تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد- با 6ماه گارانتی
لوگو وایت وستینگ هاوس

تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد

اگر در خانه از یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس استفاده می کنید و دستگاهتان به تعمیر نیاز پیدا کرده است، باید با یک تعمیرکار ماهر و مطمئن تماس بگیرید.

سما سرویس، یک شرکت تعمیر لوازم خانگی در مشهد است که بیشتر از 15 سال است در این زمینه فعالیت می کند. این مجموعه با بهره گیری از توان تکنیسین های مجرب خود و استفاده از قطعات یدکی با کیفیت توانسته موجب جلب رضایت مشتریان خود شود.

تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد

این مجموعه، با در نظر گرفتن 6 ماه ضمانت برای خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد، به شما این اطمینان را می دهد که خدمات را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

همچنین توجه کنید که برای دریافت خدمات نیازی به مراجعه حضوری ندارید و از طریق تماس با مرکز تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد (سما سرویس)، و یا ثبت درخواست آنلاین می توانید خدمات را با سرعت بالا در محل خود دریافت کنید.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای وایت وستینگ هاوس

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد بیشتر مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش برطرف کردن آن بصورت اصولی نیز بیان شده است.

ایجاد صدای بیش از حد توسط یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس

صدای بیش از حد در یخچال یکی از مشکلات رایج در میان کاربران بوده. از عوامل این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشکل در موتور فن اواپراتور
  • مشکل در پروانه فن یخچال
  • جای گیری نادرست یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس و تراز نبودن آن

اگر علت به گوش رسیدن این صدا، نامتوازن بودن یخچال باشد میتوانید با جابجایی و تراز کردن دستگاه مشکل را برطرف کنید در غیر این صورت باید با تعمیرکار یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

عدم خنک سازی یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس

اگر متوجه بالا بودن دما و کاهش سرمایش در یخچال خود شده اید، بهتر است قبل از هر اقدامی درجه سرمایش تنظیم شده دستگاه را چک کنید و آن را رروی دمای مناسب قرار دهید. همچنین اطمینان حاصل کنید که لاستیک دور درب ها سالم هستند و هوای گرم به دستگاه وارد نمی شود.

دلایل دیگر این مشکل می توانند خرابی تایمر دیفراست، خرابی برد کنترل دما و معیوب شدن ترموستات باشند. در این صورت باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

پخش شدن بوی نامطبوع از یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس

علت انتشار بوی نامطبوع از یخچال می تواند کثیف شدن یخچال و یا بو گرفتن دستگاه به دلیل فاسد شدن مواد غذایی داخل آن باشد.

جهت رفع این مشکل باید یخچال را خالی کنید و سپس به خوبی تمام قسمت های آن را تمیز کنید و مواد غذایی فاسد را از یخچال خارج کنید. همچنین امکان دارد بوگیر دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد و با تعویض کردن آن مشکل رفع شود.

یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس روشن نمی شود

روشن نشدن یخچال فریزر معمولا به دلیل نرسیدن برق به آن اتفاق می افتد. برای حل این مشکل باید کابل برق را بررسی کنید تا سالم باشد و همچنین از اتصال آن به پریز اطمینان حاصل کنید.

دلیل دیگر آن میتواند مربوط به اتصالات داخلی و برد دستگاه باشد که در این صورت پیشنهاد می شود با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

درب یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس بسته نمی شود

زمانی که درب یخچال بسته نمی شود بررسی کنید که چیزی مانع بسته شدن در نمی شود، همچنین امکان دارد لاستیک دور درب کثیف باشد.

دلایل دیگر این مشکل می تواند خراب شدن لاستیک یا آهنرباهای یخچال، تراز نبودن پایه ها و سنگین بودن درب به دلیل قرار گیری وسایل و مواد غذایی بیش از ظرفیت باشد.

با بررسی موارد گفته شده در صورتی که مشکل حل نشد با سرویسکار یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد

یک تعمیرکار حرفه ای همیشه درحال یادگیری است، تمام سعیش را می کند تا کارها را با موفقیت به پایان برساند و مسئولیت پذیر و منظم است، درحالی که یک تعمیر کار غیرحرفه ای کاملا برعکس عمل می کند.

تکنیسین های سما سرویس همگی بالای 10سال تجربه کار در زمینه تعمیرات دارند و پیوسته در حال یادگیری تکنولوژی های جدید هستند و با توجه به سابقه آنها، اخلاق و رفتار حرفه ای آنها مورد توجه است.

در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال فریزر خود دارید، با ثبت درخواست تعمیر، تیم پیگیری ما به سرعت تعمیرکار یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد به محل شما می فرستند.

سرویسکار یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس، سرویس یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد را نیز انجام می دهد. سرویس یخچال فریزر به منظور افزایش طول عمر و بهبود عملکرد دستگاه صورت می گیرد.

در این فرایند، سرویسکار مجاز یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد، در منزل شما به بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه می پردازد تا در صورت مشاهده نقص یا ایراد آن را برطرف کند.

در صورت نیاز به سرویس یخچال فریزر، با سما سرویس تماس بگیرید تا فورا سرویسکار یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وایت وستینگ هاوس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد

دلیل اینکه در حال حاضر سما سرویس توانسته به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد فعالیت کند، رضایت مشتریان در رابطه با کیفیت خدمات ارائه شده است.

شناخته شدن سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد، مسئولیت مهمی را بر روی دوش این مجموعه گذاشته. شرکت سما سرویس تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت خدمات خود انجام می دهد تا بتواند آن طور که شایسته است جواب اعتماد مشتریان خود را بدهد.

همچنین سما سرویس برای تمام خدمات تعمیرات یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد، گارانتی 6 ماهه ارائه می کند که در صورت خراب شدن دستگاه پس از تعمیر تا 6 ماه بعد، شرکت بدون دریافت هزینه اضافی دوباره دستگاه را تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد اینجا کلیک کنید.

ممنون از شرکت سماسرویس بخاطر پیگیری ها و تلاش صادقانه شون. 

کمپرسور یخچال فریزر ما خراب شده بود و هیچ جا قطعه یدکیش پیدا نمی شد اما سماسرویس با پیگیری فوق العاده بلاخره تونستن این قطعه رو برای پیدا کنن و یخچال مون رو دوباره راه اندازی کنن. ممنون ازتون!

میلاد پهلوان
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس
من سایت شما رو از طریق گوگل پیدا کردم و وقتی باهاتون تماس گرفتم زیاد مطمئن نبودم اما بعد از اینکه کارم رو انجام دادید به کیفیت کارتون پی بردم و شما رو به همه خانوادم هم معرفی کردم و سایت تون رو براشون فرستادم! ممنون!
سارا زمانی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس
من از طریق یکی از دوستام با سماسرویس آشنا شدم. کیفیت خدمات شما نسبت به سایر افرادی که این کار رو انجام میدن اصلا قابل مقایسه نیست. خدمات عالی… سرعت کار عالی … رفتار تکنیسین هم کاملا حرفه ای و خوب. ممنون
مرجان میرحسینی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای وایت وستینگ هاوس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس
  • سرویس یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی وایت وستینگ هاوس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای وایت وستینگ هاوس

برند وایت وستینگ هاوس یک برند آمریکایی است که در سال 1975 ایجاد شده. یخچال فریزر های این برند کیفیت مطلوبی دارند و از ساختار و مدرن پیروی می کنند. زیبایی این دستگاه ها در طراحی موجب شده تا انتخابی مطلوب برای خرید باشند.

مجموعه سما سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد نیز هست و شما عزیزان می توانید در تمام طول شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید.

کلام پایانی

با کیفیت ترین و گران ترین یخچال ها نیز در صورت استفاده نادرست خراب می شوند و به تعمیر نیاز پیدا می کنند. در نتیجه با نگهداری و استفاده صحیح از یخچال می توانید سال های زیادی بدون مشکل از دستگاهتان استفاده کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که سپردن کار تعمیر یا سرویس یخچال فریزر به افراد غیر حرفه ای و بی تجربه می تواند موجب هدر رفتن وقت و حتی افزایش هزینه ها شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس در مشهد (سما سرویس) در 24 ساعت و 7 روز هفته، آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز است.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟