان
از شما تشکر میکنم به خاطر اینکه کمپرسور یخچالمون رو برخلاف بقیه که میگفتن باید تعویض شه، تعمیرش کردید و الان داره خیلی خوب کار می کنه. دستتون درد نکنه واقعا حرف ندارید
کاظم شفاهی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر گلسان
خسته نباشید میگم به مجموعه سماسرویس. کیفیت خدمات بسیار خوب بود و همچنین سرعت تکنیسن شما در انجام سرویس بسیار عالی بود طوری که خیلی معطل نشدیم. خیلی ممنونم
نازنین یاقوتی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر گلسان

خدمات پس از فروش یخچال فریزر گلسان در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای گلسان خدمات و سرویس های مختلفی را در شهر مشهد ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر گلسان در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر گلسان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر گلسان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر گلسان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر گلسان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر گلسان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر گلسان
  • سرویس یخچال فریزر گلسان در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی گلسان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای گلسان

شرکت گلسان یک شرکت ایرانی است که در سال 76 کار خود را در حوزه تولید لوازم خانگی شروع کرد. یخچال فریزر های ساخت این برند از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر گلسان در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر گلسان در مشهد را عهده دار می باشد.

کلام پایانی

در انتها باید این موضوع را ذکر کنیم که سپردن تعمیر وسایل ضروری مانند یخچال فریزر به افرادی که از مهارت ، تخصص و تجربه کافی برخوردار نیستند می تواند اشتباه بزرگی باشد. انجام کارهای فنی باید به دست افرادی انجام شود که علاوه بر مهارت و تجربه ، دارای حس وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری نیز باشند.

فرقی ندارد یخچال فریزر شما کدام مدل از یخچال فریزر های گلسان باشد، تکنیسین های ما می توانند به آسانی تمام مدل های یخچال فریزر گلسان را تعمیر کنند و شما عزیزان فقط با یک تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گلسان در مشهد می توانید از این خدمات در محل خود بهره ببرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟