مرکز تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد - گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو نیکسان

تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد

یخچال فریزر پرکاربرد ترین وسیله در خانه است و مدام از آن استفاده می شود تا مواد غذایی را خنک و تازه نگه داشت. زمانی که یخچال فریزر دچار مشکل می شود و کار نمی کند ممکن است خیلی سریع مواد غذایی فاسد شده و غیر قابل استفاده شوند.

شرکت سما سرویس یک شرکت فعال در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد است و خدمات تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد یک از خدماتی است که سما سرویس ارائه می دهد. این مجموعه با داشتن تیم پاسخگویی قوی، قادر است در هر ساعت از شبانه روز که همشهریان نیاز داشته باشند به سرعت تعمیر کار به محل آنها اعزام کند.

تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد

تعمیرکاران سما سرویس حداقل دارای 10 سال سابقه کار در این زمینه هستند و همواره در حال یادگیری روش های جدید و تکنولوژی های روز دنیا هستند تا بتوانند انواع مدل های یخچال فریزر نیکسان را تعمیر کنند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای نیکسان

در ادامه برخی از مشکلات رایج که در تماس هایی از همشهریان با مرکز تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد در میان گذاشته شده را همراه با نحوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

روشن نشدن یخچال فریزر نیکسان

اگر یخچال فریزر شما روشن نمی شود و از کار افتاده، بهتر است ابتدا از متصل بودن دوشاخ کابل یخچال فریزر به پریز و وجود برق در پریز اطمینان حاصل کنید.

دلایل روشن نشدن یخچال فریزر می توانند موارد زیر باشند:

  • ایراد پیدا کردن اتصالات داخل دستگاه
  • معیوب شدن برد دستگاه
  • ایراد در مدار تغذیه
  • اشکال در کمپرسور

زمانی که لامپ یخچال روشن می شود اما یخچال فریزر کار نمی کند احتمالا کمپرسور دچار ایراد شده است. این مشکل را نمی توانید خودتان برطرف کنید و نیاز است تا توسط یک متخصص بررسی و تعمیر شود، در نتیجه باید با تعمیرکار یخچال فریزر نیکسان در مشهد تماس بگیرید.

برفک زدن یخچال فریزر نیکسان

به وجود آمدن برفک در محفظه دستگاه نیز یکی دیگر از مشکلات رایج است. معمولا با ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن برفک شکل می گیرد. دلیل دیگر آن می تواند تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد.

برای رفع این مشکل دمای تنظیم شده دستگاه را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن آن را تنظیم کنید. همچنین با بررسی سلامت لاستیک دور درب ها اطمینان حاصل کنید که درب یخچال به خوبی بسته می شود و رطوبت به آن وارد نمی شود.

در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز یخچال فریزر نیکسان در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن لامپ داخل یخچال فریزر نیکسان

اگر با باز کردن درب یخچال لامپ آن روشن نمی شود، ممکن است عمر چراغ یخچال تمام شده باشد و سوخته باشد که با تعویض آن مشکل حل می شود.

دلیل دیگر آن می تواند مشکل در اتصالات مربوط به لامپ یا سوئیچ لامپ باشد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود. می توانید در صورت تمایل با مرکز تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

یخ زدن مواد داخل یخچال در یخچال فریزر نیکسان

محفظه یخچال برای خنک نگه داشتن مواد غذایی طراحی شده و مواد غذایی داخل آن نباید یخ بزنند. اگر مواد غذایی بیش از حد سرد می شوند و یخ می زنند، باید ابتدا دمای تنظیم شده یخچال فریزر را بررسی کنید و در صورت تنظیم نبودن آن، آن را روی دمای مناسب قرار دهید.

دلیل دیگر رخ دادن این مشکل می تواند خراب شدن ترمیستور باشد که در نتیجه آن در روند اندازه گیری و کنترل دما اختلال ایجاد می شود و این مشکل رخ می دهد. برای رفع این مشکل بهتر است با مرکز تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد تماس بگیرید.

انتشار بوی بد از یخچال فریزر نیکسان

انتشار بوی بد از یخچال فریزر یک مشکل رایج است. این مشکل ممکن است به دلیل فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال فریزر رخ دهد. برای رفع بوی بد یخچال پیشنهاد می شود دستگاه را مرتبا بشویید و از بوگیر استفاده کنید. از موادی مانند قهوه یا لیموی تازه می توانید به عنوان بوگیر طبیعی استفاده کنید.

تعمیرکار یخچال فریزر نیکسان در مشهد

یک تکنیسین حرفه ای همیشه درحال یادگیری است و تمام تلاش خود را می کند تا کارها را با موفقیت به پایان برساند و مسئولیت پذیر و منظم است، درحالی که یک تکنیسین غیر حرفه ای کاملا برعکس عمل می کند.

تعمیرکاران سما سرویس  افراد حرفه ای و آموزش دیده ای هستند که بالای 10 سال تجربه فعالیت در این زمینه دارند و به عنوان تعمیرکار مجاز یخچال فریزر نیکسان در مشهد شناخته می شوند. ما همواره برای نیروهای خود کارگاه های آموزشی برگذار می کنیم تا اطلاعاتشان بروز باشد. تکنیسین های ما می توانند به راحتی از قدیمی ترین مدل های یخچال فریزر نیکسان تا جدیدترین آنها را تعمیر کنند.

در صورت نیاز داشتن به تعمیرکار یخچال فریزر نیکسان در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید تا تکنیسین ما در کوتاه ترین زمان جهت خدمت رسانی در محل شما حاضر شوند.

سرویسکار یخچال فریزر نیکسان در مشهد

سرویس یخچال فریزر نیکسان در مشهد از دیگر خدمات سما سرویس است. این خدمات به شما کمک می کند تا قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی و اساسی، ایرادات کوچک و پنهان دستگاه خود را پیدا و رفع کنید، به اینصورت دستگاه در آینده دچار مشکلات بزرگ نمی شود و شما نیز از دردسرهای آن در امان خواهید بود.

فرایند سرویس یخچال فریزر تماما در منزل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط سرویسکار یخچال فریزر نیکسان در مشهد، انجام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر نیکسان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر نیکسان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو نیکسان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد

اگر احتیاج دارید یخچال فریزر خود را تعمیر کنید بهتر است برای تعمیر آن، با یک مرکز تخصصی و معتبر تماس بگیرید تا با مشکلات و چالش هایی از قبیل عدم تعمیر اصولی، بی کیفیت بودن خدمات و دوباره خراب شدن دستگاه رو به رو نشوید.

شرکت سما سرویس در سال های فعالیت خود توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود را کسب کند و اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد به فعالیت خود ادامه می دهد. سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و قطعات یدکی اصلی، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می کند و برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، گارانتی 6 ماهه برای خدمات خود ارائه می دهد.

گارانتی خدمات به این صورت است که تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال فریزر توسط تعمیرکار سما سرویس، اگر دستگاه به مشکل قبل دچار شد شرکت بدون دریافت هزینه دوباره دستگاه را تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد، در تمام روز های هفته و به صورت 24 ساعته آماده است تا به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد خدمت رسانی کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد اینجا کلیک کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید

تشکر میکنم از شما چون شما باعث شدید با هزینه خیلی کمتری یخچال ما تعمیر بشه و بتونیم ازش دوباره استفاده کنیم. همه میگفتن باید کمپرسورش تعویض بشه اما شما تعمیرش کردید. خدا خیرتون بده

محسن سلطانی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر نیکسان
ممنونم از مجموعه سماسرویس بابت تعمیر یخچال فریزرم. خدماتتون واقعا عالی بود و خداروشکر مشکل کاملا برطرف شد . الان دیگه اگه وسیله ای توی خونه خراب بشه با شما تماس می گیرم. ان شاالله همیشه موفق باشید.
قاسم گلیان
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر نیکسان
میخواستم تشکر کنم از شما و تعمیرکار بسیار ماهرتون. خیلی ممنونم از اینکه سریع برای تعمیر یخچال ما اومدید و مشکلو رفع کردید.🙏🌹
هما طارمی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر نیکسان

خدمات پس از فروش یخچال فریزر نیکسان در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای نیکسان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر نیکسان در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر نیکسان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر نیکسان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر نیکسان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر نیکسان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر نیکسان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر نیکسان
  • سرویس یخچال فریزر نیکسان در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی نیکسان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر نیکسان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای نیکسان

برند نیکسان یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. شرکت تولیدی صنعتی نیکسان صنعت در میان صنایع برودتی کشور از برند های مشهور و شناخته شده است که به دلیل استفاده از کمپرسور های سازگار با انواع شرایط آب و هوایی در یخچال فریزر شهرت پیدا کرده است. یخچال فریزر های این شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر نیکسان در مشهد است. همکاران ما در سما سرویس به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند.

کلام پایانی

گرانترین یخچال فریزر های دنیا از بهترین برند ها نیز در صورت استفاده نادرست روزی خراب خواهند شد. برای اینکه بتوانید سال های زیادی بدون مشکل از یخچال فریزرتان بهره ببرید، باید به درستی از یخچال فریزر استفاده کنید و سرویس کردن دوره ای دستگاه را نیز جدی بگیرید.

همچنین در صورت خراب شدن یخچال فریزرتان به هیچ وجه اقدام به تعمیر یخچال فریزر نکنید یا تعمیر آن را به افراد غیر حرفه ای و ناشی نسپارید زیرا ممکن است صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد شود و کار را از آن که هست بدتر کند.

شما می توانید هر زمان که احتیاج به خدمات سرویس یا تعمیر دارید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نیکسان در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید، این مجموعه به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته فعالیت می کند و تعطیلی ندارد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟